Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Radičová zkrátila své trápení, Slovensko čeká horký půlrok

Slovenská premiérka Iveta Radičová trvala na spojení hlasování o eurovalu s vyslovením důvěry vládě. Bylo přitom jasné, že nemá šanci uspět. "Chtěla opustit funkci tak, aby si zachovala tvář a odešla s čistým štítem," okomentoval pád vlády u našich sousedů politolog Petr Just.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pk203@klikni.cz

Hlavně

si soudružka Radičová tímto vysloužila nějaké teploučké místečko v BruseliRv

0/0
13.10.2011 13:43

Winston1984

Radicova vs. Merkle

Mě by nejvíc zajímal masáž, kterou Raďičová prošla při pohovoru s Merklí. To musela být famózní masáž.

Co jí tak mohla naslibovat, čim jí vyhrožovala atd. to by mělo celý svět zajímat víc než to, že někdo nechce dát prachy na uslintané Řecko. Nepletu-li se tak z ČR-SR území se jezdilo na kobereček do Moskvy - teď v "demogracii" se jezdí do Berlína ?

0/0
13.10.2011 7:51

jizerman

Re: Radicova vs. Merkle

take by me zajimalo, co tam probehlo. As bych ztratil o politice naprosto veskere iluze...

0/0
13.10.2011 9:58

freeLook

Re: Radicova vs. Merkle

v politice plati stare dobre pravidlo: "Silnejsi pes..." zde moc prostoru na iluze neni. treba ji vyhrozovala izolaci slovenska, zmenou dotacni politiky,....

0/0
13.10.2011 10:00

jizerman

Re: Radicova vs. Merkle

videl bych to spis na ty dotace... Ale dle meho to bylo opravdu silne kafe...

0/0
13.10.2011 10:06

freeLook

Re: Radicova vs. Merkle

jelikoz slovensko, stejne jako cr, je periferie velkych zemi (a jinak to bohuzel nikdy nebude) jako je rusko, nemecko, popr velmi okrajove usa...tak ze treba si na to zvyknout. jinak by clovek byl permanentne nastvany :-/

0/0
13.10.2011 10:11

jizerman

Re: Radicova vs. Merkle

Myslim si,ze by se vyplatila "federace" nas, SVK a treba POL na jednotne vyjednavani a hajeni zajmu v ramci Evropske Unie. Pak uz bychom nebyli tak moc slabsi pes;-)

0/0
13.10.2011 10:26

freeLook

Re: Radicova vs. Merkle

pro tuto moznost jsem taky tj. cr-sk-pl, ale take zalezi na individualnich zajmech, ktere tuto koalici mohou bourat. napr dnes "funguje"  vysegrad, ale treba na madarsku je videt, ze jeho zajmy jsou nyni uz prodany cine... takze to tristeni je na podnose.  nam se muze stat neco podobneho, treba s nemeckem, kdy nejaky politik usoudi, ze nemecko je pro nas dulezitejsi nez spolek stredoevropskych zemi a jsme u toho sameho... podle celkem uznavaneho analitika robejska to vypada pro nas ze tak i dopadneme... jakmile se evropa roztristi, tak zustane silne nemecko a okolni periferie na nej prilepene kde bude mit ekonomicke zajmy... on predpoklada, ze budeme mezi nimi. je to dobre ci spatne? nevim...

0/0
13.10.2011 10:45

Seven

No moc se nesmejte :)

casem dojde na vsechny, a muze prijit i menova reforma. A ta smaze vse. I penizky blbych setrilku naskudlene za xxxx let. A pomer 1:5 tu uz byl :).

0/0
13.10.2011 7:16

papuanec23

moj nazor

Radicovu potopil Dzurinda a je vlastna strana,ked ju dotlacili spojit hlasovania o dvoch roznych veciach do jedneho, pricom vysledok toho hlasovania a jej pad bol dopredu kazdemu jasny.Bohuzial,Radicova bola mozno sympaticka ale slaba premierka, ktora nedokazala odolat tlakom z roznych stran.Fico mozno vyhra volby ako obvykle, ale to neznamena ze bude premier, u nas to je trochu inak rozdelene.

