Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pestrá ČSSD: Tejc ničil reformy, Koskuba spílal, Orgoníková zmatkovala

Málokterému poslanci se podaří zdržet chod Sněmovny tím, že "zařídí" sto hlasování za sebou. Jeroným Tejc z ČSSD to dokázal. Některé jeho stranické kolegy ale obstrukční atmosféra zdolala. Třeba rozvášněný lékař Jiří Koskuba se kvůli prodloužení jednací doby dovolával Listiny základních práv a svobod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stop populismu

Hm

Cssd opet prokaucovala prilezitost ukazat, ze je stranou fer chlapu, kterych by si clovek snad i za nekterych okolnosti mohl vazit. Proste rict k tomu svoje, ale priznat, ze v soucasnem rozlozeni sil je fakticka blokace zakonu nemozna. Misto toho ale jak usmrkani klucici fnukaji, ze ODS to delala taky... Proste jak na pisku (specialista je na to hlavne Rath). Opravdu vzory chlapactvi :-)

+1/0
2.11.2011 8:45

Dudlik12

k příspěvku asi ještě tolik

jinak procentuálně to znamená 22% hňupů co volí čssd, 20% hňupů volí ods, 18% hňupů volí TOP 09 a 11% hňupů VV v absolutních číslech hrozný a o co čech to hňup...

a bude-li jakákoliv i malá strana která bude mít ve volebním programu většinový volební systém kromě výše jmenovaných dávám hlas této tak se chová zodpovědný volič v demokratické zemi když už neví kudy kam ale Kalousky, Nečase, Sobotky oba, hašky škromachy, Johny nebo Bárty podporovat nebudu a komanče už z principu ne...

0/0
2.11.2011 7:58

Dangerous_Dave

Re: k příspěvku asi ještě tolik

VV pred temahle volbama byli taky mimo tyhle provareny kruhy a rozhodne byli schopny ti slibit treba pruhovanej mesic, jen kdyz to chtel lid....... a co jsou ted? takze asi tak ...... tvuj volebni plan je asi tak stejne dobry a uciny jako volebni plan kazdeho z tech hnupu mezi ktere se evidentne nepocitas i kdyz projev mluvi o opaku.

0/0
2.11.2011 13:13

kecálek reloaded

První oranžáda, které bych ze srdce zatleskal

MUDr. Koskuba touto větou identifikoval problém naší země: "I tak podřadný tvor jako je poslanec ..." - vzhledem k této moudré a pravdivé definici toho co se válí a krade v parlamentu nemáme nejmenší šanci na zlepšení... :-/

+1/0
2.11.2011 0:24

bobecek173

Re: První oranžáda, které bych ze srdce zatleskal

Jojo měli by si podle toho také dávat plat tj podřadný. To znamená měně než životní minimum.

0/0
2.11.2011 5:31

Dudlik12

Re: První oranžáda, které bych ze srdce zatleskal

Ačkoliv máš plnou pravdu bohužel od listopadu je to kolektivní vina těch kdo tam sedí za účelem zlodějiny a tzv. "stranických" zájmů takže jsi jeden z mála kdo to asi chápe napříč politickým spektrem přesto je plná republika hňupů kteří budou volit buď socany nebo odsáky k tomu jich je ještě pár u TOP 09 a VV a Komunistů - dokud si lidi neuvědomí že je lepší mít většinový volební systém s novými lidmi tak budeme v pr..li jako Řecko ale spíš myslim jako Albánie a nebude to trvat dlouho... včera v hydeparku, ten cáklej odborář měl naprostou pravdu a když mluvil o veřejných zakázkách, tak se jen usmíval protože ví že cesta proti korupci je snížení peněz ne transparentnost toho že je zakázka předražená --- takže zákon o cenách ruku v ruce se zákonem o veřejných zakázkách nemášli peníze na korupci je-li zakázka správně oceněná nemůžeš uplácet dost logické ne... já budu volit bobošíkovou má v proramu většinový volební systém nebo alespoň prvky jeho posílení...

0/0
2.11.2011 7:54

TTRX - bratranec děda Vševěda

Zubatec s Jeronýmem je sqělý tandem

R^

0/0
2.11.2011 0:21

saho1

Re: Zubatec s Jeronýmem je sqělý tandem

No chtěl bych vidět tvoji fotku.;-D

0/0
2.11.2011 0:22

bobecek173

Re: Zubatec s Jeronýmem je sqělý tandem

A ty máš svou na cukřence?;-)

0/0
2.11.2011 5:28

Pongo

Tak Orgonikova

je nazornej priklad proc bejt proti kvokvokvotam...

