Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dva muže v Ústí napadla skupina útočníků. Byli to Romové, tvrdí

Dva muži z Ústí nad Labem skončili v péči lékařů poté, co je v pátek večer napadla v ústecké části Mojžíř skupina útočníků. Jeden ze zraněných řekl, že je napadli Romové. Policie incident vyšetřuje a odmítá komentovat, zda se to byl útok s rasovým podtextem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Motůrek

Romové řekl?

"řekl, že je napadli Romové" - tak vsadím se, že doslovně neřekl "Romové" - jen napište, co řekl! ;-D

0/0
24.10.2011 12:48

Králík Roger

Jinak, když někdo ukradne třeba měděný okap potřebuje někoho

kdo ten okap KOUPÍ a nezavolá policii. Dotyčný se dopouští zločinu překupnictví a NEVÍM o případu, kdy by takovýto kriminálník, který má větší zisk, než zloději, od kterých kradené "zboží" kupuje, byl u nás odsouzen. Totéž platí pro majitele non stop zastaváren. Každopádně by se těmto lidem měl kromě trestu také zabavit majetek.

A existující stav je dalším dokladem zkorumpovanosti našich politiků.

0/0
23.10.2011 15:45

Huckelberry Švédd 7

.. a jak mohli vidět, že to byli Cikáni ...

když ti jsou přece Neviditelní .....8-o

0/0
17.10.2011 17:13

flyflýsek

Historická fotografie.....

Za historickou fotografii cenzor maže....

Země zaslíbená...

http://www.suzukibandit.cz/openforum/uploads/132_fotka.jpg

Tento příspěvek obsahuje vulgarity, urážky nebo je rasistický, proto byl smazán.

doporučit (+6) nevhodné? vlákno Psychor - detoxikovaný včera 19:44

+3/0
17.10.2011 13:24

Huffnagellův duch

Re: Historická fotografie.....

che;-DR^

0/0
19.10.2011 17:15

Svatej Utřinos

Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

Lenka Jaremová Dobrý den, dovolte abych se zde vyjádřila k výše uvedenému statusu a následné diskusi. V první řadě mne přímo děsí řada komentářů zavádějících rasismem a xenofobií. Nevím, zda na stránkách Ústí nad Labem je to vůbec myslitelné. Źádám Vás tímto, abyste se zdrželi těchto výroků, ketré vyvolají zase jenom reakci, která třeba vůbec není adekvátní k tomu co se stalo. Za sebe mohu říci, že mne velmi pobuřuje, jak šikovně TV Nova dokáže spojit kauzu, u které vůbec není uzavřeno vyšetřování a s kauzou napadení v Nové Boru. Tyto mediální zprávy a potažmo (a to si přiznejme) jejich části vytržené z kontextu šířené na Facebooku uměle vyvolávají hysterii, která je to poslední co v tomto městě a kraji potřebujeme. A nyní ke kauze napadení v Mojžíři. Nemůžu se vyjadřovat k něčemu, co je jen tvrzení x tvrzení. Avšak dnes jsem měla v ruce úřední záznam, kde podávali oznámení děda s vnukem, že byli napadeni v 17 hodin v Mojžíři dvěma muži ozbrojenými noži a mačetami....

+1/0
17.10.2011 11:05

Svatej Utřinos

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

.Když Vám to zde takhle napíši, tak po zkušenostech z Nového Boru bude určitě řadě z Vás jasné kdo byl Rom a kdo "bílý". Pak tedy musím dodat, že nože a mačetu měli ti " bílí" a s rasistickými hesly je těmito ohrožovali. To že se tam v noci znovu vrátili, a co se dělo pak je předmětem šetření. Od nikoho se nenechám tlačit do vyjádření, zda se přikláním k "bílím" či "černým". A Vy všichni, co se zde vyjadřujete, byste měli dělat to samé. Každá mince má dvě strany. Ne černou a bílou, ne romskou a českou, ale pravdivou a lživou, špatnou a dobrou. A nikdo z nás, kdo shlédne reportáž, nebo si přečte vytrženou větu z kontextu nemůže vědět, na kterou stranu mince zrovna hledí....prosím, a tímto Vás žádám...nepomáhejme zbytečně přifukovat novinářské bubliny tím, že jim budeme bezmezně věřit a šířit pak jejich ještě přikrmené a upravené verze....díky . L.J. ...

