Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žena z Varnsdorfu brala dávky, nakoupit si přijela taxíkem

Úředníci varnsdorfské sociálky odhalili během dvoudenní kontroly heren celkem devět osob, které házely dávky do herních automatů. Při zátahu také narazili na ženu, která pobírala dávky ve hmotné nouzi, a přijela si nakoupit do obchodu v taxíku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aljavX

pokud jela taxíkem,

tak proč jí ty dávky neskrouhli ? Proč jí jen budou vydávat 65% v poukázkách ?

0/0
30.10.2011 14:28

stefi_ul

Re: pokud jela taxíkem,

protoze zakon... ona ma narok na xxx penez. Jestli je dostane cash nebo v poukazkach by melo byt jedno. Pokud ma ale na taxika, bude je dostavat jen v poukazkach. Hmotna nouze urcite neni o tom jezdit taxikem. Byl bych taky radikalnejsi jak ty, ale bohuzel mame humanni zakony. Jak se jeste rozcilujou, ze si jednou zajdou na pivo a ani u automatu sem nebyla... to at vypravi asfaltakum na strese.

0/0
30.11.2011 7:22

verbik

Objevili jsme Ameriku ...

Stačí si v Teplicích stoupnout před Kaufland či Hypernovu a garantuju co hodina 10 takových kousků ...

Škoda, že kontrol není víc. Myslím, že je jasné všem, jak je to s tou hmotnou nouzí .

0/0
29.10.2011 19:15

habit-.!..

... nejspíš šlo o sociálně citlivého taxikáře...

+1/0
27.10.2011 13:16

papazian

Satelit není žádný nadstandard!

Je to zdroj informací. Ve Varnsdorfu se mýlí. A nejen v tomto.

0/0
27.10.2011 11:55

cakekake

Re: Satelit není žádný nadstandard!

Tak jim je plať sám, když seš takovej velkorysej

0/0
2.11.2011 16:13

Woren 1

Nevím. o čem je vlastně diskuze,

neboť lidé co jezdí na nákup taxíkem a nebo sedí na barových stoličkách v hernách za automaty, nepotřebují ŽÁDNÉ DÁVKY vůbec.  A je jedno zda v poukázkách, nebo keš ! Je to tak těžké pochopit ?

+5/0
27.10.2011 10:16

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Tentokrát PR akce vynechala

zestátňování počítačů lidí na dávkách . Už někdo přišel na to, že je to konina. 

Jinak pro bystré srovnejte "taxi průšvih" v PR článkau ....  http://zpravy.idnes.cz/varnsdorf-snizi-socialni-davky-lidem-kteri-maji-auto-nebo-pocitac-p9l-/domaci.aspx?c=A111006_1663311_usti-zpravy_kol

Jen mě zajímá jak to bude s Kohoutem až se vrátí z basy , a bude na dávkách ;-D

0/0
27.10.2011 9:42

pakostič

paní ale neplatila penězi

V úterý odpoledne si pracovníci sociálky u jedné z

kontrolovaných heren všimli taxíku, kterým se nechala k místní prodejně

potravin přivézt jedna žena pobírající dávky.Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/zena-z-varnsdorfu-brala-davky-nakoupit-si-prijela-taxikem-p3o-/domaci.aspx?c=A111026_153139_usti-zpravy_oks

0/0
27.10.2011 9:40

adidoska

Re: paní ale neplatila penězi

a čím platila? tělem? no to snad néééééééééééééé;-D

0/0
27.10.2011 13:03

uživatel eliminován v9.0

Čověk si vezme taxíka několikrát do roka

když není jiná možnost, ale cigošům taxíky mám? To se mi vážně nelíbí ;-O

0/0
27.10.2011 9:13

bar.bu.do

Re: Čověk si vezme taxíka několikrát do roka

... třeba nejsou ve Vanďáku taxikáři takoví zloději, jako v Práglu ...

+1/0
27.10.2011 11:41

Dr.Solfernus

Stát proplatí na dávkách

cca 80 miliard ročně.V této částce nejsou započítány náklady na nemocenskou, podporu v nezaměstnanosti atd.To je masakr což? Není to k naštvání?Když si představíme schodek v rozpočtu tak jsme skoro doma.