+2/0
1.11.2011 23:48

bobecek173

Re: Tak Orgonikova

Nasypat zrní pod sklo, jsem zvědav jak by se s tím vyrovnala.;-D

0/0
2.11.2011 5:27

ovalek

Re: Tak Orgonikova

Panebože tak blbou bábu aby pohledal, paralela mě napadá snad jen s jazz red head zpěvačkou Vlastou a totálně mimo mísu ministriní zdravotnictví Součkovou. Kdyby Orgoníkovic dcera nekamarádila intimně s Paroubkem, už by její máti nebyla tradičně první na hradecké kandidátce...Rv

0/0
2.11.2011 6:48

Millca

fuj

to je ale úroveň. Rv jestlipak je aspoň jednomu z nich opravdu hanba !

0/0
1.11.2011 23:40

ilb

To je ale šaškárna.

Jednou má od voleb koalice nadpoloviční počet hlasů ve sněmovně, tak má právo si prosadit co chce i přes odmítnutí a vrácení od nějakého zbytečného senátu. A socani si můžou vyskakovat jak chtějí a dělat obstrukce jaké chtějí, maximálně se to schválí zítra, nebo pokud budou extra otravovat, tak pozítří. Být poslancem vládní koalice, tak si tam vezmu nějakou pěknou knížku, nebo notebook s internetem a ať si socani pindají. My jsme zvyklí. Kolik višní tolik třešní. Jednou je to určitě přejde. :-)

+2/0
1.11.2011 22:16

saho1

Re: To je ale šaškárna.

Pamatuji si, že to samé dělala pravice, když byla v opozici. Jen nečas strávil za pultíkerm několik hodin když plantal páté přes deváté.Rv

+1/0
2.11.2011 0:14

ilb

Re: To je ale šaškárna.

To se mi také nelíbilo. K čemu je to dobré? Jenom se předvádějí před voliči, jako že něco pro ně dělají, ale dobře vědí, že je to stejně houby platné a nic nemůžou ovlivnit. Rv

0/0
2.11.2011 0:54

Return

Čssd by měla

Misto trapného vystupování,dát smysluplný recept na řešení problémů které způsobila,ubohost jejich jednání koresponduje s jejich neschopností a populismem !

+1/0
1.11.2011 22:13

mirni

je usmevne si precist ty reakce a zamyslet se

oc se tady hadate - o to ze se budeme mit hur? Vzdyt uz to vetsina z vas prece vi, tak oc vam jde? Misto toho aby jste se vykaslali na svoje politikareni a zacali tahnout za jeden provaz tak se tu dohadujete jak mali kluci. Tahle vlada si nezaslouzi nasi duvery a to vi taky vetsina lidi a to nejen z oficialnich pruzkumu ale staci si poslechnout co lidi rikaji kamkoli prijdete. Tak proc tamjeste sedi? protoze jsme srabici neumime se jit za svym, neumime rici dost tem kteri nas nezastupuji, kteri utraci beztrestne nase penize, kteri s nimi neumi hospodarit, protoze je pohodlne si ty penize zase vybrat od lidi dole! Tady se dohadujete, nebo dohadujeme o drobnych hloupostech a pritom vsichni vime ze to co se v tomhle state deje se nam nelibi - at uz je to stavebni sporeni, nebo snizovani platu, zvysovani DPH nebo lidi kteri se neumeji prizpusobit majoritni spolecnosti a ti kteri by s tim meli neco delat a jsou tam za nas a nami placeni delaji co? jeden spi, druhy krafe nesmysly,treti....

+4/0
1.11.2011 21:01

Johny_S

Re: je usmevne si precist ty reakce a zamyslet se

To je moc pěkné. A co tedy navrhuješ, abychom nebyli "srabíci"? A koho bys rád viděl namísto té současné vlády? Tohle jsou totiž důležité věci, kritizovat umí každý, ale nabídnout řešení - svedeš to?

