Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Student pohrozil pedagogům smrtí. Dostal podmínku za lepení zámků

Brněnský krajský soud potvrdil podmínku pro Dariusze Damiana Sieczkowského za to, že ve vzteku zalepil zámky dveří na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. Na jeho webu se mezitím objevilo prohlášení, kde hrozí učitelům smrtí. "Umřu jako vrah a šílenec. A ještě před dvěma roky jsem byl nadějný student se skvělou budoucností," napsal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kluvi

hmmm

Keď čítam to jeho prehlásenie, tak začínam mať pocit déja-vu....A pocit, že nielenže je magor, ale že i môže mať pravdu.

Tiež som mal počas štúdia na SVŠT v Bratislave problémy s jednou zamestnankyňou-vedúcou študijného oddelenia. Kôli tomu že som jednej referentke povedal "koza". Jej vedúcu k smrti urazilo moje ignorovanie jej nariadenia že mimo úradné hodiny NIE. A pretože spala s rektorom (alebo dekanom?- už sa nepamätám) tak som dostal o stupeň horšie kárne opatrenie ako jedna trieda ktorá na praxi v Prahe vyhádzala oknom hospodu i s policajtmi.:-D  (1988). Po ukončení školy ale i po nástupe do zamestnania posielala opakovane na kádrové oddelenie dopisy že nedoporučuje aby ma zamestnali. Za socíku to mohlo znamenať profesnú likvidáciu. Celkom by ma zaujímalo čo dotyčná súdružka robí dnes.

Študák je v každom prípade labilný, ale pokiaľ je len zčasti pravda to čo píše ohľadom dôkazov a súdu, tak tú jeho reakciu viem pochopiť. Ale sudca i akademici sú inak ľudia na správnom mieste...?

0/0
20.10.2011 13:31

Sidonie_11

Re: hmmm

Pokud nedokážete pochopit takovou základní a primitivní věc, že pro studenty jsou vyhrazeny na studijním úřední hodiny, které jsou právě proto, aby se studenti mohli přijít poradit, nechat si vystavit potvrzení o studiu apod., zatímco mimo tyto úřední hodiny mají pracovnice studijního další práce nad hlavu, tak pardon, ale Vaše další setrvávání na VŠ podle mého názoru bylo opravdu velmi diskutabilní... Rv :-P

0/0
20.10.2011 19:15

kluvi

Re: hmmm

:-D

Vidím že i Vy máte problém udržať myšlienku ďalej ako za druhú vetu...Napísal som že to bolo 5 minút PRED záverečnou.

A aj keby nebolo tak celá kauza je neprimeraná rovnako ako u tu spomínaného študenta. Proste páni akademici A HLAVNE zamestnanci školy sú predsa neobmedzení páni...a náležite to dajú vedieť. Sestra pracuje na akadémii a z vyprávania viem, že čím menej majú súdruhovia akademici skutočných problémov, tým viac ich vyrábajú. A hlavne tí čo na to majú popri vedeckej práci čas. Ak robia i nejakú inú ako intrigy.

0/0
20.10.2011 20:52

Sidonie_11

Re: hmmm

Kde konkrétně píšete, že to bylo 5 minut před zavíračkou?

Jinak - jakmile nějaký student napíše, že si představuje (nebo dokonce o tom sní), že zabíjí konkrétní vyučující a podpaluje budovy Masaryčky, tak nezlobte se na mě, ale to není normální a po zkušenostech ze zahraničí by se to rozhodně nemělo podceňovat! Podle všeho všechny problémy začaly tím, že některá z prací onoho studenta byla vyhodnocena jako plagiát. Takže tu vyvstává otázka: Když byl tak úžasný student, který měl výborný prospěch a působil i jako pomvěd, tak proč odevzdal práci, která byla shledána plagiátem? Proč to udělal, když to byl tak úspěšný student? A proč takto neúměrně na to všechno reaguje?

0/0
20.10.2011 21:02

kluvi

Re: hmmm

Sorry. Bolo to tam, ale musel som to skrátiť. Ale i tak to nieje dôvod na profesionálnu likvidáciu. A to s takým kádrovým posudkom plus dopismi bolo. Ešteže kádrováčka mala rozum a zahodila to do koša. Jeden z dopisov dokonca mám.

Ale k veci: Je netvrdím, že to bol/nebol plagiát, netvrdím, že sa ten študák správal slušne. Neviem či mal dôvod. Ani ma to netrápi. Trápi ma tá časť o súde. Selektívna pravda, chýbajúce dôkazy, zamietnutie dôkazov obhajoby... a rozsudok na objednávku?

