Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komando ČEZ při vymáhání pokut zákony neporušilo, rozhodl soud

Ani posledních třináct zaměstnanců ČEZ, kteří u černých odběratelů elektřiny nevybíravě vymáhali pokuty, se nedopustilo trestného činu. Minulý týden o tom pravomocně rozhodl odvolací soud. Členy komanda, kteří chodili v uniformách a ozbrojení, před třemi lety pozatýkal Útvar pro odhalování organizovaného zločinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Prophet

Tak fajn. Vyhrožujme si ve spolek. Pro zábavu.

Přinejmenším zastrašováním se provinili. To bych taky mohla sebrat na ulici nějaké Ukrajince a jít dělat hrobesácký bubáky na Pepu Tvaroha, ať mi vrátí ty 2 litry, co mi dluží. Jenže mě by soud odsoudil. A média by ze mě pak ještě vyrobila společensky nebezpečného snipera a hodila na pospas komentářistům. Pokud kvůli něčímu chování umírají lidé, něco je eticky špatné.

0/0
13.10.2011 23:48

bývalý volič ČSSD II

Kolik se musí šoupnout soudcům, aby vynesli rozsudek

podle mých požadavků jako třeba v tomto případě?

0/0
13.10.2011 23:28

thorough2

Re: Kolik se musí šoupnout soudcům, aby vynesli rozsudek

Možná někde mají tihle "soudci" ceník. Pokud nejedou na smluvní ceny.

0/0
17.10.2011 19:02

Overball

v pořádku

R^

+1/0
13.10.2011 13:50

Manstein

Re: v pořádku

V poradku, ze je za to nezavrou, ale zaroven v poradku, ze se od te doby praktiky techto uniformovanych, ozbrojenych elektrikaru zmenily. Ze uz chodi s policii a nesnazi se suplovat jeji praci. A ze si to pak zlodeji musi zodpovedet jako skutecni zlodeji. Je to cele trochu blize normalnimu systemu v normalnim state.

0/0
13.10.2011 13:56

Leinad

Re: v pořádku

Opravdu suplovali práci policie?

Když přijdu k dlužníkovi, zazvoním na něj a ptám se, kdy zaplatí (+připomínám možnost odpojení - to není výhružka, ale podmínky služby....) tak je to suplování práce policie? Pokud komando dělalo i něco více, neměl bych nic proti tomu, aby dostali podmínku...

0/0
13.10.2011 17:47

bývalý volič ČSSD II

Re: v pořádku

V Poděbradech za nimi zůstal zastřelený člověk. Samozřejmě nikde žádné důkazy, prostě ho zastřelili marťani.

0/0
13.10.2011 23:29

Hip

Re: v pořádku

na internetu bylo tenkrát i video, byl už mrtvej když přišli, do baráku je pustila manželka, šli do sklepa zkontrolovat instalalaci a tam našli ležet mrtvolu zloděje, kterej se radši zabil, než aby se zodpovídal za své činy, dobře mu tak.

0/0
14.10.2011 12:23

thorough2

Re: v pořádku

Bylo to opravdu tak v poradku jak sis vysnil kdyz byli rozpraseni na urovni CEZ? Podival ses na nektera videa, co tam rikaji? Treba ze jsou od policie? Nebo ze muzou nechat nekoho zavrit?

0/0
17.10.2011 19:05

hnusil VI. - věčný bojovník

Jen ....

Jen velka skoda, ze na neplatice a zlodeje si umi doslapnout jen CEZ.

+1/0
13.10.2011 12:20

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Jen ....

njn. v teto zemi neni pravo na strane zlodeju nic neobvykleho ;-(

0/0
13.10.2011 12:45

Leinad

Re: Jen ....

Jedna věc je právo a druhá věc je jeho vymáhání a práce orgánů činných v trestním řízení. Školy mají právo na to, aby sociálce hlásily absenci, sociálka má právno na to reagovat při výpočtu dávek. Popravdě - dělá to?

0/0
13.10.2011 13:34

BARON FON SAXOFON III.

Re: Jen ....

jak to souvisí s ČEZem?8-o

0/0
13.10.2011 13:36

Leinad

Re: Jen ....

Souvisí to s tím, že "právo chrání zloděje" - zákony jsou vesměs dobré, energetická společnost může odpojit neplatiče a vymáhat dluhy, ... ale málokdo se chová podle zákonů.

0/0
13.10.2011 13:39

tuan4

Re: Jen ....

.....................popravdě,někde a někomu.

0/0
13.10.2011 13:36

duhacenzor5

Re: Jen ....

neboj, clene komanda, vzdyt vas za to nezavreli.

0/0
13.10.2011 18:32

pepinolupino

Proč to neřeknou rovnou...

