Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Clintonová žasla nad esemeskou o dopadení libyjského despoty

Americká ministryně zahraničí Hillary Clintonová na chvíli vypadla z diplomatické role. Když jí v Kábulu na mobilním telefonu ukázali zprávu o dopadení Muammara Kaddáfího nahlas vyřkla: "Vau!" Nefalšovaný údiv zachytily zapnuté kamery.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Seven

Kdo vi kdo

mu zaridil jeho konec. A madam Clintonova je jen obycejna nechci rikat co..... lze jako kdyz tiskne, i kdyz jsou na to evidentni dukazy,. Nezda se vam podivne, jak totalitni vudcove jdou jeden po druhem k ledu ? Kdo na tom vydela ?

0/0
31.10.2011 6:53

woodward2.b

Re: Kdo vi kdo

nevím co mluvím, ale hlavně když kolem sebe plivu... to je tvoje krédo, viď, hovňousku?:-P

0/0
31.10.2011 7:36

lipno

Takovou měla radost,

až jí žluté zuby zbělaly?

0/0
28.10.2011 14:29

Poberta TOPowyč , chemik-ethylik

Vypadá to jako "Šílená ministryně velmoci"

trpící orgasmem při zabití člověka.

Jinak měnavé hydra , sama měla ubutovaného Kaddáfího syna jko čestného hosta u sebe v domě.

0/0
21.10.2011 23:20

Kirů

Co k té dámě dodat ?

... je to normální lysaňa !!

0/0
21.10.2011 18:36

Doktor.bota

..

"vyjekla" a "konsternovaně"? já tam nic takovýho nevidím. její reakce byla naopak dost klidná.

aneb jak udělat z ničeho senzaci, že idnes?Rv

+1/0
21.10.2011 16:22

legadema

a ja se líbí reklamka???

podala jí telefon BlackBerry se zprávou o dopadení Kaddáfího;-D

0/0
21.10.2011 14:49

orinka3

Výkřik Clintonové

VAU mě neznepokojuje. Zdá se mi ale podivné, že toto zavytí se ujalo kupodivu i u nás a vytlačilo staré dobré JEJDA nebo JŮ a nechápu, v čem je lepší. WOW.

+1/0
21.10.2011 13:14

woodward2.b

Re: Výkřik Clintonové

máš recht, "jejda" je v českých poměrech zcela odpovídající, řádný výraz vyjadřující překvapení. i když se najde spousta neotesanců, kteří na skutečnost, že je něco zaskočilo, reagují zvoláním "a kuwa". Ovšem od americké ministryně zahraničí bych něco takového samozřejmě nečekal. kromě toho bych na její obhajobu podotkl, že u nich v americe se tohle "wow" docela běžně používá.;-)

0/0
31.10.2011 7:35

La Chat quatorze

taky tam místo videa máte tohle?

Chyba načítání externích XML dat: [SecurityErrorEvent type="securityError" bubbles=false cancelable=false eventPhase=2 text="Error #2048"] :-):-):-)

0/0
21.10.2011 13:05

Si0 po 4. zákazu

Jestlipak taky řekla "Vau", když jí ukázali Billa,

jak si vede Lewinskou do šmajchlkabinetu?

+1/0
21.10.2011 12:25

maron

Re: Jestlipak taky řekla

když viděla tohle řekla: Hmmm, Bill, she is quite pretty, can you after that take her to our home? We will try her...

0/0
21.10.2011 13:28

captain cook

Re: Jestlipak taky řekla

Tak se urcite nevyjadrila.

Hillary Clinton by jako rodila mluvci nepouzila preklad z cestiny do anglictiny.

0/0
23.10.2011 18:36

utajená milenka pana premiéra

Proč se ke smrti diktátora nevyjádřil český premiér?

?8-o;-O

0/0
21.10.2011 12:06

timothyleary

Re: Proč se ke smrti diktátora nevyjádřil český premiér?

Vajádřil,stačí číst.

0/0
21.10.2011 14:17

timothyleary

Re: Proč se ke smrti diktátora nevyjádřil český premiér?

"Dnešní den je symbolickým milníkem na nelehké cestě libyjského lidu ke svobodě a zároveň dokladem toho, že zločiny spáchané diktátory proti jejich vlastním národům nezůstanou nepotrestány," prohlásil premiér Petr Nečas.A už se začal zároveň třást kdy půjde na řadu.

0/0
21.10.2011 14:19

Terrek

???

Smrt Clintonové by byla také novou šancí USA otočit kormidlem směrem k míru, svodě a demokracii.....

+1/0
21.10.2011 11:40

opinen

Re: ???

USA jsou nedemokratickou zemí?Srovnávat Kaddáffího a Clintonovou může jen debil,mě by opravdu zajímalo,odkud se rekrutují zdejší diskutéři,ze zvláštních škol?

+2/0
21.10.2011 11:51

Modrý a zelený blesk

Re: ???

