Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dávky pro postižené se spojí, tvrdší pravidla pro podporu Senát zamítl

Senátoři posvětili změny ve vyplácení dávek zdravotně postiženým. Několik dosavadních dávek se má podle vládní předlohy sloučit ve dvě. Další novelu, která zpřísňuje pravidla pro vyplácení podpory v nezaměstnanosti, horní komora odmítla. Koaliční většina ve Sněmovně ale veto může přehlasovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

annalucie

já tan pořád nevidím jednu podstatnoou věc

jak je to s pobíračema soc dávek,ne podpory v nezaměstnanosti,tak je přece časově omezena... ..nepřizpůsobiví dostanou vše bez máknutí malíčku...a v podstatě jsem na to přišla,oni by stejně nepracovali,i když by to koště drželi

0/0
13.10.2011 22:07

bfmlpsvz

Další hyenistický návrh z dílny TOP 09.

Lidé by mohli dostat po dvou měsících po registraci na úřadu práce nabídku veřejné služby v rozsahu až 20 hodin týdně. Pokud by ji bez vážných důvodů odmítli, budou vyřazeni. Je možné, že najdou tací komici, kteří ucěří, že se to bude týkaz dlouhodobě nezaměstnaných?  Je tam podmínka, být alespoň rok zaměstnán za poslední 2 roky, což dlouhodobě nezaměstnaných se netýká. Takže, jak může Drábek tak klidně lhát prochází mu to? A ti, u kterých výplach mozku Kalouskem, Nečasem, Mádlem a Issovou proběhl úspěšně, mu to ještě věří. 8-o

+2/0
13.10.2011 17:56

všehoschopný ministr financí

Re: Další hyenistický návrh z dílny TOP 09.

;-€;-€R^

0/0
13.10.2011 18:00

avatar30

Re: Další hyenistický návrh z dílny TOP 09.

Ta podminka je tam leta letouci. Navic, kdyz budu napriklad vyhozen s 3 mesicnim odstupnym, tak se mohu na urad prihlasit az po tech 3 mesicich a teprve po dalsich 2 budu muset pracovat. Kdyz tak neucinim prijdu o podporu v nezamestnanosti, kterou bych stejne dostaval uz jen 3 mesice, ale navic i o jine davky a budu si muset navic platit ZP. Takze to neni uplne tak, jak pisete neb se to vyrazne dotkne dlouhodobe nezamestnanych. Tim nerikam, ze s tim uplne souhlasim, jen konstatuji fakta.

0/0
13.10.2011 21:09

jafava

Re: Další hyenistický návrh z dílny TOP 09.

Když dostanete 3měsíční odstupné, doporučuji Vám, přihlásit se stejně do tří pracovních dnů na úřadu práce, protože jinak si budete muset sám hradit zdravotní pojištění a taky se Vám tato doba nebude započítávat jako náhradní pro výpočet důchodu. Sice podporu v nezaměstnanosti začnete pobírat až po třech měsících, ale být na ÚP registrován, to se určitě vyplatí!

0/0
14.10.2011 6:51

skokánek

Jestli

to dobře chápu,tak v tuhle chvíli je příspěvek na provoz auta 7990 ročně,byl 10 000 a snížil se na rok,který ovšem trvá už třetím rokem o 2000 a bude se snižovat na 5200?

0/0
13.10.2011 17:42

BořekŠikula

Re: Jestli

Příspěvek se lišil podle stupně postižení, těch (necelých) 10 tisíc bylo pro 4. stupeň.

0/0
13.10.2011 18:09

skokánek

Re: Jestli

ano to vím,máme ho pro dceru,snižoval se na 7900 a teď by nově měl být 400 měsíčně bez ohledu na stupně?

0/0
13.10.2011 18:12

acvil

Re: Jestli

...těch 400 Kč je příspěvek na mobilitu, ten by se měl vyplácet měsíčně všem lidem starším než jeden rok, kteří se sami nemůžou pohybovat nebo orientovat. Druhou dávkou by byl příspěvek na zvláštní pomůcky -  třeba peníze na koupi auta. Dotace by činila až 200 tisíc korun na deset let - tj. 20 000 Kč ročně...takže pokud to bude pravda, tak by to nebylo tak špatné...hlavně aby to směřovali k těm, co to skutečně potřebují, a ne k mladým "invalidním" důchodcům v Adidas teplácích...Rv

0/0
13.10.2011 20:32

skokánek

Re: Jestli

jj,to chápu,máme ho na orientaci,o nákup jsme nikdy nežádali ,jenom o provoz a to vypadá,že se tedy bude ještě snižovat,200 000 na deset let tomu nějak nerozumím,protože teď je 100 000 na pět let,to nedojde moc ke změně,no počkám až to vyjde ve sbírce:-)

0/0
13.10.2011 20:40

Horskamys

Každá strana si hájí své voliče

ODS živnostníky, KDU fráterníky, no a ČSSD bezdomovce a nezaměstnané

+2/0
13.10.2011 17:02

Mysel

Re: Každá strana si hájí své voliče

CSSD nezamestnatelne a nezamestnane.

