Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podle památkářů je nádraží v Ústí v dobrém stavu, správa tratí to odmítá

Příběh o historické budově nádraží v Ústí nad Orlicí má další pokračování. Národní památkový ústav vydal posudek, podle kterého je budova v relativně dobrém stavu a po opravách za 50 milionů by mohla sloužit svému účelu. Správa železniční dopravní cesty to však odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tslavek

Chceme nové nádraží!

Opět ústecké nádraží na přetřesu. Kolik se toho už o něm napsalo a výsledek? Žádný!!!. A to už podle posledního plánu mělo být tři roky po rekonstrukci železničního uzlu, stará budova měla zmizet a mohla být postavena nová. Ale díky Kadrmanovi a spol. se neudělalo nic. Kulturní památka? Teď zase nějací podplacení "odborníci" přišli s "objevem" po zachovalosti budovy. Jak už tady správně píše jeden diskutující, jen si přijďte "odborníci" v zimě čekat na toto nádraží. Vždyť si tam není na co ani sednout. České dráhy a SŽDC prosazovaly zbourání a bohužel k tomu nedošlo. Teď na zachování staré ruiny nechce nikdo dát ani korunu. Tady má šanci Národní památkový ústav a Kadrman a spol., který určitě je v tom vyjádření zainteresovaný. A co vedení města? Za celý rok  od posledních voleb, co jsou u vesla, není po městě nic vidět. Celá revitalizace Hečmandy spočinula v postavení pár laviček a zbývající " hrúza zůstala. Teď dávají ruce pryč i od toho, aby cestující z Ústí měli nádraží na úrovni.

0/0
9.11.2011 8:45

metafrik

Re: Chceme nové nádraží!

Tak uz vime, proc vy a vam podobni chcete "nove nadrazi" - aby si bylo kam sednout, aby tam bylo teplo a tak. X

0/0
11.11.2011 12:55

tslavek

Re: Chceme nové nádraží!

Když nikam nejezdíš vlakem nebo si válíš zadek v mercesu, tak to nepotřebuješ. Ale my co vlakem jezdíme nepotřebujeme kulturní památku na spadnutí, ale účelnou budovu, kde bude všechno, co patří v dnešní době k cestování. Kdyby takto , jako milovníci zbouraných komínů od cihelny a starých ruin nádraží, uvažovali třeba v RegioJetu, tak bychom stále cestovali jako i v současnosti s Českými drahami. Jednou nech mercedes v garáži a objednej si cestu vlakem RegioJetu. Budeš zírat, jak se taky nechá cestovat vlakem.

0/0
11.11.2011 17:36

pjb1

Zdravím.

Petrova bouda budiž výstrahou.....

0/0
8.11.2011 19:21

kolos.veliky

Hlavně aby se už konečně aspoň něco začalo dělat

Než nám to nádraží spadne na hlavu.

Památkářům a panu Kadrmanovi by zcela určitě prospělo, zajet si do Ústí někdy v zimě brzo ráno, když běžní cestující jezdí do práce a počkat si tam půl hodinky na přípoj. Možná by změnili názor.

0/0
8.11.2011 8:08

MiroTR

Hm, památkáři se zřejmě

byli podívat jen u kasy a v hospodě. :-/  A pro to sdružení mám jednu radu:  Sežeňte peníze, kupte nádraží a opravte.  Cestující potřebují spíše moderní nádraží a pokud možno blíž k městu.

0/0
8.11.2011 7:35

Bery

Re: Hm, památkáři se zřejmě

Pokud by byla nova budova, tak bliz k mestu to bohuzel stejne nebude... :-/

0/0
8.11.2011 8:03

MiroTR

Re: Hm, památkáři se zřejmě

Dnes už asi ne, ale před léty se uvažovalo o nádraží někde za VÚB.

0/0
8.11.2011 8:24

Bery

Re: Hm, památkáři se zřejmě

Vim, ale s tim se asi dnes uz opravdu nepocita... Tak uvidime jak to dopadne... zatim se to taaahne a reseni stale v nedohlednu. :-/

0/0
8.11.2011 8:39

kolos.veliky

Re: Hm, památkáři se zřejmě

V té hospodě se jim možná tak přitížilo, že ve srovnání s ní se jim celá budova zdála úžasná.

0/0
8.11.2011 8:10

MiroTR

Re: Hm, památkáři se zřejmě

R^;-D;-D;-D

0/0
8.11.2011 8:24

kladnyhrdina

Zdeněk Žák předčí brouka pytíka

O duševní úrovni mnohých štvavých sdružení svědčí to, s kým jsou ochotny se spřáhnout. Zdeněk Žák není odborník přes investice v infrastruktuře - jak se píše v článku - ale není ani odborník v ničem jiném. Dosáhl titulu Bc. elektro, dělal "personálního ředitele" v podivné brněnské firmě bez zaměstnanců. Pak se dal na politiku a dělal placeného aparátčíka na ODS v Brně. Volební úspěchy ČSSD otočily jeho kabátec a stal se poradcem Miloše Zemana - PRO DOPRAVU !!! - které nikdy nerozuměl.  Poté se protekcemi dostal na místo ředitele odboru na GŘ ČD, odkud byl pro neschopnost vypuzen bez možnosti dokončit rozjeté soukromé kšefty. Svou touhu pomstít se ČD začal na Drážní inspekci - evropském výmyslu pro odkládání kádrů. V době jeho ředitelování tam nastoupil i Roman Šigut, synovec Mirka Topolánka. Ministr dopravy Bendl z něj udělal svého náměstka, ale záhy ho odvolal.  Jako pomsta následovaly opět námluvy s ČSSD i menšími stranami, ale také s žel. odboráři (FS) a četnými pochybnými spolky.

+1/0
7.11.2011 23:14

danax

dobré info

netušíš, co chtěj s tímhle nádražím..vypadá udržovaně...

0/0
7.11.2011 23:49

MiroTR

Re: dobré info

Přesně podle přísloví "Navrch hůj, vespod fuj".  :-/  A mimochodem - PhotoShop umí i lepší věci. ;-)

0/0
8.11.2011 7:37

danax

pamákáři tomu nemůžou rozumět...

ví, kdo má okolo pozemky, kde se bude budovat nejbližší golfové hřiště...? neví... tak co kecaj

0/0
7.11.2011 22:53

Negrelli

využití budovy x peníze

Pokud jsou ve sdružení a památkáři tak chytří, proč si budovu nevezmou na svá bedra? Asi proto, že skutečně nevědí, na co by bylo její využití... Jenom zdržují. SŽDC má jiné starosti, než lít peníze do památkových objektů jenom proto, že jsou staré.

0/0
7.11.2011 20:57

Znechucený Kuba

Re: využití budovy x peníze

No to SŽDC jistě má, hlavně lít peníze spřáteleným podnikavcům...

+1/0
7.11.2011 23:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.