- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufám, že se jim klidně spí se vzpomínkou na ty mrtvé při dopravních nehodách na nebezpečných silnicích, které měla D8 nahradit
já myslím že se jim spí vcelku dobře mětedy ano, i proto že o tom kdo může za průtahy rozhodoval soud, a ten jasně řekl na čí straně je vina..
Predevsim je vina na strane uredniku, vinou jejich mizerne prace maji ti aktiviste _CO_ napadat. Pokud by urednik svoji praci odvedl formalne spravne, 3/4 argumentu by odpadly. Ovsem pri mizive zodpovednosti dotycnych je tezke necopodobneho ocekavat
Ano ten urednik by to zvladnul, jenze jemu nikdo nenabidnul penize jak se rika pod stolem, jsou to hajzlove a neschpni blbeckove, take tam patri podvodnik Klaus
Doporučuji naučit se číst.
Házet současný stav s D8 na ekology je oblíbený omyl. Zdaleka to nejsou jen Děti Země a další občanská sdružení, jejichž žaloby, spory, výhrady atd. brzdily výstavbu. Na prvním místě je třba vinit ŘSD, které nebylo schopno připravit stavbu v souladu se zákony včetně takových detailů jako je nedodržování zákonných lhůt v jednotlivých řízeních nebo opomenutí jednání s povinnými účastníky řízení apod. MŽP trvalo tři roky, než vydalo výjimku dovolující stavět v CHKO. Většina zdržení ale zase padá na ŘSD, které nebylo schopno dodat MŽP podklady k vydání té výjimky. A potřetí ŘSD se svou snahou rozkouskovat celou stavbu na malé úseky, což vede k dalšímu násobení úřednické práce a prostoru pro šlendrián a žaloby. Další námitky ke stavbě měli např. i hasiči, hygiena kvůli hluku, odborníci kvůli odfláklé EIA atd. A také kraj za to, jak porušil dohodu s ekology, která umožnila dostavět úsek z Ústí na hranice. Ti žaloby stáhli, zatímco kraj slíbil posoudit tunelovou variantu a neudělal to.