Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

GLOSA: Hodiny s šílenými poslanci a libanonskou literaturou

Šest dní a nocí neotřáslo vládními reformami. Zákony, které mají začít platit v lednu, nebyly přijaty 1. listopadu, ale "až" 6. listopadu. Viděno touto optikou prošlapali obstruující poslanci ČSSD cimrmanovskou cestičku, která nevedla k cíli. Strana jen zviditelnila některé poslance, kteří v parlamentu nemají co dělat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jarda

DIVADLO ZADARMO.

Proč to neprotáhli do vánoc,nebo do příštích voleb? Měli pokračovat až DO ÚPADKU celé poslanecké sněmovny a byl by klid. :-P:-/RvRvRv

0/0
7.11.2011 17:37

Lovec ModroSupu Zločasných

Zde je názorně viděl jak obstrukce se projevily nejvíce

na vyčerpání intelektuální úrovně pracovníků médií.;-D

+3/0
7.11.2011 17:22

Knýža Ostereich von Slinta

Re: Zde je názorně viděl jak obstrukce se projevily nejvíce

R^!!

0/0
7.11.2011 17:43

odejděte4

Teď

Teď jsem si všiml VÁŽENÝ PANE REDAKTORE, jak jste to myslel, že někteří poslanci nemají v parlamentu co dělat. Nezdá se vám, že to je vrchol drzosti a vrchol pohrdání voliči. Jestli Vás mohu upozornit , tak tito poslanci byli právoplatně zvoleni do tohoto parlamentu. Tedy na rozdíl od Vás, který je jen zaměstnancem, tohoto plátku, který již dávno přestal být nezávislým. Váš článek je odrazem toho za koho kopete, tedy za strany, které podobně jako vy pohrdají 99% občanů této země. Vy být můj zaměstnanec, tak i kdybych byl zastáncem této koalice , tak letíte na minutu, protože bych nechtěl, aby se z mých novin stal takto zavrženíhodný a poplatný plátek.!!!!

+3/0
7.11.2011 16:09

Typhoon

Re: Teď

To by chtěli Křišťálovou lupu.

0/0
7.11.2011 16:14

irinek

Jistěže,

podobný článek je pro tento plátek naprosto typickým.Být mladším,Milouš Jakeš by z vás měl nesmírnou radost a jistě by vám umožnil být redaktorem Mladé fronty,jako několika dalším,kteří to (třebaže jí dali nálepku DNES) v ní vydrželi do dneška.

+3/0
7.11.2011 15:06

Hrochomut

Re: Jistěže,

takže tobě tento způsob práce poslanců vyhovuje? Spousta by jich, nebýt obstrukčí taktiky, za 4 roky v parlamentu ani nepromluvila (v některých případech možná dobře). Kde byli při druhém a třetím čtení ti pracanti?

0/0
7.11.2011 15:17

odejděte4

Re: Jistěže,

A zajisté nám zde také relevantně objasníte , proč již nikdo, nebo minimálně vystupuje ve třetím čtení. Ono to má své opodstatnění v legislativním procesu. !!

0/0
7.11.2011 15:33

Typhoon

Re: Jistěže,

Prosím on hodnotil kvalitu glosy páně Kopeckého a jeho obrovskou servilitu vládnoucí koalici a nikoliv práci poslanců-to je totiž kapitola sama o sobě.

0/0
7.11.2011 15:36

Alcatraz

Re: Jistěže,

tak to je dobre, ze jste pod nej napsal tento naprosto typicky prispevek ;-)

0/0
7.11.2011 15:24

odejděte4

Návrat

Pane redaktore, připadáte mi spíše jako pravicový fanatik, a to z několika důvodů.

1. Vyjádření soudruha Nečase o stmelování si nezadá s rétorikou Antonína Zápotockého. Ten také neustále mluvil o stmelování.

2. I ti tak proklínaní a ostouzení komunisté měli i těsně před pádem větší podporu než má tato prokorupční a antisociální koalice.

