Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zavádíte obludnou buzeraci, spílal Rath. Nestrašte, opáčil Heger

Hejtman David Rath a ministr zdravotnictví Leoš Heger si odskočili z jednání Sněmovny, aby proti sobě zasedli v televizní debatě. Ani ve studiu ale neutekli aktuálnímu dění a museli komentovat situaci kolem jednání poslanců. Mluvili však i tom, co je obsahem zákonů, o které zákonodárci vedou boj dnem i nocí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Return

Rath poslanec,hejtman,lékař.....

Člen několika dozorčích rad,účtuje denně snad 60 pracovních hodin ? Stachanovec ! ! !

0/0
7.11.2011 6:46

noorange

Re: Rath poslanec,hejtman,lékař.....

Obludná kombinace, téměř smrtelná.

0/0
7.11.2011 9:53

franto

rath ne

Snad mu neklesne rathing :-) prošustroval na kraji 2.5 miliardy a bude na nás něco zkoušet

+1/0
7.11.2011 0:31

MiroTR

Re: rath ne

Možná i proto by rád byl ministrem financí. ;-)

0/0
7.11.2011 6:46

spiegel

Kazdy kral mel sveho saska

ten mu rekl pravdu. coz by si jiny neodvazil. Dnes nemame krale ale parlament ale ale ani saska. Zustali nam jen rektalni speleologove, kteri mluvi jen to co chteji jejich sefove slyset

0/0
6.11.2011 22:26

Karban Hazard

Re: Kazdy kral mel sveho saska

Je to od Wericha a je to takhle: Kral mel sveho saska, ktery mu rikal pravdu coz se jiny neodvazil. No, a ten kral ho za to nakop, protoze za pravdu se vzdycky plati kopancema, to je mezinarodne uznavana valuta.

0/0
7.11.2011 12:44

spiegel

Re: Kazdy kral mel sveho saska

je to přesně ze scény s Horníčkem a k tomu ještě patří, "Jó klaunů, klaunů těch je málo, za to ale šašků, šašků těch jé.............."

0/0
7.11.2011 14:39

spiegel

Proc se Rath tolik brani registraci lekaru,

pri scitani stavkujicich lekaru sami prisli na to, ze ani nevi, kolik maji registrovanych lekaru. Pojistovny vedou pouze evidenci lekaru podle uvazku. A jestli je to jak za komunistu, tak nekteri pracuji vic jak 24 hodin denne. Maji v tom peknej binec a v tom se take nejlepe podvadi. Heger je s timto pozadavkem pekne zaskocil. Proto Rath tak jeci. Dela na plny uvazek hejtmana, poslance a najednou zjisti, ze dela na plny uvazek i doktora. No neni to stachanovec?

0/0
6.11.2011 22:16

chudy lekar

Ratha je možná do politiky škoda. Učil internu výborně.

Titul rozhodně koupený nemá, jak tady lidé píší. O Hegerově praxi nic zvláštního známo není.

+4/0
6.11.2011 19:57

Black Bart

Re: Ratha je možná do politiky škoda. Učil internu výborně.

Synáček komunistického papaláše protlačený přesně tam kde je zapotřebí...

+2/0
6.11.2011 20:02

chudy lekar

Re: Ratha je možná do politiky škoda. Učil internu výborně.

Na protekčního synáčka dopadl ještě dobře. On internu opravdu umí a dobře ji učil. Konstatuji fakta, nic víc.

+1/0
6.11.2011 20:07

Black Bart

Re: Ratha je možná do politiky škoda. Učil internu výborně.

Jasně, inteligentní to on je, to je vidět, bohužel je k tomu i poněkud bezpáteřní.

+1/0
6.11.2011 20:22

jurgen

Re: Ratha je možná do politiky škoda. Učil internu výborně.

- tak v tom souhlas .... ten veletoc o 180 stupnu je toho jasnym dukazem ....

0/0
6.11.2011 20:32

qwertza

Re: Ratha je možná do politiky škoda. Učil internu výborně.