http://www.facebook.com/ustinadlabem

0/0
17.10.2011 11:06

gadzo z gheta

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

shrnuti: odsuzuji vsechny etnycke cechy a jejich potomstvo k dozivotni sikane a prepadani az do konce jejich zivotu s pozdravem L. Jaremova

tak vam pani Jaremova pekne dekujeme a prijdte zas

0/0
17.10.2011 11:21

pepasuk

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

Jasně, ty víš přece všechno nejlíp. Nechceš dělat ministra pro romskou problematiku? A  dovol otázku, jak bys tu problematiku řešil? Terezínem, Osvětimí?

0/0
17.10.2011 12:33

oxo

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

hmmm? !

0/0
17.10.2011 13:22

pepasuk

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

Hmmm!? Ptal jsem se někoho jinýho, jestli na to cheš reagovat prosím, ale trošku lépe, nevím, co si tím myslel!:-/

0/0
17.10.2011 13:25

gadzo z gheta

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

nacismus bylo svinstvo takze takovej humus sem netahejte tak by se to resit nemelo ale neni mozne aby se lide bali poustet sve deti ven aby je opet nekdo nezbil a neokradl resenim by bylo vetsi dohled na lidi na socialni podpore zvyhodnovat socialni davky ne poctem deti ale napriklad poctem odpracovanych let pak take moznost branit se romskemu napadeni......tech moznosti je tu spousta ale to co se deje u nas proste k nicemu nevede nejake agentury na zaclenovani to sou naprosto vyhozene penize toho uz tu bylo a k cemu? ukazte mi vysledek vsude jen ctu kolik to stalo penez ale kde pisou kolik se vrati? a kam ty penize prisli? chtel bych videt faktury a nejen z agentur je tu mnohem vice podniku ketere by potrebovali povinne zverejnovani svych faktur

0/0
17.10.2011 13:38

gadzo z gheta

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

a jinak ministerstev uz tu mame dost a ja bych se do politiky nehrnul nemuzu si pomoct ale me ten job proste smrdiRv

0/0
17.10.2011 13:42

gadzo z gheta

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

tak co se mi nelibilo jsem napsal o kousek nize ale jde spis o to co se mi nelibi ze je tu rasismus naruby viditelny naprosto vsude vcetne diskuze do ktere ted piseme nedavno jsem v rozcileni napsal nekomu *ta sa pendzo melano gadzo* znamena to: co kecas spinavej belochu ten prispevek tam je do dnes kdybych napsal wtf r u saying di**ty g***y cenzor by to smazal myslite si ze umi romsky hure nez ja? ja umim jen co tu slycham pred barakem a takova romea.cz to je vrchol rasismu kdyby existovala stranka cechea.cz ktera by hodnotila udalosti stejnym zpusobem byla by misto obrovskych dotaci oznacena za nacistyckou rasistyckou a mozna i fetishistickou :)

uf to jsem se zase rozkecal jdu se podivat na balkon jestli mi tam neslanuje swat team ze strechy :D

0/0
17.10.2011 13:58

pepasuk

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

Díky za odpověď. Nezlobte se, že jsem ptal na ty koncetráky, mám někdy pocit, že lidi nic jiného nenapadá. Pan zajac v blogu psal o vzdělávání dětí a kritizoval romské aktivisty, co se vám nelíbilo? Mě docela jo.

0/0
17.10.2011 13:46

gadzo z gheta

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

a ted by zase zajimalo me pane pepasuk jak si predstavujete ze se ma clovek odstehovat z romskeho gheta kde na to ma vzit penize a kdo mu zaruci ze se z noveho bydliste behem 5ti let nestane take romske gheto? a jak to mam udelat aby se ty moji caparti nebali chodit ven? a co mam delat kdyz je romove napadnou nebo okradou? mam mnohem vice otazek na zastance multi kulti ale pro zatim mi bude stacit toto

0/0
17.10.2011 14:23

pepasuk

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

Pane gadzo z gheta, jestli máte pocit, že server Romea je rasistický, proč na něj nepodáte trestní oznámení? Máte na to právo, a jenom mi pro Boha nepište, že u nás na to nejsou zákony, můžete pak žalobu podat i jinde, než v ČR.