0/0
13.10.2011 17:33

bfmlpsvz

Re: Každá strana si hájí své voliče

TOP 09 miliardáře, milionáře a korupčníky.

+1/0
13.10.2011 17:48

p0rek

Re: Každá strana si hájí své voliče

Opět jste nezklamal.Od srdce jsem se zasmál.Zajímalo by mne jen,kam na ty nápady a příspěvky chodíte.Určitě tam bude rudá a dělná atmosféra.Něco jako Rudá záře nad Kladnem,ale bez Toníka,zato s bfmlpsvz.

0/0
13.10.2011 17:59

bfmlpsvz

Re: Každá strana si hájí své voliče

Ty také nikdy nezklameš. Sice nerozumíš problematice a nevíš o co se jedná, ale protože to vyšlo z TOP 09 tak je to geniální, co Mádlovče. Až příště budeš na něco reagovat, tak si nejdříve prostuduj, čeho se ten příspěvek týká. :-P

0/0
13.10.2011 18:06

p0rek

milí rudí.

vždy jsem byl přesvědčen,že senát je na nic.Nyní,kdy senát zrudnul se ukazuje,že je nejen na nic,ale i silně škodlivý pro naši neduživou ekonomiku.Takto chtít chránit některé nezaměstnané,tak to je děs. Děs ala Škromach.

+2/0
13.10.2011 16:52

BezPrace com

Re: milí rudí.

Souhlasím, Senát je totálně zbytečná investice (instituce) ;-D

0/0
13.10.2011 16:56

.Zmuda

Re: milí rudí.

Proč se snažíš komentovat něco, čemu absolutně nerozumíš ....

To snad není pravda, co sem leze za exoty.

0/0
13.10.2011 17:13

p0rek

Re: milí rudí.

exot vypadá jinak,pane zmuda.Asi jako někdo,kdo v roce 2011 věří rudochům.

0/0
13.10.2011 17:30

všehoschopný ministr financí

Re: milí rudí.

to jo, nebo třebas ještě ti, co věří Kalousovi že?:-P

0/0
13.10.2011 18:01

bfmlpsvz

Re: milí rudí.

A rudému Nečasovi a členovi ÚV NF Kalouskovi. :-)

0/0
13.10.2011 18:07

BezPrace com

CO takhle zrušit také ty "tvrdé" podmínky placení SP?

NAVRHUJI, aby nejprve zrušili povinné platby SP a každý se na případnou nezaměstnanost připraví sám a po státu nebude NIC chtít! Zaopatří se v době nezaměstnanosti a podobně i na důchod!

-

KDO bude chtít, tak ať si klidně platí státní SP a spoléhá na stát, že mu stejně NIC nedá ani v době, kdy ho vyhodí z práce ani v době, kdy půjde do důchodu. No a kdo si nebude platit SP, tak si dokáže našetřit a investovat jinak, aby pak tu dobu přežil! JEDNODUCHÉ a smysluplné! 8-o

+3/0
13.10.2011 16:41

Oerteplur

Re: CO takhle zrušit také ty

vy jste se zbláznil ! Slepice, která nese zlatá vejce se přece nezabíjí ;-)

0/0
13.10.2011 16:44

BezPrace com

Re: CO takhle zrušit také ty

Někdo tomu říká zbláznit se, někdo zase mít selský rozum ;-D Ale chápu, jak to myslíte, kapři si rybník nevypustí.

0/0
13.10.2011 16:49

Mysel

Re: CO takhle zrušit také ty

Zni to atraktivne, ale... Uvazoval jste o ztratach kvuli zvysene kriminalite? ;o)

0/0
13.10.2011 17:32

BezPrace com

Re: CO takhle zrušit také ty

No tak jestli tomu nezamezí policie, která je placená z našich daní, tak pak stačí stejným způsobem zrušit i daně a každý občan se zařídí sám. Třeba si občané zaplatí soukromou ochranku v domě, ulici, čtvrti, třeba si zaplatí domobranu a místního šerifa a udělají si možná lepší pořádek a ochranu, jak dnes zajišťuje státem placená policie. ;-D

0/0
13.10.2011 18:09

Bivoj biji Supy Hyeny a VeVerky

Re: CO takhle zrušit také ty

co hlavička chlapečku , nebolí tě ???

0/0
13.10.2011 21:33

Vedoucí kolotoče bez koček

To bude tunel...

