Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sexuální výchovu ve školách nahradí divadlo a besedy

Počet lidí s nemocí AIDS roste, na školách přesto uvažují o rušení sexuální výchovy. To pobouřilo sdružení Art for Life, které proti rozšíření viru HIV bojuje. Povinné osnovy informující o sexu a pohlavních nemocech chce proto organizace nahradit alespoň besedami a divadlem. Do škol vyjede v lednu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kidkid

Tak to je prima

Sexuální výchovu na školách nahradí divadlo. To jako budou na jevišti souložit s kondomem? A besedy budou se zasloužilými prostitutkami ze silnice E 55?

No potěš hodiny, za nás dělal přednášku ve škole lékař.

( Ti co pravidelně souložili směli před školou kouřit)

+3/0
16.10.2011 1:35

xchickox007

Re: Tak to je prima

a kde je to v článku napsaný, to je čistý populismus,desinformace a zkreslování faktů...ty seš typickej fanatickej katolík... Zkreslit a očernit (v horším případě zamlčet) je to stejný jako kdybych tu napsal,že v hodinách přípravy řeholníků se učí jak upalovat lidi a znásilňovat chlapečky..... A hlavně zatajovat,zatajovat a zatajovat

0/0
16.10.2011 9:07

837

Re: Tak to je prima

Jo to je typický fanatický katolík, co určitě tvrdí svým potomkům že děti nosí čáp. ;-D

Vám pomateným extremistickým zelenobolševikům už opravdu straší, pro vás je každý kdo nesouhlasí s tou vaší povinnou výchovou o homosexualismu a nasazování kondomů  ve školách od první do poslední třídy fanatický katolík, a co jste proboha vy, uřvaná extremistická klaka která nás tady věčně otravuje se svými psychickými problémy. ;-€

+2/0
16.10.2011 10:18

xchickox007

Re: Tak to je prima

Nooo, nemůžu mluvit za všechny diskutující, ale já sem normální heterosexuální občan ČR, který toleruje homosexuály, nevidí důvod v zákazu potratů... a považuje za velmi potřebné, aby děti dostaly informace....

Co jsi nebo kdo jsi ty nevím... ale vzhledem k tomu, že už tady máš nejmíň 15tej nick, tak to asi hovoří samo za sebe...

Nehledě na sexuální výchovu, a články tady, doporučuju ti se jít léčit... Protože fakta jsou taková, že 80%

obyvatel ČR je se mnou za jedno, 15% je to fuk, a Vás fanatiků, tmářů a pod.... nemocných lidí je tak možná 3% teda ještě míň než homosexuálů.... Ale slyšet ste všude pořádně

+1/0
16.10.2011 11:39

837

Re: Tak to je prima

Fanatický katolík, tmář atd. to jsou ty správné výrazy těch skutečných zelenobolševických extremistů.

Uvědom si že my normální kterých je většina na rozdíl od Vás nechodíme juchat s komunisty proti radaru a to ani tehdy když s ním nesouhlasíme, nechodíma se na Šumavu přivazovat do korun stromů, nechodíme demonstrovat aby byly vyhozeni ze státní správy zelení extremisté, nepíšeme kvůli tomuhle rezoluce a dopisy, nechceme zavádět do škol jako povinnou nějakou výuku nějaké svojí ideologie, zkráceně řečeno Vás uřvaných extremistů je naprostá menšina, vy jen jste ochotni chodit na ty všechny akce a povykovat a povykovat a normální lidi značkovat za foby všeho možného, nácky, rasisty, tmáře a bigotní katolíky.

+2/0
16.10.2011 11:52

Milda1

Re: Tak to je prima

A jak jsi přišel na to, žze zrovna ty jsi normální? Jenom podle toho, že máš jiný názor?

0/0
16.10.2011 12:28

Wolodyjowski

Re: Tak to je prima

dej si hadr na hlavu a zaplat' elektriku, at nemusíš číst lenina při svíčkách xch;-D

0/0
16.10.2011 21:26

xchickox007

Pár pouhých faktů

Organizace, provádějící osvětu pro HIV,pan Doktor Uzel, ČSSD,Zelení a pod... = 0 mrtvých, max. Státní dluh, ale zanedbatelná brzda vývoje společnosti...

katolická církev,vorp, konzervativci,radikálové,fanatici= milióny mrtvých v případě církve, statisíce zneužitých, milióny neinformovaných, a velká brzda v rozvoji společnosti....

jenom malé srovnání...nenechme pronikat do státní správy katolickou lobby, a nedělejme z MŠMT filiálku fanatického a zpátečnického VORPU

+1/0
16.10.2011 1:25

macarát

Re: Pár pouhých faktů

VORP má na svědomí statisíce zneužitých? Jak se mu to podařilo?

