- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
teda, to aby tu honem nekde v okoli vydlabala nejaka nejmenovana stavebni firma "levny" tunel :-D jinak nevim kde budou tu zkousku delat :-D :-D :-D
sice jsem od té doby neřídil a jezdit se přiznám za ty roky neumím ani náhodou, ale počet hodin jízd jsme měli tehdy z mého pohledu dostatečný (tuším 20). Tehdy ani nebyla povinnost dělat část jízd v místě s semaforama, to všecko a další nové věci (např. víc správných odpovědí v testu, místo tří čtyři varianty odpovědi atd.) přišlo až po r. 2000. No a ani jednou jsem neboural . Jednoduše řečeno - v počtu jízd to asi nebude.
Celkově asi tak 8 - 9 jízd, a to jsem byl totální řidič začátečník. Absolvoval jsem testy z a full počet bodů a ani jízdy nebyly špatné, když připočítám dobré počasí a nenáročnou cestu, kdy mi potají přibržďoval lektor, abych pustil autobus, což nás předtím ani nenaučil. :-D
Po autoškole jsem rok neseděl za volantem, pak jsem nastoupil u firmy, kde jsem jezdit musel. Ze začátku naprd, byla tam i špatná spojka, která zabírala v jiné poloze, než je člověk zvyklí, ale co už. Od té doby jsem absolvoval přes rok ježdění po našich silnicích bez jediné nehody, či kolize. Snažím se dodržovat rychlost a jsem schopen zacouvat mnohem lépe a snáze, než má mladší sestra, která absolvovala plný počet hodin v autoškole a už řídí také pomalu půl roku.
Verdikt. I u řízení aut platí stejná věc, jako u jiných věcí. Jsou lidé, kteří jsou proto řízení nevhodní a kupí na silnicích chyby. To není nic neobvyklého, děje se to i jinde. Ale ti co na to mají vlohy 40 hodin na silnici určitě nepotřebují. :-)
No a? Tím se jako chlubíte?
Dneska dostává řidičák každej kdo má do ... díru a podle toho to taky vypadá.
uz asi miliontej urad, za dalsich zanedbatelnych 700 mega. super. No vubec je to zas dalsi "inteligentni" navrh... achjo...
To by do ni totiz musel clovek chodit nekolikrat tydne aspon rok nebo dva.
vidím, že jste asi jediný, kdo to vůbec zmínil, ostatní tu plácají nesmysly..člověk se naučí jezdit až pravidelným ježděním
To ze nemalo adeptu neuspeje napoprve ci napodruje neni tim, ze by byli lemplove, ale tim, ze zkusebni komisar si jde na ruku s instruktorem a deli se o penize, ktere musi uchazec zaplatit za opakovane jizdy a zkousky. Jinak si nelze vysvetlit, ze komisare u zkousky zajima jen a pouze to, zda adept dokaze na zkousce napoprve zacouvat do podelne fronty aut..zadna ukazkova jizda..nic takoveho, jen a proste to zacouvani. A ted chci slyset, kdo z pritomnych ridicu tenhle manevr umel dobre jiz na zavereckach, notabene ve stresu.. ?
Já jsem na závěrečkách začínal rozjezdem do kopce a končil parkováním do podélné řady - ani jedno jsme s instruktorem předtím nezkoušeli, ale povedlo se :-)
(jinak pro upřesnění - Praha, auto Š105 a rok 1989)
člověk, který v životě neřídil auto, by měl jezdit v autoškole půl roku. Po pěti hodinách - i když bude technicky zvládat auto řídit - bude díky své nezkušenosti představovat obrovské riziko pro všechny!
Od toho by měla být závěrečná zkouška, aby ukázala, zda je dotyčnýho možné pustit do provozu. Upřímně, podle mě představuje obrovské riziko i antitalent se sto hodinami jízd... Jenže když má třeba hluboký výstřih a komisař na to skočí, tak dnes řidičák dostane. Sice neumí řadit "poslepu", couvat ani parkovat, ale řidičák má.
Počet hodin jízd v autoškole prostě není kritériem, které by o čemkoliv vypovídalo.
peníze a není žádná obrana jak si stěžovat na špatnou výuku. Komisařům se hodí vás od zkoušky vyhazovat, protože každá další je pro ně 700 do kapsy.. a to nemluvím ani o tom, že vám autoškola vnutí další jízdy. Prostě jen tahají z lidí peníze
Zajímavé, já udělal řidičák napoprvé, jak je to vůbec možné, když byli všichni spolčeni, aby ze mě tahali prachy?
a další způsoby, jak vytahat z lidí peníze.