- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... že na nich leží nohy nemocné, necitlivé. Patřící člověku, který se deset let léčí na neurologii, který je ovládá asi jako Maresjev, je pod barbituráty a neměl by řídit ani káru s oslem ...
Nezávislí vyšetřovatelé dostali zaplaceno od pozůstalých? Nebo budou čekat, jestli se s pomocí jejich analýzy podaří něco vysoudit?
Pozůstalí nemůžou nic vysoudit, pokud udělala chyby posádka.
Ale můžou vysoudit miliony, pokud by soud rozhodl, že udělal chybu provozovatel letadla nebo servisáci.
... a zkusí něco vysoudit nebo aspoň zpochybnit vinu ...
Nakonec vyjde najevo že i ten záznam hovoru z pilotní kabiny byl zinscenovaný, pro Aeroflot vyrobil Mosfilm, studio dabing
Zajímalo by mne pouze jedna věc. Jak nezávislí vyšetřovatelé mohou vyšetřovat havarii. Kdo jim dává podklady ??? Ale závěry jsou prezentovány jako ta správná příčina nehody. Zatím jsou takové, že to prý byla technika a asi mají pravdu. Jen zapomínají na to, že techniku ovládali piloti. Příčinou této nehody mohla být závada na motorech (prý byly v pořádku), nevysunuté klapky (prý byly v poloze start), našlapnuté brzdy (nebylo vyloučeno). Spíše se divím, že při pokusu o přerušní startu byly motory na chvíli staženy místo přepnutí na reverz (ale neznám jak to běhá u Jaku). Motory však obvykle ovládá FE.
O vztlaku ti chytráci v životě neslyšeli ?
letadlo po startu začalo spontánně a nezvládnutelně naklánět na stranu - to je přesný stav přechodu do vrtáky pokud nemám rychlost. Ale v SSSR to možná neplatí.
0/krátká vzletová dráha je problém, ale malý
1/brzdit při startu je pokus o sebevraždu
2/stahnout tah motorů na konci dráhy, byt na vteřinu je jasná sebevražda
tohle nemohlo jinak dopadnout, tak nechápu, proč říkají, že éro bylo neřiditelné!
Proč se nezabývají tím, že se brzdilo i v jiných případech před havarii, to způsobilo asi ten malér, Proč ale v kabině neječela siréna fullstalu???
Vždyť jim tam něco houká ne? Ale klidně to může být nějaký master alarm, protože to letadlo nejspíš ve stallu ani nebylo...
pak ten stroj nefungoval. Letoun dosáhl vzletové rychlosti včas, pilot přitáhl, ale letoun nereagoval. A pilot si toho všiml, když cukal řízením, jako když chce odstranit nějaký zádrhel. A naklonilo se vlevo, přestože ho pilot tvrdě klopil vpravo.
no ale přesto to oficiálně bylo hozeno na piloty. Což se dalo bohužel čekat. Rus nikdy nepřipustí, že to letadlo bylo šrot..
nechte je už vklidu, není skoro týden,aby nepřišla nějaká nová a lepší, a přesnější expertíza nehody - pokaždé je vina jinde. To vás to baví?????? Mě to spíš příjde trapný a dost nechutný...
mě osobně to vadilo jakbysmet, ale teď už to dokážu rozdejchat..jde o to, že to co jsem říkal už na začátku. Nejdřív se bude špekulovat co se stalo a může za to letadlo, ale nakonec to Rus hodí na piloty. To se stalo.