- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Většina těchto staveb je odsouzená k zániku.Díky umístění a původnímu účelu je obvykle obtížné je prodat.Nakonec se ke koupi rozhodnou nájemníci proto, že jim nic jiného nezbývá.Horko těžko pak budovu financují.Trpí hlukem od železnice a stavbu devastují po nocích i opilí cestující a rozjívená mládež. Na druhou stranu je to lepší jak nechat tyto budovy chátrat.Dráhy nastavily ceny nájmů tak vysoko,že většina organizací budovy opustila a šla jinam.Na spoustě nádraží tak chátrají i docela pěkné stavby.Stávají se azylem bezdomovců a zlodějů a po čase nezbude nic jiného než je strhnout.Tak hospodaří organizace kde většinu má stát.
management se rozprchne tam, kde ještě bude co rozkrást a Titanik konečně dosedne na dno
Ty jsi fakt "chytrák".. ty myslíš, že ten rozprodej je proto, aby si ČD prodloužily svůj život? :)
Na tak velký dům to je dobrá cena, nemluvě o výši nájmu...
Ja bych to nebral. za pul druhyho mega to koupis, a dalsi dve mega do toho nacpes.
To musí bejt radost, když na ně ČD vybalí, že to musejí koupit. Snad měli nasyslený peníze díky nízkýmu nájmu. A kdyby se tam zbudoval ještě jeden byt, měli by o přísun peněz postaráno.
No tak koupit to nemusí ... mají jen předkupní právo. Pokud to nebyužijou, koupí to nějakej podnikavec na nastěhoje tam nepřizpůsobivé.
Jinak souhlas. K dnešní železnici už není potřeba tolik budov, chceme-li po ČD efektivitu, musí se zbavit předimenzovaných nemovitostí. Na západě se to udělalo už dávno a v nádražích budovách se bydlí a/nebo tam jsou hospody.