Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NATO potvrdilo, že operace v Libyi ukončí k poslednímu říjnu

Severoatlantická aliance definitivně potvrdila, že vojenské operace v Libyi ukončí k 31. říjnu tak, jak slíbila. Cílem operací bylo chránit civilisty před útoky a násilnostmi. NATO velkou měrou přispělo k pádu režimu Muammara Kaddáfího i k samotnému dopadení svrženého despoty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Larry Matejka

Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

Pominu fakt, že zatímco lidé cinkali kličemi, vařili Adamec s Havlem kšeft u kulatého stolu. Jedna strana dostala klíče od státu, druhá záruky ekonomické kontinuity, což překládám tak, že jim mělo zůstat vše, co nakradli... Přesto heslo "Nejsme jako oni" bylo deklarací toho, že lid nebude lynchovat ani věšet "staré struktury"... Ale byla to i deklarace vůle k přechodu k demokracii a právnímu státu, kde lidé, kteří se provinili mají právo na spravdlivý a nezávislý soud... Libye začala svou cestu k démošce rituální vraždou Kaddáfího po té co jeho konvoj, opatřený bílými vlajkami zmasakroval letoun NATO... Dnes Belhadž, polepšený terorista z LIFG a novopečený demokrat dovolí svým mužům mučit a týrat Abuzeda Dordu, bývalého velvyslance Libye při UN... Zlámané nohy, žebra, vnitřní zranění... Bylo zabito 70 000 lidí. Oficiální historka tvrdí, že kvůli demokracii... Vraždy a mučení, těch, kteří se nemohou bránit ale k demokracii nevedou...

0/0
30.10.2011 13:33

LucyTarhuniah

Re: Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

Larry, já stojím za tím, ze revoluci chteli a konecne dostali sanci. Revolucni vlajka je ta opravdova libyjska vlajka, a pres vsechny negativa verim v lepsi budoucnost Libye. A tolik mrtvych by nebylo kdyby Kaddafi byl ochotny odstoupit, chtel vzit do hrobu co nejvice lidi nebo o co mu slo, asi uz totalne ztratil kontakt se svetem.

0/0
30.10.2011 14:54

Isabelle

Re: Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

Ano ... to kdyby ....       g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
30.10.2011 15:01

Larry Matejka

Re: Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

Ale no tak, celé Arabské jaro je fake... Idrisovská vlajka je popřením všeho o čem kdy byla arabská revoluce, která osvobodila Libyi od kolonialismu...

Historie nás učí, že bylo víc unesených revolucí, než letadel. Libya měla natívní prvek, romantickou mládež, lidi kolem LDP... To je ta legitimní část, která byla později unesena džihádisty z LIFG, kteří vyrabovali vojenské sklady a vyprovokovali Kaddáfího režim k zásahu... Celá záležitost ale začala daleko dříve, v roce 2010, kdy Kaddáfího opustil Nouri al Mesmari, kterého v Paříži kontaktovala DGSE a začali plánovat klasický vojenský převrat... Stalo se i to v Egyptě a bývalý šéf CIA to odkrytě potvrdil... Zatímco zmanipulovaní pitomci, nosili transparenty z logem Niké na pozadí probíhal klasický coup d'état... Dneska tam vojenská junta Muhammada Husajna Tantávího rozjíždí lidi tanky namaděru... Jestli chtějí opravdu Liyijci změnu, čeká je skutečná natívní revoluce... Budou se muset zbavit arabské legie CIA, Al - Qaedy...

0/0
30.10.2011 15:32

LucyTarhuniah

Re: Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

g.idnes.cz" alt=":-(">

0/0
30.10.2011 15:36

Larry Matejka

Re: Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

Lucy Kaddáfí byl zlo, časem možná vyzrál a udělal i hodně dobrého, o mnoho víc než toho zlého. Ale zlo, které přichází je zákeřnější... Někde dole píšeš o Saddámovi. To je jiná kapitola. Potvrzený CIA asset a CIA cvičený zabiják a expert na státní převraty... Časem se ale utrhl z vodítka a začal vládnout pro dobro Iráku, proti svým pánům, měl moc dvojníků, jackalové selhali, muselo se to řešit válkou... I Mubarak se utrhl z vodítka, proto musel skončit... Kaddáfí byl o trochu něčem jiném... Od začátku zlobivý hoch, zčásti chráněný z druhé strany... Dostali ho teprve po té, co vyměkl a začal ze strachu před osudem Saddáma dělat ústupky... Věřím, že se Libyjcům ta změna nakonec podaří, ale bude to moc těžké... A bude to Západ, který jim bude házet klacky pod nohy. Účelem hry není stabilní, prosperující Libye ani demokracie, ale destabilizace... Brzezinski je v téhle hře mistr. Převzal ji od Britů... Krutá, bezohledná geostrategická hra.. Celá Afrika hoří a požár bude větší a větší...

