Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bendl těsně porazil Tluchoře, jemuž Nečas vyčetl podíl na vládní krizi

Premiér Petr Nečas upevnil svou pozici v ODS. Dokázal zabránit tomu, aby Petr Tluchoř, kritik jeho vlády s Věcmi veřejnými, uspěl při volbě šéfa středočeské ODS. Pozici dokázal s Nečasovou podporou uhájit Petr Bendl. Nečasovi tak vyšel manévr, když z Bendla udělal ministra zemědělství, aby zvýšil jeho šanci, že porazí Tluchoře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oprudil6

díval jsem se na otázky , Bože chraň zemědělce !

ten bendl , to je síla !!

0/0
16.10.2011 19:01

Bivoj biji Supy Hyeny a VeVerky

S bendlem bude mít ODs ve střednách Čechách

14 procent , zatímco s Tluchořem jenom 13,9

0/0
16.10.2011 17:21

oprudil6

tato volba svědčí o strachu o koryta a o zakázky !

Soudný člověk se tomu musí zasmát !!  ;-D;-D;-D

0/0
16.10.2011 7:30

Maryčka Magdónová

jeden korupčník

vedle druhého

0/0
15.10.2011 23:10

Avina

Lišov-pan Urban,Grech atd.

Jedni to projí,druzí rozkradou.Žádný rozdíl pro Vás.Jako podnikatel či invalida to posoudíte podle svého:-P

0/0
15.10.2011 20:00

Avina

Novodobá...

Tak nevím,vše podle diktátu-to je jako...

Legrační obsazování koryt experty za ....

Bendl je dobrý ,jak chameleon.Obdivuji jeho sebevědomí-asi i těm slovům sám věří.8-o

+1/0
15.10.2011 19:55

neuman

Ale ale nenechte si ujít!

Tak na základě rukou psané čmáranice odvolal odéessák Pospíšil, co se chystá uzavřít koalici se socessmanama, Rampulu! http://www.euro.cz/id/p0lijune35s91g7m85n28bekm/detail.jsp?id=103834

0/0
15.10.2011 19:50

Bivoj biji Supy Hyeny a VeVerky

Oba dva kandidáti mají bobky

ani jeden nepovede kandidátku do boje s Rathem. Že by se toho ujmul soudruh Nečas  osobně ???

+2/0
15.10.2011 17:54

davidh2002volnycz

POZITIVNÍ KAPKA V MOŘI HNUSU ODS

To že Tluchoř nevyhrál je určitě velmi pozitivní. Ovšem je to dosti málo na to, aby to nějak zvlášť zlepšilo obrázek ODS v mých očích. Pořád je to pro mě strana korupčníků, i když jsou tam decentní posuny. Jako například prohra Tluchoře. Takže malý, velmi malý a opatrný palec nahoru pro ODS.

+5/0
15.10.2011 17:39

jacih

Re: POZITIVNÍ KAPKA V MOŘI HNUSU ODS

A to ma bejt lepsi Bendl? :D:D::D

0/0
16.10.2011 14:09

ligac

Re: POZITIVNÍ KAPKA V MOŘI HNUSU ODS

to jako že tam dosadili bendla , tak to je jako lepší ? Ti dva sou v jedné lajně bez rozdílů ;-D

0/0
16.10.2011 14:29

baano

ještě že ten Kočí-Tluchoř nezvítězil,

byla by to ostuda ODS, však se divím, že vůbec ve straně ještě je, vyhodil bych ho hned, stačí se podívat na obličej a z toho se hodně vyčte

0/0
15.10.2011 17:31

Hnuti.za.samostatný. Kocábostán

Já bych snad zakázal být politikem lidem mladším 40 let...