Pokial ide o Euroval,bol to mozno dopredu prehraty zapas samozrejme, ale aspon niekto ukazal, ze nie je nutne automaticky prikyvovat eurokomunistom v Bruseli...je len otazka casu, kedy sa najde viac stran/krajin odhodlanych postavit sa tomu, co vobec nepripomina demokraciu ale hlasovanie politbyra spojene s natlakom, zastrasovanim a vydieranim.Ked nic ine, 'zavahanie' Slovenska mnohym ukazalo, ako to s tou eurodemokraciou v skutocnosti je, pretoze musela aspon na chvilu ukazat svoju pravu tvar... ;-(

+1/0
13.10.2011 1:51

freeLook

Re: moj nazor

sulik je jen populista, ktery se snazil nahrat par bodu do pristich voleb, nikoliv hrdina. vedel jak to dopadne tj. eu-val bude schvalen a i pres to potopil soukmenovce. ...tady jeste nekdo naivne veri v demokracii? ;-D

0/0
13.10.2011 10:28

mlčanlivý boban

Re: moj nazor

No, Sulík nespojil hlasovanie o euroválove s hlasovaním o dôvere vláde. Ani k tomu nikoho nenútil. :-(

0/0
13.10.2011 11:01

freeLook

Re: moj nazor

slovensko euroval schvalit muselo (to berte jako fakt, at se vam to libi nebo ne...me osobne tento zpusob nevyhovuje). spojeni s existenci vlady byla jedina moznost jak to prosadit. bud se sulikem nebo s ficem. co by se stalo kdyby rezerva nebyla schvalena je jen o spekulacich, nicmene slovensko by na tom rozhodne nevydelalo. to sulik vedel a presto radoby zasadove do toho nesel. kdyby byl premierem on tak si jsem jisty, ze zvedne ruku pro. jako okrajova strana si ten risk dovoli mohl...

0/0
13.10.2011 11:10

mlčanlivý boban

Re: moj nazor

Údajne eurohujeri a socialisti by Fica donútili hlasovať za tak či onak za euroválov v ďalšom kole aj bez pádu vlády. Len to už samozrejme nezistíme. Takto len parádne využil situáciu a je vysmiaty... :-P

0/0
13.10.2011 11:25

freeLook

Re: moj nazor

samozrejme ze i fico by musel hlasovat pro. navic on sam se ke zvednuti ruky hlasi/l, i kdyz s podminkou predcasnych voleb, protoze vedel, ze kdyz u lidi uz tak malo popularni vlada nepadne, tak si minimalne u dalsich voleb jednomyslnym odhlasovanim pohorsi. nehlede na jeho chovani ci politicke postoje hloupy neni, ale byl by, kdyby toho nevyuzil.

nicmene nejvice vysmaty je hlavne sulik, ktery pravdepodobne par hlasu navic, diky vnitrostatni a stranicke pragmaticnosti - resp. populizmu, ziska. pred mnohymi vypada jako hrdina, ale ve skutecnosti je to chlapecek, ktery si hraje jen na svem pisecku. o zachranu slovenska pred "ozebracovanim" mu rozhodne nejde.

0/0
13.10.2011 12:12

zijutady

Zase se opakuji, ale je mi jich fakt líto.

Když vidím jakpo reformách ještě před přijetím eura mladí , šikovní, vzdělaní slováci (bez závazků) zdrhali ze Slovenska za prací do ciziny a někteří dělali všechno možné, aby získali české občanství a nemuseli zpět do slovenské nezaměstnanosti. ...... je to smutné. A nic lepšího je zřejmě nečeká.

0/0
13.10.2011 0:20

Seven

Re: Zase se opakuji, ale je mi jich fakt líto.

Bohuzel mate pravdu :).

0/0
13.10.2011 7:14

Pete24

Tohle je vrchol absurdnosti. K čemu Slováky dotlačili je

neuvěřitelné. Kvůli půjčce Řekům spáchala slovenská vláda harakiri. Krucinál, to je hnus. Doufám, že Ficovi to voliči spočítají a že Sulík z toho vyjde se ziskem, jediný se zachoval skutečně jako nezávislý politik suverénní země, ostatní skákali jak loutky, to je trapné. Řeci se bouří a dělají dluhy a Slováci poslušně odevzdají peníze i vládu. Fico, jsi zmetek.

+3/0
12.10.2011 22:21

Centralní Mozek VeVerek Bartowyj

Radičoví - Celkem trhlá ženská

nejlepší bylo to její hlasovaní za nepřítomnou kolegyni;-D

0/0
12.10.2011 21:28

Jean-Pierre

Re: Radičoví - Celkem trhlá ženská

Upresním. Kolegyňa nebola neprítomná, stála pár metrov od nej a súhlasila s tým, aby zahlasovala. V slovenskom parlamente sa to stalo už viac krát, ale Radičová bola prvá, kto sa vzdal mandátu. Najlepší bol predseda parlamentu Paška, ktorý chcel dopisovať do už schváleného zákona, pretože tam niečo zabudli dať.

