Diskuze

Zákon zmírnil trest za rušičky radarů, piráti silnic ušetří tisíce

Rok poté, co pardubická policie zastavila tři auta s podezřením na použití takzvaného aktivního antiradaru, nejsou všichni řidiči potrestáni. Fyzické osobě přitom hrozila až stotisícová pokuta. Mezitím se ale zákon změnil. Dva provinilci dostali sankci podle toho starého, třetí šofér může na novém znění vydělat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SČZK

Smradlavej čmoud z komína

9. 11. 2011 16:47
zákony chrání zloděje a podvodníky

výborně [>-]Rv

0 0
možnosti
XX

Marcus Antonius

13. 11. 2011 17:29
Re: zákony chrání zloděje a podvodníky

Neni mi znamo ze by ten kdo ma rusicku kradl nebo podvadel.

0 0
možnosti
DJ

superkutil

9. 11. 2011 12:15
Pokud v nějaké zemi žiji, tak souhlasím s dodržováním zákonů

A pokud někdo zákony nedodržuje, tak automaticky souhlasí s tím, že bude potrestaný. Tak nechápu, proč se jednak to co nedodržují zákony brání postihu a proč nejsou v odpovídající míře potrestáni. Pokud se někomu nějaký zákon nelíbí, tak ať se ho pokusí změnit, ale ne aby ho porušoval. Problém porušování zákonů v ČR je malý postih. Kdyby se za krádež usekla ruka a za vraždu byl trest smrti a kdyby se vězni neměli ve věznicích líp jak důchodci, tak by bylo porušení zákona méně.

1 0
možnosti
V

vItava

9. 11. 2011 14:16
Re: Pokud v nějaké zemi žiji, tak souhlasím s dodržováním zákonů

Nesmysl. Ve středověké anglii byla za krádež šibenice a přece se tam kradlo.

Zákony budou lidmi dodržovány tenkrát, pokud je většina bude považovat za rozumné a potřebné. Jet rychle nikomu neublíží, takže omezovat rychlost není ani rozumné, ani potřebné. Kromě toho těch vyjímek - policie, řidiči papalášů (pardon, ochranná služba) atd atd. A už jenom jako třešnička na dortu zbytečnosti jsou místa, kde policie měří - za cedulí obce kde je vidět na kilometr.

0 0
možnosti
IJ

bojovnik2

9. 11. 2011 5:22
Kdo to ovládá tuto společnost,

že veškeré zákony se přiklánějí na stranu lumpů, podvodníků a kriminálníků?

1 0
možnosti
DJ

superkutil

9. 11. 2011 11:59
Re: Kdo to ovládá tuto společnost,

No zákony dělají politici a poslanci, tak nevím, co se divíte. vždyť to je ta největší banda úplatných kteří tím že jsou v politice chtějí být jen blíž ke korytu. Mnozí z nich ke své politické činností ještě podnikají a a odhaduji si tvrdit, že 95% z nich soustavně porušuje zákony. Tak proč by sami na sebe schválili bič. A co je jim do nějakých občanů, ti jsou pro ně jen dojné krávy. Mám známého, bydlel na malé vesnici a štvalo ho, jak to tam starosta vede. Tak se domluvil s lidmi které také štvalo, jak je starosta zkorumpovaný a tak se stal starostou. a zjistil, že starosta obce má obrovskou pravomoc a může rozhodovat o mnoha věcech. Ale zjistil, že vesnici nepomůže, když nepůjde výš a tak šel. Ale čím víc byl, tím víc se mu zvedal žaludek. Nakonec z politiky odešel, protože neměl žaludek být nečinný při tom jak viděl jak se politici a komunální úředníci chovají a zjistil, že s tím nemůže nic dělat.

0 0
možnosti
HG

110661

8. 11. 2011 15:12
Kdo nema rusicku

ja de.il !! Jako obycejne, kdo ma prachy, ten je v klidu;-D

0 0
možnosti
HG

110661

8. 11. 2011 15:13
Re: Kdo nema rusicku

pardon : .. je de.il ...

0 0
možnosti
EPC

Etnicky prizpusobivy Cech999

8. 11. 2011 14:51
Co takhle jim dat rovnou odmenu??

R^

0 0
možnosti
MB

Fair-Play

8. 11. 2011 14:56
Re: Co takhle jim dat rovnou odmenu??

Proč?

0 0
možnosti
NBSE

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

8. 11. 2011 13:41
Hlídat dodržení přednosti na křižovatkách a přechodech

dodržování zipu, zařazování se do pravého jízdního pruhu mimo obec a správné předjíždění (tedy zleva a ne když je v protisměru auto), to by mělo smysl pro plynulost a bezpečnost na silnicích, stejně jako kontrola třeba použití drog, nějaká rychlost oproti tomu je v podstatě nesmyslná a dost individuální, nechápu, že rychlosti nejsou doporučené, vždyť maximální bezpečná rychlost je pro každého jiná.