0/0
30.10.2011 15:50

LucyTarhuniah

Re: Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

To, co dělal Larry Kaddáfí behěm jenom během revoluce (má toho nasbíráno více) jsou zločiny proti lidskosti a to nelze omlouvat. Psala jsem Ti to už několikrát, tak jen znovu ten jeden článek, celkem vystihující. Nemůžu souhlasit, mám svoje zdroje, a nejsou to knihy. Ale respektuji Tvůj názor.

www.spiegel.de

0/0
30.10.2011 15:57

Larry Matejka

Re: Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

Spiegel... Teď seš jako ten Edin:). Píše se to na objednávku. O pár lidech, kteří se tím zabývají mohu psát knihy. Nepočítám velbloudí kosti. Stejně jako nepočítám "nanotermity..." Ztráta času... Nejsou pro příběh důležité... Mediální lži jsou velmi sofistikované a májí tolik úrovní, že dávají podobný obraz reality jako dům zrcadel... V zásadě lze říci, že světu vždy vládli zločinci, nosí dokonce kvádra ze stejných salonů. Kissinger svého času řekl Haigovi: military men are just dumb, stupid animals to be used as pawns for foreign policy... A nejen oni, celé národy se dají využít, jako hloupá zvířata. Sofistikovaná mašinérie sociálního inženýrství, zahrnující média a dokonce i farmaceutický průmysl slouží dokonale k tomuto využívání. Otec moderní propagandy Edward  Bernays řekl: The conscious and intelligent manipulation of the organized habits and opinions of the masses is an important element in democratic society. Wow. Proč by demokracie potřebovala manipulaci?

0/0
30.10.2011 16:24

LucyTarhuniah

Re: Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

Hmmm. Ale s ním mě nesrovnávej prosím, nejsem jako ong.idnes.cz" alt=":-(">

Ale díky moc za všechny Tvé komentáře, ať je to tak nebo tak, stále se celkem trápím.

0/0
30.10.2011 17:14

Larry Matejka

Re: Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

Chápu... Také mi z toho není nejlépe, ale cítím v kostech, že brzy přídou události tady, které přebijí vše...

0/0
30.10.2011 18:17

LucyTarhuniah

Re: Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

Každopádně v Libyi je to teď fajn, v Tripolsku určitě, takže jsem ráda, trochu mě desíš těmi komentáři, ale zprávy z Libye mě uklidňují od mých známých. Zatím to tak je. No ale díky.

0/0
30.10.2011 17:28

Larry Matejka

Re: Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

Podstatné je, že přestaly padat humanitární bomby... Zbytek se dá přežít, alespoň bez velikých ztrát... Člověk si zvykne na školství zadara stejně jako na nesplatitelný dluh...  Bude-li to jen o tomhle - lepší, než nic a v podstatě se dá mluvit o štěstí... Držím těm lidičkám palce, ale moc nevěřím na nějakou světlou budoucnost... Islamisté, rasisté... Klasické skupiny, používáné vždy k účelu.. Snad v Tripolsku by mohlo být klidněji... Bude také záležet, jak hluboké budou režimní čistky... Ale nezapomínejme, že celá ta hra byla velmi nákladná. Těžko si představit, že by zbankrotovaná EU a USA vydaly miliardy na tuhle operaci kvůli nějaké demokracii... Podrazy a ty pravé rozkrádačky teprve přijdou... Život je ovšem přednější...

0/0
30.10.2011 18:06

Larry Matejka

Re: Pamatujete na heslo z Plyšáku: Nejsme jako oni?

BTW: právě se unáší revoluce na Wall Streat... Všichni ti Sorosovi a Obamovi operativci, školení, výborně placení manipulují davy...

0/0
30.10.2011 15:36

Majkyho_pupik

Teda tady to zas jede koukam

g.idnes.cz" alt=";-)">Kadafiho uderka v plne sileg.idnes.cz" alt=";-D">kdyby tak vedel, kolik ma na idnes vernych fandu

0/0
30.10.2011 11:10

LucyTarhuniah

Re: Teda tady to zas jede koukam

42 let je prostě hodně dlouhá doba, proč nechtějí dát šanci Libyjcům na změnu?

