Diskuze

Dcera má oficiální jméno „Nezjištěno“ kvůli nepružné domněnce otcovství

Dvouměsíční dcera Zuzany Aidomoanové má v kolonce křestní jméno v rodném listě napsáno: Nezjištěno. I přesto, že se její rodiče shodli na jméně Sára. Otcem dívky je totiž matčin přítel, nikoli manžel, se kterým se žena snaží už šest let rozvést. Do rozvodu nesmí dítě pojmenovat sama.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

emilo66

27. 11. 2011 13:56
Ja si nevzpomínam, že by se mě někdo ptal na jméno mých dětí

Manželku jsem odvezl do porodnice a když se vrátila, tak měli jména a dokonce i rodní listy. Žádný úředník za mnou nedošel, zda souhlasím nebo nesouhlasím se jménem dětí. Jen vím, že před porodem jsme z manželkou vypsali papíry, kde jsme se dohodli jaké bude mít jméno kluk, nebo holka, co se narodí. Jistě dnes je jiná multikulti doba.

0 0
možnosti

opportunity

27. 11. 2011 20:44
Re: Ja si nevzpomínam, že by se mě někdo ptal na jméno mých dětí

Matka dala jméno, dostala rodný list, a otec musel do několika dní dojít na matriku.

0 0
možnosti

prngrr

27. 11. 2011 10:38
Odplata života

To má z toho, že si vzala nějakého černouška z Afriky, který jí po zisku EU-pasu zmizel někam do Británie.

Teď ještě aby nepředala nějaký zdravotní dárek dalším sexuálním partnerůmRv

0 0
možnosti

Peťulák2

27. 11. 2011 8:06
Je to jen špatná formulace?

Kvůli pojistce v zákoně, takzvané domněnce otcovství, smí jedině manžel rozhodnout, jaké bude křestní jméno novorozence, který se během trvajícího manželství narodil. - A matka ji tedy pojmenovat nesmí nebo jak? To máme zákony jak arabové, že rozhoduje manžel?

1 0
možnosti

Peťulák2

27. 11. 2011 8:11
Re: Je to jen špatná formulace?

Příp. mě napadá další věc, páč nevim, jak to v porodnici/na matrice chodí: tak matka i v rozvodovém řízení mohla tvrdit, že se na Sáře shodli a bylo by...

0 0
možnosti

AAA2

26. 11. 2011 23:11
to mi mozek nebere, kroutí hlavou šestatřicetiletá žena

no, kde nic neni... ;-D

0 0
možnosti

Fmighta the Affaffin

26. 11. 2011 23:08
Nezjisteno je dobry jmeno

Zamlada ji muzou rikat treba "Nezinka" a jak prijde do skoly, tak: -"Ja jsem Janicka" -"Ja jsem Terezka" -"Ja jsem Nezjisteno" ... <nasadi cerny bryle> ... "mate s tim nejakej problem?"

4 0
možnosti

guang

26. 11. 2011 23:11
Re: Nezjisteno je dobry jmeno

R^

0 0
možnosti

radka65

26. 11. 2011 22:21
POřád používají fotku mého syna

Mému synovi je už sedm let to nemůžou dát jiné foto né že by mě to vadilo ale ...

0 0
možnosti

Andee in Red Book

27. 11. 2011 2:18
Re: POřád používají fotku mého syna

Tak hlavně, že ses pochlubila :-PR^

0 0
možnosti

Nyx

26. 11. 2011 22:21
popření otcovství

tak matka by předně měla podat návrh na popření otcovství svého manžela, má na to dle § 59 odst. 2 zák. o rodině 6 měsíců od narození dítěte, prokázat, že otcem je někdo jiný, totiž její přítel nebude problém (nejspíše test DNA), pak (po popření otcovství) se stane přítel oficiálně otcem souhlasným prohlášením rodičů a můžou si pak konečně nechat oficiálně zapsat jméno dítěte do matriky

0 0
možnosti

Peťulák2

27. 11. 2011 8:07
Re: popření otcovství

Což matka asi i udělala, ale trvá to, že.

0 0
možnosti

emilo66

26. 11. 2011 21:41
Třeba dítě vložit do babyboxu a dostane jméno i příjmení

ihned. Pak ji vzít zpět, že to bylo jen skratové jednání. Pak zajit na matriku a za poplatek Vám to změní dle požadavku!

Proč maminka Aidomoan odklonila manžela a nerozvedla se? Nebylo to manželství za účelem prachů a získání pasu EU. Pak již cesta manžela do Británie byla otevřená. V Beninu by ji za cizoložství ukameňovali!!! Zde dostane materskou a sociální dávky!

0 0
možnosti

Mrs. Robinson

26. 11. 2011 21:43
Re: Třeba dítě vložit do babyboxu a dostane jméno i příjmení

Protože manžel zdrhnul za hranice a nepřebírá zásilky týkající se rozvodu...proto:-P

0 0
možnosti

dodad

26. 11. 2011 20:20
Vypráví maminka Zuzana Aidomoan, novinářka

Manžel pochází z Beninu, počítali jsme s čokoládovými dětmi, a k těm by

česká Rozárka nebo Pepíček asi moc nešli. Navíc jsem z lásky k manželovi

vycházela z beninské tradice, kdy se první dcera vždycky jmenuje

po dědovi z matčiny strany. Beník je

po otci.

0 0
možnosti

dodad

26. 11. 2011 20:22
Re: Vypráví maminka Zuzana Aidomoan, novinářka

Takže by měla zkusit napsat do Beninu :-P

0 0
možnosti

Ivulinka

26. 11. 2011 19:40
Já měla s maličkou to samé

Já si prošla tím stejným problémem před necelým rokem. Maličká měla do 3 měsíců v rodném listě jméno nezjištěno a do 6 měsíců příjmení po mém v té době již bývalém manželovi. A to že ho měla uvedeného i v rodném listě jako otce, byl vrchol všeho. Má svého biologického otce, který se k ní hlásil ve všech směrech. Navíc v době narození  dcery jsem byla víc jak půl roku rozvedná. Nevím jak kde, ale tady u nás kde bydlím já trvají rozvody cca 3-4roky, z toho je zcela zřejmé, že jsem s manželem minimálně ty 3 roky již nežila. V téhle republice je všechno postavené na hlavu. Připadala jsem si jak nějaká běhna, která něco udělala špatně. Přitom s přítelem jsme spolu žili 4 roky než se nám holčička narodila. Paní přeji aby měla vše co nejdříve hotové a v klidu vychovávala své dítě a nelítala po soudech a matrikách.

0 0
možnosti

prngrr

27. 11. 2011 10:35
Re: Já měla s maličkou to samé

Píšeš "připadala jsem si jako běhna".

No, ona oplodňující soulož s jiným proběhla, když jsi byla ještě vdaná s tím prvním, no ....

0 0
možnosti