Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Střelec z Kunovic věděl, koho zabije. Ostatní vyzýval k odchodu

Karel Musela měl svůj čin přesně naplánovaný. Dobře věděl, koho chce zabít, některým lidem dokonce říkal, ať jdou pryč. Musela si také před útokem urovnal rodinné a majetkové záležitosti. Zatím ale není zcela zřejmý jeho motiv. Policie má několik verzí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Walker-W3

Není zákonné vzít spravedlnost do svých rukou.

Pokud však pachatel věděl své a věděl to jistě, tak chápu jeho  konání.  Podle prozatimních informací se taky opravdu dokonale připravil

0/0
14.11.2011 8:40

Kocour-mikes

Re: Není zákonné vzít spravedlnost do svých rukou.

Boj se systémem, politicky nezávislých vyšetřovatelů a soudní kumpanií jedno zmůže.....

Smutné důsledky české demokracie.:-/

0/0
17.11.2011 16:57

Jiří Taškář

škoda té ředitelky :-(

howgh

0/0
13.11.2011 4:25

nosalis

miluju lidi

kteri napisi svuj prispevek, ktery asi pokladaji za nejdulezitejsi psany text na internetu a pak jej kopiruju do diskuze hned nekolikrat

+2/0
11.11.2011 18:15

(@)

Re: miluju lidi

miluju lidi, kteří něco komentují, dají k tomu svůj názor a předmět komentáře zamlčí. ;-D

+2/0
11.11.2011 18:18

nosalis

Re: miluju lidi

uz asi nerozumim cesky? .. muj komentar ma naprosto jasny predmet .. nebo fakt uz cesky neumim?

0/0
11.11.2011 18:31

(@)

Re: miluju lidi

No tak polopaticky: KDO tady CO kopíruje víte asi jen vy...  Přitom by vás jistě každý rád pochopil, kdybyste se podělil...:-)

+1/0
12.11.2011 9:19

Yesname

Re: miluju lidi

Žeby mmmm1? :-P

0/0
13.11.2011 21:21

mmmm1

lovec veverek a taygr...asi hulí houby

-nechápu proč jaksi mluví o jeho propuštění...

Tady nikoho nepropouštěli- možná jste asi na jiném fóru... a to očem píšete se stalo někdy v minulosti...cca1-2y

Tady nešlo o pracovněprávní vztahy , ale ...

zmrzačení bráchy, mosteckou uhelnou, pandury atd. .... ale to bude dobrý kluci

0/0
11.11.2011 17:49

SkyZero

blazen

Nevim proc spachal sebevrazdu, klidne mohl byt na duchod venku. Mozna aby usetril okoli. Pokud by soudy a policie uz drive prosetrily pricinu ochrnuti jeho bratra, nemuselo k te strelbe vubec dojit.

+1/0
11.11.2011 17:42

mykon

Re: blazen

Jo jo je to smutný v týhle zemi se poctivé a důkladné práce policie a soudů člověk nedočká:-(

0/0
11.11.2011 23:00

2Mac7

nedobrovolně propuštěný

když dám výpověď já, tak jsem dobrovolně propuštěná ?

+1/0
11.11.2011 17:35

desetník

Jak už napsal A.H. v mém boji:

Podobní straníci mi dělají starosti. To už nemohl picnout nějakého důležitějšího odkloňovatele.

0/0
11.11.2011 17:03

Akire

Možná chtěl tímto zoufalým činem

přimět PČR k obnovení vyšetřování "neštastné" události vedoucí k trvalému zmrzačení jeho bratra Pavla.. Mrtví již nemohou nikoho ovlivnovat a třeba se nyní najdou doposud skrývané či utajované skutečnosti :-/

0/0
11.11.2011 16:47

tlamička tlachecí

Re: Možná chtěl tímto zoufalým činem

Hodně konspirační teorie.;-D

+1/0
11.11.2011 16:49

Kidkid

Re: Možná chtěl tímto zoufalým činem

Tak to sotva. Jeho bratr měl štěstí, že jej nechali naživu i když zmrzačeného nadosmrti. Těžko může policie něco vyšetřit, když se událost stane v lese a bez náhodných svědků. A stopy byť jsou hodně podivné lze většinou vykládat více způsoby.

Podle mně byl vrah z Kunovic magor. Pravděpodobně i duševně nemocný. Vyfabuloval si něco co ani nemusela být pravda a šel se mstít. Teď už se nedozvíme, zda to bylo za bratra nebo za jeho propuštění z práce.