6 0
možnosti
TT

tappat

8. 11. 2011 13:44
Re: Hlídat dodržení přednosti na křižovatkách a přechodech

souhlasim s tebou v tom, ze by se policie mela zamerit na daleko dulezitejsi veci, nez je mereni rychlosti. Ale nemuzes rychlost jen "doporucit", protoze by se jezdilo rychlosti cca dvojnasobnou.

0 0
možnosti
VS

verkas

8. 11. 2011 13:31
Zákon zmírnil trest

A komu to pomůže? Těm slušným, kteří dodržují maximálně povolenou rychlost a nic takového nepotřebují? To zase budou mít piráti silnic zelenou. Už víme dávno, komu jdou naši zákonodárci svými zákony na ruku. Rv

2 0
možnosti
M

McTuzemák

8. 11. 2011 17:47
Re: Zákon zmírnil trest

Hloupost. Zákonodárci pouze odstranili nesmysl na hraně ústavního pořádku, který sloužil (naštěstí jen jednomu jedinému správnímu úřadu) k honbě na čarodejnice formou překrucování zákona. Proč byl popotahován řidič, který byl podezřelý, nikoli usvědčen, z aktivní obrany proti skryté kontrole a hrozí mu absurdní postih, když statisíce řidičů denně jiné zásadním způsobem ohrožují majetek, zdraví a životy jiných a erár to nechává naprosto v klidu? Zákonodárci naštěstí měli rozum a tenhle paskvil ze zákona odstranili. Nepovolili rušičky, jen omezili možný postih do normálních mezí a zabránili překrucování zákona.

1 0
možnosti
TT

tappat

8. 11. 2011 13:24
tady nekdo naprosto nesmyslne argumentuje

tim, ze driv nebyla rychlost omezena. Ano, v dobe, kdy pocet aut na silnicich nebyl ani na urovni 1% dnesniho poctu, v dobe, kdy nejrychlejsi auto zvladlo jet tak maximalne 70km/h, to tak mozna bylo. V dnesni dobe, kdy by zruseni limitu mimo obec znamenalo, ze se kdejaky pablb, co ma sice IQ 70, ale po kapotou 200 koni, muze prohanet po okreskach treba 180km/h, je takovy limit proste nutny.

Otazka pochopitelne stoji jinak - ma smysl stat s radarem a merit, jestli nekdo nahodou nejede 51 v obci? Podle me nema. Daleko lepsi by bylo, kdyby policajti rano sedli do auta a cely den jezdili po silnicich a hlidali daleko nebezpecnejsi veci, jako je predjizdeni na plne care (naprosto bezne), nedavani prednosti pri pripojovani z pripojovaciho pruhu (vsichni hresi na to, ze ten, co jede po silnici, je proste "pusti", i kdyz je to nesmysl a maji dat prednost), prasarny typu probrzdovani, atd. atd. atd.

1 0
možnosti
NBSE

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

8. 11. 2011 13:27
Re: tady nekdo naprosto nesmyslne argumentuje

Nejrychlejší auto zvládlo 70 km/h;-D;-D;-D

A btw ta bezpečnost při těch rychlostech byla mizivá....

0 0
možnosti
R

ramride

8. 11. 2011 13:16
Stacionární antiradar

Jsou aktivní antiradary zakázány i ve stacionární verzi, tj. třeba za plotem, na domě apod. ?

0 0
možnosti
VP

Live_in_the_death

8. 11. 2011 13:18
Re: Stacionární antiradar

a kčemu by ti to jako bylo?

0 0
možnosti
MB

Fair-Play

8. 11. 2011 12:58
TO: sandar

Máš pravdu v tom, že pokud vyjedeš na silnici tak bys měla akceptovat

určitá pravidla, to by jinak nešlo. Další otázka je, zda jsou ta

pravidla dobrá nebo špatná, akceptovatelná bez výhrad i selským rozumem

nebo vynucená nějakou lobby (viz. lékárničky s maskou, zimní gumy - prosím nerozvádět;-D a jiné a jiné).

Každý jezdí vpravo, v noci svítí (kromě cyklistů:-() atd. Víš, na co narážím? Některá pravidla prostě lidé dodržují a jiná zase lehce porušují (rychlost) protože omezení na 90 km/h si vynutila před lety za komančů jakási ropná krize a od té doby to tak zůstalo (a nejen u nás) tak i když dnešní auta jsou po technické stránce světelné roky daleko od těch veteránů z dřívějších dob a rychlost 90 km/h je pro ně směšná. Tak asi tak.

1 0
možnosti
B

bar.bu.do

8. 11. 2011 13:09
Re: TO: sandar

... překročení povolené rychlosti je de facto obecným ohrožením ...

... stačí ho tak trestat ...

0 0
možnosti