Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dětský časopis naštval Klausovou, přišel o dotace

Nadační fond Livie a Václava Klausových nečekaně uťal příspěvek časopisu Zámeček, který už 13 let slouží dětem z dětských domovů. Děti se domnívají, že kvůli "neuctivé" reportáži z návštěvy první dámy. Ta to odmítá komentovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karel-smíchov1

Mě by

zajímalo kdo přispívá do nadace nadlidí  klausových !!![>-]

0/0
27.10.2011 17:13

dolda1

Otázka reporté ...a vy tady nemáte svobodu projevu?????.....

odpověď Livie: máme!!!, ale musíte držet hubu!!!;-€V;-D

0/0
20.10.2011 7:47

lagrima

majestát??

Docela by mě zajímalo čemu paní Klausová říká majestát první dámy?Jaký je ona majestát?Nebo  by raději chtěla  aby se jí říkalo Vaše urozené veličenstvo??Kdyby nebyla manželkou narcistického prezidenta,tak by po ní ani pes neštěkl....RvRvRv

0/0
19.10.2011 23:27

Zloděj a lhář jako každý v ČSSD

Čí chleba jíš, toho píseň zpívej

a ne jaký chleba jíš, takovou píseň zpívej

0/0
19.10.2011 22:57

Fai Rodis

Taky nevim,

proc Gracian Svacina studuje zrovna tu Univerzitu J.A. Komenskeho se sidlem u nas na Zizkove. Pry je to tam kapanek jako na pravech v Plzni. Obzvlast ten jeho obor, tady masova komunikace, si pry nevedl nejlip:

"O nízké kvalitě výuky na Komenského univerzitě loni v létě veřejně mluvili bývalí pedagogové. Někdejší vedoucí katedry sociální a masové komunikace Petr Žantovský uvedl, že zápočty tu dostávali i studenti, které pedagogové v hodinách nikdy neviděli."

http://tinyurl.com/3q2pwnw      http://tinyurl.com/3kzsj7g

0/0
19.10.2011 20:27

Píítr

Re: Taky nevim,

No protože je to tunel, taková ODSácká klika, kterou nam posvětil náš školsky ministr nebo ministrant? teď nevím no prostě ten, co svým podřízeným opravuje úkoly, aby na té provařené škole nepropadly, to by bylo fakt už blbé ne??RvRv

0/0
26.10.2011 13:04

ippokorny

Kdo dává peníze, má plné právo se rozhodnout podle sebe,

a není povinen nic vysvětlovat. A že se údajně naštvala, to je spekuce. Co když prostě nemá peníze? Já je také nemám, takže vám nic nedám, ani mě nemusíte naštvat. To je prostě lidská či zvířecí povaha, dáváte psovi každý den kus sýra a když vynecháte, tak štěká, vyzkoušeno na sousedovic psovi.  ta P.P:

0/0
19.10.2011 17:06

tajny agent

Re: Kdo dává peníze, má plné právo se rozhodnout podle sebe,

Kdyz neco clovek prestane sponzorovat tak to predem sponzorovanym oznami spolu s duvodem ...

0/0
19.10.2011 20:33

ippokorny

Re: Kdo dává peníze, má plné právo se rozhodnout podle sebe,

To se hodně pletete. To mám obejít všechny žebráky v Praze a řídi jim, že od teď již nedostanou nic? Prostě si podali žádost a já maximálně zveřejním, kdo dostane. Nebo se všem má vysvětlovat, proč ne? To jsme opět u těch žebráků. P.P:

0/0
19.10.2011 22:28

tajny agent

Re: Kdo dává peníze, má plné právo se rozhodnout podle sebe,

trosku si pletete nahodne hozeni drobnych kdy ten clovek nikdy nevedel od koho je mel a pravidelne prispivani na nejakou cinnost ... proste se Charita zachovala sproste ... to je cele a kdo to nevidi tak je stejny sprostak.

