- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč nejsou na noc semafory vypnuté úplně? To za 1. Nevěřím tomu, že by tramvaj nebo autobus neprojeli v nějakém rozumném čase křižovatkou i bez absolutní světelné přednosti. Takový provoz tam rozhodně není! A za druhé, je opravdu takovým problémem úprava sw řídícího křižovatku? Prostě aby rozsvítil jen 3 semafory co pouští auta přes koleje (od pošty, od shora - u záhonu s kytkama a od Füginy). Ostatní mohou dál vesele oranžově blikat. A za třetí, jaképak nákladné stavební úpravy, když jde pouze o sw úpravu režimu semaforů?
Asi tak nějak. Zkuste si projet kolem celé hodiny ze směru od pošty nahoru. Jelikož tam jede za sebou několik autobusů směrem od Fugnerovy a každý na semaforech nahodí absolutní přednost (tj. všichni ostatní mají červenou, včetně chodců), tak to je záležitost na 10-15 minut místo tří. Podle mě naprosto nezvládnutý rozumný nápad sloučit cestu tramvaje a autobusu MHD - ale proč průjezd každého se musí rovnat resetu všeho a startu od nuly? Je snad srdcem řízení křižovatky na Šalďáku procesor BOBO neboli 8080? I ten by to přece musel zvládnout lépe...
jj....červená svítí nesmyslně nejen v Liberci, ale v celé Praze ve tři hodiny ráno, kdy na ulici není ani noha, pouze jedno auto, které zcela zbytečně stojí na červenou téměř před každou křižovatkou....
co se tu resi? Ze nekdo musi cekat 30sekund na cervene? No a co? Me zase stve, ze mohou jezdit taxikari pruhama pro busy a taky s tim nic neudelam.
není to náhodou tak, že pruhama pro busy můžou jezdit pouze taxikáři s pasažérem?
... i v Brně se na noc semafory vypínají... (Pokud se pletu, klidně mě opravte - nějakým pozdnějším rozjezdem jsem nejela už dlouho, tak si to už nemusím dobře pamatovat... )
Ony jsou vypnuté, jenomže přijede tramvaj a všem autům tam najednou blikne červená a čekají všichni, i když se s kolejemi kříží jen jedna ze čtyř odboček.
Amatéři, tato situace je na mnoha křižovatkách už minimálně půl roku. Úřady zatím akorát dokazují svou nekompetentnost, neschopnost a arogantnost.
ono by stačilo prostě na noc semafory vypínat včetně přednosti MHD,v tom malým provozu může klidně i autobus dát případnýmu autu přednost..víc jak jedno jich tam v noci najednou stejně nepotká
Dnes jsem jel přes Českou Lípu a u zastávky na Severu je přechod pro chodce, směrem na Nový Bor skočí zelená, směrem do centra České Lípy stále signalizuje červená "stůj"- Ovšem zde dnes vyrazila 2 auta se rozjela a nesledovala pokyn na semaforu. Každý řidič viděl, že na Nový Bor auta už jedou, tak se také auta rozjela. Špatný jezdit na červenou.
"Situaci také vnímáme jako ne příliš ideální...". No ja osobne autora toho reseni "vnimam jako ne prilis chytreho". Zkracene je proste naprosty blbec. A je s podivem, ze takovou kravovinu na meste a DI schvalili...
Jinak tahle "chyba" není jen na Šalďáku, ale snad na všech křižovatkách v Liberci, kde projíždí tramvaj.
...na červenou v Liberci člověk jezdí téměž na každé komplikovanější křížovatce, třeba Švermova-Žitavská nebo Nákladní-Košická, protože ten inteligent co programoval semafory od stolu, by zasloužit poslat na celej den do provozu na těhle křižovatkách, aby mu konečně došlo, že na dvou protilehlých stranách, které se neřižují, může být zelená současně, nebo že z vedlejší kde projede deset aut za hodinu je zbytečný, aby svítila zelená 2 minuty... Pak se všichni ohromně diví, že se tvoří kolony a zácpy. Skoro na všech zmiňovaných křižovatkách byl ve špičce vždy nejplynulejší provoz, když byli semafory odstavené...
vsiml si nekdo toho , ze kdyz to tam steluji za saldaku, ze nejsou kolony a saldak je prazdny a da se jim project bez cekani i od posty smer fugnerka tak opacne? :)
no a jeste stupidnejsi mi prijdou 4 semafory na nove ceste jablonecka smer mesto.. :) trikrat clovek stoji na nesmyslnych cervenych a jen proto ze tam jsou odbocovaci pruhy do "nikam"