Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čeští lékaři a okupanti? Za pomoc se děkuje, nenadává, reagují Slováci

Nedělní přirovnání pomoci českých lékařů na Slovensku k sovětské okupaci z roku 1968, kterého se dopustil odborářský předák Marián Kollár, většina oslovených Slováků v anketě serveru SME.sk odsoudila. "Za pomoc se děkuje, nenadává," uvedl například osmdesátiletý důchodce Alois čekající před chirurgií bratislavské nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

AmirSVK

....

Ospravedlnujeme sa Vam...:-( hanba. Sam slovensku povahu casto neznasam preto zijem v Prahe. Dakujeme za pomoc Vasich vojenskych doktorov.

0/0
6.12.2011 22:29

Durika

Re: ....

Budes nam chybat. Uzi si to tam.

0/0
6.12.2011 23:02

tigrakrajtovita3

Chudaci vojaci/lekari

Oni nemaji absolutne zadnou sanci se vzeprit. Armada CR si pekne zahrava. Misto, aby si vazila tech par lekaru, kteri jim zbyli, tak dela vse pro  to, aby odesli do civilu dalsi! Armada CR uz nema zastoupenou uz polovinu oboru, ve "streskach" pracuje cim dal vice civilnich. Dnes nemaji ani 200 kmenovych lekaru, z toho 50 poslou Slovakum jako zradu? To je tedy uroven ;-O Rv

0/0
6.12.2011 18:13

tigrakrajtovita3

To je velmi nechutna zalezitost!

:-/ Typicka pro tuto vladu: poslali tam VOJENSKE lekare, kterym to dali rozkazem! Jinak by slovenske kolegy nikdo nepodrazil! Oni take nepodrazili ceske lekare pri akci D-O! Tohle je vazne dalsi mafiarna ;-O Rv

+1/0
6.12.2011 18:06

sarahyna

Re: To je velmi nechutna zalezitost!

aby vám nepraskla cévka, jste nějak do ruda ;-D

+1/0
6.12.2011 18:14

tigrakrajtovita3

Re: To je velmi nechutna zalezitost!

Ano jsem, ale cevka mi nepraskne pane chytry. To je smajlik, nikoliv muj oblicej ;-) :-P

0/0
6.12.2011 18:14

vozova.hradba

Odborar

Koukam, ze odborar je stejna nadavka na Slovensku jako u nas :)

+2/0
6.12.2011 13:49

tigrakrajtovita3

Re: Odborar

Nechejte si ty reci ;-O

0/0
6.12.2011 18:07

Kolokol

Když se někdo nedokáže vyrovnat s momentální prohrou

či nějakou situací, tak se v afektu snaží najít nějaké "úderné" přirovnání. Vždycky když neví kudy kam, tak to musí přirovnat k nějaké dramatické události.Ten či onen je horší než Hitler,  je to horší než v 50.letech, připomíná mu to Mnichov, okupaci v r. 68 a vůbec nejhorší věc v dějinách za posledních 1000 let  atd. atd.

+2/0
6.12.2011 13:00

van de velwideeck

Kollár iba verejne prezentoval svoju stupiditu

...ak lekári legálne podali výpovede ( na čo majú právo), tak štát na to musel nejako reagovať. Nie že by mal na to právo, dokonca je to jeho povinnosť podľa ústavy.

Komentár si ten pán mohol odpustiť.....takto sa iba zaradil na úroveň glosátorov á la Ján Slota.

+4/0
6.12.2011 12:42

zlomená lopata

Re: Kollár iba verejne prezentoval svoju stupiditu

Je stupidní přesně tak, aby při jeho výrocích "obyčejní lidé" vyli radostí!

0/0
6.12.2011 14:17

Bad Ass

Som rád

že sem niekto napísal, že nie každý je taký idiot ako "pán" Kollár z odborov.

Som vďačný, že napriek nechutnej protičeskej rétorike mnohých predstaviteľov to dokážete brať športovo.

Kreténi sú všade a bohužiaľ si to vždy odskáču občania.

Ešte raz díky všetkým čo šli pomôcť ! [>-]

+8/0
6.12.2011 12:23

odejděte4

Re: Som rád

A v čem šli pomoct. V tom, že Vaše vláda dva měsíce nic nedělala a teď díky tomu mohli umírat zbytečně lidé?Rv

+1/0
6.12.2011 16:27

sarahyna

Re: Som rád

ale ale, nebo nebyla jejich vláda tak podě...á z nátlaku lékařů, jako ta naše.......Vyděračům se neustupuje, někdo holt pořád jen couvá a někdo se k tomu staví čelem.

0/0
6.12.2011 18:01

tigrakrajtovita3

Re: Som rád

Vite vy co? Jdete k certu!

0/0
6.12.2011 18:08

sarahyna

Re: Som rád

to je pech, čerti tu byli včera :-P

0/0
6.12.2011 18:12

tigrakrajtovita3

Re: Som rád

Jaci certi? To museli byt nejaci cesti certi, zkorumpovani, ze? Nebot vas neodnesli!! :-P

0/0
6.12.2011 18:14

sarahyna

Re: Som rád

oni jen netušili, že to dnes dostanou rozkazem, od vás, asi nejsou vojáci ;-D

0/0
6.12.2011 18:17

hany1

Vyslání doktorů

na Slovensko považuji za největší podraz od Vondry. hnus. Rok 1968 se opakuje. Není nad bratrskou pomoci.

