- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stavitel něco zprzní a pak zažaluje objednatele za poškozování dobrého jména
Předpokládám, že už si políčili na arbitry, kteří budou na jejich straně, ev. zástupce poškozeného při arbitáži jen náhodou zapomene na pár důležitých argumentů...
stavitel se chechtá, až se mu podbradek chvěje.
Nicméně, na každou se vaří voda, to je známo.
Projekční firmy tvrdí, že struska měla certifikáty stavebních zkušebních ústavů. Zřejmě ze stejného dokladu následně vycházely i stavební firmy. Těžko tak mohly odmítat materiál, stanovený autorizovaným projektantem, vyžadovaný investorem, notabene s příslušnými certifikáty. Vzhledem k tomu, že byly doloženy certifikáty ISO a pod., tak musely v rámci dodržování procesu kvality ISO stanovené vstupy dodržet. Chtěli-li by použít klasické kamenivo, asi by nebyly konkurenceschopné. Struska, kalkulovaná investorem v zadávacích podmínkách, je cenově nejspíš někde jinde.
myslíte, že se odebírají vzorky z každé tatrovky, která na stavbu dojede? do zkušebny se pošle košer vzorek, na ten se vystaví certifikát a pak se na stavbu doveze podřadný materiál. Zvlášť, když skončí v zemi a nedá se ex post zkontrolovat
jak je možné, že se ve stavebnictví používá struska o jejíchž vlastnostech se nic neví. Na co máme výzkumné ústavy? To nikdo nepřišel na to, že struska bobtná, když navlhne?
Pokud je mi známo, tak na stavbu silnic se používal kámen do podloží a také štěrk. Nikde jsem nečetl, že by se do podloží silnic dávala struska, škvára nebo dokonce odpadová zemina. V TV ředitel té společnosti co postavila zvlněnou dálnici vehementně tvrdil, že mu nařídili použít strusku i se vším odpadem do se v ní vyskytoval. Od takové firmy bych si nenechal postavit ani kurník. Jako odborník přece měl zasáhnout a použít správný materiál a tvrdě se ohradit proti tomu, aby mu někdo nekompetentní mluvit do stavby dálnice. To je obrázek manažera firmy. Místo toho, aby udělal kvalitní dálnici po které se bude jezdit ještě za 20 let a bude pořád rovná udělá zmetek a ještě jej hájí.
Vysvětlete mi někdo proč peníze nesmrdí i když si jimi vytřete zadek ???
To je psina. Dobré jméno si poškodili vlastním šlendriánem.
ti vymysleli strusku a podstrčili ji našim kapitalistickým stavařům
Who made this?
- a biiiiird.
Asi tak bych to nějak napsal, je to tady k zblití. Nikdo za to nemůže a každý ukazuje prstem na toho druhého, hnus
je jako pect chleb... kdyz do nej date odpad, taky za moc nebude stat... zdravy selsky rozum...
Horsi je, ze to i s tim odpadem vychazi mnohem draz, nez to jinde vychazi z kvalitniho materialu...
chráněnou památku - aby se sem hrnuli hromady Japonců? To doma určitě ještě nikdy neviděli.
.
Ale jsou i jiné velmi zajímavé úseky - třeba když pojedete z Lipníka směrem na dálnici do Ostravy, čeká vás v jedné zatáčce asi 300 metrů něčeho, za co jsem jako mladej u kolotočů dával 1,20 Kčs za jednu jízdu. Jenomže tehdy jsem věděl do čeho jdu, kdežto v autě mě to vlnění vždycky překvapí.