Diskuze

S mostem ve Studénce manipulovala firma, o které kraj vůbec nevěděl

Soud, který objasňuje příčinu pádu mostu ve Studénce, rozkrývá každý den další chyby a lajdáckosti. Ve čtvrtek předstoupil před soud bývalý šéf investičního odboru krajského úřadu. Uvedl, že se o účasti firmy, která manipulovala s mostní konstrukcí, dozvěděl až den po nehodě z antidatovaného dokumentu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MG

Rubik1

4. 11. 2011 7:04
Vlastně to mohlo dopadnout mnohem hůř.

Když ty vlaky mohly místem projíždět až 140 km/h a most byl na spadnutí, tak samotné vibrace od vlaku mohly most shodit přímo na něj. To by seřízlo několik vagónů tak, že by těch obětí mohlo být mnohem více. Zpomalení vlaků na nějakých 40 km/h by nestálo statisíce a nejspíš by nestálo vůbec nic.

0 0
možnosti
L

Lampárna

4. 11. 2011 8:39
Re: Vlastně to mohlo dopadnout mnohem hůř.

V zadání byl jasný požadavek na použití takové technologie, která by umožnila neomezený(min.omezený) provoz 140 km/h !!!

Kdo takovou technologiii nepoužil a proč nebo použil ale nedodržel co měl, atd. !!! Jistě nebyl poblém v určité etapě rekostrukce na přechodnou dobu zajistit snížení rychlosti na 40 km/h, ale od toho má dodavatel stavby ve firmě spoustu odborníků + krajský stavební dozor, kdy tito při zjištění vzniku nepředpokládaných technických problémů a zvýšení bezpečnostních rizik, požádá u drah(SDC,SŽDC) o mimořádné !!! bezpečnostní opatření s platností od/do a odůvodní. Ano, to by ale pak vlastně oficiálně přiznali, že je něco víc než v nepořádku. Za následky nemůžou vlaky, ale konkrétní viníci !

0 0
možnosti
OV

Templ

4. 11. 2011 6:11
Výluka na trati by stavbu znatelně podražila...

Co tohle má být za argument? Popírá ústavu, bezpečnostní předpisy....

1 0
možnosti
B

biggpete

4. 11. 2011 0:13
kecy

Tak nevím, není na té cduli napsáno " stavím pro vás Bogl a Krýsl " . Tady nás zase někdo z úředníčků tahá za nos

0 0
možnosti
JD

stagger

3. 11. 2011 21:53
2% SUBDODÁVEK???

0 0
možnosti
JD

stagger

3. 11. 2011 21:54
Re: 2% SUBDODÁVEK???

taková stavba snad nikde nebyla realizována..Rv

0 0
možnosti
JO

thorough2

3. 11. 2011 21:15
Pane autore, co je "anti"datovaný dokument?

Pravděpodobně jste měl na mysli "ante"datovaný dokument :) Ante = před, post = po..

3 0
možnosti
BV

hicotea

3. 11. 2011 21:09
...

tak je to ale na všech státních, krajských a td zakázkách

vyhraje firma za obrovskou částku - ta si za menší zjedná subdodovatele a tak to postupuje několika stupňově....

0 0
možnosti
B

bar.bu.do

3. 11. 2011 21:14
Re: ...

... a v jiných ne?

0 0
možnosti
M

Madness

3. 11. 2011 18:54
ODS+ČSSD+TOP09

Zdejší novinářské prostitutky to radši ani nedali na hlavní stránku. Toto by mělo blikat jako hlavní zpráva a v novinách být na první straně. Ale to by se mohli dotknou Tošenovského, Stanjury, Drobila, Topolánka a pozor!!! Lukšy z TOP 09. A to by se Nečasovi, Kalouskovi a zdejší modré gerile a veverkám nehodilo do krámu a ještě by to svedli na Palase, hi hi ;-D. Je velmi zajímavé, že socani z moravy tak nějak taky drží zobáky. Že by to tam pekli z ODS?!!!!!! Asi jo :-P

0 0
možnosti
P

pucyk

3. 11. 2011 17:46
Kraj taky nic vědět nemůže.

Má hodně práce slikvidací nemocnic a škol.!!RvRvRv

0 0
možnosti
PP

znám 003 dívku, nemá dukáty

3. 11. 2011 17:39
Auta ne a vlaky ano?

Železnice je relikt století páry a bez zásadních technických změn nemá v současné společnosti co dělat.

Administrativními opatřeními se brutálně omezují povolené rychlosti silničních vozidel a za jejich překročení se udělují drakonické tresty (ačkoli rychlost sama o sobě není nejvážnější příčinou nehod). Za argumenty typu "chodec by neměl vstupovat těsně před vozidlo, protože by si měl uvědomit brzdnou dráhu, jinak je to jeho volba a jeho smrt" jsou lidé pranýřováni a označováni za potenciální vrahy.

Naproti tomu připouštíme provoz kolejových vozidel, která z principu nemohou použít manévry jako vyhnutí, brždění o svodidla nebo vyjetí do pole. Jejich rychlost se zvyšuje a státní provozovatel dráhy (SŽDC) a státní i soukromí dopravci se tím ještě chlubí (koridory 160 km/h, Pendolíno s naklápěcí skříní apod.) Argument "vlak nezabrzdí na fleku a kdo se mu neuhne, zemře" proto také nemůže být pokládán za polečensky přijatelný. Takto nebezpečný způsob dopravy nemá v 21. století místo!

0 0
možnosti
M

mamsrb

3. 11. 2011 17:44
Pokud nebudou moravskoslezští odborníci

házet po vlacích mosty není třeba aby vlaky jezdili po poli.;-D

1 0
možnosti
RT

čuk2gek

3. 11. 2011 17:38
no a je to

viníci zproštěni, nezúčastnění vyznamenáni a nevinní popotahování. A za všechno může jedna bába na kramflíčkách v maringotce u kávičky

0 0
možnosti