...zalozim firmu A, ktera nic moc nevyrabi. Zalozim agenturu B. Najmu jako A lidi od agentury B, bratru 400 lidi. Na Svarc. Zinkasuju penize v B od UP za umisteni lidi v A, lidem v A ale vyplaty nezaplatim, firmu dam do likvidace a zalozim novou... :-) A to mne napadlo jenom po precteni jedineho odstavce v clanku. Zdejsi koumaci urcite vymysli dalsi a lepsi tahy, jak prispevky za umisteni uchazecu vytahovat z rozpoctu statu jeste efektivneji... ;-D At zije TOPka, nejlepsi strana v dejinach zeme! Jeji zakony jsou dokonale pro lidi, co se ridi heslem "nebat se a nakrast!". :-)

+1/0
13.10.2011 16:38

BezPrace com

Re: To bude tunel...

To není jen problém TOPky, ale všech stran v parlamentu! Bohužel, jaký občan, takový politik! 8-o

0/0
13.10.2011 16:42

Oerteplur

Nezaměstnaní spotřebují na dávkách cca 40 mld ročně

z toho více než 1/2 předtím pracovala a odváděla sociální pojištění. Při HDP v ČR, který je 3669 mld je tedy omezení výše vyplacení podpory nezaměstnaným opravdu velkou úsporou ! ;-D

0/0
13.10.2011 16:34

BezPrace com

JÁ teda opravdu čumím, co se zde vůbec děje!?!

JAK to, že "Agentury by získávaly za každého uchazeče 5 000 korun a za jeho umístění 1 250 korun."? To jako stát bude soukromým agenturám ještě platit? Ví vůbec stát, že agentury dostávají provize od firem, kterým dohodí zaměstnance? Ví vůbec státní ouřada, že nějaká agentura dostane třeba 3 měsíční platy IT specialisty, když mu dohodí práci u nějaké firmy a že to může být provize třeba 300 tisíc?!? 8-o

-

KDO zase tohle vymyslel? Opravdu rozum zůstává stát, kdo tam sedí za panáky! 8-o

+3/0
13.10.2011 16:34

136N

Re: JÁ teda opravdu čumím, co se zde vůbec děje!?!

Ale přece potřebný potřebnému dopřeje.;-)

0/0
13.10.2011 16:59

ODSCSSD 5

v tomto pripade je to v poradku... problem totiz neni v teto

podpore v nezamestnanosti..... problem je predevsim v priplatcich na dite, priplatcich na bydleni, davky v nouzi atd atd.... tak je cerna dira.... vetsina chorobnych pobiracu davek uz davno podporu v nezamestnanosti nebere.

+3/0
13.10.2011 16:32

BezPrace com

Re: v tomto pripade je to v poradku... problem totiz neni v teto

HLAVNĚ by měli zrušit ty procenta ze SP, co jdou na podporu nezaměstnanosti, když uprostřed hry mění ty pravidla, z čeho se skládá SP. Pak se každý zařídí dle potřeb a nebude spoléhat s nějakou podporou v nezaměstnanosti na stát! 8-o

0/0
13.10.2011 16:36

LimonadovyJoe03

Mají strach o voliče. Ještě by se z nezaměstnaných stali

zaměstnaní a přestali by volit ČSSD.

+7/0
13.10.2011 16:29

kukvykuk..

Re: Mají strach o voliče. Ještě by se z nezaměstnaných stali

Tak to úúúúrčitě;-D

0/0
13.10.2011 16:31

Horskamys

Re: Mají strach o voliče. Ještě by se z nezaměstnaných stali

Jasně, že má pravdu. Jakou jinou logiku by mělo jednání rudého senátu? Nechceš mi tvrdit, že socanský senát má tolik starostí o nevoliče ČSSD, že ne? :-)

+1/0
13.10.2011 16:37

Duke._._Nukem

Re: Mají strach o voliče. Ještě by se z nezaměstnaných stali

venuj se radsi komediim, v tom ocividne umis chodit..:-)

0/0
13.10.2011 16:33

Horskamys

Re: Mají strach o voliče. Ještě by se z nezaměstnaných stali

Máš pravdu

+1/0
13.10.2011 16:37

všehoschopný ministr financí

Re: Mají strach o voliče. Ještě by se z nezaměstnaných stali

a ty už máš dnes hotovo, copak? ;-O;-DRv

0/0
13.10.2011 16:37

untermenschvonsocdem005

Re: Mají strach o voliče. Ještě by se z nezaměstnaných stali

R^R^;-D!!

+1/0
13.10.2011 16:43

Mysel

Re: Mají strach o voliče. Ještě by se z nezaměstnaných stali

Velmi zjednodusene, ale v zasade pravdive.

0/0
13.10.2011 17:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.