Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oteplování způsobily vyspělé země, pykají za něj chudé

Třináct z posledních patnácti roků patřily k nejteplejším v moderních dějinách lidstva. Oxidu uhličitého je v ovzduší opět rekordní množství, až to odborníky děsí. V jihoafrickém Durbanu nyní zasedá konference Organizace spojených národů o změně klimatu, průlom je však zatím v nedohlednu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CarolusMagnus2

Nejhorší znečištění zeměkoule

je patnáctinásobné přelidnění primitivními, nevzdělanými, jako králíci se množícími lidmi. 

Všechny ostatní pohromy, kromě vulkanismu a zemětřesení, jsou jen následky přelidnění.

0/0
11.12.2011 18:48

JAN2010

zase samej odborník

uáááááááááá ;-D ;-D ;-D ;-D

+1/0
11.12.2011 18:05

Králík Roger

Jistý iránský ajatoláh vysvětlil, že za zemětřesení je

odpovědné "necudné oblékání žen." Možná je odpovědné i za "změnu klimatu." Je to stejně dobré vysvětlení, jako svádět to na CO2.

Mimochodem, začátek průmyslové revoluce spadá do "Malé doby ledové," která ZHORŠILA podmínky pro zemědělství v Evropě. A ve středověku bylo tepleji než dnes.

+1/0
6.12.2011 16:32

Rodnok

Re: Jistý iránský ajatoláh vysvětlil, že za zemětřesení je

Nebylo. Normální je nelhat, soudruhu.

0/0
9.12.2011 7:47

Mražená spermie

***

zajímavé, že tomu někdo věří.

+1/0
5.12.2011 7:36

hasmen

Foto

Tydlencty pochody maj něco do sebe - Dobrý den,kozy ven! ;-D

0/0
5.12.2011 7:24

karelka k

Re: Foto

R^R^;-D

0/0
5.12.2011 23:57

Sladek

Zeleni a rudi sdili podobnou ideologii zalozenou na lzich a

vymyslech.  Je to ztrata casu, energie a penez, ktere se spali na necem co neexistuje.

0/0
4.12.2011 18:47

abraxas97

Měl bych pro autory jiné téma

15 největších lodí světa znečistí ovduší víc, než všechna auta dohromady (http://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich-lodi-znecisti-zivotni-prostredi-vice-nez-vsechna-auta-sveta-gdn-/automoto.aspx?c=A090426_191128_automoto_vok).... Na tomto poli můžou skutečně něco pozitivního a prokazatelného pro zemi uskutečnit. Ale to né, na tom se nedají vytřískat žádné peníze a ještě musíte jít proti prachatým protivníkům co? Lepší je vyvolávat pocity viny v anonymní mase a doufat, že bude někdo chtít ulevit svému špatnému svědomí. Kromě toho klimatologie upadla do pásma pavěd, její argumenty ve stylu "vědci se shodují" (samozřejmě ještě finančně zainteresovaní) místo toho aby se tvrzení dokazovala mimo veškerou pochybnost, to je velmi smutné....

+1/0
4.12.2011 17:47

Qíteček s modrým naslouchátkem..

Šmarjá, to byla hovadina...

No že jsem to čet. RvRvRv

+3/0
4.12.2011 14:49

Rodnok

Re: Šmarjá, to byla hovadina...

svůj komentář jsi popsal přesně.

0/0
4.12.2011 14:50

Qíteček s modrým naslouchátkem..

Re: Šmarjá, to byla hovadina...

Myslel jsem článek, páč nestaví na faktech, ale hypotézy vydává za fakta a spekulací vyvozuje katastrofické závěry.

Manipulace, nic víc. Rv

+3/0
4.12.2011 15:00

Rodnok

Re: Šmarjá, to byla hovadina...

no přesně, tak proč lžeš a manipuluješ?

+1/0
4.12.2011 15:16

sgonza

Re: Šmarjá, to byla hovadina...

