Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přehrady mohou v Pardubickém kraji zatopit 24 obcí, lidé se brání

V Pardubickém kraji je 24 obcí, na jejichž území si stát chystá rezervy pro případnou stavbu budoucích osmi přehrad. Ačkoli většinou národohospodáři počítají jen se zalitím okrajových území obcí, přesto se jejich zástupci stavbě nových nádrží brání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sámvelkýmao

no

jen detail. kdo ty stavby zafinancuje?...............

0/0
7.11.2011 21:01

Gamehoror

Přehradu na kopci asi nemá cenu stavět,

když chceš vytvořit větší vodní nádrž, tak je asi zřejmé že to odnese ůdolí.

Nepochybuji o tom že se při rozhodování přihlíží k tomu aby se vybralo místo kde to nadělá nejmíň neplechy.

0/0
7.11.2011 20:07

Falcon007

...

U Hoštejna to k přehradě přímo vybízí...jinak je to zas takový výkřik do prázdna opakující se každý druhý rok, stejně se nic v dohledné době stavět nebude.

0/0
7.11.2011 8:17

stefi_ul

Re: ...

No tak tam si pak nedovedu predstavit ty naklady na prelozeni vlakoveho koridoru... krom toho je to nadherny udoli.

0/0
7.11.2011 8:56

Lawrence z Arábie

Re: ...

Jedná se o přehradu na Březné, nikoliv na Moravské Sázavě, tudíž nejde o koridor, ale o silnici třetí třídy.

0/0
7.11.2011 9:53

Petr_F

betonářská lobby vítězí?

Když už potřebujeme něco stavět, zároveň dát práci lidem a ještě k tomu řešit dopravní problémy, bylo by určitě lepší vybudovat, již za první republiky vyprojektovaný, plavební kanál spojující Labe s Moravou, Odrou a Dunajem.

0/0
6.11.2011 18:19

MiroTR

Re: betonářská lobby vítězí?

Ale to by došlo k zaplavení daleko více obcí, k tomu přeložky železničních tratí, silnic, atd.

0/0
6.11.2011 20:09

JJJe

Re: betonářská lobby vítězí?

Ono DOL by stál ještě mnohem více peněz než přehrady a byl by mnohem náročnější na provoz, neřkuli potřebuje být odněkud napájen a k tomu můžou sloužit právě i tyto přehrady, bez kterých by byl kanál nepoužitelný, resp. bez vody.

0/0
7.11.2011 1:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.