0/0
21.10.2011 0:58

Sidonie_11

Re: hmmm

Jenže ona část o soudu je důsledkem jeho chování a vystupování. Navíc - do spisu soudu nevidíme, známe prakticky pouze vyjádření onoho jedince a pár kusých informací předložených médii, takže kdo ví, kde je ve skutečnosti pravda a co všechno je součástí vyšetřovacího a soudního spisu...

0/0
21.10.2011 20:33

kluvi

Re: hmmm

Jo. Súhlas.

Si neúctivý....tak ťa existenčne zlikvidujeme! To k tej prvej vete.

Ano nevidíme. Preto by som nebral za bernú mincu len senzáciechtivé prehlásenia médií. Už mi tie senzácie lezú krkom.

Nesúvisiaca myšlienka: Keď niečo nieje senzácia, tak o tom nebudú písať.Aká bola katastrofa na jar v Japonsku...a vo Fukušime.....zaujíma to dakoho? Píše niekto reportáže ako to dopadlo? Ako sa tam žije teraz? (okrem nových senzácií?). Podobne som čítal v novinách článok o známom ako žije na samote. Smial som sa mu a on vraví: ale to som tomu reportérovi nikdy nepovedal! To sem ani nemusel chodiť...proste si to tak prikrášlil, až sa v tom ani samotný dotyčný nepoznal. Vpodstate bola reportáž z 1/2 hotová keď tam reportér vyrážal...Takže mne vadí keď toho mladíka dakto odsudzuje a ani nevie čo za tým je. A jeho argumenty mi tiež dávajú akýtaký zmysel. Proste neposlušný problémista bol potrestaný. Čo natom že naňho ušili habaďúru? I to je jedna z možností, ktoré médiá ale natrápia. HOWGH

0/0
21.10.2011 21:02

E55PROSTITUTE

Faktycznie zapierdolony egoista

+1/0
20.10.2011 9:24

Feaquis

To zajímavé

To vytáhli z toho jeho výroku opravdu to nejpodstatnější. Rv

Ať už je to cvok nebo ne, je to zajímavé počtení.

0/0
20.10.2011 9:16

danny47

Filozof.....

Jak že to řešěili pánové Šimek a Grossman s filozofy ? 

Každej filozof i ten nejučenější musí jít jednou z knihovny domů a na cestě už číhám já v kanálu. Jak de Sokrates kolem, já vystřelim z poplašňáku on se lekne něco mu spadne do kanálu a já se můžu uválet smích... A onehdy tam spad celej Sokrates, to sem ten svůj fór vylepšil o to, že sem mu odstranil z kanálu mřížku...

A máš na to svědka?

No mám, filozofa. Poď se podívat jak řádí pdo mířžkou. Jakmile tam zahučel, já mřížku zase vrátil...

0/0
20.10.2011 7:57

Seventh son of a seventh son

Re: Filozof.....

;-DR^

0/0
20.10.2011 8:11

lex111

Pánové, vy to na té fildě hezky vedete...

Ten člověk nepůsobí dojmem někoho, kdo si to všechno vymyslel. Pokud je jen třetina z toho prohlášení pravda, pak doufám, že vám nejbližší reorganizace metodiky hodnocení vědeckých výsledků sebere i zbytek peněz. Ostatně jako humanitní fakulta stejně "vyrábíte na sklad"...

+1/0
20.10.2011 1:41

nestačímsedivit

Re: Pánové, vy to na té fildě hezky vedete...

A policie si vymyslela ten jeho atak proti fakultě, že? Ty zase nepůsobíš dojmem, že bys přemýšlel!

0/0
20.10.2011 7:55

lex111

Re: Pánové, vy to na té fildě hezky vedete...

Máš potíže s porozuměním psanému textu? Bude-li třetina pravda, stále ještě si dvě třetiny mohl vycucat z prstu.

+1/0
20.10.2011 12:15

Sidonie_11

Re: Pánové, vy to na té fildě hezky vedete...

Pokud jsem dobře porozuměla článkům o tomto studentovi, všechno začalo tím, že dostal podmínečné vyloučení za plagiátorství a pak se nedostal na doktorandský studium. Nezlobte se na mě, ale není toto jeho jednání poněkud přehnaná reakce?

0/0
20.10.2011 19:29

abc

hm

A je tu FF MU opat? Ja si len pamatam, ako ff pochybila, ked nechcela rozoberat vyhrazdne emaily. O tomto konflikte neviem nic, takze sa nevyjadrujem

0/0
19.10.2011 23:57

Sidonie_11

Re: hm

Tak ty výhružné emaily skončily u soudu, dokonce krajského, protože tam bylo odvolání. Jejich odesilatel nesmí vyučovat povinné předměty a dostal tuším 50 000 Kč pokuty.