Doporučuju si o tom nejdřív něco nastudovat, než budete plácat nesmysly o manipulaci. Stačí klidně jít jenom na www.chmi.cz, sekce historická data, oddíl změna klimatu. To nejsou žádní zelení extremisti, ale ti, co vám každý večer předpovídají v televizi počasí:-). A na rozdíl od popíračů se tematikou živí. Mají to tam popsáno srozumitelně, včetně nejčastějších otázek a odpovědí. Jestli nevěříte jim a umíte anglicky, tak si třeba zkuste koupit knihu Storms of my grandchildren od Jima Hansena.

0/0
16.12.2011 16:53

jjyyyj

RudoZelenéEkoTeroristickéAlarmisty©Já, dále jen RZETA©Já je

třeba rozehnat a nedat jim ani korunu (Ojro)! Za naše peníze dělají nesmyslné a drahé pokusy na lidech i přírodě.

Žijeme ve čtvrtohorách a střídání teplého a teplejšího podnebí i počasí s chladnějším a ledovým je normální.

Stromy, traviny, řasy (cokoli žijícího a fungujícího na bázi fotosyntézy) si ve dne produkují kyslík a copak že nám to produkují v noci ?  Živočiši dýchají kyslík a vylučují co za plyny ? Pokud se v rámci běžného čtvrtohorního oteplování rozmrazí část permafrostu, copak se nám to uvolňuje do ovzduší ? Člověk je slavomamem posedlej Tchgingkatchkoogk©Rudyard Kipling, Stopka & spol., přeceňující svou maličkost na Světě.....

Těžební limity čehokoliv jsou politicky vynucené bláboly. Žádné nerostné suroviny nezůstanou nevytěženy....

+3/0
4.12.2011 14:18

woodward4.b

ad: tajné

máš svatou pravdu a je to tak na všech diskusích. "umírnění" fašouni tvrděj, že oni sice nesouhlasej s tím, že breivik zabil 70 lidí, ale je třeba chápat jeho pohnutky, on ty děcka postřílel, aby chránil svůj národ před vpádem muslimů. postkomouši vychvalujou putina, jak se dobře stará o rusko, když potírá svobodný šíření informací, protože opozice je v žoldu západu a putin je vlastenec. trumberové z obou extrémních konců politickýho spektra bráněj íránskou vládu, že s tím vydrancováník britský ambasády nemá nic společnýho, protože to byl jenom výbuch spravedlivého hněvu vlasteneckých studentů, a hajzlíci placení bůhvíkým se pokoušejí tvrdit, že babiš byl v podstatě hodnej člověk, když  podepsal smlouvu s stb, protože proti režimu byli jenom disidenti a reakcionáři. atd.atd.atd.atd.

+1/0
4.12.2011 13:16

Tajné

KAtastrofa

Člověk jen vsoupí do diskuze a hned ztratí naději, že se v tomhle státě změní něco k lepšímu. Doufám, že většina příspěvků je od placených diskutérů, protože jinak asi není naděje. Snad ani ti největší komunisti nebrali propagandu tak vážně, jako většina diskutujících tady. To snad vážně neni možný.Rv

0/0
4.12.2011 12:08

Já rád játra

Re: KAtastrofa

Je treba aby pochybovaci o oteplovacim nabozenstvi byly trestani upalenim. Pak si to vsichni ti kaciri dvakrat rozmysli, remcat proti odpustkum, dedicne vine bileho muze a dalsimu pokroku. Az budou kaciri vyhubeni nastane teprve ten pravy raj na zemi.

0/0
4.12.2011 12:25

Tajné

Re: KAtastrofa

Na takové bláboly ani nemá smysl reagovat.

0/0
4.12.2011 13:04

Bertiik

Re: KAtastrofa

Narozdíl od oteplovačů nedostávají skeptici žádné granty od EU, UNICEF, OSN nebo od ekoteroristů, takže to bude spíš stav reálného poznání ve společnosti. Dokud se melounisti budou prezentovat ochranou hmyzu, boji proti dálnicím odklánějícím dopravu od měst a vybíráním výpalného, tak se to nejspíš nezmění.