Rath pravděpodobně tu internu učí dobře, on je typický teoretik, ovšem s praxí je poněkud na štíru. Pamatuju, jak před lety prohlašoval, že lékařem vůbec být nechtěl, na medicinu šel jen kvůli přání rodičů.

0/0
7.11.2011 1:14

minutos007

Re: Ratha je možná do politiky škoda. Učil internu výborně.

O Hegerově praxi nic zvláštního známo není. -Prapodivně napsané... Možná by bylo pravdivější : "O Hegerově praxi nevím nic."

Tak pro informaci: http://www.nasipolitici.cz/cs/politik/482-leos-heger

+2/0
7.11.2011 6:36

Hrochomut

Re: Ratha je možná do politiky škoda. Učil internu výborně.

ale to by nevyznělo pro Hegera tak negativně a o to tady šlo :-)

0/0
7.11.2011 10:13

pavel.n

je mi zle z této vlády i některých pomatenců co je volili!!!

mladí si myslí , že si zaplatí ,, svého doktora" a lepší péči - my s pamětí si vzpomínáme , kdo v téhle zemi nemocnice stavěl a kdo je dnes ruší - kdo řekl , že 10tis lůžek zabírají simulanti , že důchodci jsou odpad , který už nemůže pracovat , že lidé co přišli o práci skončí u lopaty na nucených pracích , a že kdo si nebude spořit na důchod , že pojde hlady !!! 

Strašení Řeckem je blábol , který se ale velmi hodí - prodali republiku a velké firmy dnes patří zahraničním majitelům a pro ČR nic nepřináší - byli jsme soběstační , dnes jsme krutě závislí.......komunisti předali zemi takřka bez dluhů a dnes je hanba se narodit !!!!

+5/0
6.11.2011 19:39

Return

Re: je mi zle z této vlády i některých pomatenců co je volili!!!

komunisti předali zemi takřka bez dluhů ? Soudruhu nelži ! Co vnitřní zadluženost ? Silnice,dálnice,mosty,čističky odpadů ! Průmysl produkoval zboží pro zaostalý soc.blok po revoluci nekonkurenceschopné zboží! Rozdíly jsou nejlépe vidět na Německu,kde ve východní části i přes dotace západu stále bojují s pozůstatky myšlení zdeqenerového socialismem ! Lidé jako vy už 20 let sýčkují jak se budeme mít stále hůř,bohužel jim to nevychází! Škoda že jste si nějakou fabriku nekoupil a "nezachránil"ji ! Ono je to těžší jak psát na webu bludy !

+4/0
7.11.2011 6:18

Gumboro

Re: je mi zle z této vlády i některých pomatenců co je volili!!!

narpsto souhlasím. Ale jen si prosím projděte zpětněm těch 20 let a vyjde Vám, že tady hlavně prošustrovávejí socdemáci. Alespon v našem meste to tak je. Jsem z přerova  a zde lajtoch s Kulíškem prodali a zpraivatizovali si snad uplne vse - pocinaje teplarnou, technickymi sluzbami, pres bazen a konce treba Městským domem. Nemocnici taktez prodali.

Takze socany do pytle a pytel hodit do moře.

0/0
7.11.2011 8:01

Hrochomut

Re: je mi zle z této vlády i některých pomatenců co je volili!!!

to se bezva hospodaří, když se ukradnou všechny prosperující podniky (1948) ... víte jak dlouho? Než zastarají a stanou se definitivně konkurence neschopnými (1989) ... Soudruhy by měla za takové "hospodaření" hanba fackovat a ne se tím ještě chvástat! ;-O

0/0
7.11.2011 10:17

Václav Propiska Ješita z Hradu

Dle slov nemocničnbích lékařů

je podvodník Heger , a CIA zjistila že jde   o neškodnou reinkarnaci dr Mengele;-D

0/0
6.11.2011 17:27

zachrance_od_mravence

Re: Dle slov nemocničnbích lékařů

to jsme se ale narehtali ze? mozna jeste vic pri cetbe naprosto neosobniho, o osobnosti vypovidajiciho nicku...