0/0
30.10.2011 11:37

LucyTarhuniah

Jestli máš zájem můžeš se podívat tady :-)

www.lcu

Hodně z toho se obnoví :)))) g.idnes.cz" alt=":-)">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
30.10.2011 11:49

Majkyho_pupik

Re: Jestli máš zájem můžeš se podívat tady :-)

jj super. doufejme, ze svobodne volby probehnou v klidu stejne jako v Tunisu a ze se zvolena reprezentace mezi sebou bude schopna rychle dohodnout na vytvoreni stabilni vlady. Libye je na rozdil od ostanich africkych statu bohata zeme, takze cesta k prosperite je prozatim volnag.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
30.10.2011 15:50

LucyTarhuniah

Re: Jestli máš zájem můžeš se podívat tady :-)

Díky za optimismus, tady je většina tak pesimistická, že mě to až děsíg.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
30.10.2011 16:10

Big-M

Kterého roku?

0/0
30.10.2011 8:15

greenalien

jxd

Ten jxd je fakt jako malá holka. Ještě jsem snad neviděl nikoho tak vytrvale pomlouvat a urážet. Asi se to přiučil od svých páníčků z Džamáhiríje, tam se taky vyvraceli lidi místo argumentů.

0/0
29.10.2011 12:53

jxd

Re: jxd

Správně.

A taky za to mám prémie, jako ty. Akorát už jsem dlouho neviděl ani páníčka, ani pokladníka. Ty takovou smůlu nemáš, že?

Hele, já nepomlouvám a neurážím, já se jen snažím i ostatním ukázat, jaké kreatury se tu na diskusi pohybují. Že ty jsi zrovna jednou z nejvýznamnějších - to není moje vina.

+1/0
29.10.2011 13:10

jxd

Re: jxd

Teprve teď jsem si uvědomil (to víš, hladovému, nezaplacenému to myslí pomaleji):

Takhle jsi reagoval na můj příspěvek o "užitečných idiotech"?

To pak ale už vůbec nemůžeš hovořit o pomlouvání, či urážení, tam jsem nikoho nejmenoval, poznal jsi se sám!

g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
29.10.2011 13:12

greenalien

Re: jxd

Takto jsem zareagoval poté co jsem si přečetl že jsem placený diskutér a následně i zbytek diskuze. V podstatě nikde žádný argument, jenom různé druhy osobních urážek. Laskavě se přestaňte navážet do lidí. Anebo předložte svůj důkaz že mne opravdu někdo platí.

0/0
29.10.2011 13:15

jxd

Re: jxd

Dobře. Prohlašuji, že nemám důkaz, že je greenalien placeným diskutérem (to můžes od těďka hojně používat, jak tak rád činíš).

Prohlašuji, že jsem k tomuto závěru došel na základě několikaměsíčního sledování jeho neustávajících aktivit na diskusním fóru k libyjským událostem. Na požádání každého, kdo zašle svůj mail, rád seznámím se svými pozorováními a závěry. Stačí?

Vzhledem k tomu, že i ty své závěry týkající se čehokoliv stavíš na svém přesvědčení, dovol abych si i já nadále ponechal přesvědčení, že jsi za své lumpárny placený a že je neděláš z pouhé hlouposti.

+1/0
29.10.2011 13:22

greenalien

Re: jxd

Ne, to nestačí, obávám se že na základě svého přiznání budeš muset s tímto přestat. Něco takového by bylo v občanském životě žalovatelné, já tedy apeluji na tvůj smysl pro slušnost.

0/0
29.10.2011 13:23

jxd

Re: jxd

To bys mě napřed musil přesvědčit, že nemám pravdu.

Proč to tedy děláš? Proč obhajuješ lumpárny? Proč zpochybňuješ i to, so jiní zažili či viděli na vlastní oči? Proč vlastně bez přestání diskutuješ o něčem, pro normálního člověka tak vzdáleném, jako je Jamahírie? Proč selektivně vybíráš jen ty zdroje, které potvrzují tvoje teorie? Proč se uchyluješ k podpásovkám jak za časů stb (prozrazení identity diskutujícího), proč v úzkých používáš antikomunismus, proč jsi tu 24/7, proč máš k dispozici vždycky nějaký ten případný link (a nikdy link, který tvrdí něco opačného - a že jich je možná i víc, než těch tvých pravých). Jsou tu i jiní, kteří publikují podobně, ale všichni tady vidí ten rozdíl. Tak proč se chytrý a orientující člověk chová tak, jako ty?