+2/0
1.11.2011 21:12

mirni

Re: je usmevne si precist ty reakce a zamyslet se

lidi kteri sve veci rozumi - tihle co tam jsou jen zastresuji ministerske uredniky. Ke kterym se namnoze chovaji jako hova.a viz priklad one urednice na ministerstvu skolstvi - oznacene jako odbornice, presto kdyz projevila svuj nesouhlas tak sla.... a kdo ji vyhodil .. no prece clovek ktery one veci zdaleka tak nerozumi jako ona! Klidne bych si umel predstavit jedno volebni obdobi bez stranickeho zastoupeni - profesionaly do cela ministerstev - stejne jako mohl delat ministra financi pan Janota, ktery vedel o cem mluvi protoze v te branzi pracoval, stejne tak bych postavil do cela armady vojaka se zkusenostmi, atd. Za to jedno obdobi by se umravnily i strany a na scene by se vycasilo proste procistil by se vzduch. Jinak realita bude takova, ze pristi volby vyhraje opet CSSD, posili komunisti a do parlamentu se nejspis dostane i nejaka narodne zalozena strana, tomu kdo bude sestavovat vladu a nasledne vladnout neni vubec co zavidet protoze bude mit spoustu prace aby naskocila ekonomi

0/0
1.11.2011 21:27

Johny_S

Re: je usmevne si precist ty reakce a zamyslet se

No, jenže tím neodpovídáš na otázku 1) - tj. "jak". Navíc si nemyslím, že by "úřednické vlády" byly tím nejlepším řešením. Např. Fischerova vláda, i když ji lidi měli rádi, byla ve skutečnosti hodně špatná. Nedělala nic, jenom promeškala čas - a např. ani nehasila problém s fotovoltaikou. Takový Janota byl navíc pouze schopný úředník - účetní, ne ekonom. Dobře splnil zadání - uměl spočítat státní rozpočet. My ale nyní potřebujeme někoho, kdo má vizi, kdo skutečně bude vědět, co dělat, a hlavně se nebude bát to prosadit. To neumí ani Kalousek. Tato vláda vůbec není ideální, ale z nyní se nabízejících možností je tou lepší alternativou. Tou horší je ČSSD v koalici s KSČM a nějakou menší stranou.

+6/0
1.11.2011 21:38

saho1

Re: je usmevne si precist ty reakce a zamyslet se

No to snad nemyslíš vážně, to cos napsal. Že táto vláda je tou lepší možností.Rv

0/0
2.11.2011 0:20

MiroTR

Re: je usmevne si precist ty reakce a zamyslet se

Ale ano !  Je nejlepší z těch několika špatných variant.

0/0
2.11.2011 6:51

Dangerous_Dave

Re: je usmevne si precist ty reakce a zamyslet se

souhlasim, bohuzel kdybysme nekoho takoveho s vizi nasli, tak bysme mu museli dat aspon na deset let plnou moc, protoze jinak bohuzel velke zmeny delat nelze. Jedina efektivni vlada muze byt jen osvicenska diktatura....ta ma bohuzel vetsinou tu chybu, ze mily diktgator po case zblbne a nakonec je to zase prusvih.

0/0
2.11.2011 14:55

pavsson

Snížit počet

Orgoníková je typický příklad toho, proč je třeba snížit počet poslanců. Nevím jestli by se snížením počtu zvýšila prestiž tohoto spolku, ale rozhodně by se mohlo zvýšit alespoň IQ. Podobných exotů jako paní poslankyně jsou přecpané všechny strany.

+6/0
1.11.2011 20:29

medabzuk

Re: Snížit počet

s vami mi nezbyva, nez hluboce souhlasit! ;-DR^

0/0
1.11.2011 20:42

marteen51

A přitom stačilo říct...

že Vám prostě chutná...

0/0
1.11.2011 20:17

BaronOfHell

Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

připravená, tak nechápe, že pro ni ČSSD nehlasuje, když obsahuje jednu pozitivní věc :) Jen pěkně zdržujte, aspoň pak to bude vypadat, že tam i pracujete, když jinak to vypadá, že si válíte pupíky.

0/0
1.11.2011 19:12

Johny_S

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

Vtip je v tom, že mnohé z těch reforem se připravují klidně už deset let, začalo se tedy ještě za vlád ČSSD. Např. takové zavedení nadstandardů, které nyní ČSSD tak odmítá, ve skutečnosti začal připravovat, coby ministr, již David Rath. :-)

+2/0
1.11.2011 19:14

Václav Propiska Ješita z Hradu

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

kecy .... blbost .....

