- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Slyšel jsem ... dává to smysl už jen podle milionových škod za letošní rok. Mašinfírové jsou prej přetažení. Mají několik minut a jedou štreku znova. Někdo by se tím měl zabývat.
denně několik článků. Nechystáte tam něco, hoši?
jj, v takové té malé budce před nádražím se chystá moravsko-slezský summit který rozhodne, jestli neutrína lítají rychleji než světlo. :P
je barva krve, toto je nutné mít na zřeteli, i na silnicích! Stane se leccos, ale už 44 projetí je fakt vcelku dost, i když asi v mnoha případech půjde o banality.
Hlavní příčinou vzniku podobných kolizních situací jsou drastické úspory ČD. Ve stanicích mezi Frýdlantem a Frýdkem a Frýdkem a O.-Kunčicemi nejenže nejsou výpravčí, ale není tam vůbec žádný personál. Veškerý provoz na trati řídí dálkově dispečer (snad) až z Ostravy. Kdyby byli ve stanicích výpravčí jako dřív, nemohlo by se to stát.
Na koridorech je to podobné, ale zabezpečení je na úrovni. Jen lidské smysly nejsou vždy stoprocentní...
Když mašinfíra přehlédne červenou,tak má právo jezdit s trakarem a vozit hnůj a ne lidi!!!
Jedna z nejvytíženějších jednokolejek v republice + úspory ČD (propuštění strojvedoucích)
ne strojvedoucích ale výpravčích samozřejmě
příspěvek neuctivý k zemřelému nebo jeho rodině, to mi opravdu hlava nebere: " Chtěl bych touto cestou vyjádřit lítost nad ztrátou pracovitého a vzdělaného člověka. Pro společnost je to velká ztráta"
A vrať mi ten smazanej Děkuji
Mám pocit, že na té trati Ova hl.n. - Frýdlant je to co chvila...jednou Paskov, jednou Frýdek, pak Baška....řek bych, že by tam s tím zabezpečením měli začít něco dělat
Je to často i obecně.
Akorát jeden člověk přišel o práci.