+1/0
27.10.2011 8:44

cod

Re: Stát proplatí na dávkách

Zrušit neoprávněné dávky,trestat korupci(dát politikům hmotnou odpovědnost) a máme kasu v plusuR^

0/0
27.10.2011 10:53

p.erk

Jak přehlásit auto!!!Zabavit ,prodat a z výtěžku vrátit

takto zneužité dávky do rozpočtu! Jinak vůbec dávky v hmotné nouzi nevyplácet v hotovosti, výhradně poukázky nebo polívku v nějakým azyláku. Peníze jsou jen podpora automatových mafií, hospod a nápojek..Rv

0/0
27.10.2011 8:37

pingu1

Re: Jak přehlásit auto!!!Zabavit ,prodat a z výtěžku vrátit

R^

0/0
27.10.2011 8:52

bitkar

auta

ja tomu moc nefandim, aby clovek musel prodat auto, kvuli tomu, ze je zrovna v hmotny nouzi. 1) auto clovek dycky proda s velkou ztratou a pokud se z nouze vyhrabe tak se ztratou koupi jine 2) auto muze dost pomoc a rozhodovat pri hledani zamestnani 3) povinny ruceni se platit musi. Nedovedu si predstavit, ze bych jen tak prodal s velkou ztratou (krom toho co kdyz ho nikdo nekoupi, to clovek nedostane davky, kdyz je na tom spatne???) prodal svoje auto, do kteryho jsem uz nacpal xy penez.

+2/0
27.10.2011 8:33

LUCKA.KOBRA

Re: auta

a když máte doma internet, tak máte zase více možností si najít práci. Abyste mohl internet používat potřebujete počítač. A tak bysme mohli pokračovat do nekonečna. Těm lidem většinou nebrání v získání práce absence vlastního automobilu.....

0/0
27.10.2011 8:36

bitkar

Re: auta

tem lidem.... jenze zakon je pro vsechny, nejen pro nepracujici romy. to je treba si uvedomit. Az se dostanete do uzkych a zjistite, ze musite prodat vsechen svuj majetek, aby vam stat vubec pomohl, pochopite, ze je to spatne. Stat by mel pomahat trosku dle reality. Kdyz bezne pracuji a odvedl jsem statu statisice v soc. pojisteni, tak by ne me mel nahlizet jinak nez na nekoho, kdo v zivote nepracoval. Ted mi prijde, ze je to naopak. Nemakacenkove dostavaj davky bez problemu a slusny clovek v nouzi nedostane nic.

+1/0
27.10.2011 9:08

Host8

Re: auta

Naprosto s Vámi souhlasím. Starší lidé, či nemocní lidé nemohou bez auta pořídit nákup. Dřive byl obchod na každém rohu. Dnes se musí do nákupních center. Navíc je naprosto nemorální, aby člověk či důchodce, který většinu svého života pracoval /většina z nic celý život/ se musel všeho, co si za celý život pořídil vzdát, protože nastoupila politická garnitura, která  změnami daní, placením léků, deregulaci nájemného, zvyšováním DPH uměle nastavila stav, kdy řada lidí propadla na sociální dno.

0/0
27.10.2011 11:01

LUCKA.KOBRA

Re: auta

jenže tak je systém nastavený a bohužel to není výmysl posledních několika let. Je to na "solidaritě". Já si nepaltím soc. pro případ, že budu v nouzi, to platíte právě těm, kteří teď v nouzi jsou. Až budete v nouzy vy či já budou nám na ni zase přispívat ti, kteří v ní nejsou. A bohužel pokud příjdu o práci a nemám dostatek peněz, budu muset prodat některé věci. Nebudu vlastnit auto, počítač, možná ani TV. Nemyslete si, že žiju na jiné planetě. Známá fungovala několik let, ze zdarvotních důvodů, s  třiceti korunama na den. A věřete mi, že vlastnictví nebo nevlastnictví auta ji co se týče práce bylo v ten okamžik akorát tak na dvě věci. Nemluvě o tom, že benzín by si kupovala za co?? Nebo by si tam načůrala??

A je třeba si uvědomit, že já nenapsala nepracujíci = Rom. V mém okolí jich většina pracuje, starají se vzorně o rodiny...

