Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejnebezpečnější železnice světa spojí afghánské vnitrozemí s Íránem

Indie chystá stavbu možná nejnebezpečnější železnice na světě. Povede z vrtkavého afghánského vnitrozemí okolo talibanských úkrytů až na horké pobřeží východního Íránu. Má pomoci Afghánistánu zbavit se vlivu sousedního Pákistánu na zahraniční obchod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mojmir vrtoch

Výhodnější bude odvoz nerostů do Ruska

a to bude  moudře přerozdělovat do dalšího světa.

0/0
2.11.2011 14:09

FandaVV

To zase bude:Indiáni rozebrali koleje.Ehm. mudžahídi

A EU to zaplatí?

+1/0
2.11.2011 12:29

Posel z Liptákova III.

Re: To zase bude:Indiáni rozebrali koleje.Ehm. mudžahídi

To je stupidita dne...

0/0
2.11.2011 12:33

Stoura

Re: To zase bude:Indiáni rozebrali koleje.Ehm. mudžahídi

Sběrné suroviny. Na metru trati je přes metrák železa. :-P

0/0
2.11.2011 13:50

Inž.ZABABA

Re: To zase bude:Indiáni rozebrali koleje.Ehm. mudžahídi

Co jen metrák... Nevím, co mají v Asii, ale naše poctivé ;-) vítkovické jsou dnes buď S49 (49kg/m kolejnice) na vedlejší nebo tram(jen někde samozřejmě)/metro tratě, nebo R65 (65kg/m) na tratě hlavní. Plus šrouby, podkladnice atd. Ale mudžáhidům asi nepůjde o šrot, i když se vnějškově podobají našim [>-] kovosběračům... Jako ti indiáni - tem šlo taky spíše o obsah nebo osazenstvo vlaků.

+1/0
2.11.2011 14:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.