0/0
20.10.2011 1:58

ippokorny

Re: Kdo dává peníze, má plné právo se rozhodnout podle sebe,

Nepletu, vy se domníváte, že existuje něco jako pravidelné přispívání, ale na to by musela být nějaká smlouva, která tu rozhodně nebyla. Tedy při rozdělování penez je nedostali. P.P:

0/0
20.10.2011 11:44

mirni

uz zacinam chapat proc je casopis Respekt

onim nejhorsim v ocich nejvyssich Klausu

0/0
19.10.2011 13:57

mirni

no comment

Ptala se mě, jak si dovoluju takhle očerňovat svůj domov,

proč o něm píšu ve chvíli, kdy tam byla ona. Já jsem jí v jedné chvíli s

omluvou skočil do řeči a řekl jí, že můj článek nepochopila, že jsem

vůbec nepsal o ní, a ona se strašně rozčílila, jak někdo může říct, že

to nepochopila, když ona je první dáma," cituje Respekt Svačinu.Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/z-detskeho-domova-zamiril-studovat-media-reportazi-nastval-klausovou-1zx-/studium.aspx?c=A110412_175150_studium_bar

0/0
19.10.2011 13:56

mfVčera

JÁÁÁ JSEM PRVNÍÍ DÁÁÁMA!!!!

No jo a tohle já musím živit ze svých daní!!;-O Rv

0/0
19.10.2011 10:53

zupan

Vsak uz dlouho "prvni damou" nebudeš!

+5/0
19.10.2011 10:27

999666999

Koho chleba jíš,

toho písničku zpívej ;-D;-D;-D;-D

0/0
19.10.2011 10:23

zupan

Nevedel jsem, ze je tak bohata. Deli nase penize.

0/0
19.10.2011 10:30

999666999

Re: Nevedel jsem, ze je tak bohata. Deli nase penize.

Jasně, nehájil jsem ji.

0/0
19.10.2011 11:02

iwwi

tak trochu jiný pohled

mám dojem, že to trochu vypovídá o chlapcově akceptování darů jako samozřejmosti (je to bohužel případ většiny dětí v DD, oni pouze berou a nejsou zvyklí dávat, to jim předkládá společnost jako "kompenzaci" jejich "hendikepu"). Pokud by mě někdo ráčil sponzorovat, já proti němu ani půl slova ;) ...pokud od někoho přijímám cokoliv ke zlepšení své životní situace, tak se podle toho chovám...většina diskutujících by asi s klidem poslala do "pr...." svého živitele a pak k němu bezostyšně natáhla ruku :"dej" :O

+3/0
18.10.2011 9:05

AnalyzaNow

Ne "chlapec" ale časopis dostával dar

O úrovni arogantních východňárů, "prvního páru" země, Klausových svědší nejen to, jak Lívie ROSAMUNDA Miština-Klausová seřvala onoho dnes studenta žurnalistiky, nebo jak "jakoby náhodou" odstřihly od pravidelné roční podpory časopis dětských domovů Zámeček (za to, že jeho pracovníci "dovolili" zveřejnit Svačinův mimochodem slušný článek ale v "nedůstojném" kontextu návštěvy Vaklafem opakovaně podváděné "první dámy")

to, jak se Klaus i carevna Lívie velkopansky chovají za současné návštěvy gubernie Ústí nad Labem.

V paměti a na internetu jsou také informace, podlézavé popisy sekretářky tehdejšího hejtmana Šulce z jejich předchozí návštěvy gubernie.

Jako východňári, Klausovi prostě nesnášejí nic jiného než adoraci (viz. od Lucinky Bílé atd.) Jsou to nedobří, mstiví lidé.

+2/0
19.10.2011 4:14

Pejsátko

Re: Ne

Ale ani to neznamená, že by měla nadace povinnost dávat někomu dar.