Upřímnou soustrast rodinám dvou zavražděných manažerů. A vraha by měli pohřbít někde u hřbitovní zdi.

0/0
11.11.2011 17:24

mmmm1

Re: Možná chtěl tímto zoufalým činem

Váš názor je ojedinělý proto tady budete za m. vy....  myslím, že moc dobře věděl co dělá...

0/0
11.11.2011 17:30

aswe2

Re: Možná chtěl tímto zoufalým činem

souhlasim s vami ve vsem

0/0
11.11.2011 17:52

jan.banos

Re: Možná chtěl tímto zoufalým činem

Takové zmrzačení s trvalými následky je horší než pouhá vražda.

0/0
11.11.2011 18:21

cover72

Re: Možná chtěl tímto zoufalým činem

Takže když spadnete z posedu, úplně normální trajektorie vás vynese 6 metrů daleko, ano? A to čistě náhodou poté, co se začne proslýchat, že byste mohl odhalit jednu z největších korupčních kauz.

Oukej, jasná konspirace. Nikomu nevadil a prostě spadl z posedu.

0/0
15.11.2011 13:52

Lovec VeVerek

Na Zlínsku už přišli na to jak napravit nehodné podnikatele

před 2 roky tam ve Zlíně , také propuštěný srovnal střelbou 2 managery-majitele.

To bude průsvih až se to rozšíří.

Asi budeme muset propuštěné preventivně na dva roky zavřít do basy, aby místo vnucované metly    nevzali  do ruky zbraň zbraň

0/0
11.11.2011 16:42

dave_79

Re: Na Zlínsku už přišli na to jak napravit nehodné podnikatele

copak, bojíš se?

na každou svini se vaří voda a to je dobře

+4/0
11.11.2011 16:44

thomaes

Re: Na Zlínsku už přišli na to jak napravit nehodné podnikatele

Dobrý den. Vy si vážně myslíte, že majitel firmy nesmí propouštět zaměstnance a měl by za to být potrestán? Víte, že nejvyšší pracovně-právní ochranu mají ve Španělsku a Itálii a nejnižší v Evropě v severských zemích?

+1/0
11.11.2011 17:34

2Mac7

Re: Na Zlínsku už přišli na to jak napravit nehodné podnikatele

A vy si vážně myslíte, že střílel proto, že ho propustili ?

+1/0
11.11.2011 17:37

mmmm1

Re: Na Zlínsku už přišli na to jak napravit nehodné podnikatele

- běž chytat ty veverky přestaň hulit houby a ověř si na co reaguješ- taygr je mimo asi...to hulíte spolu

0/0
11.11.2011 17:42

mmmm1

hodný pán....

dle mého názoru: Vám trošku uniklo téma.... nešlo o vztah zaměstnanec-zaměstnavatel, ale o vyřizování účtu v rámci mafie.......   smradu okolo pandurů, mostecké uhelné, zbraní, podílů na vedení společnosti, pomsta za zmrzačení bratra v rámci toho boje....  možná i rozdělení igelitek a skříní plné peněz po dědečkovi...nebo byli odkloněné nějaké peníze a došli jinam...tak to jen pro upřesnění.... VŘSR teprve bude....a tamtu jste už zase prošvih...teď nevím jestli byla v říjnu a nebo listopadu...

to jen pro pořádek: spořádaní občané tentokrát asi neumírali, proto jsou příspěvky veskrze dobře naladěné..

dopis na rozloučenou už je u mrázkova deníku..... další díl expozitury bude....

+9/0
11.11.2011 16:37

Lovec VeVerek

Re: hodný pán....

ten malíř nebyl mafián

0/0
11.11.2011 16:43

mmmm1

Re: hodný pán....

-jasně on to jen vedl s bráchou a nic o tom vlastně nevěděl, ale koho měl sejmout věděl až moc dobře...svatá prostoto

ale máš pravdu malíř to prej byl taky

0/0
11.11.2011 17:02

Lovec VeVerek

Re: hodný pán....

co kecáte o tom že něco vedl , dělal v investičním oddělení o 2 úrovně od vrcholového managmentu

0/0
11.11.2011 17:07

mmmm1

Re: hodný pán....

no a proto policie zkoumá jak se dostal do toho arealu,, proto se asi vymluvil údajně, že jde k lékaři  ... hele nepřispíváš náhoudou na tu diskuzi co tady byla před cca rokem.... už to nehul..., ale pokud v tom článku lžou uved tvůj příběh na pravou míru...