...že letošní zdražení elektřiny ČEZem bylo částečně i proto, že jsme také museli přispět na elektřinu zdarma pro příslušné soudce! ...Je to tady u nás k blití, zlatí komunisti, Husák by dnes puknul smíchy!!!

+1/0
13.10.2011 11:47

BARON FON SAXOFON III.

Re: Proč to neřeknou rovnou...

bla bla bla.....;-D

+4/0
13.10.2011 11:49

pepinolupino

Re: Proč to neřeknou rovnou...

Koukám, že některým tady nedochází závažnost diskutované problematiky...

0/0
13.10.2011 11:54

BARON FON SAXOFON III.

Re: Proč to neřeknou rovnou...

spíš reaguji na nesmyslnost dotyčného příspěvku.;-)

+1/0
13.10.2011 11:56

kid mrakoslap

Re: Proč to neřeknou rovnou...

Tou nesmyslnosti bych se tady zrovna moc neohanel, myslim ze to bylo receno dosti vystizne.

0/0
13.10.2011 12:25

BARON FON SAXOFON III.

Re: Proč to neřeknou rovnou...

máte dojem, že soudci za to, že komando sprostili dostanou deputátní elektřinu? hmmm.... dobrá tedy:-(

+1/0
13.10.2011 12:30

tuan4

Re: Proč to neřeknou rovnou...

R^

0/0
13.10.2011 13:40

Leinad

Re: Proč to neřeknou rovnou...

Proč myslíte?

0/0
13.10.2011 13:19

tuan4

Re: Proč to neřeknou rovnou...

.....................puknul?

Takže stejně by byl mrtvej.

0/0
13.10.2011 13:39

Deratizátor vulgo Krysařík

Vždyť je to tak jednoduché...

V dněšní době, kdy by měla mít většina spotřebitelů volně přístupný rozvaděč s elektroměrem, v němž je i hlavní jistič, není problém z kohokoliv udělat zloděje a neplatiče. Stačí sousedská "výpomoc" se stržením plomby na elměru či jističi (rafinovanější si vypomohou i novou plombou, chytře zmáčknutou kombimačkami) a potom jen telefonát na Horkou linku. Potom už stačí se jen pobaveně koukat za záclonou, jak si ti hodní hoši s neoblíbeným sousedem rychle poradí.

0/0
13.10.2011 11:36

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

Vzdyt je to tak jednoduche, v samosce vzit plechovku sardinek a dat ji sousedovi do tasky a pak se jen divat jak se na poput ochranka nepohodlneho souseda zbavuje, takhle to muzes implementovat na vse, takze jake je tve reseni? Dej si treba skrin az za plot, s tim, ze ti tam muze tedy energwetika prijit kdykoliv bez ohlaseni

+1/0
13.10.2011 11:41

Leinad

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

Bez ohlášení můžou chodit v několika případech a s doprovodem policie.

0/0
13.10.2011 13:38

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

Bez ohlaseni muzou chodit kdykoliv, protoze tvou povinosti je mit skrin na pristupnem miste, tak se prosim neztrapnuj a precti si nejdriv na co vubec reagujes

0/0
13.10.2011 13:40

Leinad

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

Mluvil si o skříni za plotem - za plot na soukromý pozemek (za dveře do bytu ve starém paneláku) nemůže každý. Je to sice případ pár historických baráků, ale za plotem je za plotem. :-P

0/0
13.10.2011 13:45

VyMeTaky

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

Ne, jsem povinen umožnit přístup. To neznamená, že si komando ČEZu může pobíhat po mým baráku, jak se mu zlíbí.

0/0
13.10.2011 14:30

tuan4

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

.........................nevím co je ,poput'.

0/0
13.10.2011 13:43

Hucinak

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

Obyčejný překlep, takže škoda vašeho času při hledání ve slovníku...

0/0
13.10.2011 19:57

tuan4

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

.....................aha.Já myslel že:

www.urbandictionary.com/define.php?term=poput

0/0
13.10.2011 21:46

jimmbo

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

ono je potreba opravdu trochu vic nez jen poskozena plomba abys byl obvinenej z neopravneneho odberu...

+1/0
13.10.2011 11:55

Deratizátor vulgo Krysařík

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

Však píši, že následuje telefonát od bdělého občana, kterýžto anonymně upozorňuje na možné porušení zákona.

0/0
13.10.2011 11:56

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

Ne, to moc nestaci, protoze mas neco jako historii a kdyz platis porad vesmes stejne, tak je to neco jineho, nez kdyz najednou platis 5x mene ;-)

+1/0
13.10.2011 11:58

AAA3

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

ne, ani to fakt nestaci

+1/0
13.10.2011 11:58

Alcatraz

Re: Vždyť je to tak jednoduché...

v zemi deratizera krysarika a zlatych komunistu pepinolupina by to stacilo

0/0
13.10.2011 13:27

lopenik III - duveryhodny ctenar

dobra zprava...

soud posvetil existenci soukromych armad... R^;-D

+2/0
13.10.2011 11:22

IARK - Králíček Chlupíček

Re: dobra zprava...

nekecej nesmysly, dnes uz jezdi s policii a zlodej uz nevyvazne jen s pokutickou ;-)

0/0
13.10.2011 11:24

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: dobra zprava...

nadsazka... ;-D... no nic... tak priste...