0/0
12.10.2011 21:40

Centralní Mozek VeVerek Bartowyj

Kecy je to habadůra .. rozehrávání politických hrátek

kdyby to nechala hlasovat normálně tak to prošlo

0/0
12.10.2011 21:27

opportunity

Slovensko čeká horký půlrok

No jo, přesně tak dlouho budou vydělávat na řecký dluh.

0/0
12.10.2011 21:17

El Commandante 10.1

Koniec

Hnusnej Mubaračice , Sorosovho poskoka , je tá najlepšia správa pre každého normálneho Slováka ! A Vám to môže byť u p..... !!:-P

0/0
12.10.2011 21:10

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Koniec

No Radičová celkem ano, ale ten euroval ne. To víš, s jídlem roste chuť, a když jedlíka nikdo nenechá hladovět, může to dopadnout zle i pro nás.

0/0
12.10.2011 21:28

Zirkon

nechápu Radičovou

Proč se  tvářila tak tragicky, když to sama  úmyslně  rozbila.

Nemusela  Euroval  spojovat s důvěrou vládě.

Asi se těší na  spolupráci se socialisty.

+1/0
12.10.2011 21:03

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: nechápu Radičovou

To víš, divadýlko pro voliče. Asi jako sliby TOP 09.

0/0
12.10.2011 21:08

o.kostal

fascinuje me, jak lide radi utraci

premrstene penize za zbytecne veci ...

0/0
12.10.2011 20:37

Jarda HK

Pan Sobík neodolal a stal se "světovým " politikem.

Euroval se zatím nekoná, ale totální rozval slovenské vlády a potupení premiérky Radičové ano. Proslov pana Sobíka byl  v mnoha směrech oprávněný, ale v konečném dosahu Slovensko poškodil a znedůvěrohodnil. Myslím, že pan Sobík neodolal  vstoupit se svými "SaSíky"  v známost  celého současného politického a burzovního dění podobně jako úředník Standard § Poor, který si vyskočil před měsícem na USA a zviditelnit svojí osobu.. Jediný hmatetelný výsledkem bude uvolnění otěží populistovi R.Ficovi. Tak hodně štěstí Slovensko. Doufám, že to panu Sobíkovi  příštích volbách spočítáte. Poznámka. Myslím, že pan Fico není tak jasným vítězem jak si myslí. Protože pozor - v parlamentu byl rozhodně větším zastáncem prostých občanů Slovenska právě pravicový pan Sobík. A po volbách?  Pokud vyhraje Smer, tak s populistickou politikou se těžko dají plnit rozpočtová pravidla EÚ. Tak hodně štěstí i vám pane Fico i s vašimi voliči.

0/0
12.10.2011 19:59

richie03

Re: Pan Sobík neodolal a stal se

Pán Sobík? Na Slovensku politika s takýmto menom nemáme, aspoň nie vo vrcholovej politike.

0/0
12.10.2011 20:01

richie03

Re: Pan Sobík neodolal a stal se

Ale s tím Ficom máš pravdu. Bude Bič Boží pre Slovensko, najmä pre ďalšie generácie, ktoré to vládnutie budú musieť splácať!

0/0
12.10.2011 20:03

svedek casu

Re: Pan Sobík neodolal a stal se

asi jako ty privát důchodové fondy;-) naivo!!

0/0
12.10.2011 20:10

o.kostal

Re: Pan Sobík neodolal a stal se

dluhy se neplati, to jsi se jeste nenaucil ??????

0/0
12.10.2011 20:41

net.Xtreme proti diskriminaci

Jistě, to je čistý štít...rozbít vládu a nesmyslný zákon

prosadit...

+1/0
12.10.2011 19:33

kaktusak

Slováci jsou zase před námi.

+3/0
12.10.2011 19:24

ezra

Re: Slováci jsou zase před námi.

v rozbíjení vlády socany jsou daleko za námi a co se týče každoměsíčního vyslovování nedůvěry vládě, toho čísla snad na Slovensku nikdy nedosáhnou;-D

0/0
12.10.2011 19:52

o.kostal

Re: Slováci jsou zase před námi.

a v cem jako? co je u nich rozdilne nez u nas?

maji snad vice rozhadanou politickou scenu nez my? NE!

maji snad rozumnejsi volice? NE!

maji snad mene korupce? NE!

maji snad mene zlodeju? NE!

0/0
12.10.2011 20:38

Zirkon

Re: Slováci jsou zase před námi.

Mají jednu zodpovědnou volitelnou stranu, která v praxi dokázala, že  ji záleží na  vlastních občanech.

SAS.  A to je k nezaplacení.

+7/0
12.10.2011 21:04

peena3

SAS ve volbách jen získá ...

+1/0
12.10.2011 19:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.