Ohledně vašeho bydlení, to je těžká věc. Jestli vás někdo napadá, obraťte se na policii a ražte si cestu právní cestou. jestli nemáte důvěru v policii a zákony, není rady ani pomoci, snad jen si založit vlastní stranu a pracovat na nových zákonech.

0/0
17.10.2011 16:20

gadzo z gheta

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

no vite bohuzel jak rikam obraceny rasismus je naprosto vsude takze zaloba romei by pro mne znamenala pouze to ze by ze me media udelali nacistu rasistu fasistu extremistu a fetisistu a nejspis by me zavreli a kdyz mi prepadnou dite a okradou ho a ja zavolam policii tak ta to v drtive vetsine vyridi prez telefon nebo v tom horsim pripade prijedou sepsat protokol misto toho aby zlocince potrestala a odcizeny majetek vratila zajdou za zlocincem reknou mu kdo ho praskl a k tomu dodaji bububu a vyhruzne zakyvaji prstem druhy den jde dite opet do skoly s vedomim ze ten kdo ho okradl se na nem bude mstit takze vase reseni sice takhle na monitoru vypada krasne a mirumilovne ovsem vysledek je opet namiren proti slusnemu cloveku ale existuji i jina reseni kterymi to slusni lide mohou vyresit a opet tim nemyslim genocidu myslim tim volby v horsim pripade svrzeni vlady a v tom uplne nejhorsim pripade obcanskou valku tu ale slusny lid nechce ale je k ni doslova nucen

0/0
17.10.2011 17:15

Králík Roger

Existuje hodně politiků, kteří slíbí řešení, když je budeme

volit. Nejhorší je začátek, aby překročili 5% hranici. A aby své sliby splnili což se u některých dá dokonce předpokládat.

Samozřejmě, EU nás dá na index, jako svého času Rakousko, ale to je detail, to Rakousko to také přežilo.

0/0
23.10.2011 15:40

gadzo z gheta

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

a jestli se vam romea nezda byt rasisticka pak se spolu nemame o cem bavit to jste totiz potom sam romsky rasista a s takovou mi tu odkyvete jediny pro vas rasystycky mozek pristupny prispevek a to: jaj more zas ty nackove hej normalne dva rasisti napadli 5 romu kery meli nahodou u sebe tyce a noze hej mu tam upadl na kudlu a pak este 9x hej jaj mamo ze je to pravda? no more vidis ze je to pravda uz mam svedka tak nedelej do me tlaky do hlavy ne more nebo vsechny podrezu hej

0/0
17.10.2011 17:34

pepasuk

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

Hele, mě žádný tvoje "by se stalo" nezajímá. Nevím kde bereš jistotu, že jsem rasista, a že si myslim o serveru Romea, že neni rasistický?? Copak se známe, pane gadzo z gheta? Tak laskavě brzdi.

U mě si jen příkladnej Čech, kterej si jenom stěžije když se mu něco nelíbí, ale něco konat to ne. Tady kritizuješ Roma, kterej napsal blog docela slušně. Kritizuješ,  že psal o svých rodičích, že ho napadli náckové a s tím evidentně souhlasíš, protože to neodsuzuješ, Neodsuzuješ, když někoho napadne skupina dementů jenom kvůli barvě pleti, at má jakoukoliv, takže si můžeme popovídat o tom, kdo je tu rasista, nebo xonofob, že? Když někdo celej život pracuje a žije slušně, nemá ho kdo co napadat, tečka.

0/0
18.10.2011 15:12

gadzo z gheta

Re: Vyjádření neštěmické zastupitelky L. Jaremové:

to ale neni by se stalo to je prima zkusenost a nakonec si akorat stezuji cesi? :D :D :D napada me skvele zamestnani pro romy mohli by psat pohadky pro dospele oprava to uz vlastne delaji jen je nepisou do knih pisou je na romea.cz, do komentaru, do bruselu atd. jinak jelikoz ten napadeny clovek zemrel tak se tu zastavate nasilnych vrahu takze mate pravdu nejste rasista jste .......... ............. .......... ............ ............. ........... a navic ........ ............ .......... ..........