0/0
29.10.2011 13:33

greenalien

Re: jxd

Páni tak to je jak výslech od STB. Nechceš rovnou popsat co jsem si dal k snídani a jaká byla moje stolice? Já nemám povinnost nikoho přesvědčovat, naopak od tebe se očekává zcela elementární slušnost.

1. 24/7 tu nejsem, Nejmenovaný nebo Lady by mne určitě hravě předčili.

2. Odkazy do diskuze nedávám pouze já, a že je mám, nu, shromažďuji je, abych mohl dokázat své tvrzení, a ne akorát se zvýšeným hlasem tvrdit "to tak je!!! to tak prostě je!!!!"

3. Zbytek toho jsou klidně otázky na tebe.

Proč se uchyluješ k podpásovkám jako je tvrzení, že jsem placený? Proč si selektivně vyvbíráš jen ty zdroje, které potvrzují tvoje teorie? Proč zpochybňuješ i to, co si jiní zažili či viděli na vlastní oči? Proč obhajuješ zločiny? A tak dále. Takže opakuji, žádám tě o elementární slušnost.

0/0
29.10.2011 13:41

jxd

Re: jxd

Ano, to všechno jsou otázky, které mne přivedly k přesvědčení, že jsi placený diskutér.

Ne, samozřejmě nemáš povinnost mi odpovídat na cokoliv, to jen v případě, kdybys chtěl mé přesvědčení rozptýlit.

Za elementární slušnost považuji upozornit neznalé na nebezpečí provokatérů tam, kde by je třeba nečekali.

Tím odpovídám i na otázku č.1. Otázka č.2 je chybná. Svými zdroji nepotvrzuji svoje teorie, ale svoje zkušenosti. Protože ty je zpochybňuješ. Zločiny neobhajuju, jenom někdy poukazuji na jejich vykonstruovanost či přímo neexistenci.

Kdykoliv budu mít pocit, že to zase se lhaním či vymýšlením přeháníš, budu na tebe dál upozorňovat. Budeš-li v diskusi slušný, nechám toho.

0/0
29.10.2011 13:54

greenalien

Re: jxd

Výmluvy výmluvy. "Zločiny neobhajuju, jenom někdy poukazuji na jejich vykonstruovanost či přímo neexistenci" je jak věta od popírače holokaustu.

0/0
29.10.2011 13:59

greenalien

Re: jxd

Zbytek je fakt jak od agenta estébáka. Nemůžeš upozorňovat na nebezpečí provokatérů a diskutérů v žoldu imperialismu tam kde prostě žádní nejsou. Snažíš se zdůvodnit si své hulvátství ale nejde ti to.

0/0
29.10.2011 14:02

jxd

Re: jxd

Oba posty jsou o stupeň níž, než čeho jsi normálně schopný. Věřím, že si to uvědomuješ. Ty máš za hulvátství obviňování z placeného PR, já mám za hulvátství obviňování z komoušství - a kolikrát už jsi to použil, že? Tak co mi vlastně vyčítáš? Ale mám návrh: ukončeme to. Slibuju, že zkusím být zdrženlivější. Pokud se ty zdržíš některých svých, řekněme ubohostí.

0/0
29.10.2011 14:49

greenalien

Re: jxd

Co přesně jsou "ubohosti" a "zdrženlivější"? Nemám nic proti vynechání osobních útoků. Myslím zároveň, že mám plné právo zpochybňovat informace postavené na základě "já jsem tam byl," totiž takovéto prohlášení může učinit každý, a stejně tak mám právo si myslet o událostech v Libyi cokoliv.

0/0
29.10.2011 15:06

jxd

Re: jxd

...každý, kdo tam byl, nebo každý lhář. A jsme zase zpátky. Tak nic, zapomeňte na nabídku.

0/0
29.10.2011 15:17

greenalien

Re: jxd

Zkrátka máte právo urážet a ponižovat kohokoliv, kdo vás neposlouchá na slovo. Povedený přístup, vy musíte být všeobecně oblíben.

