Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus nepodepsal důchodovou reformu, platit bude navzdory jeho výhradám

Prezident Václav Klaus nepodepsal vládní důchodové reformy, zároveň je ale ani svým vetem nevrátil poslancům. Dnes k tomu měl poslední možnost. Změny tak začnou platit. Vysvětlil, že s vládní reformou penzí sice nesouhlasí, nechce ale vyvolávat další vleklé obstrukce ve Sněmovně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ivo Patta

K V. Klausovi mám velké výhrady

viz např.: Václav Genocida Klaus na adrese: http://www.demografie.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=88&Itemid=39

Faktem ale je, že to co "hrdinně" protlačili poslanci trojspolku, se jen za důchodovou reformu drze vydává. Nejde totiž o důchodovou reformu ale o klientelistické protlačení bankovního produktu nazvaného bůhvíproč "Penzijní fondy". To je bankovní nástroj zaručující bankám dlouhodobě příliv peněz, se kterými mohou bez jakýchkoliv záruk hrát na finančních trzích. Navíc jde již u první etapy DR o základní nepochopení toho, jak je důchodový systém financován. Chyby se dopustili soudci ústavního soudu, viz OTEVŘENÝ DOPIS SOUDCŮM ÚSTAVNÍHO SOUDU V BRNĚ, na adrese: http://www.demografie.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=156&Itemid=39

0/0
25.11.2011 11:25

pompo456

Re: K V. Klausovi mám velké výhrady

Soudci se chyby nedopustili. Soudci kašlou na právo, hlavně že to sype RvRvRv

0/0
25.11.2011 12:08

Ivo Patta

Re: K V. Klausovi mám velké výhrady

Abychom nebyli nespravedliví ke všem soudcům Ústavního soudu v Brně, konstatuji, že soudci Jan Musil a Jiří Nykodým hlasovali proti nálezu, který odstartoval tzv. malou důchodovou reformu. Jinak ten nález ÚS je vskutku podařený. Klidně by mohl sloužit jako základ satirického pořadu a měl by jistě úspěch u všech, i u poslanců opozice. Viz: Perpetuum mobile potvrzeno nálezem Ústavního soudu v Brně! Ministerstvo jej přivede k dokonalosti „Malou důchodovou reformou“, na adrese: http://www.demografie.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=168&Itemid=33

0/0
25.11.2011 12:56

Vladyka..Božíhněv

Ať napíšete cokoliv, cenzor Vám to smaže

Já už chodím na server tyden.cz

Tam se píšou o něco pravdivější věci. I to, že romea.cz označila kocoura Mikeše a pana Ladu za rasisty.

0/0
25.11.2011 11:14

pompo456

Re: Ať napíšete cokoliv, cenzor Vám to smaže

Tak naše "demokratická" vláda podá podmět ke zrušení Mikeše a vymazání Lady ze všech dokumentů. A vě bude v cajku. ;-D;-D;-D

0/0
25.11.2011 12:10

pakostič

na úvodním snímku

klaun Vašek

0/0
25.11.2011 10:04

dědeček

Ustanovení, že "podepisuje" neznamená, že musí.

Každý veřejný činitel od zastupitele obce, až po prezidenta je povinen před uvedením do funkce složit přísahu. V ní je mimo jiné uvedeno, že bude konat vždy v souladu se svým nejlepším vjedomím a svědomím. Tedy, ani nesmí podepsat něco, co není v souladu s jeho svědomím. Stejně by bylo absurdní požadovat podpisy pod zákony všech poslanců sněmovny, bez rozdílu, jestli hlasovali pro nebo proti.

+2/0
25.11.2011 9:43

___M_

Re: Ustanovení, že

A zase jsi nic nepochopil. Jako obvykle.

0/0
25.11.2011 10:58

Kuttlirz

Re: Ustanovení, že

Marxisto, za obvykle nechápajícího jsi tady ty. Ze zákona podepisuje znamená totéž jako že ze zákona jmenuje. Může, obvykle tak i činí, ale nemusí. Hlava státu není automat na podpis.

0/0
25.11.2011 13:32

___M_

Re: Ustanovení, že

No, od tebe bych ani myšlenku nečekal, takže opět si nepřekvapil. Zkusím ti to trochu nastínit. Nejde o to, že nepodepsal. Jde o to, že když se mu to nelíbí (nedivím se, je to paskvil), tak to měl vrátit. Už začínáš trochu chápat? Jestli ne, tak se obrať na svého ošetřovatele, ať si udělá na celý den čas a pokusí se ti to vysvětlit.