0/0
6.11.2011 18:52

jjyyyj

Herdek-Filek

Zatím se vlk nažral a koza zůstala malá. Ustoupil Děkujemistům, slíbil a k plnění se nemá..... Zato vařit pro nemocnice bude pro StrýčkoTetičkovskouStBácKočKomunisticKolotočářskouMafii©Já, dále jen STStBKKKM©Já napříč politickým spektrem daleko výhodnější. Normální nezkorumpovaný člověk by rozdělil zvýšený příspěvek na žrádlo a péči.....!!

0/0
6.11.2011 17:02

zdarma

hmm...

Čím dál tím víc začínám litovat cesty, kterou se to tu ubírá po roce 1989. Tento marast přece nebyl naším cílem.

Překabátění komunisti bezskrupulózně zničili tuto zemi. Všechno je rozkradeno, teď se zadluží ještě i dopředu (platby za studium), důchodci jsou na obtíž. Vyhrává ten, kdo má menší morální zábrany. Ve vedení státu samý morální odpad. Státní správa semeniště korupce. Teď si i s parlamentem dělají co chtějí. ABL v politice - fuj.

Jak zní to rčení o demokracii: "Nesouhlasím s vaším názorem, ale do posledního dechu budu bránit vaše právo ho říkat." 

Bohužel zneužívají toho, že si lidi nechají opravdu hodně líbit. Vždyť i proto to tady tenkrát řachlo až naposled.

0/0
6.11.2011 16:35

zachrance_od_mravence

Re: hmm...

krom jedne veci bych to podepsal... rozhodne nelituju cesty kterou se ubirame. kdyz uz nic jineho, jsou ta (cenzor promine) svinstva videt, mluvi se o nich a VI se o nich verejne. pred 89 nemyslitelne, pokud se bavime o urovni vyssi nez "pepa v hospode povidal, ze..."

0/0
6.11.2011 18:56

Return

Re: hmm...

40 let morální a duševní degradace v socialismu se musí projevit ! Kdyby komunisti nevyvraždili a nevyhnali z republiky podnikatelskou elitu,kupovali bychom firmy po Evropě my češi !

+1/0
7.11.2011 6:25

Hynek Vilém Jarmila reloaded

kdyby součástí nové registzrace a smlouvy

..byla i podmínka, že se lékař zaváže k elektronické komunikaci a účasti v IZIP (nebo identických systémech ostatních pojišťoven), stačilo by to. Impotence VZP donutit lékaře a špitály, aby IZIP používaly, je neuvěřitelný. A je úplně jedno, že je IZIP navržený dost blbě a neumí skoro nic. Jde o princip. Plátce si prostě musí umět stanovit podmínky.

+1/0
6.11.2011 15:59

Jyrkův pocit vícecennosti

Ratha obdivuji za to, že se dal na politiku a přestal si

hrát na doktora.

Zachránil tak život mnoha jeho potenciálním pacientům.

+5/0
6.11.2011 15:03

Hapalainen

Re: Ratha obdivuji za to, že se dal na politiku a přestal si

Už nevím kde jsem to četl nebo snad slyšel, ale bylo to o tom že Rath byl špičkový lékař a to dokonce na záchrance. Nevím ale jestli je to pravda. Osobně ho neznám. Podle jeho správných odhadů Kalouskovy nalitosti během jejich pracovní doby si myslím že to že je Rath dobrým lékařem je pravda.

+1/0
6.11.2011 15:18

Světlonoš_v02

Re: Ratha obdivuji za to, že se dal na politiku a přestal si

Rath mě v 90. letech učil internu v Motole. Přišel mi celkem v pohodě, inteligentní, dokázal vysvětlit to podstatné. Samozřejmě teď už je to víc politik a papaláš než doktor

+1/0
6.11.2011 15:32

nespavec

Re: Ratha obdivuji za to, že se dal na politiku a přestal si

A proto také převlékl dres a jal se bojovat proti poplatkům u lékaře( které chtěl zavést), proti poplatkům za hospitalizaci(které dříve chtěl zavést) a na reformách nenechá nit suchou a neřekne a neřekne jak to dělat líp;-D!!

