- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby raději místo toho postavili část vnějšího okruhu Černý most - Zdiby. Možná by stála stejně nebo míň, protože by tam nebyly mosty. Také jsem nepochopil proč jsou po celé délce radiály mantinely? To je nějaká nová móda? Nevidím důvod aby tam byly. Taky nechápu, proč jsou tam lampy.
Světla - rychlostní komunikace v obci - norma + bezpečnost.
ČM-Zdiby: Nejsou vykoupeny pozemky, nesmyslné stavět ji teď, když VR se tak jako tak musela dostavět a intenzity snese. Navíc samotná stavba má odhad cca 12mld bez DPH a valorizací.
Mantinely, tedy ploty opět kvůli normám. Nejdříve si o tom něco přečtěte,pak kritizujte.
Prosím doplnit do tabulky "Použité materiály" položku "stavební odpad a ostatní směsný odpad" spolu s odhadem jeho množství. Děkuji
Nejvíce zvěře se přejede vždy po otevření nového úseku jakékoliv komunikace. Zvěř je naučená chodit svou trasou a snaží se jí chodit i dál, třeba i přes svodidla a dálnici. Proto je tam ta padesátka. Příští generace už budou chodit až na vyjímky jinudy i kdyby ten plot pak zmizel. Proto třeba na starších dálnících není tolik nutné ploty doplňovat. Těch 50 tam není jen kvůli zvěři, ale kvůli Vám řidičům !!!! Když se otevřela D1 před Ostravou, byla tam srážka s divočákem na denním (nočním) pořádku, než se rychlost snížila a dostavěly se ploty. Takže co, šourat se dočasně pomalu po široké silnici nebo pak za pohřebákem ?
Zní to skoro rozumně, ale ne pro tuhle lokalitu - bydlím tady 35 let a mám to tam projetý x krát na kole - jsou tam zajíci, ježci a toť vše. Čekat tam divočáka nebo vyskou je nerálné. A nesrovnávejte prosím Prahu s venkovem u Ostravy
Dobrý večer, mohl by mi prosím kdokoliv vysvětlit proč se stáhl průjezd Kbelskou směr D8 na 1 pruh a ten druhý pruh zabral odbočovací na tuhle radiálu? Ať přemýšlím jak přemýšlím, doopravdy se předpokládá, že to odbočení bude natolik vytížené? Nemůžu nějak přijít na to, kdo tam bude odbočovat? A) Auta jedoucí z Kolbenovy: dost těžko, když tam odbočí jen 2 max 3 auta za cyklus křižovatky. B) o Poděbradské nemluvím, tam je odbočení zakázáno. C) z Průmyslové: a proč by lidi jezdili trasou Jižní spojka -> Průmyslová -> Vysočanská radiála? Aby si postáli v kolonách v Průmyslové? Jiné směry mě nenapadají - poraďte prosím.
protože to by se muselo jezdit stejně pomalu po všech okreskách, nikde jsem na nich žádné ploty proti zvěři neviděl. Prostě nesmysl. I 80km/h je málo, ale aspoň něco.
Pssst, než to někdo bude chtít zavádět.
Jako třeba, že přes Prahu převeze kamion autobus nebo tramvaj? Případně by šel možná kamión přes Prahu táhnout několika cyklisty...
" ... Poslouží k bezpečnému přechodu ZVÍŘAT přes radiálu ..."
Jsem z venkova, ale u nás teda "krávy, koně, slepice, husy, psi, kočky, ..." přes dálnici "nechodí" možná ZVĚŘ, divočák, srna, daněk, ... sem tam někdy medvěd, přeběhnou ..., lupo křišťálová
omezená rychlost... hmm zajímavý, že na R10 se jezdí 130km/h už nějakej ten rok a ploty tam dali teprve vloni a letos...
ktera davala smysl cca pred 20 lety. Dneska je potreba dostavet predevsim okruh okolo Prahy, pak budou kapacitni komunikace uvnitr mesta bez kamionu a tim padem v pohode prujezdne. Za penize ktere stala Blanka a tenhle nesmysl by ten okruh davno stal. No, a taky by neskodilo seridit svetla
Nevim, jak u Vysocanske radialy, ale u Blanky je investorem mesto, zatimco okruh plati stat. Takze i kdyby se Blanka nestavela, penez na okruh by nebylo o nic vice, ty by se akorat nejspis utopily jinde.
Jinak u okruhu je celkem zasadni problem s protestujicimi obyvateli, takze by ho nejspis nestalo o nic vic nez dneska, i kdyby na nej bylo penez vic nez dost...