0/0
27.10.2011 11:35

síma25

Re: auta

V tomhle naprostý souhlas - mělo by to být posuzováno nějak individuálně, ale myslím, že mícháte doromady dvě rozdílné věci - podporu v nezaměstnanosti a příspěvky v hmotné nouzi. Nikdy jsem nedostala ani jedno, tak mě prosím opravte, pokud se mýlím, ale já to chápu tak, že třeba to auto nesmí mít někdo, kdo pobírá ty dávky v hmotné nouzi a ty by opravdu měly pomoct přežít, uchránit někoho před spaním pod mostem a tak. Ale když je někdo na podpoře v nezaměstnanosti, nikdo ho prodávat auto nenutí a na hledání práce má 5, nebo 6 měsíců, což považuji za dostatek času, jen člověk nesmí být vybíravý.

0/0
27.10.2011 13:50

paulina

Re: auta

Navíc - obecně vzato - do hmotné nouze se rodina dostane i tím, že o práci přijde jeden. Co když ten druhý autem dojíždí každý den do práce?

0/0
30.10.2011 16:16

evka2

..nerozumím..

"Lidem pobírající dávky radnice nařídila přehlásit svá vozidla na někoho jiného, jinak dávky nedostanou" ...to znamená co? Vlk se nažere a koza zůstane celá?

0/0
27.10.2011 8:00

LUCKA.KOBRA

Re: ..nerozumím..

to znamená, že lidně můžete mít tři "meďoury", ale musí být napsané na někoho jiného, abyste dostali dávky:-/ Že to nic neřeší to už je druhá věc, ale pro naše úřední je typická "logika"

0/0
27.10.2011 8:34

evka2

Re: ..nerozumím..

aha, takže přece jenom se vlk nažere ...

0/0
27.10.2011 8:48

LUCKA.KOBRA

Re: ..nerozumím..

akorát ta koza už asi nezůstane celá;-D

0/0
27.10.2011 10:06

síma25

Re: ..nerozumím..

No když se nažere neviditělnej, nezůstane spíš celej pes;-)

0/0
27.10.2011 13:55

Host8

Re: ..nerozumím..

Nejen úřednická, ale celé vládní garnitury. Obcházejte zákon a bude vše v pořádku. Ti co rozkradli peníze je také převádí na jiné vč. majetku a sami si pomalu jdou pro sociální dávky.

0/0
27.10.2011 11:05

LUCKA.KOBRA

Re: ..nerozumím..

přesně

0/0
27.10.2011 11:36

Gaston

Re: ..nerozumím..

To jenom novinář převzal cikánskou logiku.

Ve skutečnosti úřad odmítl vyplatit dávky majitelům aut a ti je proto přehlásili na někoho jiného.

0/0
27.10.2011 8:39

tojsouveci

Gramotnost

"Ti lidé nemají finanční gramotnost"

.

To je dost zažitý omyl. Opravdu si myslíte, že byste obrali podobné lidi třeba u kasy tak, že byste jim vrátili méně, než byste měli? Že byste jim třeba místo 587, korun vrátili 458 a že by si toho nevšimli, jelikož nemají "finanční gramotnost"? Kdepak. Tak to není. Každý cikán se naučí počítat peníze velmi rychle a dobře. Možná že někteří z nich na ZŠ nespočítají, kolik je 50 - 23, ale vbuďte si jisti, že jak půjde o peníze, tak budou počítat naprosto přesně a když nepřesně, tak jedině ve svůj prospěch. :-)

+1/0
27.10.2011 7:53

paulina

Co je špatného na taxíku?

Každý nemá auto, aby si zajel pro větší nákup.

0/0
27.10.2011 6:51

brblovka

Re: Co je špatného na taxíku?

No, když pobírá dávky v sociální nouzi, tak je to pár tisícovek. A pokud opravdu budu (nedejbože) v sociální nouzi, tak udu velmi pečlivě zvažovat, za co ěch svých pár korunek utratím - jídlo, hygienické potřeby, dětem pomůcky do školy, samozřejmě nájem a inkaso... A při tomhle uvažování na taxík asi mít nebudu.