+1/0
6.11.2011 17:51

jurgen

Re: Ratha obdivuji za to, že se dal na politiku a přestal si

jak vidim tak mame spolecne zkusenosti .... kdys promoval? Ja 2000..... (a opravdu Rath byl jako ucitel interny velmi solidni - reseni problemu - ne jen to obligatni - tak si bezte odebrat anamnezu. .....):-P

0/0
6.11.2011 18:28

Světlonoš_v02

Re: Ratha obdivuji za to, že se dal na politiku a přestal si

ja jsem promoval 2004 (na rok jsem přerušil školu, protože jsem cestoval právě po USA a Čině), takže jsi asi o 3 roky starší. Pokud jsi bydlel na Kajetánce a studoval 2LF, tak bychom se i od vidění možná mohli znát nebo bysme asi našli pár společných známých :-)

0/0
6.11.2011 19:25

jurgen

Re: Ratha obdivuji za to, že se dal na politiku a přestal si

ja jsem prazskej... takze na kajetance jen velmi vzacne .... ty spolecny znami jsou tak asi pravdepodobnejsi .... (jirkab na yahoo)

0/0
6.11.2011 19:56

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Ratha obdivuji za to, že se dal na politiku a přestal si

Tatínek pana poslance je trojitý agent StB (MUDr.Ratmír Rath s datem narození 8.5.1931 je v Cibulkových seznamech StB), který zničil život mnoha lidem. Jablko nepadá daleko ..

+1/0
6.11.2011 16:01

Václav Propiska Ješita z Hradu

Re: Ratha obdivuji za to, že se dal na politiku a přestal si

mohl by jste jmenovat alespoň jedinného člověka kterého zničil ???

+2/0
6.11.2011 17:29

Hynek Vilém Jarmila reloaded

hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

Tj. udělat ze zdravotní péče službu jako každou jinou, pak privatizovat zdravotní pojišťovny, zavést individuální zdravotní pojistky s jasnou smlouvou klient-pojišťovna (kdy bude možnost platit a čerpat více - jako u třeba povinného ručení nebo havarijky), razantně snížit počet státních pojištěnců a těm, co to bude platit stát, tak v plné výši (dnes stát platí sotva 1/3 toho, co by platit měl) a hlavně zprivatizovat všechny špitály včetně FN (ať mají svůj podíl klidně fakulty samy), aby stát nemohl dolévat každou vytvořenou ztrátu. Pak by se mělo sáhnout i na cenotvorbu - u léků by to neměl dělat stát, ale pojišťovny jako dohodu s dodavateli léčiv.

+3/0
6.11.2011 13:53

1000101111001111

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

To zase ne, žijeme v Evropě a tady je to mírně jiné, než v USA, co do zdravotnictví, právního systému, nebo například přístupu ke zbraním. Navíc, ta ústava (resp. LZPS) neříká, že zdravotní péče je zdarma v plném rozsahu, ale pouze v rozsahu určeném zákonem.

.

Mimochodem, když už jsem zmínil to zdravotnictví USA - to je moc pěkná ukázka levicové demagogie, tvrdit, jak strašné je to pro jejich občany. Všem bych doporučil nastudovat principy a zejména statistiky, kolik peněz se ve skutečnosti investuje do veřejné zdravotní péče o tzv. "nepojištěné" a asi by žasli.

+1/0
6.11.2011 13:59

Světlonoš_v02

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

a ty se podívej na film sicko, ať vidíš kam nás ta tvá pravice žene. Peníze jsou, jen by je ta tvá pravice nesměla rozkrádat.

0/0
6.11.2011 14:08

Johny_S

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

Proč sledovat filmy levicových extrémistů?

+1/0
6.11.2011 14:14

Světlonoš_v02

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

Johníku, ty máš i na lepší reakci. Podívej se na ten film a pak něco mluv. Nebo si přečti recenze 500 američanů na Amazon.com

0/0
6.11.2011 14:20

jurgen

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

sorry kolego,

moore je psychopat, jeho konstrukce jsou mimo realitu

- treba ta vychvalovana Kanada posila pacinty na ktere neni misto prave do USA, kdyby USa mely stejny system - tedy davkovane pece - kam, ze by americane jezdili?? Do Mexica??