0/0
29.10.2011 15:32

jxd

Re: jxd

"urážet a ponižovat - vy musíte být oblíben" - povedený příspěvek!g.idnes.cz" alt=";-D">

Náhodou jste si nevšiml, že jste se právě o něco, co připisujete mně, pokusil, že ne?

Náhodou jsem si povšiml, že vy také nejste, alespoň ve zdejším prostoru (ty druhé naše oba neznáme) žádný šampión...

Dneska už mne nebavíte. Jdu na něco lepšího. Pa.

0/0
29.10.2011 15:48

greenalien

Re: jxd

Co si myslet o člověku který na oko nabídne smír a konec pomluv ze své strany, ovšem pod podmínkou že druhá strana bude naprosto nekritická k čemukoliv co prohlásí? Takový člověk je hulvát. Dokonce bych se nebál říci, že jde o formu vydírání.

0/0
29.10.2011 16:36

jxd

Re: jxd

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

Klidně se neboj říci cokoliv. Už jsi toho řekl tolik, že větší ostudu si udělat už nemůžeš.

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

Ale máme neděli, dneska se s tebou bavit nebudu.

0/0
30.10.2011 9:50

LucyTarhuniah

Re: jxd

Tak slíbili jsme si na sebe nereagovat, ale taky nevím, o co se tady snažíte. Ještě si pamatujete na začátek revoluce v Libyi, kdy jsme se tady hádali, a pak jsem chybně přešla na tu špatnou Kaddáfího stranou. Myslela jsem si, že máte zkušenosti z Libye, byl jste tam dlouho že, a pak ty telefony, nechápu, proč mě to nikdy nenapadlo, ale to už je jedno. Tehdy jste mě za převlékače neoznačil, ale když jsem se vrátila na původní stranu, tak jsem krysa, stejně jako ti, co se Kaddáfímu postavili.

Kaddáfí je prostě anděl a svatý člověk, nikdy nikomu nic neudělal a neublížil, celá Libye ho miluje a my jsme zrádci, se kterými je třeba zamotat, protože se neklaní diktátorům.

To je právě ten jazyk Kaddáfího, kdo je proti němu, toho je třeba buď zabít, případně nebavit se s ním, nějaký respekt neexistuje, asi potřebujete čas, nebo nevím.

0/0
29.10.2011 13:28

jxd

Re: jxd

Ano, slibil jsem, že už Vám nikdy neodpovím na mail. Ale tady jsme ve veřejném prostoru - a já prostě nesnáším, když se někdo snaží falšovat skutečnost. To, že přecházíte ze strany na stranu jak na promenádě je jen Váš problém a Vaše vizitka. Nikdy jsem neřekl, že je Kaddáfí anděl, naopak, Vy jste mně zpočátku vyčítala mé kritické smýšlení o Libyjcích a jejich použitelnosti v pracovním procesu. Vždycky jsem pouze vycházel z toho, že se Libyjci nikdy nemohou mít tak dobře, jako za časů Jamahírie.

BTW: tohle je Vaše jediná reakce na to příšerné video? Tak to si brzy budete moci podat ruce s mnoha dalšími diskutujícími...g.idnes.cz" alt=";-€">

0/0
29.10.2011 13:38

LucyTarhuniah

Re: jxd

Ano, možná jsou leniví, ale ne všichni. Ale to jste tady psal Vy nebo kwak, ne já. A jaká je skutečnost? To video je důkaz skutečnosti, a čí strany? Té, které je na videu pokaždé napsané? To je automaticky pravda?

0/0
29.10.2011 13:42

LucyTarhuniah

Re: jxd

Ne, já jsem se akorát vrátila k původní straně, kde jsem měla zůstat. Je to dobrá politická lekce. O Kaddáfím. Není to o nějakém boji mezi komunismem a demokracií, jak to někteří tady berou, nakonec o Libyi se shodli Čína, Rusko i Západní státy, odvrátil se od Kaddáfího i Írán, nebo Palestina.

0/0
29.10.2011 13:46

Larry Matejka

Re: jxd

Kdo ví, jednou tady tuším Vodník napsal, že se určití lidé v diskuzi otočí... Jste-li to opravdu vy, hrála jste svou zpravodajskou hru dobře... Dle slovníku nemyslím, že jste jedna a tatáž osoba... I když i to se samozřejmě trollové učí...g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
29.10.2011 13:52

jxd

Re: jxd

Ale ne, je to sice smutné, ale je to ona...

