Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie obvinila řidiče, který v Hradci srazil dva chlapce. Oba zemřeli

Policisté obvinili řidiče, který v sobotu srazil v centru Hradce Králové dva chlapce. Oba zemřeli, tříletý chlapec krátce po nehodě a jeho šestiletý bratr později v nemocnici. Řidičovi hrozí u soudu až deset let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marik admin 0:9

tu paní co mu půjčila auto obvinit taky

napomáhání ...... zapůjčení zbraně pro hromadné ničení X

0/0
25.11.2011 13:42

Hanyz01Reloaded

10 let je trochu málo, ne?

Ten primitiv se všude chlubil, že prášky na EPI nebere, k tomu ještě běžně hulil a chlastal - takže sednout pak za volant je ruská ruleta. Bohužel nezabil sebe, ale někoho jiného. Jestli rodiče těch dětí uspořádají sbírku na kulku pro vraha, milerád přispěji.

+1/0
24.11.2011 7:18

Hynek Vilém Jarmila reloaded

epileptik v herně

No jen jestli mu ze všech těch světýlek a blikátek nezačal přecházet zrak. Nespouští snad právě tohle epi záchvat? Teda ne že bych ho omlouval, za volant sedat neměl. No a k dokonalosti pak pomohla automatická převodovka, tohle udělat s manuálem už chce hodně cviku.

0/0
21.11.2011 12:35

Hnev lidu

Spekulace jak to mohlo být

asociální týpek s adresou na magistrátě a půjčeným autem přijede do herny vyzvednout kamaráda, moc se mu nechce. Nasednou do auta, týpek se potřebuje otočit, podívá se skrz zadní sklo kombíku, malé děti zřejmě nevidí, protože jsou nižší než spodní hrana zadního skla kombíku. Řidič řekne spolujezdci pár sporstých slov, že pro něj musel zajet a prudce sešlápne pedál. Ucítí náraz, tak zařadí jedničku a prudce stočí volant a vyrazí dopředu. Bohužel intelekt mu nedovolí nic jiného, než tímto děti přejet znovu. RvRv

+4/0
21.11.2011 12:21

Hnev lidu

V tomto státě dostane menší trest

než Lacina, který vystrašil neschopnou řidičku, ale nikoho nezabil a dostal 5 let natvrdo...Je to nepředstavitelná tragédie přijít o 2 děti najednou a při tak nesmyslné autonehodě. Chudáci rodiče. :-/

0/0
21.11.2011 11:55

bukin

Re: V tomto státě dostane menší trest

Lacina nikoho nezabil jen a jen šťastnou shodou mnoha okolností, dostal tak málo jen a jen díky těmto šťastným okolnostem

+2/0
21.11.2011 11:57

Hnev lidu

Re: V tomto státě dostane menší trest

denně se "málem" zabije X desítek lidí. Ale ono "málem" je dost podstatné. Co by rodiče dali za to, aby ten řidič jejich děti jenom "málem" zabil. Rv Znovu tvrdím, že on dostane maximálně těch 5let, spíš ale míň a to v poměru k Lacinovi není správné.

0/0
21.11.2011 12:05

Big-M

Re: V tomto státě dostane menší trest

stačí drobet mediální masáže, jako v případě Laciny .....

+1/0
21.11.2011 12:06

bukin

Re: V tomto státě dostane menší trest

ale já Lacinu ani tady toho nijak nehájím. Ještě jednou si to přečtěte a pak mudrujte. To, co se nyní stalo je velice smutná událost.

0/0
21.11.2011 12:09

Hnev lidu

Re: V tomto státě dostane menší trest

tak z vašeho příspěvku se zdá, že Lacinův trest je v pořádku. Ovšem v tomto státě je zvykem dávat za smrtelné bouračky tak 2roky a opravdu jenom když zemře 8 a více lidí tak pachatel dostane 5 či 8let. Smrt těch lidí, navíc dětí, je definitivní, proto jakkoliv ošklivý Lacinův čin bez smrtelných následků je k tomu co se stalo naprosto nicotný.

0/0
21.11.2011 12:14

Modrý a zelený blesk

Re: V tomto státě dostane menší trest

Máte potíž rozlišit mezi úmyslným (Lacina) a neúmyslným činem?

+3/0
21.11.2011 12:23

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

Myslíš něco jako, že se Lacina nechal úmyslně zprasit Mazdou? Nebo něco jako, že řidička Mazdy úmyslně opustila silnici, aby mohl být Lacina snadněji zaujatým soudem shledán vinným z úmyslu zabít?