0/0
6.12.2011 12:08

Vsetín 1

Re: Vyslání doktorů

Vyslání doktorů byla správná věc, snad jedna z mála, co Vondra udělal !

+11/0
6.12.2011 12:14

Vsetín 1

Re: Vyslání doktorů

a lékaři, už neberte úplatky, neberte úplatky, nebo se z toho zblázníte;-D První příznaky  už jsou vidět;-)

+1/0
6.12.2011 12:16

hany1

Re: Vyslání doktorů

Až budeš bojovat o větší plat, tak zaměstnavateli nabídne pomoc Vondra. Také to bude správná věc. Anebo ty si myslíš, že kapitalista myslí na své zaměstnance a sám a dobrovolně zvedne platy?. Zaměstnavatel zvedá platy jen na základě okolí, nikdy ne z lásky k bližnímu.

0/0
6.12.2011 12:58

Satan 16 2

Re: Vyslání doktorů

doktoři bojovali za své platy? Ještě minulý týden toto odboráři popírali s tím, že sledují vyšší a ušlechtilejší cíle. Pokud vím, tak doktoři podali výpovědi a výpovědní lhůta jim skončila k 1.12.11. A to je přesně podle zákona. Jak s tímto může mít někdo nějaký problém, chm, chm...

+1/0
6.12.2011 13:02

Kolokol

Re: Vyslání doktorů

Co je na tom divného? Pokud např. budu bojovat za vyšší plat a zaměstnavatel najde někoho, komu můj stávající plat stačí, tak mám smůlu.

0/0
6.12.2011 13:03

hany1

Re: Vyslání doktorů

máš pravdu, ale ne bratrská pomoc. To vnitrostátní konflikt.

0/0
6.12.2011 13:06

jardahorak

Re: Vyslání doktorů

Jdete k sipku s takovyma kecama.

Odborari k dosazeni sveho cile pouzili vsech dostupnych prostredku, vcetne kartelu.

Je celkem logicke, ze vlada hledala k zajisteni obsluznosti take vsechny dostupne prostredky, vcetne pomoci od sousedu.

Nesnasim placky, co obhajuji extremni reseni na strane jedne a odsuzuji extremni protiopatreni na strane druhe Rv

+2/0
6.12.2011 13:26

Stary Fafa

Re: Vyslání doktorů

Jardo, ted kdyz emoce trochu vychladli, chcete vazne zhodnotit sance slovenskych doktoru na uplatneni venku nebo jste si udelal pevny nazor, ze se jim to proste nepovede?

0/0
6.12.2011 14:55

Stary Fafa

Re: Vyslání doktorů

Fuj, hrubka.

0/0
6.12.2011 16:00

jardahorak

Re: Vyslání doktorů

Kdyz uz tak emoce vychladlY.

Sance na uplatneni slovenskych lekaru jsou stejne jako sance na uplatneni lekaru ceskych. Smula jen, ze otazka nestoji ze by se neuplatnili jako to, ze 99% z nich neni schopno odejit.

0/0
6.12.2011 16:01

Stary Fafa

Re: Vyslání doktorů

Jsem rad, ze jsem tu hrubku chytil minutu pred Vami. ;-) Proc si tedy myslite, ze 99% neni SCHOPNO odejit? Mozna mam zkresleny pohled, ale ja znam vetsinou ty, kteri by se venku uplatnili snadno. A nechce se mi verit, ze opravdu potkavam vzorky jenom z toho jednoho procenta.

0/0
6.12.2011 16:08

jardahorak

Re: Vyslání doktorů

Kdyby byli schopni odejit, nedavaji si jako hlavni podminku ukonceni vydirani pozadavek navratu lekaru na to same misto, odkud dali vypoved, ale sbali si po vypovedi kufry a jdou za lepsim. Alespon tak to dela normalni clovek. Je fakt, ze felcari normani nejsou.

0/0
6.12.2011 16:12

Stary Fafa

Re: Vyslání doktorů

Ja myslim, ze vetsina z nich odejit opravdu nechce, to mate pravdu. Na druhou stranu by se jich podstatna cast uzivila mimo ceskou nebo slovenskou medicinu a IMHO by to myslim vydrzeli dele nez by to spitaly vydrzely bez nich. Tak maji myslim docela dobrou vyjednavaci pozici. A to, ze odbory haji mista pro svoje cleny, to je myslim celkem samozrejme.

0/0
6.12.2011 16:16

jardahorak

Re: Vyslání doktorů

Co si myslite je celkem fuk. Vyderacske akce jak na Slovensku tak v CR jasne ukazaly jak na tom felcari jsou.

0/0
6.12.2011 16:18

Stary Fafa

Re: Vyslání doktorů

Vidim, ze jste si udelal nazor. Presto ale dovolte, abych Vam rekl, ze jak o ceske tak o slovenske doktory by v pripade jejich zajmu byl zajem na strane zamestnavatelu venku.

