- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Airbus i Boeing vyrabeji jiste skvele letouny. Otazka neni o tom jestli Airbus nebo Boeing. Kazdopadne nove letouny nejsou jeste vychytane a jejich "materske" problemy se teprve objevuji. A-380 bych se tedy zatim vyhybal a radeji letal mensimi stroji.
Nekdo tu psal ze je otraveny kdyz nedostane misto u okenka :o))), tak to ja bych byl otraveny kdybych u okenka musel sedet. (Zejmena u letu ktera trvaji 8 - 12 i vice hodin).
Jako ze radeji jsi ruseny nez aby jsi nekoho rusil? Ono je fakt prima kdyz clovek konecne usne a za chvili ho probudi soused ze chce na toaletu...
Denně je pár emergency přistání po celém světě a to z 95% že se někomu udělá blbě,,Jen ve výjimkách jde o technickou závadu...Takže se zas jen honí senzace pro neznalé......
Denne je ve vzduchu nekolik tisic letadel a dve desitky A-380. Nouzove pristani ( a ne zdaleka prvni)_ u stejneho typu letadla teda VELKY PROBLEM JE!!!Kdyz se nekomu udela blbe, nouzove se NEPRISTAVA! Takze nouzove pristavani JE o technicke zavade! Letam casto (jinak to ani nejde) a na kratkych tratich do 3000 km i delsi trate mezi USA a Evropou.
A-380 je obri letoun ale davam prednost mensim a Dreamliner bude asi ideal. Letoun se po pristani, vyprazdnuje rychleji. Zapomente na ruzne ty telocvicny a kavarny na palube obrich letounu, protoze spolecnosti musi vydelavat na kazdem sedadle. Kdo se boji letat, muze plout mezi kontinenty lodi. Cesta do USA muze trvat snad tyden max 10 dni. Nevim.Na Floridu letam z Michiganu 2 a pul hodiny do Tampy, autem jsem udelal
osobni rekord za 18 hodin a stehovakem s autem v zavesu i 25 hodin. Na
kontinentu jako je USA je letani proste jedina slusna moznost a myslim
ze americti piloti maji bohate zkusenosti.
Francouzsti a nebo nemecti soudruzi zase neco neudelali dobre. Vzdyt je to nove letadlo!
Prečo? Poohýbali sa plastové lyžičky v horúcej káve , alebo nedajbože cestujúci nevrátili podšálky ? To je zas fakt, keď len polovica cestujúcich nevráti tie hnedé podšálky, tak kapitán má o infarkt a posádka o núdzové pristátie postarané....
Já to dal tímhle strojem v noci z pátku na sobotu do H.K. - taky uff.
Jinak žádná hyper sláva, je tam sice víc místa nez v A320 nebo co to bylo, kterou jsme letěli z Prahy, ale rozmlácenej jsem stejně.
soft od MS. Zustali by pekne v bezpeci na zemi.
Kdyby meli soft od Linuxu, museli by za letu 3x prekompilovat jadro a aktualizovat GLIBC+ knihovnicky, a to nemluvim o RPG balickach na Debianu...
Tak ja si myslím, že je lepšie radšej 1000x núdzovo pristáť, ako raz hrdinsky padnúť.....
Kdyby to byl sovětský stroj, ani by nevzlétl a ušetřiol tak mnoho tun paliva a deviz!!! A tak to ma byt, soudruzi.
Já ti nevím, v Jaroslavli vzlétl.
ten člověk pod motorem vystihuje velikost letounu
Eště ,že to nevzali přez Indii se mnou
Jinak zážitek to moc není,vevnitř vůbec nevynikne ta velikost,je to rozdělený do menších "kójíˇ",ale bylo to asi nejpohodlnější letadlo s kterým sem letěl,interaktivní obrazovka s pohledy kamer dopředu,dolu a tak podobně docela zajímavá.Emiráty ok servis,jen letiště v Dubai je běs,nemaj vozejky(nestíhají je přesouvat) a nachodí se člověk zbatečně brrr.Měli zustat u velbloudů
pohledy kamer co popisuješ jsou bežné ( aspoň co já vím při letech do Japonska ) v B 747