Vzpomínáte na hnutí Brontosaurus a sbírání odpadků, sázení stromků? Něco mi říká, že tady leží podstata ochrany přírody, a ne v dodávání potravin africkým bojovníkům za zotročování svých příbuzných...

0/0
4.12.2011 12:42

Tajné

Re: KAtastrofa

Blábolíte. Mícháte několik nesouvisejích věcí dohromady, navíc skeptici jsou velice štědře financovaní.

+1/0
4.12.2011 13:05

Bertiik

Re: KAtastrofa

Kým proboha - já bych se rád o nějaké peníze taky přihlásil.

Zatím vidím jen samé Jihočeské macechy s kapsama plnýma rakouských šilinků, GreenPissáky lezoucí za peníze od firem po komínech, ale že by někdo dával peníze skeptikům?

Doporučte mi nějakého sponzora prosím.

0/0
4.12.2011 13:43

Cocik

...

Byl bych velmi rad, kdyby se na tomhle serveru prestaly objevoval podobne exkrementy, jako je tento clanek...

+4/0
4.12.2011 11:34

Tajné

Re: ...

Tak proč je sem vkládáš?

0/0
4.12.2011 11:57

Tajné

Re: ...

Exkrement je spíš tvuj komentář.

0/0
4.12.2011 11:57

Rodnok

Re: ...

ano, Cociku, víme, že z Číny máš rád cenzuru, ale to my tady už nějakou dobu nemáme.

0/0
4.12.2011 13:43

musicrex

Re: ...

Tak přesto, že ještě není konec roku, vtip roku byl pronesen. " Nemáme cenzuru .......;-D"

0/0
4.12.2011 14:06

Cocik

Re: ...

Kdyz teda v CR "nemate cenzuru", muzes mi vysvetlit, proc se treba takovej clanek o zmasakrovanym a znasilnenym klukovi objevil na nejvetsim zpravodajskym webu az po nekolika tydnech a jeste stylem "zli xenofobove zneuzivaji pripadu k propagande"?

0/0
5.12.2011 3:39

Reinkarnace Obraceče Kalendáře_

.......

Je jednodušší jen souložit a rozbalovat balíky s humanitární pomocí než obdělávat půdu ............ ,kudrnáčové se jen přizpůsobili

+1/0
4.12.2011 11:13

Kartony

Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

Teorie skleníkových plynů vychází z nesprávných předpokladů, které odporují zákonům termodynamiky. Koncentrace CO2 stoupá rychleji, než vědci předpokládali, protože hlavním jeho zdrojem je moře, které když se ohřívá, uvolňuje tento plyn. Hlavním zdrojem oteplení je slunce a kosmické paprstky., což jsou obrovské zdroje energie. To, že se země neochlazuje jak by měla má na svědomí vodní pára, která odděluje teplý vzduch při zemi od mrazivého vzduchu nad pokrývkou vodní páry. Všechny fantasmagorie ohledně vlivu CO2 na oteplení planety jsou na úrovni geocentrivké teorie, za jejíž popírání se kdysi upalovalo. Dnes se alespoň neupaluje, ale přesto se řada vědců bojí vystoupit.

+2/0
4.12.2011 11:09

Tajné

Re: Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

To muselo dát práce nacpat tolik propagandistických materiálů do jednoho příspěvku.

+1/0
4.12.2011 11:59

Rodnok

Re: Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

Normální je nelhat a mimochodem, oceány ještě stále CO2 pohlcují.

+1/0
4.12.2011 13:38

musicrex

Re: Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

Někde jsem četl, že z oceánu se za rok uvolní 1000x více CO2 než z celosvětové činnosti člověka. Ale asi to je jen propaganda dobře placených "popíračů".:-P

0/0
4.12.2011 14:10

Rodnok

Re: Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

a že asi tak 1002x pohltí, to už vám vaše goebbelsovská propaganda nedodala, když ví, že uvěříte všemu.