0/0
20.10.2011 19:38

Vedoucí kolotoče bez koček

Lepici terorista?

To aby zacali v narpe prodavat sekundove lepidlo jen na zbrojni prukaz a cisty trestni rejstrik... :-)

0/0
19.10.2011 23:48

abc

Re: Lepici terorista?

A je tu FF MU opat? Ja si len pamatam, ako ff pochybila, ked nechcela rozoberat vyhrazdne emaily. O tomto konflikte neviem nic, takze sa nevyjadrujem

0/0
19.10.2011 23:56

mim7

další trestní oznámení to jen zhorší

Pochybuju, že si podáváním dalších trestních oznámení pomůžou. Jen v něm vzbudí ještě větší vztek a spoléhat na ochranu policie a justici je v Čechách mimořádně naivní.

+1/0
19.10.2011 21:54

Quasi

Re: další trestní oznámení to jen zhorší

tak ho nechame at plive spinu, vyhrozuje a budeme se pred nim plazit. boooze. At tahne odkud prisel, studuje za svy penize a strili kamose pred kostelem. podotykam, ze nemam problem s polaky. mam rodinu v polsku.

0/0
19.10.2011 23:35

thorough2

Jak se vlastně dostal z Polska do ČR?

Všichni ho tam šikanovali? Teď bude pokračovat do Rakouska a až ho tam budou všichni šikanovat, tak to vezme do Itálie?

+1/0
19.10.2011 20:52

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Re: Jak se vlastně dostal z Polska do ČR?

Nic duchaplnějšího napsat neumíte, pane státem placený filozofe?

0/0
19.10.2011 20:56

thorough2

Re: Jak se vlastně dostal z Polska do ČR?

To co jsem napsal byla nadsázka. Pokud ale ty automaticky  vidíš v někom kdo ti nejde na ruku že je z fakulty, tak bys s tím už měl něco udělat, protože jsi posedlý.

0/0
19.10.2011 20:58

Quasi

Re: Jak se vlastně dostal z Polska do ČR?

vzdyt ma pravdu. skolstvi je u nas hodne vysoko a taky hodne drahe. a proc? Protoze ucime zdarma mraky cizincu.

0/0
19.10.2011 23:36

pteryx

je to ostuda

Ten kluk je pravděpodobně psychicky narušený. Navíc je Polák a Poláci jsou hrdí, když na ně zatlačíte, tak se narozdíl od nás brání. Podstatná část z toho co píše může být pravda, že na něj ty zámky našili, aby se ho zbavili. Upřímně řečeno, nechtěl bych teď být na místě těch, kdo se ho tak dotkli.

+1/0
19.10.2011 20:37

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Re: je to ostuda

Ostuda je, že daňoví poplatníci musí takovou školu financovat

0/0
19.10.2011 20:41

Quasi

Re: je to ostuda

nikoliv skolu, ale studenty

0/0
19.10.2011 23:37

a8nn

Re: je to ostuda

V té době už na fakultě nepůsobil, takže k tomu neměli důvod.

0/0
19.10.2011 20:48

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Re: je to ostuda

Ale, vy o těch důvodech nějak hodně víte...

0/0
19.10.2011 20:57

ilb

Tak jsem si přečetl to jeho prohlášení

a vůbec tam nepopírá ty své škodolibosti vůči pedagogům: lejno za dveřmi, zkažené ryby za skříní, jakýsi pyrotechnický "smraďoch", máslo na skříni, poházené šproty na WC, atd... Pokud tam dělal běžně takovýto brajgl a doznává se k tomu, tak ty zalepené zámky do toho jenom pěkně zapadají. Se divím, že ho tam tak dlouho trpěli a nevyrazili ho dřív. Jak je vidět i podle těch výhrůžek smrti, tak mu asi pěkně hráblo a je to normální magor. :-/

+2/0
19.10.2011 20:29

thorough2

Re: Tak jsem si přečetl to jeho prohlášení

To je pravda - nepopírá to, řeší jen že to nebylo precizně dokázáno.

0/0
19.10.2011 20:31

mildapr

Re: Tak jsem si přečetl to jeho prohlášení

Aha. Takže je to sice hajzl, ale protože se domnívá, že mu to nebylo prokázáno, je v právu. :-/

Měl by stáhnout ocas a zaléz do díry a ne exhibovat.

0/0
20.10.2011 8:17

kluvi

Re: Tak jsem si přečetl to jeho prohlášení

...a po prečítaní tohoto článku ste presvedčený, že viete všetko čo je potreba aby ste vyniesol rozsudok....ale možnože ten sudca nafasuje i vás..