0/0
21.11.2011 13:33

Modrý a zelený blesk

Re: V tomto státě dostane menší trest

Myslím Lacinu, kterej zcela úmyslně změnil jízdní pruh během 500ms a tím způsobil dopravní nehodu.

0/0
21.11.2011 14:45

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

... A myslíš ty vůbec? Sežeň si informace než začneš zase blábolit:

http://janpolanecky.blog.idnes.cz/c/198617/Jak-zavrit-pirata-Lacinu-a-dukazy-moc-neresit.html

0/0
21.11.2011 15:32

jori

Re: V tomto státě dostane menší trest

mam dojem, ze v teto republice jsou dva druhy lidi ... jeden, co Lacinu odsuzuje, a druhy, co ho podporuje ... predpokladal bych, ze tech, co ho odsuzuje, bude neporovnatelne vice ...

vas prispevek - reagujete jako kazdy postreleny kopyto na jakekoliv diskusi ... kombinujete donekonecna, a to v podstate donekonecna rostouci pocet detailu ... pripomina mi to diskusi napr. ekonomickou, kdy castym argumentem je "a cetl jste neco o mikro makro globalni ekonomii od autora plus minus? ne, tak co vubec diskutujete?"  anebo nedavne amaterske odhady ohledne budoucnosti eurozony, ve stylu "a co Italie? dluhopisy bla bla bla", prestoze se jednalo o zpravu cca den starou a chapat ji jako urcujici pro vyvoj eurozony ji muze jenom pako zamerene na detaily ...

vy delate to same ... editace/needitace, rychlost, zastavil ... proboha, kazdemu, kdo se podiva na to video, je zrejme, o jak nebezpecne chovani slo ... a nezmeni to tuny textu a diskusi ... jenom blazni jako vy si budou stale hajit sve ...

0/0
21.11.2011 16:25

jori

Re: V tomto státě dostane menší trest

jeste koukam na dfens na "needitovane video" ... informace, ze nekdo urcitou pasaz zrychlil o 25% kvuli dramaticnosti a nenechal tam pasaz se zastavenim ... to je pro vas tak zasadni? to jste skutecne tak hloupy, slepy, neschopny ustoupit, nebo co? uz jenom bezpecna vzdalenost, ohleduplnost ... v tom manevru naprosto chybely ... vase "A myslíš ty vůbec? Sežeň si informace než začneš zase blábolit:" je opravdu k smichu, sorry ...

0/0
21.11.2011 16:29

Modrý a zelený blesk

Re: V tomto státě dostane menší trest

Ať se dívám, kam se dívám, všechna auta jedou pořád stejně rychle. Krom Laciny, kterej tam vlítne jak vojín po příjímači do hospody. Editor si s tím musel extra vyhrát.

Jo a u dfense stačí, že je tam 24 obrázků... ta kamera určitě není 24fpsová.

0/0
21.11.2011 17:27

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

Hele, to ten nade mnou uvedl číslo 500 ms. Bez dalšího. Dostal protiargument, že kecá. Ten Tvůj elaborát se hodí tak akorát na něj. Já tu prezentuju názor, že svět není černobílý nebo zeleno modrý. Ale barevný. Kdo tomu chce rozumět, rozumí. Ty patrně tomu rozumět nechceš, a tak tu také meleš kraviny.

0/0
21.11.2011 21:32

jori

Re: V tomto státě dostane menší trest

drive jsem si take myslel, ze svet neni cernobily ... ze je mozne donekonecna diskutovat o niancich a ze neco jako jasna spravedlnost, jasne rozreseni neexistuje ... ze vsechno je jaksi nesmirne diskutabilni ...

tech 500ms jsem svym prispevkem nijak nekomentoval, uprimne - me nezajima typ vozidel, rychlost, ani cas ... me zajima, "jak incident vypadal" a jak na me pusobi ... a rozhodne bych ho neprohlasil za "bezpecne a ohleduplne zarazeni se do jizdniho pruhu", spis za prasarnu, ke ktere mel Lacina nejaky duvod - protoze jeho chovani bylo proste nebezpecne. Proc o tom chcete donekonecna diskutovat, ze to tak neni? to jste slepy? casy, rychlosti, ovlivnovani mineni pres bulvar a mainstream - pochopte, ze mne to je ukradene ... ja proste nechci, aby lide, kteri jsou tohle schopni udelat s jedoucim vozidlem, vubec meli ridicsky prukaz.