0/0
4.12.2011 14:13

musicrex

Re: Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

Kdyby to tak bylo, pak činnost člověka tvoří 1 promile a to sorry na oteplování Země nemůže mít vliv, jaký nám je předkládán. Z toho je patrné, že hysterie kolem oteplování má jen jeden cíl a to ekonomický.;-)

0/0
4.12.2011 14:20

Rodnok

Re: Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

vy jste opravdu mentálně pomalejší, že?

0/0
4.12.2011 14:38

Rodnok

Re: Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

Jinak, normální je nelhat (to klausisté stále nedokáží pochopit), takže v absolutních číslech: 338 gigatun CO2 oceány pohltí, 332 GT uvolní. Pro klimaseptika: rozdíl je cca -6 GT. Lidská činnost je + 30 GT.

+1/0
4.12.2011 14:44

musicrex

Re: Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

Kod a kým placený to změřil ? Která organizace se na této statistice podílí ?

0/0
4.12.2011 14:47

Rodnok

Re: Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

někdo, kdo se narozdíl od tebe ve škole neflákal. Nic neřeš, nepřepínej a buď rád, že seš ;-D

0/0
4.12.2011 14:50

musicrex

Re: Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

Proč se postupuje při snižování CO2 tou nejdražší cestou ? Tj. snižováním CO2 ve spalinách aut. Přičemž př: jedna elektrárna na uhlí (na severu Čech- mám dojem ,že Prunéřov) v ČR vyprodukuje stejné množství CO2 jako celý provoz všech aut na území ČR. Předpokládám, že se tak děje na celém světě. Přitom snížení o 1 tunu CO2 stojí u aut v nákladech 8x více než u elektráren. A protože u el. dochází ke snižování nepoměrně pomaleji, tak to je opět argument pro čistě ekonomické zájmy. Ad. b : Tající permafrost  na ruské Sibiři uvolňuje obrovská množství metanu. A ten jak známo způsobuje mnohem větší skleníkový efekt než CO2. Sorry, ale nepřesvědčil jste mne.:-/

0/0
4.12.2011 14:58

Rodnok

Re: Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

ano, proti Prunéřovu nikdo nikdy neprotestoval ;-D

0/0
4.12.2011 15:16

Bertiik

Re: Problém je v tom, že oxid uhličitý nezpůsobuje oteplování

Protesty GreenPissáků proti Prunéřovu např.: http://wiki.aktualne.centrum.cz/elektrarny-prunerov/

0/0
4.12.2011 16:16

Reinkarnace Obraceče Kalendáře_

.......

OSN .....................;-D

0/0
4.12.2011 11:06

silný kuřák

Pakáž mizerná...

Nedá pokoj a nedá... Vedle nenažranosti elit jsou tihle darebáci druhou partou, která žene lidstvo do záhuby......

+1/0
4.12.2011 10:55

TrueRobos

Za problémy chdých zemí

může hlavně přemnožení za které si můžou zcela sami...

+1/0
4.12.2011 10:54

kodlx

Re: Za problémy chdých zemí

primarne za toto muzou bohate zeme: importujeme jim tam leky a jidlo. potom jim prezije moc dětí ;-€

0/0
4.12.2011 10:55

plešatý chlupatec

Re: Za problémy chdých zemí

A ještě primárněji za to muže panbuch,že nás stvořil.;-D;-D

0/0
4.12.2011 10:57

kodlx

Re: Za problémy chdých zemí

to ne, ale kdybychom to v africe nechali prirode tak se tak nepřemnožili.

0/0
4.12.2011 10:59

Tajné

Re: Za problémy chdých zemí

Taková tupost se jen tak nevidí, člověk jen vsoupí do diskuze a hned ztratí naději, že se v tomhle státě změní něco k lepšímu...

+1/0
4.12.2011 12:03

badodmrtvereky

Oteplování a zadlužování.

Je to tady jako se zadlužováním hatím-co ti bohatí ve vládních pozicích zadlužují různými nečistými finančními praktikami tento stát ,ti chudí to musí vždy zaplatit.

0/0
4.12.2011 10:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.