0/0
19.10.2011 16:09

Spalovač šancí

OSOBNĚ SI NEMYSLÍM, ŽE ŠLO O RASOVĚ MOTIVOVANÝ ÚTOK

Nicméně potrestaní by mělo být přísné, velmi přísné vzhledem k okolnostem incidentu ...

+2/0
17.10.2011 10:56

pepasuk

blog

našel jsem zajímavej blog  http://juliuszajac.blogspot.com/2011/10/kolektivni-vina-jako-nova-moda.html

+1/0
17.10.2011 9:48

gadzo z gheta

Re: blog

opravdu srdce rvouci blog jenze pan julius zajiac sem spadl asi z nejake jine planety pred necelim pulrokem problem s romy totiz nezacal v dobe kdy pribehli v novem boru jeho soukmenovci do baru s macetami ten tu byl od jakziva zajimalo by me jak jinak si vysvetluje ze je vyhnali ze sve vlastni zeme? asi rasisti ne? a zminky o problemech s cikany jsou od dob co sem prikocovali a ze romy nikdo nezamestna to myslite kde? na uradech? ve zdravotnictvi? to by na to museli mit vzdelani a chovani a kdyz ho maji jsou prijati temer automatycky ty nevzdelani ovsem praci hodnou svemu vzdelani neprijmou a nebo jejich prace je spis prodelecna nez ziskova a k tomu jak chudaky jeho rodice nekde napadli ja bydlim v miste kde jsou romove spise vetsinou a neznam roma ktery by byl prepaden *gadzem* a naopak neznam *gadza* ktery by nebyl napaden romem ja znam romy kteri pracuji a jsou slusni ale tech je tak slabe procento ze jsou v tom davu opravdu neviditelni

+2/0
17.10.2011 10:54

pepasuk

Re: blog

že neznáš Roma, který byl napaden ČEchem, ještě neznamená, že Rom nebyl nikdy napaden. Mě se ten blog docela líbil a říkám si, kéž by byli takový Cikáni všichni!;-€

0/0
17.10.2011 12:13

pepasuk

Re: blog

a mimochodem, už máš koupenej samopal?

0/0
17.10.2011 12:23

gadzo z gheta

Re: blog

samopal nemam ale o nejake plynove pystoli zacinam uvazovat a ze byli nekdy nekde romove napadeni skinheady to nepopiram ja jen porovnaval v jakem to je asi meritku a ze se tu reseni bere krapet za spatny konec

0/0
17.10.2011 14:04

gadzo z gheta

Re: blog

a jinak primo k tomu vyjadreni o romskych ghetech kdyz bydlite v romskem ghetu prodate svuj byt zhruba za 1/8 ceny jineho treba i mensiho bytu a kde ma clovek vzit tech zbylich 7/8? a kdo mu to nahradi? ne vsichni v ghetech dostali byt prideleny a ne kazdemu ho zaplatil stat :-P

0/0
17.10.2011 14:10

gmajlman

Nesouhlasim ...

Je to pomluva. Romales to bejt nemohli ty jsou preci NEVIDITELNI !!!!

+2/0
17.10.2011 8:59

mfVčera

Re: Nesouhlasim ...

;-D;-D;-D

0/0
17.10.2011 10:33

repulsion

PROC TO MEDIA TAJI?????

a o tomhle se na netu pro změnu nedočtete vubec.....tohle média tají....

http://www.prerovskenoviny.eu/prerov/nazory.php?id=8786

+10/0
17.10.2011 7:56

trikacka

Re: PROC TO MEDIA TAJI?????

Díky za tip, ale pochybuji, že si to někdo zodpovědný otevře a přečte a i kdyby, je mi jasné, že u nás není vůle s touhle etnickou skupinou něco dělat.

+2/0
17.10.2011 9:16

letadlo26

Re: PROC TO MEDIA TAJI?????

běžný obrázek, zajdem pro posily a oni napadli nás..........

