- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..kdyz uz ,tak do napravy.. vyuzit deformacni zonu a airbagy, takhle to urizne strechu a satecek...
takže další "nemusím rychlost přizpůsobovat viditelnosti" je vytrestaný.
tezko soudit kdo ma jaky dil viny, asi to budou muset prozkoumat znalci. jedna vec je, ze ten nakladak tam nemel takto nezajistene najizdet. druha vec je tech. stav - kde bych si s ohledem na stari a vizaz vozu dovolil tvrdit ze byl nevalny. navic je trba brat v potaz ze servis a dily na stare audi jsou dost nakladne a tak se nahrazuji i bezpecnostne relevantni prvky jako jsou i brzdy neoriginalnimi dily pochybne kvality. dalsi vec je ze mnoho aut s prvnimi systemy ABS nefunguji tak jak dnes u modernejsich vozu. u techto systemu mnohdy pri brzdeni staci najet na nerovnost nebo na nejaky sypky ci kluzky povrch byt i jednim kolem, abs zareaguje precitlivele a nez si to "uvedomi" ztratite vzacne metry kdy vuz defacto nebrzdi.
prozraďte mi, jak víte, že řidič audi nebrzdil? Kdopak vám to řekl? Je to průkazné? Nebo to máte potvrzené z alespoň tří zdrojů? No?
... v obci je brzdná dráha nějakých 13 metrů ...
... tak proč nezabrzdil před tím návěsem?
Už by jste si konečně měli zjistit, co je návěs a co jue přívěs !!!
Ono to totiž pánové není jedno a totéž !!!
No, a vy byste si pro změnu měl zjistit, jaký je rozdíl mezi "by jste" a "byste"...
Ono to totiž také není jedno a totéž...
tak se klidne vsadím, že kdyby měl návěs reflexní pásy, tak by to řidič osobního auta nepřehlédl.
Snad se ministerstvo dopravy chytne za nos a opraví vyhlášku kterou vydalo s omezením které to nařizuje jen povinně na noě registrované návěsy. 50metrů pásky stojí 3.500,- což je v porovnání se zraněními a škodou opravdu zanedbatelné. Nojo zase další vyhláška která je tím pádem zbytečná. V EU vyjímku nemají.
Je vidět že každý zákon a vyhláška musí mít buď dvojí výklad, nebo nějaká zadní vrátka.
Lidi by v prvé řadě měli za volantem přemýšlet a ne letět jak šutr. Ty reflexní pásy i kdyby na návěsu byly,nehodě nezabrání.Tady je problém někde jinde.A to, že řidič je sám a v takovém případě si měl k couvání přivolat nějakou osobu,která má právo regulovat dopravu, v daný moment. Na druhou stranu, nedokážu posoudit, jestli by vůbec zareagoval na takového člověka na silnici a reagoval tak na návěst stop, od oné osoby,která tam měla bezpochyb být a to i v reflexní vestě.Právě toto je v EU běžné.Jen u nás se stále někam spěchá.Proč, asi víme téměř všichni.
Řidiš osobáku má na nehodě taky svůj díl viny.Rychlost přispůsobím dohledové vzdálenosti.
Rád bych viděl brzdnou stopu za vozy vybavenýma ABS.
Máš vůbec představu,jak funguje ABS?Kolo se dejme tomu 10x za vteřinu střídavě zablokuje a uvolní.A za tu 1/10 vteřiny auto ujede s tím zablokovaným kolem cca 150 centimetrů,pokud se to stalo v obci a řidič jel 50.Takže brzdná stopa je krásně viditelná.