3. Tato koalice stejně jako komunisté falšuje výsledky svého hospodaření - viz. propad ve výběru daní ve výši 55 MLD. a tudíž nutnost příjmy zveřejňovat se správným datem, ale výdaje s měsíčním zpožděním. Tudíž vývoj st. dluhu je podstatně horší než deklaruje MF.

4. Za naše potíže nemůžou špatná rozhodnutí této vlády , ale vždy někdo z vnějšku. Buď trhy, či Řecko, nebo dokonce svět jako obecný pojem. Tedy stejně jako to vždy prezentovali totalitní vlády. Nejen ty naše.

+3/0
7.11.2011 14:33

odejděte4

Re: Návrat

5. A nedej bože, že by se veřejně mohlo říkat , že Kalousek, nebo Nečas dělá něco špatně. Když jsem slyšel na toto téma knížecí hlášky na sjezdu TOP 09, tak jsem nevěděl zda plakat, či se smát.!!!!

+1/0
7.11.2011 14:36

AngerPain

Re: Návrat

Je úplně jedno jakou má tato koalice nyní podporu. Lidé si ji většinově zvolili, aby jim 4 roky vládla. To co nyní předvádí ČSSD je jednoduše ubohé. Apeluji na levicové voliče. Volte jiné levicové strany, je jich dost. I my utváříme politickou kulturu této země.

0/0
7.11.2011 15:08

pavlik12

Re: Návrat

To je zrovna na samostatnou diskusi, jestli volici chteli tuhle koalici a aby delala tohle.

Zvlast treba u VV (a i ODS) dost pochybuju ze by vyraznejsi cast jejich volicu chtela Kalouska na MF a podobne. Ono je docela zajimave sledovat vysledky slozitejsich pruzkumu (ne jen pitomosti "koho byste volili kdyby ted byly volby") - treba otazku jestli by dali hlas stejne strane jako minule.

Tyhle pruzkumy maji vetsinou volebni strategove stran a velmi podle nich piluji chovani pred dalsimi volbami.

0/0
7.11.2011 15:24

odejděte4

Re: Návrat

Ale z púolitologického hlediska je váš názor již hodně zastaralý. Nikdo přeci žádné straně, natož koalici nepodepisuje bianco šek na celé čtyři roky. Zvláště když neplní ani čárku ze svého programu - viz. veverky.!!

0/0
7.11.2011 15:27

BMG

Re: Návrat

Vzhledem k tomu, že veverky měly několik programů od hodně pravicového po hodně levicový, dá se těžko říct, že neplní program (tedy snad kromě toho, že nepůjdou s dinosaury). Taková strana byla dost pochybná už před volbami.

+1/0
7.11.2011 17:19

DrID

Díky za tento komentář!

Konečně objektivní a rozumná slova...Po tom, co teď socani předvedli, aniž by skutečně jedinou větou sdělili národu, co by tedy oni udělali s naší zadluženou zemí, po tomto nenávistném několikadenním extempore je snad už může volit pouze slaboduchý jedinec a nebo někdo, kdo naši vlast opravdu velice nenávidí...

+4/0
7.11.2011 14:26

Typhoon

Re: Díky za tento komentář!

;-D;-D;-D

0/0
7.11.2011 14:29

Typhoon

Re: Díky za tento komentář!

To šlo opravdu odV

0/0
7.11.2011 14:37

hafusak2

Re: Díky za tento komentář!

A kdy konečně začne pravice vládnout tak, aby tohle všechno nebylo potřeba?

0/0
7.11.2011 14:31

odejděte4

Re: Díky za tento komentář!

Za dvákrát deset minut toho mnoho nestihnou říci.;-D

0/0
7.11.2011 14:37

Hrochomut

Re: Díky za tento komentář!

ve druhém a třetím čtení mluvili 9 minut všichni dohromady! (Ve druhém čtení vystoupil jeden, ve třetím dva) Asi jim to tehdy stačilo.. počet pozměňovacích návrhů nula

0/0
7.11.2011 15:04

odejděte4

Re: Díky za tento komentář!

