- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opět ústecké nádraží na přetřesu. Kolik se toho už o něm napsalo a výsledek? Žádný!!!. A to už podle posledního plánu mělo být tři roky po rekonstrukci železničního uzlu, stará budova měla zmizet a mohla být postavena nová. Ale díky Kadrmanovi a spol. se neudělalo nic. Kulturní památka? Teď zase nějací podplacení "odborníci" přišli s "objevem" po zachovalosti budovy. Jak už tady správně píše jeden diskutující, jen si přijďte "odborníci" v zimě čekat na toto nádraží. Vždyť si tam není na co ani sednout. České dráhy a SŽDC prosazovaly zbourání a bohužel k tomu nedošlo. Teď na zachování staré ruiny nechce nikdo dát ani korunu. Tady má šanci Národní památkový ústav a Kadrman a spol., který určitě je v tom vyjádření zainteresovaný. A co vedení města? Za celý rok od posledních voleb, co jsou u vesla, není po městě nic vidět. Celá revitalizace Hečmandy spočinula v postavení pár laviček a zbývající " hrúza zůstala. Teď dávají ruce pryč i od toho, aby cestující z Ústí měli nádraží na úrovni.
Tak uz vime, proc vy a vam podobni chcete "nove nadrazi" - aby si bylo kam sednout, aby tam bylo teplo a tak.
Než nám to nádraží spadne na hlavu.
Památkářům a panu Kadrmanovi by zcela určitě prospělo, zajet si do Ústí někdy v zimě brzo ráno, když běžní cestující jezdí do práce a počkat si tam půl hodinky na přípoj. Možná by změnili názor.
byli podívat jen u kasy a v hospodě. A pro to sdružení mám jednu radu: Sežeňte peníze, kupte nádraží a opravte. Cestující potřebují spíše moderní nádraží a pokud možno blíž k městu.
Pokud by byla nova budova, tak bliz k mestu to bohuzel stejne nebude...
O duševní úrovni mnohých štvavých sdružení svědčí to, s kým jsou ochotny se spřáhnout. Zdeněk Žák není odborník přes investice v infrastruktuře - jak se píše v článku - ale není ani odborník v ničem jiném. Dosáhl titulu Bc. elektro, dělal "personálního ředitele" v podivné brněnské firmě bez zaměstnanců. Pak se dal na politiku a dělal placeného aparátčíka na ODS v Brně. Volební úspěchy ČSSD otočily jeho kabátec a stal se poradcem Miloše Zemana - PRO DOPRAVU !!! - které nikdy nerozuměl. Poté se protekcemi dostal na místo ředitele odboru na GŘ ČD, odkud byl pro neschopnost vypuzen bez možnosti dokončit rozjeté soukromé kšefty. Svou touhu pomstít se ČD začal na Drážní inspekci - evropském výmyslu pro odkládání kádrů. V době jeho ředitelování tam nastoupil i Roman Šigut, synovec Mirka Topolánka. Ministr dopravy Bendl z něj udělal svého náměstka, ale záhy ho odvolal. Jako pomsta následovaly opět námluvy s ČSSD i menšími stranami, ale také s žel. odboráři (FS) a četnými pochybnými spolky.
netušíš, co chtěj s tímhle nádražím..vypadá udržovaně...
ví, kdo má okolo pozemky, kde se bude budovat nejbližší golfové hřiště...? neví... tak co kecaj
Pokud jsou ve sdružení a památkáři tak chytří, proč si budovu nevezmou na svá bedra? Asi proto, že skutečně nevědí, na co by bylo její využití... Jenom zdržují. SŽDC má jiné starosti, než lít peníze do památkových objektů jenom proto, že jsou staré.
No to SŽDC jistě má, hlavně lít peníze spřáteleným podnikavcům...