0/0
13.10.2011 11:33

IARK - Králíček Chlupíček

Re: dobra zprava...

Po tom co tu predvadis v diskusi by nikoho nenapadlo, ze to myslis jako nadsazku, kor kdyz je tak spatne napsana, ze defakto se stavis na stranu zlodeju

0/0
13.10.2011 11:37

pepinolupino

Re: dobra zprava...

Nejde přece o ty zloděje, ale o postup a ty přehmaty "komanda ČEZu"! Když Vám do baráku ve dvě v noci vpadne komando černých zakuklenců s nápisem na zádech a bouchačkama, složí Vás do kozelce a někam odvezou, aby Vám potom řekli, že "se jen přišli podívat, zda neberete elektřinu na černo, ale ono to bylo u souseda o dvě ulice dál", tak budete nadšením radostně výskat??

+1/0
13.10.2011 11:53

IARK - Králíček Chlupíček

Re: dobra zprava...

Nekecej nesmysly, kdyz dou, tak jdou najisto, vis oni si i presplot dokazi zjistit, zda je neco spatne ;-)

0/0
13.10.2011 11:59

duhacenzor5

Re: dobra zprava...

Nejen existenci soukromych armad ale take i to, ze tyto armady mohou beztrestne vydrat, prepadat, vstupovat na cizi pozemek, vloupavat se do ciziho domu, nutit te s namirenou pistoli podepsat falesne dluhy. Nadhera, mame se na co tesit. A kdyz nahodou pilisi vzderacsky gang pozaviraji, soud je propusti a odsoudi jejich obeti.Pak ze Kubiceho zprava o prorustani statniho aparatu s mafiemi nebyla pravdiva.Hunus, hnus, hnuj.

0/0
13.10.2011 18:30

BARON FON SAXOFON III.

jak říkal šikovatel řepa ve švejkovi,

"s neřádama se jedná neřádsky"

0/0
13.10.2011 11:18

nickless

Fandím ČEZu

Ti "poškození" jsou jen obyčejní zloději. Viděl jsem na internetu několik hodin videí z těch "zásahů komand". Žádná přepadovka, normální elektrikáři, kteří se souhlasem majitele vlezli na pozemky nebo do budov. Tam neuvěřitelné spotřebíče, které jely zadarmo. Ty "brutální výslechy" byly normální povídání u stolu, odkud mohli ti lidé kdykoliv odejít, což taky někteří udělali. A že se někomu, kdo krade elektřinu, vhrožuje, že bude odpojen? Co je jako špatně? Okradeni jsme my všichni. Pro ČEZ by nebylo nic jednoduššího, než zvýšit všem ceny a nechat nás to zaplatit všechny. Patří jim dík za to, že po těch pachatelích jdou.

+6/0
13.10.2011 11:14

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Fandím ČEZu

Je to jejich zarizeni a jako takovy k nemu maji mit pristup, pokud nameri cerny odber, tak by snad meli mit pravo jim sdelit, ze zda nezaplati, tak je odstrihnou . Jde o to, ze se pri cernem odberu neda zjistit kolik energie ze site presne odebiral a tak se jako zaroven pokuta dava, ze odebiral 24hodin dene maximalni kapacitu, tak to pak leze klidne i do statisicu a dobre jim tak. Souhlasim R^

0/0
13.10.2011 11:20

jimmbo

Re: Fandím ČEZu

Tak vyhlaska dava nekolik moznosti jak pocitat skodu... napr. podle odberu v dobe, kdy se vi ze mereji nebylo zmanipulovany. Pripadne cez ma samozrejme mereni i na trafostanicich takze de docela jednoduse zjisti rozdil mezi dodanou a vyuctovanou el. v ramci nejaky oblasti. A nebo vyhlaska definuje zcela jasne jak se pocita spotreba pokud se nic takovyho nevi... stejne tak urcuje kolik % na vic je pokuta za cernej odber..

.

jinak s timhle naprosto souhlasim, a tem zlodejum co kradli a kradou elektrinu preju ty trable ktery je ted cekaji kdyz se na ne prijde. NTZ melo snahu se domluvit, po tyhle kauze ta snaha uz neni... a ty penize co budou muset platit ted jsou podstatne vyssi nez kdyby se s nima ntz domluvila...

0/0
13.10.2011 11:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.