Diskuze

Obří airbus musel přesně po roce opět na zem kvůli problémům s motorem

Obří Airbus A380 australské společnosti Qantas letící do Londýna musel kvůli poruše motoru nouzově přistát v Dubaji. Stalo se tak na den přesně rok poté, co stejnému letadlu stejné společnosti začal za letu motor hořet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

B_B_Lobo

4. 11. 2011 13:08
záruka

není na motory záruka jeden rok?

0 0
možnosti

AP1

4. 11. 2011 11:49
...

no ja nevim, nemeli by si ti australsti letecti mechanici na ty ruce na.... ;-D

0 0
možnosti

peejay7

4. 11. 2011 12:37
Re: ...

a pomůže to? Aby se pak po nich neopičil zbytek světa ;-)

0 0
možnosti

Lvy

4. 11. 2011 11:22
Jen jedno upřesnění

Rád bych uvedl, že problém není ani tak problém letadla jako problém motoru. U velkých dopravních letadel si odběratel vybírá sám dodavatele motoru. Tak jako před rokem to byl problém výrobce motoru firmy Rolls Royce. Bohužel mám obavu, že je to zatím jediný dodavatel pro tento typ letadla, ale možná už je to jinak. Takže letadlo jako takové s těmito problémy až tak moc nesouvisí, ale výrobce motorů by se měl zamyslet...

0 0
možnosti

briza

4. 11. 2011 12:27
Re: Jen jedno upřesnění

Krome RR lze mit A380 i s motory od Engine alieance (General Electric + Pratt & Whitney).

0 0
možnosti

wrah

4. 11. 2011 10:59
Ohledně toho doletu

Co se týká možnosti doletět na méně motorů. Nevím konkrétně, jak je to u tohoto obra, ale poměrně běžně potřebují velká letadla všechny 4 motory jen při startu, letí běžn ějen na 3 nebo dokonce 2. A přistát lze dokonce i bez motoru, na nouzový dolet (i k poměrně vzdálenému letišti) stačí dokonce i jen jeden motor. Takže ano, stal se problém. Nejde ani o havárii, ani o katastrofu, ale vlastně jen o takový menší incident. Nicméně je nutné jej vyšetřit, neumím si představit, jak by pilot přistál, pokud by mu samo letadlo začlo kvůli podobnému problému odstavovat všechny 4 motory.

1 0
možnosti

Dukatovac

4. 11. 2011 10:51
Citim ze to nekde v nejblizsi dobe

spadne:-(Rv

0 0
možnosti

Výstřik do tmy VI.

4. 11. 2011 10:32
To jste teda koupili pěknou plečku

;-D Věčně v servisu, to se vyplatí!

0 0
možnosti

hujersehlasi

4. 11. 2011 10:47
Re: To jste teda koupili pěknou plečku

to je zhruba podobny prirovnani jako kdybych o tobe rekl ze jsi blbec a pritom jsi blbec treba jen trikrat rocne, cili stejne casto jako ma problemy A380... blby je ze se vzdycky v tu dobu objevis na diskusi a placas...

2 0
možnosti

Si0 po 4. zákazu

4. 11. 2011 10:30
Jak začne střečkovat motor, je nejlepší ho celý vyměnit.

0 0
možnosti

Pacholik

4. 11. 2011 10:28
Are you surprised mates?

You did let maintained your airplanes by Asian so called "specialists".Rv;-)

0 0
možnosti

AuFreedom

4. 11. 2011 10:49
Re: Are you surprised mates?

Proc anglicky a jeste spatne.

2 0
možnosti

honza.f

4. 11. 2011 10:12
Softvér...

To bude ňákej softvérovej problém. Nejspíš ňákej motorovej vir, kterej se aktivuje jednou ročně. ;-D

.

Nejlíp by bylo kdyby ten jeden den prostě nelítal a bude to vyléčeno. ;-D

2 0
možnosti

ráfek

4. 11. 2011 10:19
Re: Softvér...

;-D;-D Toto je kvalitní názor R^

0 0
možnosti