+1/0
6.11.2011 14:30

Světlonoš_v02

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

americký systém je dle mého špatný. Pacient je opravdu až ten poslední o koho tam jde. Pokud člověk nemá peníze, tak je tam dostupnost péče mizerná a nekvalitní. Americké zdravotnictví je zdaleka nejdražší na světě a cost/benefit ratio mají docela špatné. A to nemluvím o tom moru v podobě rozbujelých právníků, co tam řádí.

0/0
6.11.2011 14:36

jurgen

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

no a to je prave chyba - pravnici jsou to, proc je system tak drahy... nejde jenom o pojisteni pro privad zalob ale hlavne o praktikovani tzv. "obranne mediciny" - tedy vysetrit hned na zacatku uplne vsechno, i ty nejmene pravdepodobne veci - aby pak nekdo nemohl rici, zes to opomenul, bohuzel uz je to tak zakorenene, ze maldi lekari, co tu dostuduji to uz ani jinak neumeji - treba CT na kazdej slepak, LP a MRI na kazdou bolest hlavy, RTG (ci vice) na vypotek na plicich atd atd .... je to k po...ni .... zbavit se pravniku - tak okamzite klesna cena tak o 20% ....

0/0
6.11.2011 14:40

Světlonoš_v02

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

můj osobní názor je, že základní bezplatná (z daní financovaná) zdravotní péče a základní sociální systém nejsou špatné věci. Myslím že společnost to ufinancovat dokáže, pokud se to nebude přehánět - tj. doplnit ten systém částečnou spoluúčastí, podmínit sociální dávky veřejnou prací atd. Ta mafie co vládne v Česku a vydává se za pravici se to snaží všechno demontovat, rušit síť nemocnic, a to všechno jen proto, aby zbylo víc na jejich krádeže atd. Problém je, že jakmile se něco takového jednou zruší, tak už to nikdo nedá dohromady. Podobným způsobem zlikvidovali české zemedělství, které bylo na výborné úrovni. USA podle mého není správný směr, kam by měla ČR kráčet. USA jako impérium už je stejně u konce z dechem a za pár let dopadne jako Řecko

+1/0
6.11.2011 14:50

jurgen

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

no .... uvidime....:-) -

- s CR mate pravdu - ze jim jde hlavne o priskrceni vydaju - aby zbylo vice na zlodejiny .... tak nejak po "cesku" ....

0/0
6.11.2011 14:56

Světlonoš_v02

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

já moc nevěřím tomu, že USA budou ten svůj dluh schopni zkrotit. Je to sice obrovská ekonomika, ale dluh je taky obrovský. A Evropa tak dopadne taky. Až se ten systém zhroutí a přijde celosvětová krize, tak jako lékaři máme alespoň tu výhodu, že můžeme léčit třeba za naturálie. :-)

0/0
6.11.2011 14:59

jurgen

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

R^ - 200 vajec a 2 chleby za diagnosu .....;-D

+1/0
6.11.2011 15:24

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

Sicko je propaganda, zdravotnictví v USA funguje docela dobře, pokud máte pojistku. A pojistka není nic nedosažitelného. Na druhou stranu péče v Kanadě je o dost horší, a tam to mají nastavené podobně jako my v Evropě. Ideál je podle mne Holandsko nebo JAR.

0/0
6.11.2011 14:23

Světlonoš_v02

Re: hlavně zrušit právo na zdravotní péči v ústavě

a proč 20 procent Američanů tu pojistku nemá? Proč je tam problém vůbec sehnat pojištění v případě, že se pojištovna doví, že člověk je rizikový pacient? Proč tam pojištovny hledají kličky, jak se z pojištění vyzout? Že by to tam bylo opravdu tak ideální? Když jsem tam byl naposled, tak tam kamarádka dostala infekci močáku - bez jakéhokoliv vyšetření moči či čehokoliv za předpis antibiotika od stolu, 5 minut v ambulanci, 350 dolarů. Další kamarád (medik) si tam zlomil ruku, na pohotovosti čekal 5 hodin. Hlavně že tady budou křiklouni nadávat.

0/0
6.11.2011 14:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.