...protože jak je možné, že o našich životech rozhodují lidé, kteří se nikdy nepohybovali mezi normálními lidmi a nejen podle řečí jsou úplně vytrženi z reality? To, že je Bendl ministrem zemědělství, aniž by si kdy kopnul motykou do hlíny, je jenom k pousmání, ale ono to funguje v celé poslanecké sněmovně - vždyť tam některý xichty vidí člověk dvacet let, tak jak můžou vědět, jak se žije lidem mimo sněmovnu...?:-P

+4/0
15.10.2011 16:40

davidh2002volnycz

Re: Já bych snad zakázal být politikem lidem mladším 40 let...

Částečně máte pravdu. Optimální by bylo, kdyby ministr byl vždy velkým odborník k dané věci. Ale myslím, že je důležité, aby byl ministr zejména vynikajícím managerem a politikem, tzn. aby si našel skvělé lidi, kteří oboru rozumějí, uměl je řídit a uměl vyjednat pro rezort a v rezortu to nejlepší. Pak nemusí být znalost oboru podmínkou, byť by to bylo optimální. Tím nechci tvrdit, že pan Bendl je (bude) skvělý ministr zemědělství. To nevím....

0/0
15.10.2011 17:42

DAVIDIANUS

Kočí nekandidovala ?

Snad napřesrok.....

0/0
15.10.2011 16:35

DAVIDIANUS

Jediné, co z toho vyplývá,

že David Rath bude dobrým hejtmanem i v dalším období....R^:-)

+7/0
15.10.2011 16:22

DAVIDIANUS

Je to úplně jedno,

který Neználek působí na kterém postu.....

0/0
15.10.2011 16:20

čulibrkbrk

Co byl Topolánek,

víme všichni.Ale Nečas je nepřekonatelněji větší.

+4/0
15.10.2011 16:12

pompo456

Re: Co byl Topolánek,

Svazák ? Jo modrou si zachoval ;-D;-D;-D

+1/0
15.10.2011 16:19

MrSean

Na tom obrázku je to jeden větší ksindl vedle druhýho...

Děkuji IDNES, že mi zkazil sobotní odpoledne ihned poté, co jsem rozklil jejich stránky...

+11/0
15.10.2011 15:59

pod kopyty žížal 2

Re: Na tom obrázku je to jeden větší ksindl vedle druhýho...

R^

0/0
15.10.2011 16:15

pompo456

Re: Na tom obrázku je to jeden větší ksindl vedle druhýho...

R^;-)

0/0
15.10.2011 16:20

zadlužený Rostislav Grech z Lišo

ODS je pohodová strana,jediná volitelná.

JE DOBŘE ŽE VLÁDNE PRAVICE. SOCÁNCI A JEJICH VOLIČI BY VŠECHNO PROŽRALI.

+5/0
15.10.2011 15:58

vyvoraný vorvaň

Re: ODS je pohodová strana,jediná volitelná.

Jakou diagnozou to trpíte?;-)

+3/0
15.10.2011 16:06

DAVIDIANUS

Re: ODS je pohodová strana,jediná volitelná.

Lepší prožrat, než rozkrást.....;-D

+1/0
15.10.2011 16:21

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: ODS je pohodová strana,jediná volitelná.

Žádná pravice ovšem nevládne, v tom je ten problém.. ;-D

+2/0
15.10.2011 16:39

davidh2002volnycz

Re: ODS je pohodová strana,jediná volitelná.

Jak už tady bylo napsáno. Lepší všechno společně prožrat (ČSSD), než všechno individuálně rozkrást (ODS). ODS je metla České republiky. ČSSD není o mnoho lepší. Ale pokud bych neměl jiný výběr, určitě bych po ODS nesáhl. A kdyby byl jediný výběr ODS, tak emigruju.

+3/0
15.10.2011 17:45

Indi.HK

Re: ODS je pohodová strana,jediná volitelná.

ČSSD nekrade? A od kdy?

0/0
15.10.2011 18:59

TTRX - bratranec děda Vševěda

Bendl, to je ten jak mlátil svojí manželku?

8-o

+3/0
15.10.2011 15:55

Z-drcený kostkový cukr

Oba dva jsou tragédie.

