- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pokud neni v busu problem kyblicek a hrabicky tak dobry no
Jaké linky se zruší od 11.12.2011 a kdy se to dozvíme v poslední době se to dozvídáme s křížkem po funuse!!!
od září 2011 měla být l.180 od Sídliště Řepy prodloužena ze Sídliště Řepy k metru Zličín a měla být zavedena další midibusová linka v Sídlišti Řepy v oblasti zvaná Fialka k tomuto nedošlo. sliby-chyby
j
Stačí se podívat na stránky dopravního podniku, tam je to přehledně vypsané (http://www.dpp.cz).
ale jízdní řád je tam vyllepený v podobě papírku na nástěnce.
to víš jenže ty displeye patí reklamní agentuře která taky inkasuje inzerenty DP dostává jen almužnu z nájmu nejsou jeho...prostě další šméčko
kolik muže zabrat času pro noční linku kdyby řidič a nebo jeden poskok vyměnil jen papíry na zastávkých a potom se cedulkama zabejval někdo dalšího třeba i 1/2 roku? A bez štaflí a podobně
Tak se najme firma která se zaplatí po dobu nejměně 1/2 roku až rok která to postupně udělá jako vždycky a nechá si to pořadně zaplatit. něžli by přidali pár stovek za jednu smenu navíc lidem z kanceláře kterejch je tma až dost a ty by to povyměnovali, Na každou zastavku snad jede nejmíén jedde n nějakej spoj tka naní potřeba kvuli vymenení papíru tam honit auta a podobně a když to nestihne za fobu co vystoupí a nastoupí cestující tak si počka na dalí spoj a popojede o jednu zastavku dal až dodělá celou trasu a podobně to je takový problem , Jen to zorganizovat byloby to jako ono filmově stěhovaní logisticky celkm náročné .
"Tak se najme firma která se zaplatí" - ale tohle je absolutní nepochopení, žádná firma se nenajme, udělají to běžní zaměstnanci, kteří to mají v náplni práce, jen to nebude za půl dne.
Noční autobusy obsluhují poměrně malý počet zastávek, výměna JŘ může trvat do pěti minut, jenže třeba taová 510 má nějakých 59 zastávek, navíác nestaví ve všech zst. denních linek. Pokud by na každé zastávce čekal oproti JŘ jen jednu minutu, tak udělá zpoždění jednoho spoje hodinu.
Popojede dalším spojem? Jedna linka tak zabere jednomu zaměstnanci celý den, to zrovna efektivitou práce nezavání, Máte představu, kolik papíru je zapotřebí k výměně JŘ? RVHP taška je nedostatečná.
Proč to chcete komplikovat tím, že síi najmete a zaplatíte brigádníka a následně to firemním vozem (právě s těmi štafličkami) ještě jednou objdeou Vaši zaměstnanci?
to je opravdu skvělý . Už takhle u nás jezdí autobusy dost mizerně a teď ješte tohle To zas napadlo nějakého v...... Vlak jezdí dvakrát do hodiny a o víkendu jednou. Ale to, že vlak je výhodný jen pro ty co jezdí do centra už nikoho nenapadlo. To abych vstávala do práce před šestou ....... opravdu geniální ,
Neexistuje, aby existovala veřejná objednávka pro autobusy tam, kde vede železnice. To pořadí priorit je jasně dáno. Páteřní síť tvoří kolejová doprava, tedy vlak, metro, tramvaj. Autobusy jezdí především tam, kde není kolejová doprava, a zpravidla naváží cestující k vlaku, metru, tramvaji.
Jezdíte autobusem z okraje Prahy???? A co se Německa týká, tam alespoň funguje jízdní řád a jezdí vlaky na čas,ale tady? V Zimě má vlak pravidelně zpoždění až 30 min a to v době, kdy se lidé potřebují dostat do práce.
a hned informační tma. Bych jim na 2 dny odpojil redakci - to by byla tma. Když se jř mění na prázdniny nebo Vánoce, tak to je horší....
důchdocům do schránek spolu s letáky na Tesco apod. a - ostatní už snad zvládají najít si spojení přes mobil, ne? ;-)
U článku je povedené ilustrační foto. Na snímku se povedlo zachytit 4 z 5 typů tramvají jezdících v Praze.
A proto je to foto "umělecky" nakloněné (takhle experimentují osmileté děti) a dané k článku o změnách autobusových linek, že?
Pražský dopravní podnik (DPP) uzavřel nevýhodnou smlouvu na výrobu jízdenek. Část z desítek milionů korun, které platí na výrobu jízdenek, končí na Panenských ostrovech, což lístky zbytečně zdražuje. http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/cast-penez-z-listku-prazske-mhd-konci-na-panenskych-ostrovech_216810.html