Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Dostal jsem milost od prezidenta. Platit jsem nemusel

Zkouším si představit, jaké by to bylo, kdybych před jedenácti lety zažertoval a pustil do světa informaci, že jsme si s kolegyní Sabinou Slonkovou "zaplatili na Hradě milost". Určitě bychom Václavu Havlovi, který zastavil naše trestní stíhání vyvolané premiérem Zemanem, slušně zavařili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Podloženej Paroubek

prostě s tím neumějí zacházet....

....takže je na místě ten archaický institut zrušit

0/0
25.10.2011 11:32

pakostič

v této zemi

se o všem debatuje, debatuje se strašně dlouho, debatuje se do ztracena. A nevydebatuje se obvykle nic, vše vyšumí. Co se týká přežitku zvaného milost, je nejvyšší čas toto středověké právo konečně zrušit.

0/0
25.10.2011 9:41

1xx

Obvinění z úplatku je velice silné,

proto prohlášení někoho, že úplatek nedal, nic neznamená. Na druhou stranu si myslím, že prezident je pouhý podpisovač toho, co mu prezidentský aparát předžvejká. Takže o úplatku v důsledku vědět ani nemusel. Nicméně, za svůj abteilung odpovídá, že?

0/0
25.10.2011 8:54

zab5

Máte pravdu

"Omilostněný má právo říkat cokoli.Cokoli i bez důkazů. Jako paní Kadlecová" Ovšem to jen v případě, že to bude říkat po omilostnění a ne na dvou místech a PŘED milostí. To se, páni novináři, malinko pletete. Protože tyhle vychloubačné kecy pěkně smrdí. A můžete to okecávat, jak chcete.

0/0
25.10.2011 6:50

1xx

Re: Máte pravdu

Pokud by úplatek nedala, a byla omilostněna, proč by za každou cenu lhala a poškozovala tradici milosti a prezidenta?!

0/0
25.10.2011 8:56

Vlastimil.Kornas

Že by prezident k spisům o milostech dostával úplatky

se mi jeví jako nepravdivé.Ovšem jaké jsou cesty toho,co se mu dostane na stůl k posouzení k milosti?Všechny?

0/0
25.10.2011 4:46

zab5

Re: Že by prezident k spisům o milostech dostával úplatky

Domnívám se, že prezident by si měl při takovém aktu, jako je milost, alespoň přečíst, komu a proč ji dává, že?

0/0
25.10.2011 6:52

1xx

Re: Že by prezident k spisům o milostech dostával úplatky

To jako že by dole ve spisu byla poznámka: dala úplatek, vyhovět!?

0/0
25.10.2011 8:58

Vlastimil.Kornas

Re: Že by prezident k spisům o milostech dostával úplatky

To si určitě čte.Otázkou je,co se mu k přečtení a podpisu přistrčí a co né.A jak je případ ve spise popsán.

Co si myslím,že se nerozhoduje sám ale má na to i nějaké poradce,přece jen o všech případech nemůže vědět všechno.

Zrovna ten případ policistky-za braní úplatků odsouzena a dostala milost.Určitě měla složenou policejní přísahu a mělo by se na ni nahlížet přísněji.Ovšem je to prezidenta právo a pokud neudělá vyloženě "botu" tak je to asi v pořádku.

0/0
25.10.2011 18:58

Světlonoš_v01

hrad si zaplatil článek?

a co ty ostatní milosti? Klaus dal milost 4 Mrázkovým kumpánům. Dokážete vypočítat, že se něco takového stane "náhodou"? A co podnikatel Kratochvíl? Co konkurzní správce který sliboval zařízení milosti od Klause? Vám, MFD, nevěřím od kauzy Kočí ani nos mezi očima. Holt Klaus zatahal za nitky a vypíšete článeček. Rv

0/0
25.10.2011 1:02

josefl

Nejlépe

Zrušit soudy. Pak nikdo nebude potřebovat milost a prezident ji nemůže udělit. A když už zrušíme soudy, pak nepotřebujeme policii. Mám dojem, že podobným způsobem uvažuje hodně diskutujících.

0/0
24.10.2011 22:02

Bijec modrých kanců a VeVerek

To se ten pisálek netrefil....

nedostal milost ale Havel zastavil jeho trestní stíhání aniž by byl soud , což považuji za horší lumpárnu než koupená milost.... a z toho odvozovat že Kluasovy milosti jsou OK je demagogie zralá  na Bohnice.

+1/0
24.10.2011 20:49

Juras

Re: To se ten pisálek netrefil....

R^ Taky se mi nelíbí, že je určitým "druhem milosti" i zastavení vyšetřování.

0/0
25.10.2011 8:19

řešení

Dát milost veřejnému činiteli odsouzenému za korupci...

To samo o sobě je lumpárna takového řádu, že na tom eventuální úplatek nemůže nic zhoršit. ;-€Rv

+4/0
24.10.2011 20:40

Jyrkovo Pinocchio

Re: Dát milost veřejnému činiteli odsouzenému za korupci...