A kde jsi vzal tyto údaje. Prosím odkaz na relevantní zdroj.

0/0
7.11.2011 15:28

irinek

Re: Díky za tento komentář!

Ještě bych doporučil olíznout redakční kliku,pane DrID,a to v hlubokém předklonu

0/0
7.11.2011 15:08

kukvykuk..

Re: Díky za tento komentář!

Ty doktore a jak se ti líbili obstrukce pravice před dvěma roky?

0/0
7.11.2011 15:34

ventas

Pane Kopecký

my o vás víme, že jste strikně pravicový novinář, který jaksi levou stranu nepovažuje za hodnou akceptace. Někdy to vypadá, že máte obě ruce pravé, ale budiž. Nicméně já si myslím, že ten DonQuijotský boj ČSSD ve sněmovně, který se zde udál, byl velmi prospěšný pro naši demokracii. Ono totiž není možné jednoduše prohlasovat razantní změny zákonů, které svou působností daleko přesahují 4 letý mandát vlády, bez domluvy nebo respektu opozice, tedy té levé strany, není možné. A vás tento fakt, že k tomu dochází takovým trapným způsobem nezajímá. A naopak komentujete jako trapné vystoupení ČSSD s blokací těchto, pro ně, tolik nepřijatelných zákonů. Já si myslím, že konečně náš parlament začíná připomínat to, že tam opravdu jde o zájmy občanů. Snad nejste takový hlupák a nepřipojíte se k tém, co si myslí, že toto gesto bylo zbytečné. NAOPAK, bylo velmi zdravé toto vidět a jsem velmi rád, že něco takového u nás možné je. Ostatně zamyslete se, proč ta událost veřejnost tak silně podporuje.

+2/0
7.11.2011 14:17

Typhoon

Re: Pane Kopecký

Já by řek,že pan redaktor by chtěl mít obě ruce pravé,ale soudě dle toho jak píše či spíše papouškuje rádoby pravicové politiky ,tak je má paradoxně obě levé.

0/0
7.11.2011 14:40

Túzokot

Re: Pane Kopecký

Nezdá se mi, že by v době, kdy byla u moci čssd, procházely parlamentem razantní změny zákonů po domluvě nebo s respektem opozice. To jsou jen rádoby hezká slovíčka, skutečnost je jiná.

0/0
7.11.2011 14:50

odejděte4

Re: Pane Kopecký

Byla někdy tímto způsobem omezena diskuze?!!

0/0
7.11.2011 14:54

Hrochomut

Re: Pane Kopecký

četl snad někdo v parlamentu v rozparvě o zákonu libanonskou literaturu? Když těch 20 minut na osobu bylo tak málo, tak proč četli stále dokola totéž, navíc věci nikterak nesouvisející?

+1/0
7.11.2011 15:08

Hrochomut

Re: Pane Kopecký

* nikterak související..

0/0
7.11.2011 15:14

orel987

Bambus republik........

Vynikající je na tom to,že socdem ví,že koalice má 115 hlasů a nic s tím neudělá a přes to pustí křečnickému pultu trošku přihlouplé poslance.Pouze to hlasování pozdrží a stejně to projde.A také slyším jen kritiku,ale žádné řešení jsem ještě od nich neslyšel.Opravdu skvostný pohled na budoucí vládnoucí garnituru.I když tím nechci říci,že by koalice měla v parlamentu kdoví jaké Einsteiny.

0/0
7.11.2011 14:06

jrosa

Re: Bambus republik........

