- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak má teplota v zavazadlovém prostoru vliv na spotřebu benzínu - nebo nemá ? Myslel jsem, že tak jako tak, venku mají -50C, motory teplo vytvářejí pořád, tak jde jen o to, kolik se ho užije k topení a kolik vypustí ven. Jak to je, poradíte někdo ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Bleed_air
klima odebírá motoru vzduch, což mu žere výkon, takže je třeba víc výkonu. Proto se třeba vypíná na start, aby se motory zbytečně nezatěžovaly něčím nepotřebným.
http://www.outsidermedia.cz/Piloti-strojnici%E2%80%A6-1.aspx
mega demagogický článek..., díky...
já myslim, že se nezkazilo a něco ho sežralo..., takže žádná větší škoda nevznikla...
to tam mají veršovat Vergilia nebo co?
Vogonske basne by byly lepsi...
v kolektíve niekoľko hodín predsa odznejú podobné hlášky. To si ako máme myslieť že za pilotov a letušky idú iba suchári bez zmyslu pre humor?
Toto je úplná malina oproti tomu, keď R.Reagan , mysliac si že mikrofón nie je zapnutý oznámil, že za 5 minút začína bombardovanie ZSSR.
Sami si nebyli jistí,kdo z nich letadlo právě řídí... to je síla.Ve vlaku jsou taky dva,taky si tedy občas nemohou být jistí,to je tedy nejlepší jezdit busem,tam je to jasný.
tak ono se cim dal tim vic na poslednich nehodach ukazuje, ze nejvetsim problemem jsou piloti (polaci s prezidentem, zminovana air france, naposledy hokejisti v rusku) , kteri nedelaji nejlepe svou praci. Pak je k zamysleni, jestli odmena za jejich praci neni spise preplacenim jako lepsich ridicu autobusu a masinfiru