0/0
6.12.2011 16:23

jardahorak

Re: Vyslání doktorů

Tak at ti zajemci prestehuji sve nemocnice za roh od bytu felcaru a nauci lekare v te nemocnici a pacienty cesky ci slovensky a pak mozna budou ti machri, co vyhrozuji odchodem, schopni do te nemocnice prejit pracovat. Ted toho schopni nejsou, jak zcela jasne a neoddiskutovane prokazali pri svych vyderacskych akcich.

0/0
6.12.2011 16:29

Stary Fafa

Re: Vyslání doktorů

Jardo, mozna byste se nekdy mel prijet podivat. Ja delam v nemocnici venku. Rocne bereme vic nez stovku mladych doktoru, celkem mame pres 500 doktoru v predatestacni priprave. Mame jak Cechy, tak Slovaky. V porovnani s ostatnimi residenty pracuji velmi dobre, jazyk maji nastudovany z knizek, ale praktickou komunikaci se behem par mesicu nauci, pacienti je maji radi. Zpravidla velmi pracoviti, schopni mladosi. Mame s nimi natolik dobre zkusenosti, ze bych rozhodne uvital, kdyby se jich hlasilo vic.

0/0
6.12.2011 16:37

jardahorak

Re: Vyslání doktorů

Mel jste moznost je pretahnout v dobe vyderacskych akci. Smula jen, ze nejsou schopni odejit. Takze dalsi reci jsou uplne zbytecne.

0/0
6.12.2011 16:40

Stary Fafa

Re: Vyslání doktorů

Dobre, vzdyt ja se take snazim pretahovat. Pristi volna mista otevirame v cervenci. Diky za debatu, jsem si jist, ze pri pristich protestech se tady zase potkame. :-P

0/0
6.12.2011 16:43

i-vet

Re: Vyslání doktorů

R^

0/0
6.12.2011 16:08

Stary Fafa

Re: Vyslání doktorů

Ale no tak, jsme v EU, mame volny pohyb osob, tak jaky vnitrostatni konflikt.

0/0
6.12.2011 14:56

Stary Fafa

Re: Vyslání doktorů

pokud podam vypoved s tim, ze chci jit za lepsim, tak musim pocitat s tim, ze na moje misto nekdo nastoupi.

0/0
6.12.2011 14:52

Dluhy se neplatí

Re: Vyslání doktorů

Stejně jako slovenští odboráři i ty bys chtěl, aby nevinní pacienti umírali?

+6/0
6.12.2011 12:18

Tajemný muž

Re: Vyslání doktorů

R^

Souhlas. SLovenská vláda má povinnost zajistit lidem lékařskou péči. Jakým způsobem ji zajistí je na ní. Vybrala si pomoc od zahraničních doktorů. To je její rozhodnutí. Všichni ti uplivanci by měli nadávat slovenské vládě a ne čechům, že na volání o pomoc zareagovali pomocí.

+1/0
6.12.2011 12:24

Nannius

Re: Vyslání doktorů

osobne si myslim, ze spis lekarskym odborum na Slovensku. Slovenska vlada vyresila situaci vzniklou odchodem lekaru podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi. At si odborari rikaji co chteji, ale kdyz dam vypoved, tak to znamena, ze pro daneho zamestnavatele jiz pracovat nechci. Zamestnavatel tak musi najit jinou osobu, ktera bude mou praci delat... Ze se odbory trochu prepocitaly a predpokladaly, ze to zamestnavatel ani nezkusi, to je jejich problem

+2/0
6.12.2011 12:37

Stary Fafa

Re: Vyslání doktorů

Ono to bude hlavne celkem jedno. Dlouhodobe tam nezustanou, takze je to spis pojistka, aby se pokryly sluzby nez se slovensti doktori dohodnou s vladou.

0/0
6.12.2011 14:59

hany1

Re: Vyslání doktorů

Jsi jen závistivá socka, která se zastřešuje pacienty. Kdo umřel tady a kdo na Slovensku. Jen si podlehl kecům současné vády

.PS. Já za to nemohu, že jsi se řádně neučil, a teď závidíš kdejaký peníz.

0/0
6.12.2011 13:04

JMoudry

Re: Vyslání doktorů

Ano, bylo strašné, když v roce 1968 přijelo třicet neozbrojených ruských lékařů, aby tady 29 dní pracovali v nemocnicích... :-P

+2/0
6.12.2011 13:20

pingu1

..ano ,vzdyt je to pomoc bratrska...

;-D

0/0
6.12.2011 11:57

pingu1

Re: ..ano ,vzdyt je to pomoc bratrska...

..a co pouceni z krisoveho vyvoje.. jste jiz cetli...:-P

+1/0
6.12.2011 12:00

Depek

se divím

na Slovensko jsme poslali sakum pikum třicet lékařů na nouzovou výpomoc a zdejší levičáci a zastánci obyčejných lidí prskají vzteky. Soudruzi, vy byste spíš měli nadávat, že třicet je málo, ne?

+3/0
6.12.2011 11:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.