0/0
25.11.2011 13:37

Kuttlirz

Re: Ustanovení, že

Vrátit? Jediným výsledkem by bylo několik dní onanie psychopata Ratha a jeho soudruhů ve sněmovně a pak přehlasování.

0/0
25.11.2011 13:40

___M_

Re: Ustanovení, že

To je jedno,ale bylo by to rovné vyjádření názoru. Ne zbabělé vyhnutí se zodpovědnosti.

0/0
25.11.2011 13:46

Kuttlirz

Re: Ustanovení, že

Zabíjení času je "jedno"? Pak není o čem diskutovat.

0/0
25.11.2011 14:03

___M_

Re: Ustanovení, že

Pod výmluvou na čas, chovat se jako korouhvička? To je správné? To tobě a Klasovi zůstalo ještě z dob, kdy jste kopali za komanče.

0/0
25.11.2011 14:07

Kuttlirz

Re: Ustanovení, že

Dej si pokoj, zase mateš pojmy! Klaus je mezi politiky výjimka s pevnou páteří a ty pevné páteři říkáš korouhvička! Jinak věz, že já nekopal "za", ale je osobně "do" .... A někteří z mé rodiny kopali pro ně (uran v lágrech).

0/0
25.11.2011 14:16

___M_

Re: Ustanovení, že

K těm obligátním lžím o boji proti komunistům přejdmlčením. Je to bohapustá lež. Klaus tu korouhvičku neudělal poprvé. Je to křivák srovnatelný s typickým komárem (proč srovnávat, když s nimi jedl z jedné mísy). No a s tebou je to obdobné.

0/0
25.11.2011 14:21

Deratizátor vulgo Krysařík

K čemu vůbec takového prezidenta potřebujeme?

8-o

0/0
25.11.2011 9:40

dědeček

Re: K čemu vůbec takového prezidenta potřebujeme?

A k čemu by byl prezident, který podepíše vše, co mu kdo dá na stůl. ?

+3/0
25.11.2011 9:45

___M_

Re: K čemu vůbec takového prezidenta potřebujeme?

Vííš alespoň trochu o co jde?

0/0
25.11.2011 10:59

Bouše

Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

pod zákony. Svůj případný souhlas či nesouhlas by mohl prezident vyjádřit prostřednictvím médií (jak to koneckonců běžně praktikuje). O nic jiného asi nejde. :-)

+1/0
25.11.2011 9:12

dědeček

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

V médiích vyjádří svůj nesouhlas a za měsíc zákon podepíše jen bezpáteřný prezident.

0/0
25.11.2011 9:47

___M_

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

No vždyť je řeč o Klausovi.

0/0
25.11.2011 11:00

Kuttlirz

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

No právě - ta jeho pevná páteř vás rudochy vytáčí už 20 let! ;-D

0/0
25.11.2011 11:59

___M_

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

Máš trochu zmatek v obsazení. Rudoch je Klaus a už pěkně dlouho. Dovzdělej se.

0/0
25.11.2011 13:09

Kuttlirz

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

Měl jsem pravdu: ___M__ jistě znamená marxista! A když marxista neví kudy kam, nasadí zmatení pojmů! Klaus je rudý, arcibiskup je ateista, modří bolševici apod.

0/0
25.11.2011 13:19

___M_

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

Pouze tu demonstruješ svou hloupost. Klaus - pravičák? No ty máš dost. Nevím co je na tom zmatečního, že Klaus je od svého mládí rudý jak ponožky pana knížete.

0/0
25.11.2011 13:28

Kuttlirz

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

Ve všech kádrových posudcích má už od mládí "hlavní nemarxistický ekonom své generace". Ty mi připomínáš jazyk "poučení z krizového vývoje", kde se pravicí nazývalo Dubčekovo křídlo KSČ. V tomhle zmatení pojmů jsi nějak zamrzl.

0/0
25.11.2011 13:37

___M_

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

No to už je ale vážně moc.

0/0
25.11.2011 13:41

Kuttlirz

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

Argumenty nevoní? Raději plané plky?

0/0
25.11.2011 13:44

___M_

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

Nevidím tu žádný argument, pouhý výmysl.

0/0
25.11.2011 13:47

Kuttlirz

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

Směšné, dětinské. (Citát VK z debaty se Špidlou z roku 2002, odpověď na slavné "Zdroje tu jsou")

Na diskusi se příště připrav, nejlépe četbou.

0/0
25.11.2011 14:02

___M_

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

Jo tak to je argument jak víno. Citát VK. Chápu, že na víc nemáš, ale ...