+3/0
27.10.2011 7:00

Jirmat

Re: Co je špatného na taxíku?

pokud na dávkách dostáváš každý měsíc 35.000,- Kč tak si můžeš dovolit taxíka kdykoli. Stačí se dívat u Kauflandu. U nás je to naprosto běžná praxe. Každý měsíc tam stojí až pět taxi a čekají na nakupující cikány, kteří bydlí o dvě ulice dál. Celý systém dávek je opravdu nastaven špatně. Pokud neodpracuje minimálně pět let v celku, neměl by mít nárok na nic jiného než životní minimum. Totéž platí pro důchod. Proč se cikánům důchod počítá z průměrné mzdy, kterou nikdy nedostali a nám z výdělku? Proč k nám ročně přijde až 2000 nových cikánů z celé evropy, protože nikde nemají takové podmínky jako u nás. Je to ke zblití.

+1/0
27.10.2011 10:12

brblovka

Re: Co je špatného na taxíku?

Máte pravdu, bohužel, smutnou pravdu. Ale obyčejný člověk se může akorát rozčilovat a psát do diskusí, kde si ponadává na poměry, protože už ani do té hospody se nedá chodit tak často... Bydlím sama s 8letou dcerou a přestože pracuji ve 3směnném provozu(díky ochotě hlídací babičky), nedosáhnu ani na celostátní mzdový průměr. V dnešní nejisté době se všichni držíme toho, co máme a změny zaměstnání se dost obáváme. Asi začnu chodit na solárko a pak šup na sociálku;-D

+1/0
27.10.2011 10:43

paulina

Re: Co je špatného na taxíku?

Nás je doma pět, plácáme se na kousek nad hranicí životního minima, ale kdybych neměla auto, asi bych si nákupy taxíkem vozit musela, protože nákupy pro pět lidí prostě v taškách domů neodnesu a už vůbec ne takovou dálku, jakou to do marketu mám.

0/0
30.10.2011 16:18

slatin

Mýlíte se.

trvale nepracujícím se nepočítá důchod z celorepublikového průměru.Mýííte se.Výplata důchodů je přesně vázána na předchozí roky práce.

0/0
31.10.2011 15:44

lipl

Normálka

Znám případ, kdy jeden sociálně slabší tmavší prvňáček jezdí do školy taxíkem, protože jeho matka, která se doma válí na sociálce, musela zvednout ..del a do školy ho přivést.

0/0
27.10.2011 6:50

legislativní nouze

Re: Normálka

Možná bys o tom mohl napsat knihu. Hotový Andersen. ;-D

0/0
27.10.2011 7:00

Leinad

Re: Normálka

Ano, normálka, že úředníci na sociálce nedělají svojí práci. ;-O

0/0
27.10.2011 9:53

legislativní nouze

Nevím, zda lze věřit křišťálové tlupě

:-)

0/0
27.10.2011 6:47

H0PE1@seznam.cz

Dobrá

provokačka...

0/0
27.10.2011 3:22

čulibrkbrk

A kontrola pokračovala,

další ženě byly odebrány dávky.Kontrola ji načapala,jak si dává v bufetě kuřecí stehno.

+1/0
27.10.2011 0:44

Z-drcený kostkový cukr

Cínoví vojáčci visí na nejčtehějších už týden

Cikána jsem viset neviděl ani nepamatuju. Tak kdo určuje,kdo bude viset a jak dlouho.ptám  se????

+5/0
27.10.2011 0:40

kozel zahradníkem

Re: Cínoví vojáčci visí na nejčtehějších už týden

Chceš přijít o dalšího nicka?

0/0
27.10.2011 0:47

Z-drcený kostkový cukr

Re: Cínoví vojáčci visí na nejčtehějších už týden

Kozle máš dole odborné resty. Koukejsi ti zodpovědět.No to bych si ho vyškub!

0/0
27.10.2011 0:49

kozel zahradníkem

Re: Cínoví vojáčci visí na nejčtehějších už týden

Nevím,neznám,neumím.Safra,to je kvalifikace,s tím se v Čechách dá prorazit.

0/0
27.10.2011 0:59

Z-drcený kostkový cukr

Mě se líbí,že vono to v podstatě lidem tak strašně nevadí

Jinde by ji roztrhali. U nás si zapopelnicí ,aby nás nikdo neviděl ukážeme prstem. Pokud možno tím,který nemá články.:-/

0/0
27.10.2011 0:36

za pravdu blokovaná motorová myš

Cikány nemám rád.

Jsou to ošklivá kačátka. Proto jsem tak smutný a pláči pláči sůl.

0/0
27.10.2011 0:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.