+1/0
15.10.2011 15:36

vyvoraný vorvaň

Re: Oba dva jsou tragédie.

Tragedie je cela ODS:)

+5/0
15.10.2011 15:38

DAVIDIANUS

Re: Oba dva jsou tragédie.

i s topkou NULAJEDENÁCT....

+1/0
15.10.2011 16:23

Agatha Christie

Jaká krize ve vládě?

Byl snad někdo zavřen za korupci a zlodějny? Nebyl. Krade se vesele dál, zvedají se daně, zdražuje se i vzduch. Tak co se svazákovi nelíbí ?8-o

+3/0
15.10.2011 15:14

lopee

Re: Jaká krize ve vládě?

Přesně. Navíc já si nějak nevšiml, jakou že to ministerskou funkci Tluchoř vykonával, že byl ve vládě, tedy měl podíl na její krizi. Nečas zase mystifikuje. :-/ Tohle je stejná pitomost, jako kdyby tvrdil, že za vládní krizí může opozice.

0/0
15.10.2011 15:27

Agatha Christie

Re: Jaká krize ve vládě?

Je vidět, že si z pudu sebezáchovy čím dál víc lže do kapsy. Věřím, že se mu každé ráno před zrcadlem zvedá žaludek ze sebe sama. A ty žaludeční vředy mu docela přeji. :-P

+4/0
15.10.2011 15:29

lopee

Re: Jaká krize ve vládě?

R^

0/0
15.10.2011 15:33

vyvoraný vorvaň

Re: Jaká krize ve vládě?

Jenze pak sahnutim do kapsy zjisti, kolik mu to sype a s radosti se vyda premierovat:)

+2/0
15.10.2011 15:37

xinea

Re: Jaká krize ve vládě?

Je třeba číst mezi řádky - Tluchoř dělal evidentní prohlášení do televize, která ve vypjaté situaci vyjednávání jasně komplikovala šance na kompromis. Silácká prohlášení jako Paroubek ...

0/0
15.10.2011 15:39

duml

Standartní žumpa už se vykecala,je čas solidní diskuze

Hvězdy všech politických diskuzí,jak supi čekající na jakoukoliv zprávu o pravici,se snad už vykecali jak při ranní hygieně a snad se nyní ozvou všichni,komu záleží na odchodu figurky Ratha z postu, získaného jen kvůli 30 Kč poplatkům u lékařů. Tyto poplatky se sice ukázaly jako nezbytné a lidi si na ně normálně zvykli,ale byly bohužel hlavním problémem u většiny voličů .

  Teď se chystala podobná věc u stravenek,naštěstí se ODS už poučila a kvůli těmto a podobným banalitám snad neztratí mnoho hlasů zvláště u jednoduchých voličů. Zaměřit se na problémy,které Ráth a jeho nohsledi nezvládá,to se od ODS čeká !!:-/

+2/0
15.10.2011 15:13

Agatha Christie

Re: Standartní žumpa už se vykecala,je čas solidní diskuze

Poplatky se ukázaly jako nezbytné, lidé si na ně zvykly a co se změnilo? VZP si nevystačí ani 2 dny. Miliardy na IZIPy se odčerpávají do Švýcarska. Tak kde je nějaká pozitivní změna?8-o

+2/0
15.10.2011 15:16

mirni

Re: Standartní žumpa už se vykecala,je čas solidní diskuze

jeste drobnost - poplatky byly nutne zejmena proto, ze pan Julinek snizil platby za statni pojistence, cimz vznikla sedmimiliardova dira ve financich a ta se nejak musela zalepit... to byl duvod

0/0
15.10.2011 15:20

Agatha Christie

Re: Standartní žumpa už se vykecala,je čas solidní diskuze

Jen první IZIP odčerpal skoro 2 miliardy, teď se buduje druhý za další miliardy. Dozorčí rada VZP má desítky milionově odměňovaných vyžírků. Pak nemají chybět peníze na léčbu a platy lékařů. Rv