USA jsou nedemokratickou zemí.

V demokratické zemi o zástupcích lidu rozhodují volby.

V USA soud.

+1/0
21.10.2011 12:03

vasekpasek

Re: ???

Tak to vám asi na základce pořádně pojem "demokracie" nevysvětlili. Jinak byste tu nepředvedl takovýhle blud.

0/0
21.10.2011 12:23

Modrý a zelený blesk

Re: ???

Takový názor může mít jen člověk omezený, kterému se nedoneslo, jak byl prvně "zvolen" jistý GWB.

0/0
21.10.2011 14:25

Doktor.bota

Re: ???

tos to ještě nerozdejchal, ty chudáčku?;-(

0/0
21.10.2011 16:23

Adam Weishaupt

Re: ???

Lehni!

0/0
22.10.2011 2:22

sunka007

Re: ???

US se za poslednich 10 let staly nedemokratickou zemi, resp. v Evrope je vetsi demokracie ze v US. Pokud nevidis rozdil v US za Clintona a ke konci obdobi J.W. Bushe tak jsi slepy. A sama Clintonova se podili na lyncovani lidi, co maji jiny nazor na nefrove jednani US. Viz pripad WikiLeaks, kdy verejne prohlasila ze zakladatele chce videt ve vezeni a je nepritelem US

0/0
21.10.2011 12:39

opinen

Re: ???

Já netvrdím,že USA jsou bez chyby,ale srovnávat Clintonovou,i když ji nemusim,s Kaddáffím,je stupidní.Pokud jde o rozdíl mezi Demokraty a Republikány,tak není tak velký,jak zde tvrdí někteří "pravičáci".Jistě Republikánská strana je pravicovější,ale to neznamená,že Demokratická strana je levicová či dokonce marxistická,jak už tady kdosi napsal.Jestli je česká pravice reprezentována takovými "inteligenty",jako jsou zdejší diskutéři,musí mít komunisté obrovskou radost.Pokud jde o Bushe jr.,byl to právě on,kdo zhoršil pověst USA ve světě,nikoliv Clinton či Obama.Jinak i já bych byl raději,kdyby v USA vládli republikáni,ale to by museli mít osobnost,která ví,že svět se mění,a ne pseudokonzervativce,jež jsou zahleděni do kapitalismu 30.let minulého století,ten už je dávno překonán,v civilizovaném světě.

0/0
21.10.2011 13:50

opinen

Re: ???

A za Bushe jr. jednaly USA férově?Uznání Kosova je největší ostudou zahraniční politiky USA.

0/0
21.10.2011 13:52

Modrý a zelený blesk

Re: ???

Máte naprostou pravdu. Rozdíl mezi republikány a demokraty není prakticky žádný. Proto také nemohou být USA demokratickou zemí.

0/0
21.10.2011 14:26

pavel-s-68

Neverim...

Muj prispevek smazan (jako sposta jinych v tehle diskusi) jen proto ze si delam srandu z toho, jak je clanek napsan, nafouknuty a pokusem o "Vau" senzaci? Vazeny cenzore: "Tento příspěvek obsahuje vulgarity, urážky nebo je rasistický, proto byl smazán." Vau! Napiste mi podrobne cim muj prispevek z 1:44 porusil pravidla diskuse. Prvni vec kterou by jste mel smazat (delate-li svoji praci tak zodpovedne) je ten trapny clanek, ktery, jak jinak, zde vyvolava diskusi plnou sarkaskmu a ironie.

+1/0
21.10.2011 11:30

Doktor.bota

Re: Neverim...

souhlasím s tebou, článek je nafouknutej, reakce clintonový je úplně normální, ne jak popisuje zdejší "novinář"

0/0
21.10.2011 16:25

Nikola Tesla

tak teď když se dá říci,

že konflikt v Libyi skončil, tak se stejnou vervou vrhnou pomoci utlačovanému syrskému lidu, že?

Aha, vlastně pardon, tam není ropa, tak to nás nezajímá....

0/0
21.10.2011 10:49

Lukas1000

heh

Ja bych byl mnohem radeji kdyby dopadli treba tu Clintonovou ...

0/0
21.10.2011 9:48

Achille Volfoni

jú es ej....

....jsou úplně...však víme kde....Big McBarack zadlužuje jako o život a lidem to pomalu dochází

0/0
21.10.2011 9:24

rene1879

Zlá a úchylná ženská

Jenže kdo je tam u nich normální? Každý by jen bombardoval a zabíjel

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/afrika/bombarduj-a-panuj-smrt-kaddafiho-sveti-novou-strategii_215265_diskuze.html?page=1&ulozit_prispevek=698721#prispevek-698721

+3/0
21.10.2011 9:03

AnalyzaNow

Život, válka, smrt (jakéhokoliv) člověka NEJSOU videohra

Jen u videohry se střílením a zabíjením lidí si mohou pubertální kluci (a jiní s IQ tykve) v soukromí dovolil "Wow!" nad !vyžázením" dalšího oponenta.