+1/0
17.10.2011 9:27

letadlo26

Re: PROC TO MEDIA TAJI?????

ale myslím, že i na případ co uvádíte by měla romea jiný názor, jako má na tento případ.... http://www.romea.cz/index.php?id=detail&detail=2007_11036

+1/0
17.10.2011 9:28

gadzo z gheta

Re: PROC TO MEDIA TAJI?????

heh tak to ma romea velice zajimave informace cosi mi rika ze rozeny nacista by na sidlisti kde romove tvori vetsinove obyvatelstvo asi dlouho neprezil ;-D ovsem jeji duveryhodnost dokazuje i to ze podle ni je ti dva chudaci honili s nozem a podle jinych vcetne policie si pro ten nuz sli do auta na parkoviste kde je pote take nasli v dost hruznem stavu je tam take psano cosi o nejake macete ale zadna maceta se u incidentu nenasla ja osobne silne pochybuji ze romea na miste cinu byla psali to pekne z teplicka jejich tezce vydrenych bytecku ;-D

+1/0
17.10.2011 11:12

Glock Mark XIX

Špatné posouzení

Útočníci nebyli Romové, ale NÁSILNÍCI a pravděpodobně i ZLODĚJI. Je mi fakt jedno, zda byli bílí, černí, žlutí, přičmoudlí. Rozhodující jsou činy, ne etnická příslušnost..

Prosím redakci idnesu, aby neprovokovala hloupými titulky.

0/0
17.10.2011 7:30

CarolusMagnus2

Barva kůže není zločin,

ale indikátor zločinců.  Když 4% tvoří přes 60% odsouzených vězňů, pak má barva kůže informační hodnotu.

+9/0
17.10.2011 7:37

rentka

Ano, byl to problémista.Nemíval u sebe "drobné" pro cikáňata

a před dospělými cikány nedokázal rychle utíkat. A komu jednou cikáni namlátí, toho bijí pořád. Tak to je pojem "problémista", každou chvíli v nemocnici a na policii.

+4/0
17.10.2011 2:21

Bivoj biji Supy Hyeny a VeVerky

Je to náké divné

druhy napadený je doma a prý si po "ráně do hlavy" raději nic nepamatuje;-D. To byla rána ;-) za hodinu šel z nemocnice domů  ;-D

Nechápu proč ten první běžel od aut k domu s nožem v ruce.... zezadu se dá bodat jen do zad a je to proti klacku Romů co vyběhli z domu nedostatečná zbraň

0/0
17.10.2011 0:47

nexus99

Zavřel bych ty napadené až by zčernali!

Ať si ti rasisté vyzkouší, jak jim bude, když je bude někdo obviňovat z takových činů. Menšina to nemohla být, protože nám svou mírumilovnost dokázala již tolikrát, že by příslušník majoritní části raději před projevy přízně emigroval.;-DRv

+3/0
16.10.2011 22:33

danny47

Informace iDnesu-u....

těm ještě nekdo věří..... ?

+5/0
16.10.2011 21:44

sámvelkýmao

Re: Informace iDnesu-u....

snad ano. ale je to top secret.............................

0/0
16.10.2011 21:49

Lubomír H

Re: Informace iDnesu-u....

Pochopitelně, že NE ! My se sem chodíme bavit! Víte jaká je s cenzory sranda ;-D

+3/0
16.10.2011 22:57

rentka

Re: Informace iDnesu-u....

Ano, pokud víte jak na dukáty. Já už tady nechal několik desítek účtů. A těch zbytečných emailových schránek...;-D;-D;-D

+6/0
17.10.2011 2:23

johnymistr

tady

to smrdí prázdnejma měšcema, dámy pánové. Jen bych chtěl podotknout, že žádný jednoduchý řešení neexistuje

0/0
16.10.2011 21:29

kodlik77

Re: tady

To řešení je NAPROSTO jednoduché. Trvat na stejných podmínkách pro všechny, i kdyby to mělo znamenat postavení dvou dalších věznic za 30 miliard.

+4/0
16.10.2011 21:35

kajak v zakoně

Re: tady

A máš přibližnou představu, jak je zaměstnáš...? Mně přijde, že rozpojovat několik dní vlakovou soupravu a vláčet spřáhla do sběrny je práce, kterou bys možná fyzicky vůbec nezvládnul... Kdyby měli jinou normální práci, asi by tohle nemuseli.,...?8-o

0/0
16.10.2011 21:40

opportunity

Re: tady

Třeba na stavbě těch věznic.

+2/0
16.10.2011 21:41

kodlik77

Re: tady

ONI musí v první řadě chtít. Jenže nechcou. A kdo je v chládku, ten se nemnoží...

+1/0
16.10.2011 21:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.