- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Od leta misto MHD jezdim autem - denne usetrim cca. 45 minut a cenove to vyjde o cca. 100kc vice, nez ctvrtletnik. Musel jsem akorat prizpusobit ranni odjezd tak, abych se vyhnul brnenskym nekonecnym zacpam :)
...co není ani po několika letech schopen zajistit, aby mobilní verze jízdního řádu obsahovala totéž, co je v běžném jízdním řádu na Internetu (mluvím o zastávkových jízdních řádech v PDF) a vylepeno na zastávkách? Používá tu ubohost vůbec ještě někdo? Před pár dny jsem byl nucen to použít a mobilní verze ukazovala v podstatě všechno jinak, než bylo vylepeno na zastávce (a než co skutečně přijelo, samozřejmě). Kdy už konečně ta Onderkova sockomoušská odborářská pakáž místo zdražování začne i dělat, zač je placená?
.
Nechcete se, odboráři, pochlubit, kolik stála ta šaškárna s doménou, co jste nebyli schopni ji uhlídat?
studentíci) způsob jejich hromadné dopravy a odvolávali se na "skvělý systém" Brna. Což o to, lepší to určitě je, ale že by to bylo 2x lepší, no nevím.
Nedávno jsem šel podchodem u Hlavního nádraží a smrad se záchodů mne málem povalil. Nedovedu si představit, že bych na ten záchod musel jít a ještě za použití platit.
Brno by se mělo přejmenovat. Třeba na Prasatov nebo Korumpov. Tečou do něj miliardy a je tam s prominutím bordel jako v tanku. A to tam místní konšelé chtějí stavět ještě nové nádraží, když si ani to steré neumí udržet a uklidit. Stačí když se člověk podívá na chátrající zadní trakty a okolí zarostlé lebedou, obsazené chátrajícími objekty a stánky s šuntem. O vyhořelém baráku vedle Grandu nemluvě.
kazdej vi ze nesmrdi zachody ale prochcana budova nad nima od bezdomacu
Pochopitelně s přihlédnutím k rozsáhlostí a výkoností přepravní sítě. Pokud vím, tak metro začali v Brně cca před 30ti lety tím, že díru na Pekařské zabetonovali. Tím byla jediná nástupní zastávka metra vyřešena. Ne tak jízdné...
A svezla se s nim pouze jedna pasazerka ktera v tom metru zustala az do r 1991.
A o plánovaném slevnění nafty soudruzi z DPMB ještě neslyšeli? Nevadí, my, co máme diesly, uvolníme místa v MHD pro "potřebné" a zacpeme už tak neprůjezdné ulice.
Akorát mi teda vysvětlete, když jízdenka stojí stejně jako v Praze, kde udělali soudruzi chybu, že v Praze mají navrch ještě ty tunely s krtkem, takže za stejné peníze se doplazí dál než my tady v Brně.
Hlavně že máme wc kostku za 3 mega, "infocentrumů za 6 a vibrátor za 11... pak mají být peníze na MHD.
BTW: DPMB bude dál zbytečně vyhazovat peníze nebo se taky bude šetřit jinak než populárním škrtáním spojů?
PS: A nezapomeňte zase volit levnou a komfortní mhd až budou volby :-D
No nic - propočítám, jestli se mi vůbec šalinkarta vyplatí, nebo jestli budu jezdit na jednotlivé lístky. Mít studentské jízdné, tak nic neřeším, ale protože DPMB se striktně drží zákona říkajícího, že studentem jsem pouze do 26 let, musím už jezdit za celý...
A jen pro zajímavost - pokud si chcete třeba 8. září koupit čtvrtletní studentskou šalinkartu, ale 26. narozeniny slavíte "už" 2. listopadu, máte smůlu. Dají vám měsíční (od 8. 9. do 7. 10.) a řeknou, že 2. 10. si máte přijít koupit novou měsíční od 2. 10. do 1. 11. - že to tak normálně dělají! Takže pokud to takto dělají běžně, tak jim může spousta lidí platit za některé období 2x, tak nevím, co by ještě chtěli zdražovat!
Já vůbec nerozumím tomu, proč byste jako student měl mít levnější jízdné. Zaberete méně místa? Jste lehčí? Jezdíte aspoň zásadně vestoje?
Ostatně, proč studujete tak dlouho?