0/0
21.10.2011 9:03

AnalyzaNow

WOW! (vys. vau) I Vaklaf Klaus umí od r. 1958 AJ lépe

Jinak si myslíkm, že Hilary si měla dávat pozor. Nesluší se, aby vysoký ústavní činitel (jakékoliv země) se takto na veřejněsti projevoval nad smrtí jakéhokoliv člověka, ikdyž byl kontroverzní diktátor (pro mnohé, požehnání pro jiné).

0/0
21.10.2011 8:57

spirin

vaw

No mrtveho kaddafiho jsme videli vsichni,Bin Ladena nikdo a presto musime verit protoze to USA rekli,neni to pravda,.Bin Laden family vesele dal obchoduji s rodinou valecneho zlocince Bushe...waw

0/0
21.10.2011 8:53

Mražená spermie

***

Uvidíme co na to naše Jau Jau.

0/0
21.10.2011 7:23

timothyleary

Re: ***

Co by nemá na nic čas,tahá další klíště.

0/0
21.10.2011 7:34

timothyleary

Tak tady se to nepíše,

ale na jiném webu jsem našel,že krom toho vyjeknutí Wov si samou radostí cvrnkla do textilu.Ta první ex.....!

0/0
21.10.2011 7:07

Oldox

Neřekla "vau" , ale "wow", lulíne.

,

+2/0
21.10.2011 5:13

lol

Re: Neřekla

Třeba opravdu řekla vow [vau], česky: slib

0/0
21.10.2011 5:34

lol

Re: Neřekla

test: [ pokud se to zobrazilo špatně - epic fail, idnes systém nebere hranaté závorky

0/0
21.10.2011 5:36

pissflapslover

Re: Neřekla

;-DR^

+1/0
21.10.2011 5:38

mayer

Vau

Bylo by dobré vystavit americkému lidu účet za toto dobrodružství. Kolik peněz v době úspor to stálo. Kolik tisíc životů civilistů se nepodařilo zachránit. Jak vysoké jsou materiální škody v Libyi. Prověřit dodržování rezoluce Rady bezpečnosti OSN 1973 - nepožadování příměří, porušování zbrojního embarga a pomoc jedné straně konfliktu.

+3/0
21.10.2011 3:12

Awathorn

Re: Vau

Proč americkému lidu? Tohle dobrodružství bylo v režii evropských mocností vzpomínajících na svou zašlou slávu. US v tomto případě spíš přicmrndávali a lepili díry, které evropané díky žalostnému stavu svých armád nebyli schopni lepit sami. Nicméně, zásah v Lybii byl z politického hlediska víceméně nevyhnutelný, sice to nikdo z politiků nechtěl ale vycouvat z toho nešlo. Francouzům a Britům slouží ke cti, že se iniciativy chopili tentokrát sami a nenechali v tom opět koupat amíky samotné. Byť se bez jejich pomoci neobešli (dost tristní fakt, vzhledem k tomu, že se válčilo od Evropy co by kamenem dohodil), tak politicky akci zaštítili tentokrát oni.

0/0
21.10.2011 7:19

timothyleary

Re: Vau

Nevyhnutelný???A proč???

+1/0
21.10.2011 7:34

Awathorn

Re: Vau

Z pohledu konzumenta zpráv jistě ne,ale politicky ano.Uvědomte si,že ve chvíli kdy vypuklo "arabské jaro" stál západní svět před volbou podpořit ho nebo nepodpořit,nic mezitím nebylo.Takže co?Podpořit diktátory(a oni diktátoři byli,a brutální.Ne že ne)?To šlo před padesáti lety,v době facebooku sotva,západní svět by v tomto případě nemohl ospravedlnit kázaní vody a pití vína.Koneckonců,myslím že pevná názorová pozice je to,co od politiků všichni chceme,ne?Takže podpořit.Jenže co ve chvíli kdy se Lybijské povstání začalo hroutit?Otočit o 180?To by nesežral ani Kadáfí.Kdyby to udělali tak naštvou úplně všechny,nejen v Lybii,ale v celém (důležitém,ať se nám to líbí nebo ne) regionu.Předchozí politické body za politickou podporu by se ve vteřině vypařily.Takže bylo nutno si říct:"co se dá dělat,nechce se nám tam ale nejít tam by mělo ještě vážnější důsledky".

+1/0
21.10.2011 7:46

Nikola Tesla

Re: Vau

zajímavý...a můžete mi vysvětlit, proč se takhle nezachovali ke stejnému konfliktu v Sýrii? Asi že tam není ropa, že?

0/0
21.10.2011 10:47

Rotoped64

Ale houby!

Byla překvapená, že Blackberry funguje. ;-D

+4/0
21.10.2011 1:26

jxd

Re: Ale houby!

;-DR^

0/0
21.10.2011 8:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.