Lide jako vy budou ale diskutovat vzdy, neuznavam to, ale musim respektovat. V nekterych pripadech je svet proste cernobily, tak slozite to zas neni.

0/0
22.11.2011 9:01

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

Přečti si ještě jednou, co jsem tady psal. Nikde jsem nenapsal, že Lacina neudělal prasárnu nebo že je nevinný. Naopak jsem napsal, že Lacina udělal prasárnu. Jenže to udělala i ta holkav té Mazdě (která navíc ještě ani neumí řídit) a i její spolujezdec. Všichni mají svůj podíl viny. A co si myslíš, jaký jsem měl z toho dojem, když jsem to viděl a slyšel poprvé? Asi takový jako ty. Zpracován mediální masáží. Když si o tom člověk něco přečte, zjistí, že není vina jenom u Laciny, zásadní podíl viny na situaci nese posádka Mazdy. A mě sejří to, že z jednoho lotra se udělala chudinka oběť a z druhého lotra se udělal vrah. A z nevinné Lacinovy rodiny (to jsou v celé epizodě opravdu nevinní lidé) jsou teď ti poškození, co mají tátu v krimu s nálepkou neúspěšného vraha. Nemám chuť o tom donekonečna diskutovat, ale vadí mi uvádění mylných, zkreslujících a tendenčních informací. Obzvláště, když mám informace lepší a mohu se s nimi podělit. Kapiš to?

0/0
22.11.2011 20:25

Modrý a zelený blesk

Re: V tomto státě dostane menší trest

Toho je mohl Lacina ušetřit tím, že by se nezachoval jako čuně.

Tobě doporučuju si z toho vzít ponaučení.

0/0
24.11.2011 9:01

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

... To přeřazení z pruhu do pruhu trvalo výrazně déle. Stačí si najít video, které není upravené pro potřeby mediální masáže a pranýřování. Neříkám, že Lacina je svatoušek, řidičák bych mu za tohle vzal, tak na půl roku. Ale řidičce z Mazdy bych ho vzal minimálně na dva roky.

0/0
21.11.2011 15:36

p266

Re: V tomto státě dostane menší trest

Uveďte prosím odkaz na to "needitované" video. Děkuji.

0/0
21.11.2011 16:31

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

O kus výše.

0/0
21.11.2011 21:36

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

Pěkná blbost. Ta rádobyvytlačená řídička se pokusila o sebevraždu a vraždu solujezdce svou naprostou neschopností ovládat auto.. Lacina je obětní beránek. Flastr si zaslouží, ale pět let natvrdo nikoliv.

0/0
21.11.2011 12:22

Modrý a zelený blesk

Re: V tomto státě dostane menší trest

A kde se tam vzal? Chudinka malej? ;-D

0/0
21.11.2011 12:24

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

Podívej, chudinka malej je Lacinův synek, který má tátu v kriminále. A to vše za to, že se vlastně vůbec nic nestalo. Dokonce není ani kázáno, zda se LAcinův Superb té Mazdy dotknul, či nikoliv. Je také principiálně zřejmé, že při takovémto druhu kontaktu půjde dříve do smyku lehká a neřízená záď Superbu než zatížená a ovladatelná přední náprava Mazdy. Jinými slovy - ta káča z Mazdy strhla řízení a odlétla do pangejtu. No a teď je za chudinku, přitom není kompetentní k řízení auta.

0/0
21.11.2011 12:53

Modrý a zelený blesk

Re: V tomto státě dostane menší trest

Je úplně nepodstatné, jestli se superb zaměstnavatele pana odsouzeného Mazdy dotknul, nebo ne. Když někomu vyjede do cesty auto z vedlejší, taky občas strhne řízení a vybourá se, přitom viník vyvázne bez škrábnutí na laku.

Lacina porušil ustanovení zákona o jízdě v jízdních pruzích a to ÚMYSLNĚ, způsobil tím vážnou dopravní nehodu.

Jeho synek si aspoň uvědomí, že tak, jak viděl jezdit fotra, se to opravdu nedělá.

+1/0
21.11.2011 14:47

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

Jasně, a tátu mu bude dělat pošťák, viď?.... Trvám na tom, že vážnou dopravní nehodu způsobila řidička Mazdy svou zcela neadekvátní reakcí na hloupou reakci pana Laciny - hloupou a zkratovitou (protože kdyby tu Mazdu zadkem opravdu nabral, první v hodinách by byl on sám). Označit ji za promyšlený pokus o zabití je zcela mimo mísu.... Jen tak mimochodem, proč, když se něco stane a notabene když to odnesou jen plechy, tak soud trestá ještě manželku a děcko pana Laciny. Jakým právem!

