- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby se teď účastnil testovacích rozjezdů.
byl ten clovek v kabine nebo nebyl?
On tvrdil (dřívější články), že ne, že byl v zadní části letadla. Ale palubní technik by snad při startu v kabině být měl, ne?
Dodá Česká republika na každou rekonstrukci události další tři hokejisty?
To měl být vtip, ironie, nebo jen demonstrace hlouposti?
v ČR cítím katastrofu po každých volbách. A nikdy jsem se nespletl, vždycky k ní dojde.
měli zastavit letadlo pokud jeli po oranici a ne se pokoušet o vzlet.
No jo, ale to letadlo má vzletovou hmotnost 57 tun a na konci dráhy rychlost přes 200 km/h. Takovej kolos jen tak neubrzdíte a neuřídíte. Proto když už letadlu na dráze nezbejvá dost prostoru, aby mohlo bezpečně zastavit, tak už do toho vzduchu musí za každou cenu, jinak se rozbije buď o terén, nebo o navigační infrastrukturu za koncem dráhy.
Něco podobnýho se stalo v roce 2006 v Simferopolu: Piloti Tupolevu 134 pozdě zjistili, že nemají dostatečnej tah motorů na vzlet, a už to pak neubrzdili a rozbili se o radionavigaci. Video zde: http://youtu.be/xX_yB3mKdUg (pozor, drastické záběry)
Ale naprosto nechapu ze kdyz pilot prejel vzletovou "caru" a nepodarilo se mu odlepit od zeme proc okamzite nezacal brzdit
Myslíte ruční brzdou?
... brzdnou sílu ...
a proč ne? létal ve funkci palubního inženýra. Tzn. poměrně často a zřejmě i na stejném typu. Může právě proto vycítit, že letadlo startuje normálně nebo že se něco děje.
Dokud se odborníkům nepodaří objasnit celou katastrofu nebudet klid.Je to třeba udělat pro oběti a hlavně pro to aby se příště podobná chyba nemohla vyskytnout.
pro oběti? Si děláte srandu.
se psalo, že si nic nepamatuje a teď najednou tušil katastrofu - tak to chtěl spáchat sebevraždu, že tam lezl
"...už během startovacího manévru cítil, že se blíží katastrofa...."
Pomohlo by precist si clanek a zamyslet se nad textem. Nikde v clanku se nepise, ze tusil katastrofu pred nastupem do letadla. Zminuji se o pocitu behem startovaciho manevru. Premyslivyemu ctenari dojde, ze v tu dobu je uz prilis pozde snazit se vystoupit z letadla.