Diskuze

Minsk poslal atentátníky z metra na smrt, popraví je střelou do týla

Běloruský soud vynesl trest smrti nad dvěma atentátníky z minského metra. Výbuch nálože ve stanici Okťabrskaja zabil 11. dubna patnáct lidí a přes tři sta cestujících zranil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Antikodex

1. 12. 2011 13:38
Těžko někdo mohl čekat jiný rozsudek

Na běloruské poměry je to ještě humánní trest, čekal jsem oběšení na velmi krátkém provaze/drátu a la Írán. Mně osobně tu chybí motiv pachatelů - proč by proboha tihle mladí kluci chtěli jen tak z plezíru odpálit bombu v metru a zabít desítky lidí? Politický motiv? Na to jsou moc mladí. Náboženský? Ručníkáři to nejsou. A v Bělorusko není v Afghanistánu ani Arábii....

Viděl bych to na akci KGB, která si je najala jako pěšáky s tím, že výbuch bude slabý a poslouží jen k zastrašení......

0 0
možnosti

deméter

1. 12. 2011 0:55
pan "prezident!

odvedl pozornost od krize, znevazil opozici a ted jim da milost a bude za hodnyho...3 mouchy jednou ranouRv

0 0
možnosti

DAVIDIANUS

30. 11. 2011 21:42
Co mají společného

Bělorusko a USA ? TREST SMRTI....

0 0
možnosti

Jirka2

30. 11. 2011 21:45
Re: Co mají společného

To je pěkný blábol. V USA trest smrti není.

0 0
možnosti

Dlohosh028

30. 11. 2011 21:25
Proces

Předpokládám, že ti co tady vykřikují o nespravedlnosti trestu také chtěli maximálně podmínku v případě vítkovských žhářů. Ani nemluvím o těch, kteří tu vykřikují něco o politických procesech a stalinistickém režimu, pochybuji, že někdo z nich v Bělorusku byl, nebo aspoň viděl jiné informace, než z naší propagandy...

0 0
možnosti

Jirka2

30. 11. 2011 21:47
Re: Proces

Vítkovští žháři se nepřiznali. Těm to bylo dokázáno. A v tom je ten podstatný rozdíl.

1 0
možnosti

MF DNES to jediná hraje s náma

30. 11. 2011 20:35
Problém není v tom, jestli v Bělorusku je nebo není

nezávislá justice. Resp. problém to je, ale důležitější je to, jestli ho popraví nebo ne. Pokud ho teďka popraví - a je byť jediná pochybnost, že to udělal (a ta je skoro dycky), pak už se bude těžko řikat: "Soráč vole" a kompenzovat léta strávený ve vězení.

0 0
možnosti

opinen

30. 11. 2011 20:27
Atentát v Bělorusku

Vidím,že "humanisté" zase perlí.Jak se někdo může zastávat lidí,kteří zavraždí 15 lidí.To,že Lukašenko je autokrat ,je pravda,ale to neomlouvá ty dva atentátníky,jež zavraždili 15 lidí.Tvrzení,že se přiznali pod nátlakem KGB,je možná pravdivé možná ne,ale nesvědčí to o nevině těch dvou "neviňátek".Pokud by podobnou zrůdnost spáchali islamisté,tak ti,kteří se tu zastávají atentátníku z Minsku,by volali po okamžité popravě,chápu a souhlasim,ale proč potom hájí jiné zrůdy.Že jsou pochybnosti o jejich vině,to beru,ale tj.v každém případě.Ať ti,co se jich zastávají předloží argument o jejich nevině,a nesrovnávají tento proces s procesy v 50.letech.Popravit člověka za vraždu,mnohonásobnou,je naprosto v pořádku,jaký je v onom státě režim,je věc jiná.

0 0
možnosti

Jirka2

30. 11. 2011 21:05
Re: Atentát v Bělorusku

Problém vidím v tom, že exituje spouta ne vinných, kteří byli popraveni protože se "přiznali".

1 0
možnosti

OliveraKatarina

30. 11. 2011 19:55
Naprostý souhlas, popravit !!!

R^R^R^[>-]

4 0
možnosti

wuwu

30. 11. 2011 19:47
Co velký bratr USA

Jak by se vypořádal s vlasteneckým projevem zabíjení civilu v metru.

2 0
možnosti

Englishman

30. 11. 2011 19:50
Re: Co velký bratr USA

Nechal by to vyšetřovat FBI, která si nedovolí se obviněného dotknout ani prstem, nikoli KGB, která zatčeného nejřív zmlátí a teprve pak mu začne klást otázky.

1 0
možnosti

baron.Munchhausen

30. 11. 2011 19:03
manipulace tady spočívá v tom, že je běloruská justice

srovnávána s jakousi justicí 50.tých let,ale podklady pro to nejsou žádné

0 0
možnosti

Novotnak

30. 11. 2011 19:15
Re: manipulace tady spočívá v tom, že je běloruská justice

myslíte kromě mučení, poprav do týla, politických procesů a předem známých rozsudků???

1 0
možnosti

Beldor2

30. 11. 2011 18:51
No..

No je fakt ze bez jazyka a bez nehtu bych se priznal i k tomu , ze jsem znasilnil hitlera... Ale to ze par lidem tady to staci mnohe naznacuje......:-PRv Stacilo by aby se k moci dostali komousi a hned tu mame velke mnozstvi poprav lidi nejednajici v zajmu statu...Rv

3 0
možnosti

baron.Munchhausen

30. 11. 2011 19:10
Re: No..

vy můžete tvrdit nesmysly i s jazykem a nehtama

5 0
možnosti