+1/0
19.10.2011 10:08

zupan

Re: tak trochu jiný pohled

Umíte se hluboce vcítit do pocitů dětí z "děcáku". Asi jste jej prožil.

0/0
19.10.2011 10:32

SYETEY-KOTZOUR

dočkejte času

až se Papa Tunel s první dámou odebéřou na zasloužené smetiště dějin.....zbyde jen štos neprodaných knih pana neomylného ve velkoskladech;-D Přiznám se, že se už těším (i na reakce skalních adorantů);-D

+1/0
17.10.2011 12:39

AnalyzaNow

Zbývá jen 500 dní, pak Klaus bude škodidit jinak, ne z Hradu

S Bátorou a jinými, kteří k němu přilezou, doufajíc v další lukrativní příležitost, je budeme mít pěkmně pohromadě.

Lituji jen KSČM, koho bude na Hrad volit a Vladimíra Vladimíroviče (Putina), protože i on ztratí v Hradu spolehlivého štěkacího psa na nezadržitelnou karavanu potřebné hlubší integrace EU.

+1/0
19.10.2011 4:17

zupan

Re: dočkejte času

drahy papir do sberu... Stejne jsme to vsechno zaplatili, stejne jako platime omrzelý presidentsky pár z Ukrajiny, tedy Zakarpatske rusi.

0/0
19.10.2011 10:34

nols

sdělovací prostředky jsou vlatněny je několika lidmi

To je přece známá věc, že všechny sdělovací prostředky jsou vlastněny je několika lidmi nebo společnostmi a tím se kontroluje veřejné mínění. Tady jen ta zmíněná paní zareagovala přesně tak jak reagují její židovští soukmenovci pokud se jim něco nelíbí. Jednoduché a efektivní.

0/0
17.10.2011 1:45

mysh.82

Re: sdělovací prostředky jsou vlatněny je několika lidmi

Možná by to chtělo napočítat do tisícovky, a pak to zkusit formulovat znovu. A nebo víš co? Radši počítej do nekonečna, aby tě už nikdo nemusel poslouchat. Vlastníci médií samozřejmě mají kontakty s politiky, někteří více, někteří méně, ale kdo alespoň nahlédne do mediálního světa, vidí, jaký tam zuří konkurenční boj. Určitě to není tak, že by všechna média ovládala hrstka nějakých mocných, jak jste vybájil vy ve svých mokrých snech. A ty kecy o Židech, to už je úplně mimo - znáte vy vůbec osobně aspoň jednoho Žida? Pochybuju. A i kdybych jich třeba já poznal stovky, nikdy bych si podle toho netroufal soudit celý národ.

0/0
19.10.2011 15:30

rebbe

Re: sdělovací prostředky jsou vlatněny je několika lidmi

Rozhodně nepovažuji za správné komukoliv, v tom i Livii Rosamundě Klausové, rozené Mištinové, nějaký původ. Své rodiče si stejně, jako my vybírat nemohla, je to čistá náhoda, že se narodila do rodiny komunistických funkcionářů. To, co je, je především vlastní snahou a zásluhou, stejně jako náš pan prezident. Nešetřil ani námahou, ani penězi, aby se stal prezidentem, pochopte to!V

0/0
19.10.2011 21:31

837

No to je šreklich, kvůli uražení majestátu první dámy

neposlat dotaci.

Na druhé straně kvůli uražení majestátu ministra zahraničí napojeného na zelené extremisty nechodit  na vládní jednání, vydírat, posílat výzvy  pracujících učitelů a vědců jak v padesátých letech aby zločinec co ten svatý majestát urazil byl okamžitě jako úředník státní správy odpraven a zničen,  to je naprosto demogratické a OK, to je přímo kříšťálově čistá pravda a láska ve svém svatém tažení proti zlobě a nenávisti. :-)

0/0
16.10.2011 9:53

AnalyzaNow

Carevna Lívie by je nejraději poslala na Sibiř

Holotu jednu nevděčnou, nejen studenta žurnalistiky Svačinu, ale hlavně personál dětských domovů, který časopis Zámeček vydává.