0/0
20.10.2011 13:37

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Re: Tak jsem si přečetl to jeho prohlášení

...což ovšem nic nemění na tom, že na té škole i u toho soudu není všechno úplně v pořádku

0/0
19.10.2011 20:40

qst

Re: Tak jsem si přečetl to jeho prohlášení

Tak to se velice mýlíte, možná ne přímo v tom prohlášení, ale v aktualitách na svých webovkách to popírá vehementně a dokonce i píše, kdo si myslí, že to ve skutečnosti udělal.

+1/0
19.10.2011 20:58

ilb

Re: Tak jsem si přečetl to jeho prohlášení

No místo aby třeba popřel, že nastrčil za skříň jakési zkažené ryby, tak se v prohlášení hájí tím, že to nebyly sledě ale makrely . :-) Trochu mi to připomíná ono slavné: "nic jsme za to neplatili a ta částka také nesouhlasí". ;-D

0/0
19.10.2011 21:31

f0rr35t

Re: Tak jsem si přečetl to jeho prohlášení

Nechci se ho zastávat, ale spíš tam zdůrazňuje rozpory ve svědectvích, které soud nezajímaly. Jestli mluví pravdu, tak potěš koště...

0/0
20.10.2011 9:12

ilb

Re: Tak jsem si přečetl to jeho prohlášení

Rozpory ve svědectví - opravdu je jedno, jestli to lejno bylo pravé nebo umělé a jestli ty nastrčené zkažené ryby byly makrely nebo sledě. K oběma činům se v novějším článku už přiznal. Vidím, že jsem ho odhadl dobře. :-)

0/0
21.10.2011 1:59

Feaquis

Re: Tak jsem si přečetl to jeho prohlášení

Me teda příjde že tím prohlášením to popírá a říká že si to beztak všechno vymysleli.

0/0
20.10.2011 9:19

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Je snadné někoho označit za blázna,

místo toho, abyste připustili, že tenhle stát a jeho instituce jsou alarmujícím způsobem prolezlé špínou, hlavně že vám to z eráru sype, vy filozofové ;-€Rv

+3/0
19.10.2011 19:55

letajici cestmir

Re: Je snadné někoho označit za blázna,

FF neni stat. A i kdyby, takhle resit nepripusteni k doktorandskemu studiu? ;-D;-D;-D

+1/0
19.10.2011 20:09

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Re: Je snadné někoho označit za blázna,

FF je snad financována soukromým sektorem? Rv

+1/0
19.10.2011 20:14

letajici cestmir

Re: Je snadné někoho označit za blázna,

FF neni stat. Logiku jsi nemel Dariusi? V polorozpadle prochcane budove ji Materna uci. Kolikrat kolik lidi vyhodil? a JEN poscany Darus place ;-D;-D

0/0
19.10.2011 20:18

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Re: Je snadné někoho označit za blázna,

Jak čtu vaše výlevy, tak vy asi úplně duševně v pořádku také nebudete ;-D

0/0
19.10.2011 20:20

letajici cestmir

Re: Je snadné někoho označit za blázna,

a? me ze skoly nevyhodili, ja se jen bavim R^

0/0
19.10.2011 20:21

qst

Re: Je snadné někoho označit za blázna,

No, vzhledem k tomu, že do doktorského studia přijali všechny studenty kromě jeho, pak to je dost slušná šikana. Navíc moc nevěřím, že by k tomu bývaly existovaly objektivní důvody, ten student je mimo jiné autorem či spoluautorem několika slovníků a jazyky zřejmě ovládá opravu dobře. Spíš bych řekl, že se svou polskou vzdornou povahou otevřeně postavil nějakému autoritativnímu volovi a ten se mu pak za pomoci "kamrádíčků" takhle mstil. Že to pak student třeba psychicky neunesl, to už je jiná věc.

0/0
19.10.2011 21:04

Sociokulturně znevýhodněný (2)

Re: Je snadné někoho označit za blázna,

No tak co si budeme nalhávat, duševně v pořádku ten student není. Na druhou stranu, příčina je patrně v tom, co popisuje, nepřijde mi to jako smyšlené, někdo by si na tu školu měl posvítit, otázka je, kdo, když policie i soudy jsou také prohnilé. Rv

0/0
19.10.2011 21:07

thorough2

Re: Je snadné někoho označit za blázna,

Proč nepřipustíš, že máš problém?

0/0
19.10.2011 20:15

Gemars Moše Dajan

Re: Je snadné někoho označit za blázna,

Souhlasím, náš stát je problém. a velkej.

0/0
19.10.2011 20:17