- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
já jsem teda žena, a v autoškole jsem měla též instruktorku, mimochodem byla parádní a nikdy jsem v autoškole neměla problémy, vůbec žádné! ale upřímně si myslím, že instruktoři autoškoly by měli být výhradně chlapi. Tím nechci urážet baby, ale myslím si, že chlap má u tohoto opravdu větší cit a rychleji zasáhne. Jsou i vyjímky, jezdím už dlouho a stále si myslím, že jsem zdědila daleko větší cit na řízení a jezdím líp než někteří chlapi (někdy se opravdu vztekám a říkám si, to určitě řídí baba a pak jedu kolem a hele, on tam lapí chlap), ale prostě instruktora autoškoly by opravdu měli dělat pánové.
Ukazuje se, že ještě horší než ženská za volantem, jsou dvě ženské za volantem... Tak snad to bude bez následků
Otočit volantem příliš brzy a příliš prudce. To si nedokáži představit. Možná kdybych s daným vozidlem jel poprvé - ale snad s ním alespoň musela vyjíždět při parkování, takže by mohla tušit, jak je zpřevodováno otáčení volantu.
presne tak... to naznacuje totalni antitalent. Doufam, ze ji nikdy nepotkam za volantem.
Nepochopil, že zákon vyjmul instruktory z povinnosti být připoután taky proto, aby instruktor mohl rychle reagovat na události v silničním provozu třeba tím, že sáhne na volant a změní směr jízdy. Což by mohl být u pásu, který se zablokoval po prudkém pohybu, docela problém. Možná by si mohl jít mluvčí promluvit se svými kolegy z Dopravní policie, aby byl lépe připraven.
No, jenže, jak to tak vypadá, kdyby byla bývala připoutaná, nemuselo se jí nic stát, stejně jako žačce.
ja jezdil do autoskoly poctive autem.Vlastnim.v 17 ti. Instruktor o tom vedel, nic nerekl, jen mi daval klice od auta, at si je nepopletu.
taktéž. ale ti instruktoři to byli borci. já to dělal na š100. on hned poznal, že jezdím. otočil se na mě a zahulákal: když jezdíš, tak mi tu nejezdi na dvojku 30 a na trojku 45. ten motor se musí točit! a jeď ven z města, ať to uhání ! tak jsme jeli, za hodinu a půl jsme se vrátili do autoškoly, vykop mě z auta a řek: tady už tě nechci vidět, jdeš rovnou na náklaďák. dělal jsem tenkrát předvojenskej řidičák. a příští jízda byla na s5t. jenže já už jezdil po polňačkách s roburem, tak to byl ten samej případ. prostě pohoda.....
to většinou k ničemu dobrému nevede.
dělali, kdybyste přišli do autoškoly na hodinu a zjistili, že máte instruktorku?
No co asi....kouknul bych se jestli je hezká.....jakou má výbavu.....sednul bych za volant a vyrazil
Každopádně přeji oboum účastnicím brzké uzdravení!
Kdyby je používala, tak by zřejmě nemohla současně točit volantem na řidičově straně a zároveň šlapat na druhé ovládání!!! Ta možnost pásy nepoužívat má své opodstatnění. Stejně jako u lékařů, kteří se za jízdy sanitky musejí starat o pacienty, nebo zasahující policisty, nebo hasiče. Ty si také s jejich multifunkčníma vestama neumím představit ještě s pásem, jak vyskakují urychleně z auta na zákrok!!!!
Zkuste za jízdy připoutaný otevřít přihrádku na straně spolujezdce. Taková je i přibližně vzdálenost z místa spolujezdce na volant řidiče. A instruktor, jak vidíte občas sáhnout do řízení musí, někdy se podaří zachránit i víc, než jen zdraví žákyně.