0/0
19.10.2011 4:19

cunami

majestát

Jó chlapče, málo jsi lezl do určité majestátní části těla a teď Zámeček přišel o peníze. Příště zkopíruj nějaký článek z 50. let, akorát přepiš jména, oslovení a místní názvy a hned budeš mít penízky na študia.

0/0
16.10.2011 9:52

AnalyzaNow

Ano, Vaklaf+Lívie Rosamunda souhlasí s TAKOVOU žurnalistikou

Která "důstojně" pochlebuje tomuto amorálnímů párečku pilných oportunistů za každého režimu a situace.

+1/0
19.10.2011 4:21

pakostič

Klausová napsala studentovi:

"...že nemám úctu k lidem a k majestátu první dámy."

No tak nevím, nepřipadne vám v současné době operování nějakým majestátem první dámy směšné?

0/0
16.10.2011 9:27

felson

Re: Klausová napsala studentovi:

Nenapsala. Jedná se o autorovu interpretaci telefonického rozhovoru s paní Klausovou.

0/0
16.10.2011 10:36

DADAnce

Re: Klausová napsala studentovi:

Je to ještě mlaďoch a není zvyklý si všechno nahrávat... ale po téhle zkušenosti jistě začne.

0/0
17.10.2011 1:24

felson

Re: Klausová napsala studentovi:

Nebyla to paní Klausová, kdo zveřejnil obsah soukromého rozhovoru. S člověkem, který by se řídil vaší radou, bych se rozhodně nekamarádil.

0/0
18.10.2011 3:10

zupan

Jeji nazor je svaty a basta

0/0
19.10.2011 10:36

AnalyzaNow

Carevna Lívie ROSAMUNDA v kloboučku "jako Alžběta"

Za poslední "vzácné návštěvy" prvního páru (tedy když se KSČM volená hlava státu právě NEPÁRUJE se svými podřízenými LETUŠKAMI) v gubernii Ústí n. L., totalitně podlézavým způsobem na internetových stránkách kraje zdokumentované sekretářkou tehdejšího hejtmana Šulce, se Lívie ROSAMUNDA Miština-Klausová právě v jednom děcáku objevuje ve "slušivém kloboučku jako jej nosí královna Alžběta."

0/0
19.10.2011 4:25

zupan

To co sluší Alžbětě musí přece ještě více slušet Liviji.

0/0
19.10.2011 10:40

bezdůvodně_smazaný_posedmé.

Vyhlašuji sbírku na protest proti Livii Klausové

Pojďte nahradit odmítnutou dotaci z důvodu osobní ješitnosti paní Livie Klausové. Právě

jsem zadal příkaz k úhradě na účet časopisu Zámeček 2139851001/5500 ve

výši 100 Kč. Zpráva pro příjemce: "Dar na protest proti způsobu jednání

Lívie Klausové". Doufám, že se najde 300 dalších lidí, a 30 tisíc pro

Zámeček bude pohromadě.

+2/0
16.10.2011 2:57

mpixel

Re: Vyhlašuji sbírku na protest proti Livii Klausové

RvRvRv

raději ty peníze pošlu nějakým pokorným dětem, co si darů váží

+2/0
16.10.2011 5:35

ModroPlach

Re: Vyhlašuji sbírku na protest proti Livii Klausové

A z ceho usuzujete, ze si nevazi daru? Z toho ze pravdive popsal situaci, ktera v domove panuje? Mel radeji lhat?

+1/0
16.10.2011 11:34

AnalyzaNow

Klausovi "liberálně" potrestali pracovníky časopisu

že si "dovolili" publikovat šlánek Svačiny, který sice byl slušný, navíc nekritizoval carevmu Lívii ROSAMUNDU MIŠTINU-Klausovou ale ona neunesla, že krizizoval praktiky děcáku v SOUVISLOSTI s její (velkopanskou?) návštěvou.