0/0
21.11.2011 15:41

Miš 13

Re: V tomto státě dostane menší trest

panebože, ty jsi m....

+1/0
21.11.2011 16:10

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

Pro magora každý magorem. Tobě je jedno, že bude další rodina (nevinná) vyrůstat částečně bez otce?

0/0
22.11.2011 8:36

macarát

Re: V tomto státě dostane menší trest

Doufám, že až na Tebe dojde, obejde se to bez obětí, podobně jako u Laciny s tou Mazdou. Třeba pak dostanete i společnou celu :-)

0/0
21.11.2011 16:25

jori

Re: V tomto státě dostane menší trest

tak si tak ctu trochu nize a narazim na podobneho magora, jako vyse ... a nakonec vidim, ze on to je ten samej vul ... muzete si gratulovat, uf ... dikybohu zdravy rozum vitezi

0/0
21.11.2011 16:32

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

Jo. Takže tu máme případ, kdy na sebe navazují neadekvátní reakce (Mazda prasí, Lacina najíždí, Mazda fuckuje, Lacina prasí, Mazda opouští silnici). Tedy případ, který má jenom viníky - normální lidi z běžné společnosti.  Ale mediální masáž udělá z Laciny prvotřídního hajzla a posádky Mazdy náhodné trpitele. A vás, jelit, co takovouto verzi baští, je tady opravdu hodně. Ještě by mě zajímalo (druhé téma), kdo z vás, moralistů, v životě nepřekročil jakýkoliv rychlostní limit. Ony totiž ty vaše plamenné řeči vyznívají trošku komicky, kdybyste je měli v první řadě aplikovat na sebe samé, tak už jen ten fakt, že jste někdeněkdy překročili rychlostní limit, by vám měl vynést pětiletý kriminál, cela vedle  Laciny, abyste mohli zpytovat svědomí spolu.

0/0
22.11.2011 8:45

jori

Re: V tomto státě dostane menší trest

uprimne, ja jsem prave ten clovek, ktery dodrzuje pravidla, co muze ... protoze to beru tak, ze ta pravidla maji urcite duvody ... ja osobne si nedovolim ani predbihat ve fronte, beru to tak, ze jsou mezi lidmi definovana urcita pravidla chovani ... a uznavam neco jako "co sam nerad, necin jinemu" ...

vy jste z toho opacneho testa - mate za to, ze lehke ohybani pravidel ve vlastnim zajmu je v poradku a uznavate predevsim zlepsovani sve situace, sveho dobra, s mensim durazem na vztah k ostatnim lidem - tedy na blaho kolektivu ... ja vam vas svet vzit nemuzu, jenom proste koliduje se svetem mym a s mym vlastnim nazorem ...

kdyby kauza byla o tom, ze dite sebralo jinemu lizatko, jsem schopny to vzit sice jako nevhodne chovani, ale tolerovat to (u lizatka zas tak o moc nejde) ... v tomhle pripade slo ale o karambol auta s moznymi vaznymi nasledky - a tady uz je mi vas tolerantni pristup proste cizi ... sorry

0/0
22.11.2011 9:06

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

Těžce mi křivdíš. Já jsem toho ražení, že A) nečin druhému to, co sám nemáš rád (= nezakazuj mi věci, po kterých Ti nic není, neb ani já je Tobě nezakjazuju) a že B) Moje svoboda končí tam, kde začínám omezovat druhé (například nepředbíhám ve frontě, ale po dálnici se svezu klidně 160, protože tím nikomu nubližuju). V podstatě pak nepotřebuju další zákon. No a odmítám svět vnímat černobíle, na takový pohled jsem příliš málo hloupý.

0/0
22.11.2011 20:30

Modrý a zelený blesk

Re: V tomto státě dostane menší trest

To se zbytečně přeceňujete - vy chcete jezdit tak, jak VY sám uznáte za vhodné, to je znak nedospělého jedince.

0/0
24.11.2011 9:00

macarát

Re: V tomto státě dostane menší trest

Blbost. Řidička měla podle všeho běžné  znalosti a schopnosti, dostatečné, aby měla řidičák a mohla užívat silnice a dálnice a svým drobným příspěvkem ze spotřební daně také pomáhat jejich údržbě.