R^R^R^

0/0
24.10.2011 23:24

jrosa

Kubícký důkaz o "ne vždy"

"Dostal jsem milost od prezidenta.Platit jsem nemusel."=> z toho plyne, že při vydávání prezidentských milostí se neuplácí? Z hlediska matematické logiky z toho ale plyne jen to, že při vydávání prezidentských milostí se "ne vždy uplácí". Koneckonců i platí, že "není Václav jako Václav", a to i za předpokladu, že žádný z nich není ten Svatý Václav!!

0/0
24.10.2011 20:33

Juras

Re: Kubícký důkaz o

Proč Kubíkovi podsunujete něco, co neřekl, Vy matematické kuře, které se musí pochlubit, že včera pochopilo princip implikace?:-)

0/0
25.10.2011 8:22

zizií

????

on se nepouští do diskuse.....kurňa a co teda ta propaganda znamená

agituje ikdyž drží hubu....ten je lepší než nesmrtelnej Lenin

0/0
24.10.2011 19:16

Poberta TOPowyč , chemik-ethylik

Proč matlá Havla a Klause

a proč opomíjí Husáka;-D

+1/0
24.10.2011 18:59

Kurri22 - III.

Pane Kubík, ....

.... kauzu "Olovo", prosím vás, radši nevytahujte. To je totiž příklad vašeho naprostého novinářského diletantismu.

Kdysi jsem dokonce v levných knihách (víc než 20 Kč bych za to nedal) zakoupil knihu paní Slonkové na toto téma, kde se v podstatě (aniž by to věděla) doznává k tomu, že vy dva jste naprosto neschopní novináři.

Musím se přiznat, že jsem to nedočetl celé, protože na novinářku to mělo dost otřesnou kvalitu, nicméně to, co jsem přečetl mi stačilo.

Navíc se tam zmiňovala o jakési vaši zradě vůči ní v tomto případě, už si přesně nevybavuju, o co šlo.

+1/0
24.10.2011 18:11

wildchild

Nojo, dokument "Olovo" a další lahůdky...

z doby Opoziční smlouvy :-P Tenkrát se holt tutlalo jednodušeji než dnes, že, pánové Zemane a Klausi? ;-) Zatrolený Respekt, co si to dovolujou ti novináři...

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10123147075-vladneme-nerusit/407235100021003/

0/0
24.10.2011 18:02

Dukátštan

pravda

U mě vpadl v nemilost!!

0/0
24.10.2011 17:33

ligac

A co jste tím jako chtěli říci ?

8-o ;-D

0/0
24.10.2011 17:30

Pravda vyděsí!

Prastará moudrost praví: "Kdo lže, ten krade." Třeba pero

v Chile.

0/0
24.10.2011 17:20

luban12

Re: Prastará moudrost praví:

A ,  hlupák hlupákem a vůl volem 8-o

0/0
24.10.2011 18:31

rebe

Proč diskutovat o tom, jestli je V. Klaus poctivý nebo ne?

Celý svět přece ví, jak na tom náš prezident republiky je. Reportáž z návštěvy Chile je nezapomenutelná.... a na internetu dosažitelná. YouTube mělo 3 145 317 shlédnutí....;-D;-D;-D

0/0
24.10.2011 17:00

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Co ten redaktor plete dvě nesouměřitelné věci dohromady

to jsou ale bláboly ;-O

+1/0
24.10.2011 16:55

ligac

Re: Co ten redaktor plete dvě nesouměřitelné věci dohromady

přesně to mě napadlo...takový blábol nesmyslný vůči dané věci, to se hned tak nevidí. Ale mělo to splnit čísi účel, to je jasné.

0/0
24.10.2011 17:32

sampra

Exekutiva

Zrovna uvedený příklad není moc šťastný - používat nástroj milosti v mocenském boji mezi vládou a prezidentem, tedy dvěma složkami výkonné moci svědčí naopak proti milostím... Pokud může vláda zavírat do vězení politické oponenty či novináře, je chyba v systému a to se opravdu nedá řešit milostma, tím spíše že je u nás prezident volený parlamentní většinou a ne přímo.

0/0
24.10.2011 16:30

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Re: Exekutiva

jak  vláda zavírá, copak my nemáme   "Pravicovověrné  soudy" obsazené soudci vybrané presidentem Klausem a Havlem ??

0/0
24.10.2011 16:57

mubu

Havel

dával milost spoustě kamarádů, ani ho nemuseli uplácet. Nemáte se čím chlubit.

+3/0
24.10.2011 16:28

doktor_bota

Srovnáváte nesrovnatelné, pane Kubíku.

Ve vašem případě šlo buď o naprosto absurdní výklad zákona, nebo mohem pravděpodobněji pomstu s cílem vás dva přinutit prozradit své zdroje (z dnešního pohledu nechápu, proč jste to neudělali, konkrétně váš kamarád Kmenta s tím nikdy problém neměl), takže žádná korupce nebyla nutná.

0/0
24.10.2011 16:27

NewDorianGray

Já bych tu situaci nebagatelizoval.