Ješitná ega Vaklafa (vizu teď jeho odpovědi občanům v Roudnici) a Lívie ROSAMUNDy MIŠTINY-Klausové jsou prostě paranoidně posedlá strachem, aby se jim náhodou nepresentovala "nedůstojnost".

0/0
19.10.2011 4:30

karel-smíchov1

Re: Vyhlašuji sbírku na protest proti Livii Klausové

souhlasím a posílám 300 Kč [>-]

0/0
27.10.2011 17:22

lennieh

K puvodnimu clanku...

Clanek mladeho novinare z DD jsem si precetla, abych zjistila, jakyze to neomaleny nazor v nem autor vyjadril (odkaz na nej je tady http://www.duha.cz/clanky/700.html). A ejhle, ona je to reportaz, tedy slohovy utvar, ktery ma v prve rade objektivne vylicit deni na danem miste vcetne vypovedi pritomnych! To, ze tim prostredim je detsky domov, jehoz chovanci maji peprnejsi jazyk, to je fakt. O pani Klausove se autor vyjadril ponekud neuctive jen jednou, kdyz podotkl "prijede Klausova"- vypustil tedy zdvorilostni pani nebo mohl uzit alespon neutralni Livie. Autor spise tlumoci nastvani deti z DD pro nadbytecnou a pro ne nesmyslnou praci, nez nejaky nazor. Takze pak je spis na miste se ptat, zda mel byt clanek uverejnen nebo radeji ulozen do supliku. Ale pak se take ptejme, zda chceme vedet, jak si deti v DD ziji, co si mysli a co prozivaji.

+1/0
15.10.2011 23:14

lennieh

Re: K puvodnimu clanku...

To, zda bylo zamitnuti dotace reakci na clanek, se nedozvime, ale bylo by to od NF LaVK podle a nizke. Na druhou stranu jak uz zaznelo, dar je dar a narok na nej neni. Ale zda se, ze se uz nasli mnozi jini. A jeste neco: Tomas Slavata je frajer R^[>-]

+1/0
15.10.2011 23:14

ataknevím

Re: K puvodnimu clanku...

"pro nadbytecnou a pro ne nesmyslnou praci, nez nejaky nazor."  už z mnhoha stran jsem slyšel, a i sám jsem si to leckdy uvědomil, že dětem dětských domovů je uklízení vlastního životního prostředí, o čemž  vlastně vůbec nic nevědí, jen přítěží a obtěžováním. Tak se mi jeví i příspěvek  té žurnalistické naděje, která se bezesporu úspěšně zařadí po bok našich mnoha věcí nechápajících a pomlouvačných škrabalů, jímž nepřemýšliví intošové tak rádi tleskají .

0/0
19.10.2011 20:41

Fai Rodis

Re: K puvodnimu clanku...

Pry mu Nora Fridrichova zabezpecila nejakou brigadu v televizi, ze bude prepisovat redaktorum zpravy. Urcite s radnym konkurzem a tak...

Viz zde"

http://www.studenta.cz/magazin/article/542/gracian-svacina-spoluzaci-nechapou-jak-muzu-zit-bez-penez

0/0
19.10.2011 20:58

ignorantka

proc je na ilustracnim fotu Jar Jar Binks?

0/0
15.10.2011 20:21

ModroPlach

Asi bych nemel problem, kdyby domov vedl deti k uklidu

pravidelne, nezavisle na pritomnosti nejakych "elit", ve stylu "zijeme tady tak si to tu udelame hezke". Ale pristup "prijede Frau Klaus, je treba se tvarit ze je to tu hezci nez ve skutecnosti" je hnus.. Takovy az bolsevicky bych rekl. Kluk to popsal dobre, a neni prilis prekvapive, ze Klausova hned vystartovala jak cert z krabicky.

+6/0
15.10.2011 16:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.