Pokud si myslíš, že na silnice patří jen řidiči se zkušenostmi z demoličního derby, pak se obávám, že tam asi nepatříš spíš ty.

0/0
21.11.2011 12:46

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

To víš, když moje skromné řidičské schopnosti nestačí k udržení auta na silnici, tak tam zřejmě co dělat nemám. To si myslím. Dále si také myslím, že řízení je dnes bráno spíše jako právo, než výsada. Většina řidičů si dnes neumí vyměnit ani kolo.

0/0
21.11.2011 12:50

macarát

Re: V tomto státě dostane menší trest

S tím koncem příspěvku souhlasím.

Nicméně je politicky neprůchozí řidičská oprávnění omezovat bez toho, že bychom lidem nabídli kvalitnější hromadnou dopravu.

0/0
21.11.2011 12:53

kuny

Re: V tomto státě dostane menší trest

Tohle by bylo na delší debatu, protože ono je dnes politicky nekorektní vůbec připustit, že jako jsou lidé inteligentnější a lidé hloupější, tak jsou lidé bystřejší, rychlejší, lépe reagující a naopak pomalejší, natvrdlejší a hůře reagující. Mezi nimi neexistuje žádná tlustá čára, je to spojitě rozvrstveno od nejneschopnějších po nejschopnější. Tlustou čáru mezi nimi v podstatě dělá (v případě řízení aut) akorát hranice 18-ti let + řidičák. Pak už se všechna pravidla šijí na míru těm "nejslabším", i kdyby byla sebepitomější (například rychlostní limity 50-90-130 je jedno z nejalibističtějších a nejhloupějších pravidel). Spíše mi vadí dnes uplatný princip, který říká, že když někdo na něco nemá (třeba si sám určit, jak rychle je v dané situaci vhodné jet), tak se to zakáže všem podle toho největšího loosera a z toho looserovství se ještě dělá přednost - např. najet Lacinovi do cesty, zdržovat , pozdě se zařadit, fuckáčovat a strhnout volant a opustit silnici.

0/0
21.11.2011 13:03

Modrý a zelený blesk

Re: V tomto státě dostane menší trest

Píše se to LOSER. Looser je nesmysl. Když už házíš těma termínama. Ale jak vidím, že ti dělá problém zkousnout 50-90-130, tak tuším, co seš zač.

0/0
21.11.2011 14:48

Miš 13

Re: V tomto státě dostane menší trest

1. Rád bych tě viděl v situaci té ženské...

2. Proč bych měl umět vymenit kolo u auta, když si můžu zaplatit asistenční službu... ostatně v autoškole nás měnit kolo neučili

0/0
21.11.2011 16:12

Antikodex

Re: V tomto státě dostane menší trest

Jen tak mimochodem - kdyby Lacina udělal něco podobného v USA, tak by jeho trest nebyl 5 let, ale cca 20-30, příp. doživotí s možností požádat o podmínečně propuštění po 20 letech - zločin z kategorie "felony". Takhle směšně nízký trest mohl dostat opravdu jen v zemi s nízkou právní kulturou (jako např. postkomunistická Česká republika).:-/

Viz zde http://en.wikipedia.org/wiki/Felony

0/0
21.11.2011 17:19

Ukažse

Re: V tomto státě dostane menší trest

Lacinovi jasně 20 let natvrdo a tomu nezodpovědnému frajerovi doživotí. Je někdo proti?

0/0
23.11.2011 2:04

Milovník Bzučavky jarovské

Re: V tomto státě dostane menší trest

No Lacina byl vybrán jako exemplární případ na kterém systém demonstroval stádu svou sílu. A tak se bez důkazu poslal na 5 let do báně, na základě křivých svědectví "znalců a expertů".

0/0
23.11.2011 14:59

Vašek2

???

To nemohlo být usmrcení z nedbalosti. Zcela jednoznačně úmyslné jednání. Pokud to byl epileptik, vinen by byl i doktor, který týpkovi podepsal zdravotní způsobilost...

0/0
21.11.2011 11:41

Vanguard

Re: ???

Nesmysl.

0/0
21.11.2011 11:47

Hnev lidu

Re: ???

úmyslně je nepřejel, to pochybuji, ale může tam být "frajerství", kdy prudce vycouvá do křižovatky, aby se otočil. Rv

0/0
21.11.2011 11:57

Big-M

Re: ???

jj, tak to asi bylo, těžká frajeřina

+1/0
21.11.2011 12:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.