+1/0
15.10.2011 15:23

mirni

Re: Standartní žumpa už se vykecala,je čas solidní diskuze

nesouhlasim s vami - byly jen jednou casteckou ktera prispela CSSD k vytezstvi v krajskych volbach - hlavni duvod byla politika vlady pana Topolanka  a  jsem presvedcen ze tentokrat to bude zase tak - lidi zuroci vsechny ty korupcni afery , vsechny ty kauzy zametene pod koberec i kdyz se hodne recni o vysetrovani padni komu padni - kdyz pak padne na nekoho z koalice tak se to ututla - nejvice na ODS viz Drobil, viz Vondra, viz Bartak atd. ... tohle je to co lidi proste nezkousnou .. ty poplatky a bylo to i podle tehdejsiho pruzkumu, si vetsina lidi bez problemu dokazala predstavit ze je budou platit - ostatne postihuje to nejvic starsi generaci ta chodi nejvice k lekarum a ze oni by ovlivnili volby tak silnym zpusobem to snad uznate je nesmysl!  to jen media dala tohle jednoduche vysvetleni ale skutecnost byla jina, takova  o ktere se radeji nemluvilo...vlastne kdo vi treba ani nesmelo, protoze jeden z dilu Reporteri CT byl zakazan a nepromital se....

0/0
15.10.2011 15:19

xinea

Re: Standartní žumpa už se vykecala,je čas solidní diskuze

Jake kauzy a CO se to vlastne ututla? Drobil se resi, staci sledovat zpravy, policie navrhuje obvineni. Totez Barta. Co me osobne vadi, jsou akcie na dorucitele, ze s timto nic nechteji delat. Plno politiku i na komunalni urovni ma tajne podily v nejruznejsich firmach, ktere ziskavaji statni zakazky. Dokud se od tohoto jasne nedistancuji, tak boj s korupci je jen nalepkou, a ne realnym cinem ...

0/0
15.10.2011 15:44

vyvoraný vorvaň

Re: Standartní žumpa už se vykecala,je čas solidní diskuze

Pokud si ODS mysli nadale, ze volby projela kvuli poplatkum, tak jen tak dal k dalsim jejim prohram ve volbach...:)

0/0
15.10.2011 15:24

Agatha Christie

Re: Standartní žumpa už se vykecala,je čas solidní diskuze

Potřebují na někoho hodit vlastní neschopnost. Na koho jiného, než Ratha, Paroubka a komunisty. Jenže tomu věří už jenom oni sami. ;-D

0/0
15.10.2011 15:26

lopee

Re: Standartní žumpa už se vykecala,je čas solidní diskuze

A co ODS zvládá? ODS bojovala proti komunistům, ale protože od semišové půlotočky je to již více jak dvacet let, je to poněkud vyčpělé. Pak bojovala proti Paroubkovi. Teď již vám zbyl jen ten Rath. Sice to zkoušíte i na jiné, ale není to ono. Když se to sečte, tak ODS nemá program. Vypadá to, že císař (strana) je vážně nahý.

0/0
15.10.2011 15:32

vyvoraný vorvaň

Re: Standartní žumpa už se vykecala,je čas solidní diskuze

Mozna zkusi jeste Recko:)), i kdyz tam nas zene milovymi kroky...

0/0
15.10.2011 15:35

Moi_Caterine

:D

Tak podil mu vyčetl, panečku, to jsou mi věci. A co je to ten podil? ;-D

0/0
15.10.2011 15:13

vodní želva

Tahle strana už ve Středočeském kraji nikoho nezajímá.

Středočeský kraj je jediným, kde ještě má šanci pravice příští rok vyhrát volby. Je pravděpodobné, že to bude kopírovat volby v Praze a vyhraje TOP 09. Voliči by si měli uvědomit, že hlasy pro ODS v krajských volbách jsou hlasy pro koalici ODS + ČSSD.

0/0
15.10.2011 15:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.