0/0
29.10.2011 13:56

Larry Matejka

Re: jxd

Takže měl brekeke pravdu... další placený diskutér... nu což, pomalu už se začínají potvrzovat skoro všichni... g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
29.10.2011 14:01

jxd

Re: jxd

Ale ne, neměl pravdu. Není placená. Jenom holt teprve sbírá zdroje - a ty jí pokaždé poskytují něco jiného. Až se bojím napsat, že mě to taky vůbec nepřekvapuje.

0/0
29.10.2011 14:51

Larry Matejka

Re: jxd

Kdo ví... Provést analýzu a srovnat texty by se asi dalo, ale proč... Jen se mi to zdá trochu okaté, změnit názor a pod tím samým nickem hlásat "opačno..." Hodně mi to připomíná osvědčené metody, které používali lidé jako Samantha Power a Cass Sunstein k infiltraci hnutí za pravdu o Jedenáctém září... Takovýhle obrácených jedinců tam bylo... Celkem se povedlo celé to hnutí paralyzovat... Dnes už se omezují jen na technické detaily... Říkám tomu počítání nanotermitů... Přitom 9-11 je potřeba analyzovat politicky... Všichni, kdo šli touto cestou byli démonizováni a vyloučeni... A používali se i tihle "obrácení" trolls... Cass Sunstein o tom dokonce napsal vědeckou práci. Stojí za přečtení...

0/0
29.10.2011 16:27

LucyTarhuniah

Re: jxd

Larry, nepřeháníš to už s těmi diskuzemi? Nějak to moc prožíváš :D už jsem Ti to tady vysvětlovala, jo a já svůj názor můžu změnit, nechápu s tou přezdívkou, mám mít nějakou cizí nebo co?

Článků je hodně, ale já se řídím svými příbuznými, které mám v Libyi. Když jsem byla na první návštěvě v Libyi tak vím, že mi ukazovali peníze krále Idríse, že byli hezčí a bylo to lepší. To jsem tady kdysi psala. Ke zbytku jsem se už vyjadřovala. Kaddáfí kontrolal vše, vypnutý internet, sms, kontroloval telefony, za cokoliv proti němu nechával většinou lidi odprásknout, a těch zločinů bylo hodně.

Mě je jedno, co si myslíš, ale já se budu řídit sama sebou.

A nevím, proč mi tady posíláš něco z historie. Moje omluva pokud chceš za mnohé, co jsem tady psala. Ale všechno je už v odpadkovém koši a mnohé je to Kaddáfího propaganda, které jsem dříve věřila, démonizace NATO, apod.

0/0
29.10.2011 19:05

Larry Matejka

Re: jxd

Na změnu názoru má každý právo... Se změnou postojů je to složitější... Chápu, že život jde dál a chápu i určité nebezpečí pro člověka, který chce žít v Libyi za lidí jako je Abdel Hakim Belhadž.... Nejen Kaddáfí odposlouchává, odposlouchával telefony, nejen on zabíjí oponenty bez soudu. I západ do tohodle stádia bohužel už dospěl... Ani ta historie se nedá oblafnout... Systém se ale nezměnil. Principy britského impéria, Řím, Benátští... Nadruhé straně... Víš Lucy nejsem nejmladší, není tak snadné mě oblafnout... Začil jsem různé Zifčáky a Drahomíry Dražské... Prostě mi jen potvrzuješ, co jsem napsal v minulém příspěvku...  Tvé autenticitě dávám pravděpodobnost 10%...g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
30.10.2011 1:29

LucyTarhuniah

Re: jxd

Jo, jasně, Larry, mě je to celkem jedno, s nejmenovaným zdrojem vlády jsem kolikrát kecala na skype, a mě jde akorát o Kaddáfího, a ne, já jsem se akorát vrátila k původnímu názoru na něj, jo jasně, Západní politika má hodně špíny a hodně chyb, ale stále se to nedá srovnávat s Kaddáfího zločiny. Jo a nick LadyLucy mi skončil, takže z něj nemůžu psát, ani to neřeším, to Ty tady pořád řešíš nějaké nicky. Všechno znáš, všechno víš, v ničem se nemýlíš, ufff, to je pak těžký. Tak se měj.

0/0
30.10.2011 2:30

Larry Matejka

Re: jxd

Psal jsem "zlodějko nicků", protože jsem si podle dikce příspěvků myslel, že jseš někdo jiný... Ani teď si nejsem jistý...

0/0
30.10.2011 7:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.