+1/0
1.11.2011 19:16

Johny_S

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

Vůbec ne. David Rath kdysi podporoval i poplatky ve zdravotnictví. Samozřejmě do té doby, než se stal ministrem, poté obrátil a začal blábolit o tom, že "jakýkoli zisk ve zdravotnictví je nemorální", přičemž jaksi zamlčel, že vlastní polikliniku a hezky na ní vydělává. Ale dlouho mluvil o tom, že je potřeba zavést standardní a nadstandardní léčbu - aby pacient věděl, na co má nárok a co si musí připlatit. Nynější praxe je taková, že co je v některých nemocnicích standard, to se jinde platí. A leckdy neoficiálně, v lepším případě jako sponzorský dar nemocnici, v horším případě jako sponzorský dar přímo lékaři.

+3/0
1.11.2011 19:19

saho1

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

R^

0/0
2.11.2011 0:21

BaronOfHell

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

Tak pan Ráth je srandovní pán. Neříkám, že nemá být stanovený standart a nadstandart (nejsem si jistý, ale mám pocit, že tam standart není stanoven). Neříkám, že je tam vše špatně, ale je to hodně jednostranně nastavené. (Také neříkám, že by to ČSSD měla vyvážené). Každopádně takto je to pro mne horší varianta, takže budu alespoň brblat tady, když nic jiného nemohu :o)

0/0
1.11.2011 19:18

Rado 71

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

..myslím,že ti politická zaslepenost brání přijímat fakta.Od roku 2007 se do zdravotnictví nalilo mnohem více peněz.Výsledek je VZP v krachu a menší dostupnost služeb,potřeba navyšovat dojezdové časy záchranné služby na 20 minut,kdy už většina toho,co může záchranka udělat pro oživení zbytečná...jedna velká kapitola IZIP.

+3/0
1.11.2011 19:19

Johny_S

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

1) Rath šetřil stylem, že do VZP nalil asi deset miliard a pak se chlubil, že je bez dluhů. A také stanovil limity pro léčbu, což vedlo k tomu, že těžce nemocní měli smůlu. To mi připadá jako asociální.

2) Limit pro záchranku je jenom slovíčkaření. Ona to v některých oblastech už nyní do 20 min nestihne. Vždycky se to nějak akceptovalo. Ale nyní o tom levice žvaní, protože jí to připadá jako důkaz "asociálnosti" této vlády.

+1/0
1.11.2011 19:23

Rado 71

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

..ano po tom,co ji právě pánové spojení s IZIPEM téměř zruinovali.IZIP,z peněz VZP ji vybudovali jistí lidé z ODS.Ukázala se jako nefunkční.51 procent chtějí s dobrým úmyslem věnovat VZP,ale 49 procent vlastní neprůhledná firma ve Švýcarsku ,na otázku kdo ji vlastní a za jakou cenu VZP,která o ni z nepochopitelnývh důvodů má zájem ...to nedokázal tento pán redaktorovi odpovědět...taková fintička.Redaktor Veselovský se ptal ze zcela jasných důvodů...to o těch dojezdových časech je pak úplný důkaz nekompetentního uvažování,podle této logiky je možné sanitky zrušiti úplně.Legalizuje se tím možnost přijet prakticky zbytečně...tohle už nenechává chladné ani lékaře.Místo abychom dobu zkracovali,pojdmě ji prodloužit....

0/0
1.11.2011 19:32

Johny_S

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

Neblábol. Nechci obhajovat tyto pány z ODS, ale IZIP stála asi tak miliardu (až doteď). Ty dluhy VZP dosáhly deseti miliard (už v roce 2006). A tudíž je tam ještě něco, co je způsobilo, nikoli pouze IZIP. A látat to zrovna tak, že omezím léčbu těch nejpotřebnějších, to může udělat jenom hyena. Zajímavé je, že je to vlivný politik ČSSD. :-)

+1/0
1.11.2011 19:39

Rado 71

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

....můj kolega má nádor na mozku,chodí každé čtyři dny do nemocnice.Při každé návštěvě platí 30 kč a za léky dává 5000kč měsíčně...nemá s tebou smysl se bavit...IZIP je připravený tunel,ale ty jsi to nepochopil.Už mně ani nebaví Ti argumentovat....příští rok ti ukáže pravdu...ale ty ve své zaslepenosti budeš stejně vinit levici,ikdž od roku 2006 tady vládnou ryze praváci.Všude samá korupce ,lži a tunely.....nezajímáš mně,protože nevidíš realitu.Čeká nás velký sešup,který se dotkne každého...klidně se ukájej při obrázcích členů vlády,ale to ti nepomůže...jen si vpomeňpříští rok tak v březnu...

