- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no ja nevim, nemeli by si ti australsti letecti mechanici na ty ruce na....
Rád bych uvedl, že problém není ani tak problém letadla jako problém motoru. U velkých dopravních letadel si odběratel vybírá sám dodavatele motoru. Tak jako před rokem to byl problém výrobce motoru firmy Rolls Royce. Bohužel mám obavu, že je to zatím jediný dodavatel pro tento typ letadla, ale možná už je to jinak. Takže letadlo jako takové s těmito problémy až tak moc nesouvisí, ale výrobce motorů by se měl zamyslet...
Krome RR lze mit A380 i s motory od Engine alieance (General Electric + Pratt & Whitney).
Co se týká možnosti doletět na méně motorů. Nevím konkrétně, jak je to u tohoto obra, ale poměrně běžně potřebují velká letadla všechny 4 motory jen při startu, letí běžn ějen na 3 nebo dokonce 2. A přistát lze dokonce i bez motoru, na nouzový dolet (i k poměrně vzdálenému letišti) stačí dokonce i jen jeden motor. Takže ano, stal se problém. Nejde ani o havárii, ani o katastrofu, ale vlastně jen o takový menší incident. Nicméně je nutné jej vyšetřit, neumím si představit, jak by pilot přistál, pokud by mu samo letadlo začlo kvůli podobnému problému odstavovat všechny 4 motory.
Věčně v servisu, to se vyplatí!
to je zhruba podobny prirovnani jako kdybych o tobe rekl ze jsi blbec a pritom jsi blbec treba jen trikrat rocne, cili stejne casto jako ma problemy A380... blby je ze se vzdycky v tu dobu objevis na diskusi a placas...
You did let maintained your airplanes by Asian so called "specialists".
To bude ňákej softvérovej problém. Nejspíš ňákej motorovej vir, kterej se aktivuje jednou ročně.
.
Nejlíp by bylo kdyby ten jeden den prostě nelítal a bude to vyléčeno.