Je zde vysoká pravděpodobnost, že příštím prezidentem bude kandidát ČSSD. Při vší úctě ke Stanislavu Grossovi bych docela uvítal podmínku kontrasignování někým normálním.

0/0
24.10.2011 16:21

pawn

palec dolů

Paní Kadlecová byla jaako policistka odsouzena za braní úplatků, ze kterého si dle Krajského soudu v Plzni udělala živnost, což je zjevně velmi odporné. Pokud autor článku srovnává její případ se svým, značně se sráží a jí naopak povyšuje. článek pak působí spíše jako PR Hradu.

+1/0
24.10.2011 16:17

Pravda vyděsí!

Re: palec dolů

R^

0/0
24.10.2011 17:22

Juras

Re: palec dolů

Pane, palec dolů je tohle Rv

To pozná i žák druhé třídy...

0/0
25.10.2011 8:28

mamsrb

Re: palec nahoru

Já tam nevidím žádné srovnání omilostněných činů, ale osobní zkušenost s konkrétní milostí od prezidenta (bohužel jiného). Redaktor velmi jemně naznačuje, že Tabery a jeho pisálci jsou hajzlíci.

To čtu mezi řádky a taky si to myslím. Chabá konstrukce, že řadová policistka mající hluboko do kapsy uplácí presidenta je natolik idiotská, že se musí zjevit záhadný movitý strýček Vik, který na to má. Svoji neteřinku doprovází do blázince a po cestě trousí moudra o úplatcích které poskytl. Tak zněl původní článek určený snad pro chomyslné čtenáře Taberyho "Blesku" (kterému se jako celkem serioznímu čtení tímto omlouvám).;-D

+1/0
24.10.2011 17:23

Pravda vyděsí!

Re: palec nahoru

Nevážím si lidí, kteří kradou. Nevěřím, že dávají milosti zadarmo, baží po majetku.

Ať byl Husák sebehorší, Havel sebepodivnější, alespoň nekradli.

0/0
24.10.2011 17:28

Juras

Re: palec nahoru

;-D Takový veselý příspěvek. Jak to všechno víte?

0/0
25.10.2011 8:24

ligac

Re: palec nahoru

u paní policistky by šlo v případě zakoupení spíše o druhou vlnu . Záchytná stěna

0/0
24.10.2011 17:37

Juras

Re: palec nahoru

R^R^ Tak se na předřečníka nevytahujte, že jste gramotný. Každý to štěstí nemá ;-)

0/0
25.10.2011 8:26

Vosta Jindra

Milost není reliktem

je to nezbytný atribut právního státu. Spravedlnost je někdy krutá a slepá. Tomu zákon neumí zabránit. A tak pro zcela mimořádné případy je třeba tohoto institutu. Jen v řízení o milosti lze také zohlednit mimořádné okolnosti týkající se pachatele. Jenže právě pro tuto mimořádnost tohoto institutu je svěřen jen hlavě státu. Zákonodárce totiž právem předpokládá, že hlavou státu se stane jen vážená a v zásadě morální osoba. Nikoli osoba, která se neštítí ničeho, aby si udržela moc, osoba zjevně amorální a osoba obklopená narušenými a kriminálními typy. Může si vetovat, co chce, ale na tom nic nezmění. A tak problém není v institutu milosti, ale v tom, že u nás se někdo tak odpudivý stane hlavou státu.

+6/0
24.10.2011 16:07

petrucciani

Re: Milost není reliktem

No comment. R^

0/0
24.10.2011 16:15

pawn

Re: Milost není reliktem

Já osobně jsem pro zrušení milostí právě kvůli tomu, žě ČR není fungujícím právním státem. Nebo alespoň ať se zavede kontrasignace.

0/0
24.10.2011 16:18

houbařka

Re: Milost není reliktem

Vadí Vám hlava státu? Až se jí stanete Vy, můžete se obklopit svými křišťálově čistými kamarády a udělovat milosti tomu, komu chcete. Do té doby házeje kameny jiným směrem. Rv

0/0
24.10.2011 16:20

pawn

Re: Milost není reliktem

svatá prostoto - když Vám nevadí, když někdo uděluje milosti jen tak, komu chce.

0/0
24.10.2011 16:22

Pravda vyděsí!

Re: Milost není reliktem

Jen tak, komu chce?

Alr kdepak!

Těm, co zaplatí!

0/0
24.10.2011 17:31

AAA2

Gratuluji

konecne jeden nazor bez hysterie kolem korupce.

+4/0
24.10.2011 16:04

Glock Mark XIX

Re: Gratuluji

Připojuji se ke gratulaci.

0/0
24.10.2011 16:05

mysack

Re: Gratuluji

R^

Výplod choré mysli té paní (ne nadarmo byla hospitalizována na psychiatrii) a co to způsobí, přitom spousta od pohledu příčetnějších lidí mele mnohem větší nesmysly, aniž by se nad tím kdokoliv pozastavil...

0/0
24.10.2011 16:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.