0/0
11.11.2011 17:11

Kimi.Rsen

Pan Musela

mohl ty střely také odklonit, jenže se zdá, že to byl spravedlivý a poctivý chlap.

0/0
11.11.2011 16:32

dobro

Doufám, že si někteři uvědomili,

že nejsou nedotknutelní, ani nesmrtelní. A doufám, že mají v místech, kde končí záda pocit cvakajícíh kleští. I to může přispět ke zlepšení stavu naší společnosti.

+10/0
11.11.2011 16:31

tlamička tlachecí

Re: Doufám, že si někteři uvědomili,

Někteří si to uvědomili,ti dva to již nestihli.

0/0
11.11.2011 16:43

c.ucinka

Soused

Hmm, ten pán, který střílel, je náš soused, tedy byl. Nevím, o někom, kdo by na něj řekl špatné slovo. Holt to takhle dopadá, když je mafie v CR takhle rozšířená a ten, kdo chce aspon trochu spravedlnosti, tak musí zajít takhle daleko. Je to smutné!

+19/0
11.11.2011 16:28

Ať žije Slezsko

Re: Soused

Byl hodnej, děti sousedů vozil v panduru?

+1/0
11.11.2011 16:33

tlamička tlachecí

Re: Soused

Spousta lidí, ze kterých se stanou vrazi jsou před tím hodní, ale prostě je to tak, že ten kdo vezme život druhému takovýmto způsobem je vrahem a to i pokud jedná z pohnutek jako zde diskutovaný pán.

0/0
11.11.2011 16:37

c.ucinka

Re: Soused

Já jen napsala, jak jsme ho znali my a naše ulice, jak se choval k druhým. To je vše.

+4/0
11.11.2011 16:39

tlamička tlachecí

Re: Soused

Ok, já také netvrdím, že ten pán byl špatný, jenom to, že u většiny veřejnosti odešel na onen svět jako vrah, protože ten kdo sáhne druhému na život je prostě vrah.

+1/0
11.11.2011 16:46

CarolusMagnus2

Re: Soused

a co Kubiš a Gabčík,  taky "sáhli druhému na život" !  Podle tebe vrazi ?

+3/0
11.11.2011 17:08

vorkuta33

Re: Soused

tedy Kubiš s Gabčíkem byli dle vás taky pro většinu veřejnosti vrazi ?

0/0
11.11.2011 17:08

kopr13

Re: Soused

na to už naivečka tlamička odpověď NEMÁ ŽÁDNOU ...

0/0
11.11.2011 17:26

jaryk1

Re: Soused

no je otázka morální je-li toto vrah zabije-li vraha nebo jen křesťanským desaterem řídící se člověk, oko za oko, zub za zub :O)

0/0
11.11.2011 17:09

Ať žije Slezsko

Re: Soused

a mě za stejný názor smazali.....;-(

0/0
11.11.2011 16:44

Ať žije Slezsko

Bráchu mohl pomstít kdykoliv,

myslím, že byl obrán o velké peníze a sprosté chování osob, mající na svědomí jeho bratra,vůči němu, byl asi hlavní důvod.

+1/0
11.11.2011 16:17

kosatica

Re: Bráchu mohl pomstít kdykoliv,

ked bol obrany, tak len o to co redtym oni obrali dakoho..toto su spinave prachy...strielal, lebo vedel ze je s nim koniec a krisik mu uz asi poslali dopredu, tak si chcel vziat sebou daco..ci dakoho....zda sa mi cudne ak ho tu dakto lutuje....nebudte naivnky..toto zbrojarska mafia a tam su prachy a sila  a spina  o akej sa nam ani nesnivalo...nech sa vzabijaju. cim skor , tym lepsie..

+2/0
11.11.2011 16:23

xToMMeT

Re: Bráchu mohl pomstít kdykoliv,

proboha to bylo psane v jake reci?

0/0
11.11.2011 17:01

hundik99

Jo, chtěli jsme kapitalismus,

tak si musíme zvyknout na to co je na západě běžné...

0/0
11.11.2011 16:15

Alinič

Re: Jo, chtěli jsme kapitalismus,

Tak kapitalismus, ten ja chci porad . Ale to co je tady u nas za system, tak to ma do kapitalismu hooodne daleko .

+7/0
11.11.2011 16:20

clara2

Re: Jo, chtěli jsme kapitalismus,

kapitalismus je vždycky jenom kapitalismus.

0/0
11.11.2011 16:45

prying

Re: Jo, chtěli jsme kapitalismus,

A chleba je chleba.:-)

0/0
11.11.2011 16:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.