0/0
25.11.2011 14:04

Kuttlirz

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

Jen komentuji tvou slepotu.

0/0
25.11.2011 14:18

___M_

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

Hmm, když myslíš.

0/0
25.11.2011 14:22

Bouše

Re: Otázkou je, jestli má vůbec nějaký smysl prezidentův podpis

Ty o koze, já o voze, dědouši. :-)

0/0
25.11.2011 13:10

Babajezi

Já už se mu ani nedivím....

když je to u nás nastavené tak, že je naprosto šumák, jestli se pod zákon podepíše nebo ne - v tom je základní problém. A on je dost inteligentní na to aby věděl, že když zákon vrátí, tak jediné co se stane, že se bude pořádat další xdenní divadýlko a stejně se to schválí.... A tak např. zaměstnavatelé už sezařizují podle novot, které pan prezident nepodepsal a propouštějí postižené.........

0/0
25.11.2011 8:53

vejcednes

Re: Já už se mu ani nedivím....

Nebolo by potom rozumnejšie úplne zrušiť prezidentovi možnosť , aby do toho kecal?:-)

0/0
25.11.2011 9:02

dědeček

Re: Já už se mu ani nedivím....

Kecat do všeho můžou všichni. Proč ne prezident ?

0/0
25.11.2011 9:49

___M_

Re: Já už se mu ani nedivím....

JJ, vždyť on je to takový nejvrchnější kecálek.

0/0
25.11.2011 11:02

iVčera iZítra bude zase lhát

Z tuneláře škrabálek ???

Papá Tunel upadá Rv

+2/0
25.11.2011 8:52

vejcednes

Bolo mu ľúto pera. Je to aká fóbia.

:-)

0/0
25.11.2011 8:11

Kuttlirz

Navrhuji cenu Františka Kriegela.

Ten také nepodepsal, i když věděl, že tím momentálně nic nezmění. Ale morální význam pro budoucnost takový protest jistě má. R^

0/0
25.11.2011 7:59

vejcednes

Re: Navrhuji cenu Františka Kriegela.

Čo tam po Krieglovi, taký Palach...:-)

0/0
25.11.2011 8:20

Kuttlirz

Re: Navrhuji cenu Františka Kriegela.

Čo to táraš, ty somár? A čo robí strýko Gašparovič?

0/0
25.11.2011 8:49

vejcednes

Re: Navrhuji cenu Františka Kriegela.

Neviem, nepoznám tvoju rodinu.:-)

0/0
25.11.2011 9:00

Kuttlirz

Na článku je dobrý ten výčet nepodepsaných norem.

Čas jasně ukazuje, že šlo o věci přinejmenším zbytečné a často škodlivé. President to viděl dříve než většina ostatních. R^ [>-] R^

+4/0
25.11.2011 7:53

dobro

Re: Na článku je dobrý ten výčet nepodepsaných norem.

Pokud to opravdu viděl tak to měl vetovat, aby to nevešlo v platnost. Tak jak on to viděla spousta lidí, kteří by se ale na jeho místě zachovali méně alibisticky a vetovali by to. Stejně tak můžete říct, že ty věci které nepodepsal ale nynní fungují jasnozřivě nevetoval. Klasický Klaus Alibista. Udělat to tak aby měl pravdu vždy - ať to dopadne, jak to dopadne. Pokud se tak budete rozhodovat v životě, můžete všem v okolí říkat, že jste měl tehdy pravdu když ... ale daleko to nedotáhnete.

0/0
25.11.2011 12:49

Kuttlirz

Re: Na článku je dobrý ten výčet nepodepsaných norem.

Ach jo. Když dá sněmovna předem najevo, že veto přehlasuje a nebude vést rozpravu o presidentových připomínkách, pak je veto jen zdržováním legislativního procesu. Čili nepodepsat a nevetovat  = morálně protestovat, ale nezdržovat jiné důležité věci. Moudré, státnické - typicky klausovské. [>-]

0/0
25.11.2011 13:25

Deratizátor vulgo Krysařík

Nic není nemožné.

A nekonečno také neexistuje. Prostě dle prof. Ing Václava Klause, Csc.,dr.h.c.mult., může být i bílá v některých případech černou.

+2/0
25.11.2011 7:26

Kuttlirz

Re: Nic není nemožné.

Co takhle přečíst si ten článek? Ty ale asi raději žlučovitě blábolíš hned jak vidíš jméno Klaus, viď.

+2/0
25.11.2011 7:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.