Pokud je pravdou to co píšeš, tedy že ČSSD má jen přihlouplé poslance, tak je jisté že moudrý český národ je nikdy k vládnutí nepřipustí. Takže ...klid a orlí pera v suchu;-D

0/0
7.11.2011 16:08

Madqwert _liberalni komunista

Musíme se poučit z fungování EU

a změnit funkcionalitu našich řídících struktur. Parlamentu ponechat funkci bezuzdné žvanírny, která o ničem nerozhoduje (aka EP), vládě ponechat jisté výkonné a správní funkce (aka EK) a prezidentovi ponechat jen funkci symbolu. Skutečnou vládu a moc pak předat do rukou tria pražský primátor a hejtmani jihomoravského a ústeckého kraje. Tak funguje EU a funguje dobře! R^;-D

A samozřejmě - každý půlrok učit jeden kraj jako předsedající....

0/0
7.11.2011 13:36

je_to_jedno

Re: Musíme se poučit z fungování EU

a co ti brani zalozit si stranu a tenhle model prosadit?? ;-D, taky by byla skvela osvicena monarchie, kazdopadne by razantne klesli vydaje statu ;-D

0/0
7.11.2011 14:04

minutos007

Re: Musíme se poučit z fungování EU

V době kdy EU otřásá krize, říct, že funguje dobře chce pořádnou dávku nadsázky a ironie...

0/0
7.11.2011 14:24

Ondry

Re: Co ctěj ti socani pořád napadat

Asi vám paměť neslouží, ale nepamatuji si, že by ČSSD dostala možnost sestavit vládu, i když vyhrála volby jak jste správně podotkl. Ale to je dotaz na prezidenta proč to bylo zrovna tak. A taky ta jentaktak slepená koalice stojí za to Rv

0/0
7.11.2011 14:00

Madqwert _liberalni komunista

Re: Co ctěj ti socani pořád napadat

Já jsem ovšem nepodotkl...;-D

0/0
7.11.2011 14:06

bukanýr

Otázka nejen pro autora

Proč tu už dávno místo vašeho komentáře nevisí materiál o tom, že Němci, aby lidem kompenzovali tíhu dluhové krize snižují daně? A co udělali včera poslanci vládní koalice? Daně naopak zvýšili. Napíšete komentář o tom, že Nečas s Kalouskem jsou chytřejší, než Merkelová?

+2/0
7.11.2011 13:23

Více takových Kožených

Re: Otázka nejen pro autora

Merkelová uplácí voliče. To by ti mohlo dojít.

0/0
7.11.2011 13:42

stteep

řvát jim jde...

Už v r.2003 jsme se s učitelem na ekonomii bavili, že jsou reformy nutné a je třeba je udělat co nejdřívě, že snimi vláda otalý. To byl r.2003 a u moci byla ČSSD. Dnes je r.2011 a teprve koalice ODS TOP 09 a VV se dopracovala k provádění reforem.Pravda, nejsou nejštastnější, ale jsou nějáké, protože čím pozdějc příjdou o to jsou horší.Ano, dnes ČSSD řve jak schválené reformy jsou špatné, jak se mnohých lidí dotknout... A má ČSSD pravdu!Ale na to musím opáčit, že ČSSD měla reformy provést už začátkem tohoto století, kdy byla ona u moci, ale co ona dělala? Dloubala se v nose, ba dokonce v řiti a nic kloudného nepředložila, ani neprovedla ohledně nutných reforem,byť bylo již v té době jasné, že reformy jsou nezbytné co nejdříve!

Proto jsem rád, že se reformy schválili i přes jejich kontroverznost, protože jsme v situaci kdy je lepší špatná reforma než naprosto žádná reforma v podání ČSSD. Pro některé z Vás to bude jak rudý hadr na býka a uvidí zlostí rudě, ale bohužel, je to smutný fakt.

+4/0
7.11.2011 13:22

MiroTR

Re: řvát jim jde...

Navíc dopady reforem by v době 6% růstu HDP byly podstatně méně bolestivé.

