- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před touto nehodou tam trolejbusy jezdily na červenou zcela běžně a nutno říct, že za to může i tato dost velká křižovatka. Několikrát se mi stalo, že stojím na červenou od gen. Píky směrem k Boby centru- blikne zelená, rozjedu se a v tom těsně okolo prosviští trolejbus od Provazníkove. Oni totiž velmi často vjíždí do křižovatky na oranžovou, jenže pak musí zbrzdit na křížení trolej. vedení a už potom nestihnou celou křižovatku projet včas.
V zákoně jsem to nehledal, ale slyšel jsem o ustanovení o dokončení jízdního úkonu (typicky musíte nechat vlevo odbočit auto, které do kř. najelo na zelenou, ale kvůli přednosti protijedoucích nemohlo odbočit, i když už je z vašeho směru volno).
koukam tady, ze ve vozovnach uz jsou taky pripojeni a netu a vratny s nim umi zachazet, tak mu ted ridici diktuju, co ma napsat! je to ani ne dva tydny zpet, kdy na pionyrske skocil saline signal, ze nemuze vyjet, coz ovsem ridici nebranilo v tom, aby se se salinou zvesela rozjel. vcera nejaky starsi sedivy vlk v saline na ceske zase zacal zvonit a privirat dvere ve chvili, kdy lide teprve nastupovali.
pred vice nez mesicem se stala bouracka trolejbusu na uvoze. ridic
nezavolal sanitku a o tom, ze by treba otevrel lekarnicku ani
neuvazoval. krve tam bylo dost. to jen z posledni doby par vaznejsich a
mene zavaznych, ale i tak otresnych prihod.
a) přivíral cestující do dveří? Nu, možná. Ale zavírání dveří předchází jistý signál, který by cestující měli respektovat
b) jel na červenou? Ano, ze zadní části vozu to tak může být vidět. Ale já tam nesedě.
c) a hlavně mi není jasný, jak se může sice dost výkonná T6 na pár metrech takhle rozjet. Brzdil řidič šaliny vůbec, když před sebou viděl trajf (náraz do úplnýho zadku vozu)?
> Ale zavírání dveří předchází jistý signál, který by cestující měli respektovat
A když už stojíš na schůdcích a jen čekáš, až ti před tebou postoupí o kus dál, tak asi budeš dělat co? Nehledě na to, že řidič by neměl zavírat dveře, když vidí, že ještě všichni cestující nenastoupili (pokud není vozidlo extrémně přeplněné) - nástup cestujících je důležitější, než dodržování jídzního řádu (když by nevozil vůbec nikoho, tak by s dodržováním JŘ většinou neměl problémy, že?).
ten je jednou nohou v márnice nebo druhou za katrem. Ať je okno jakékoliv je tam a nikdo mu ho neodpáře. Nazávidím mu nic.
Chudák řidič je dost v prd*li i bez toho, aby ho ještě na deset let odsoudili. Ne nadarmo o sobě řidiči říkají, že jsou každý den jednou nohou v kriminále. Obdivuji lidi, kteří toto povolání vykonávají dobře a navíc s radostí, takových už je dnes málo..
zdravotní sestru, dostane 2roky.
A tenhle dostane deset let
....v čempak je asi ten rozdíl?
Kde psali, že určitě dostane nejvyšších 10 let?
Brno - město přeplněné provozem a nervními řidiči MHD
Podruhé po sobě se mně stalo na křižovatce Drobného-Milady Horákové, že zleva vjela do křižovatky tramvaj v době, kdy nám v kolmém směru naskakovala zelená (a jednou tam dokonce uvízla).
Vozy MHD tohle prostě dělají pravidelně, protože jsou velké a vynucují si přednost. Jenže až se potkají dva takoví, je z toho průšvih :(
Problém je v tom, že tramvajový semafor (čočky) mají jen dvě polohy: "volno" nebo "stůj" a mezi tím nic. A ono ubrzdit cca 40 tun není jen tak... buď by se měly změnit semafory pro tramvaje (uvažovalo se o tom, asi to šlo do ztracena) nebo prodloužit doba mezi od naskočení "stůj" pro tramvaje a zelenou pro auta v kolmém směru