0/0
1.11.2011 19:47

Johny_S

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

Opět mluvíš z cesty. Bavíme se tu o tom, že to, co nyní levice kritizuje, před časem sama navrhovala. Stav tvého kamaráda, jakkoli mně je ho líto, je proto irelevantní. A že přicházejí horší časy, to je bohužel pravda: rodí se málo dětí, tudíž bude stále méně plátců zdravotního pojištění, ale starší lidé, kterých bude v populaci proporciálně stále více, jsou také častěji a nákladněji nemocní. Bez reformy to nepůjde. Samozřejmě tu můžete plácat o tom, že to bez reformy půjde, protože "zdroje jsou", ale následky si pak neste sami. Pravice za to opravdu nebude moci.

+1/0
1.11.2011 19:50

Rado 71

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

..jenom jsem reagoval na to,jak se někdo hojí na těch co se jaksi nemůžou moc bránit...točíš se jak kolovrátek...rodí se méně lidí...proč ?.Reformou se situace nezlepší naopak,bude se rodit ještě méně lidí..už opravdu všichni odborníci tvrdí,že tak jak ji navrhuje vláda je to totální blbost a jediný důvod,proč ji vládaprosazuje může být jedině lobing.Spi dál...ty problémy neřeší,jenom hasí problémy...tahle země nebyla v horším stavu 20 let....

0/0
1.11.2011 20:03

Johny_S

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

Já se držím tématu, ty odbočuješ. A mimochodem, jestli tvůj kamarád musí měsíčně doplácet pět tisíc, tak ještě může být rád. Léčba rakoviny stojí měsíčně klidně statisíce. Za Ratha měl takový člověk smůlu. Dneska si musí připlatit, ale léčbu dostane. Co je horší?

+1/0
1.11.2011 20:06

Rado 71

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

...no tak teď plácáš ty a pořádně....já ve zdravotnictví dělal a vím jak to fungovalo.....jsi vedle a moc,ale uvěříš ,až  zažiješ...spi dál

0/0
1.11.2011 20:16

Johny_S

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

A jak to fungovalo? Povídej, přeháněj.

0/0
1.11.2011 20:16

Rado 71

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

...jdi do prdele,nemám čas na pitomce,který mele pořád stejnou písničku....počkej si....ale ty máš mozek jako trepka,tak to ani nepoznáš...

+1/0
1.11.2011 20:29

Johny_S

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

Chápu. Když má dojít na konkrétní argumenty, najednou nejsi schopen odpovědět a uchyluješ se k urážkám. Jak typické. :-/

0/0
1.11.2011 20:30

Rado 71

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

..nemám na tebe čas....asi je to tvůj život chatovat u kompu,ale já se starám o svý děti.....a podobní diskutéři typu kolovrátek ...jen zabíjejí čas...

0/0
1.11.2011 20:40

Johny_S

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

Kolovrátek jsem se naučil, když jsem zjistil, že diskutuji s pitomcem, který jenom omílá obecné věci, ale nic konkrétního nenapíše. Vypadá to, že jsi jeden z nich.

+1/0
1.11.2011 20:42

I-va

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

Vy děláte ve zdravotnictví?8-o

0/0
2.11.2011 0:39

mirni

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

jenze drahy pane Johny - nejspis Rambo ..;-D to co jste prave napsal je nesmysl, ktery jste pouze slysel ve sdelovacich prostredcich, nebo z nejakeho prispevku pana doktora Julinka, pripadne jeho drobneho mluvciho... nemate na to jediny argument ani nikdo jiny - je to jen politicke prohlaseni ktere se nezaklada na pravde nic jineho

0/0
1.11.2011 20:54

Johny_S

Re: Pan Drábek je trochu už asi vysílený :) Když je deforma

A propos, můžeš prosím jmenovat nějaké ty odborníky? Říkáš, že to tvrdí všichni, tak určitě jméno i  odkazem budeš schopen poskytnout.

0/0
1.11.2011 20:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.