+1/0
7.11.2011 13:28

Earl_Grey

Re: řvát jim jde...

mate pravdu ve spouste veci, ale spatna reforma je horsi nez zadna. ty reformy nejsou spatne jako celek, to snad ani nejde. obsahuji nektere spatne prvky, ale od toho mame demokracii a jine politicke strany aby dochazelo ke zmenam. koneckoncu napr. takovy Kalousek si zreformoval dokonce svoji vlastni reformu a verim tomu, ze po dalsich volbach si ji zreformuje znovu. at uz povladne s kymkoli

mimochodem tohle je podle me jedna z nejvetsich chyb naseho statu, ze reformuje porad vsechno dokola a nikdy nic poradne - specialne dane se meni prakticky neustale. soucasne reformy take nejsou dostatecne. jedina ktera se k tomu blizi je reforma zdravotnictvi.

0/0
7.11.2011 13:36

MiroTR

Re: řvát jim jde...

No a od toho by tu měla být opozice, aby ukázala, co je špatně a hlavně aby řekla, co je lepší.  V ČR opozice šmahem odsoudí vše, ale vlastní řešení nikde.

+1/0
7.11.2011 13:38

Earl_Grey

Re: řvát jim jde...

to je samozrejme pravda. ja s clankem souhlasim naprosto. jenom si nemyslim, ze spatna reforma je lepsi nez zadna. to je podle me velka chyba.

+1/0
7.11.2011 13:40

stteep

Re: řvát jim jde...

Podívejte se, reforma je asi paradox (můj názor). Pokud reformu neprovedete i když je nezbytná a vůbec na ní nevynakládáte prostředky, tak logicky vzato by to nás nemělo nic stát. Ale opak bude pravdou, jelikož každý rok s otálením nutné reformy něco stojí (mluvím o věcech, které ještě nebyli vůbec reformovány, nemám). A Každý taký promrhaný rok se bude muset vrátit finančně v samotné reformě (tedy o to bude muset být pro běžného občana tvrdší)

0/0
7.11.2011 13:51

Earl_Grey

Re: řvát jim jde...

to je pravda, ale vetsina tech nezbytnych reforem (at uz jsou provedeny spravne nebo spatne) ma nejvetsi naklady pri zavadeni. jestlize neco zreformujete spatne, musite to pozdeji reformovat znovu. ztraty tech systemu jsou porad mnohem mensi nez naklady na reformy. co je ovsem nejhorsi jsou reformy, ktere podstatu prakticky vubec nemeni, jsou narocne na zavedeni a jejich prinos je zanedbatelny. tim je napr. soucasna reforma dani. ta zmeni system (opet podstatne, meni se zaklad z kterho se vypocitavji veci nejen parametry vypoctu) a prinos pro stat je mizivy a pro zamestnance taktez. reforma zdravotnictvi je potrebna a i drobne krucky jsou v poradku, meni se system, zavadi se neco noveho. podstatou zmeny socialni, ale jsou karticky a urady. to neni zadna reforma, ktera necemu pomuze. ano prospesne prace pro ty, kteri chteji pobirat nejake statni prispevky jsou v poradku a tomu tleskam. ale zbytek je vesmes zbytny a kdyby nebyl tak se akorat usetri.

0/0
7.11.2011 13:57

hafusak2

Re: řvát jim jde...

Převeďte si to na auta: Chcete si koupit nový zelený Mercedes, ale jako na potvoru ho zrovna v zelené nemají. Tak si koupíte vrak zelené Škody 120 a sousedům to předkládáte jako výhodnou koupi nového Mercedesa i když všichni vidí, že to je něco úplně jiného?

0/0
7.11.2011 14:21

Ing. madqwert

Re: řvát jim jde...

ty by ses mel spis bavit s ucitelem cestiny ;-D

0/0
7.11.2011 13:38

PreplnimeZaveryXV.Sjezdu

Re: řvát jim jde...

Říká člověk, který zřejmě nedokončil ani základní školu.;-DRv Každá věta začíná velkým písmenem a po ní následuje tečka.;-)

0/0
7.11.2011 13:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.