0/0
16.10.2011 2:59

xchickox007

Re: Pár pouhých faktů

VORP má na svědomí ty neinformovaný....i když už se asi těžko dozvíme kolik rodičů to podepsalo, jen kvůli tomu aby vychovali z dítěte tmáře, a zneužívali ho ( a no nevědělo co to je ) slovy fanatičky jochové..Dítě nepotřebuje všechny informace (proč asi jochová zastává tento názor...hlavně kvůli tomu,aby to dítě nepoznalo sex. Zneužívání a nemohlo žalovat rodiče nebo faráře pedofila=to je skutečný cíl vorpu)

0/0
16.10.2011 8:40

837

Re: Pár pouhých faktů

Naprosto správně náboženství a extremismus nemá ve školách co dělat, dneska se nám do škol necpou katolíci aby sypali dětem do hlaviček ty svoje náboženské blafy , dneska se nám tam cpou extremisti se svou zelenobolševickou ideologií a těmhle je potřeba naprosto jasně také říci D.O.S.T.

http://www.akce-dost.cz/dost.htm

0/0
16.10.2011 8:33

Wolodyjowski

Re: Pár pouhých faktů

tak to prrr, náboženství do školy patří, ve všech západních stáetch se vyučuje, mám příbuzné ve Švýcarsku ( v katolickém kantonu) a tam chodí na katechismus ve škole 90 % dětí. Není to ovšem naoktrojované, jako tenhle zelený bolševimus u nás.

0/0
16.10.2011 21:29

Dunja

Re: Pár pouhých faktů

Určitě patří, protože díky dřívější absenci náboženství měla většina mého ročníku na SŠ problémy s Dějinami umění, které jsou jeho symbolikou přeplněné a když jsme měli určovat symboliku obrazů a postavy, tak, tak jsme nic nevěděli. A navíc ani všeobecné dějiny bez znalosti náboženství nejsou úplné. Středem učiva u nás je stále Darwinova teorie. Takže věřící dítě se musí naučit něco, čemu vůbec nevěří tak, proč by se nevěřící dítě nemohlo učit náboženství, třeba zjistí, že jsou i jiné než materiální hodnoty.

Jsme věřící, ale musím říci, že knihu o Matce a dítě moje děti prolistovaly ještě před školními lety i s mými komentáři, takže na čápa nevěří. Místo sexuál. výchovy by spíš měla být rodinná výchova a výchova zaměřená na zodpovědný přístup k životu a k výběru partnera. Jinak besedy s odborníky bývají pro děti užitečnější než hodiny s učitelem. Divadlo nevím, aby to pak skutečně nevypadalo jako hodiny, na kterých se kondom nasazuje na nohy židle.

0/0
16.10.2011 22:02

Wolodyjowski

Pár parasitů se zas bude přiživovat z veřejných zdrojů

a hlásat, že sexuální zdrženlivost je vlastně nemoderní zhůvěřiílost. Zásadně odmítám tzv. sexuální výchovu na školách, stejně jako multikulti pokrokářskou indoktrinaci mých dětí.

stop kulturnímu neokomunismu, stop rozvratu Západní civilizace.

http://www.youtube.com/watch?v=aQobXR-UyTk

RvEURv

+4/0
15.10.2011 23:37

kaksikymmenta

Re: Pár parasitů se zas bude přiživovat z veřejných zdrojů

Vy jste ale... Rv

+1/0
15.10.2011 23:49

Wolodyjowski

Re: Pár parasitů se zas bude přiživovat z veřejných zdrojů

R^http://www.youtube.com/watch?v=aQobXR-UyTk

0/0
15.10.2011 23:51

kaksikymmenta

Re: Pár parasitů se zas bude přiživovat z veřejných zdrojů

Solidní jatka. Ale co má to video společného s naší problematikou sexuální výchovy??

0/0
16.10.2011 10:07

Wolodyjowski

Re: Pár parasitů se zas bude přiživovat z veřejných zdrojů

ahjo, dlouhé vedení ? Sex. výchova je výmysl neokomunistů a ultraliberálů a fiolm je o bitvě na Visle r 1920 - katolíci proti židobolševikům

0/0
16.10.2011 21:33

kaksikymmenta

Re: Pár parasitů se zas bude přiživovat z veřejných zdrojů

Já to prostě nepochopil. Není mi 80 let a ani nejsem historik, bolševici a ultraliberálové mi skutečně nic neříkají. Omlouvám se.

0/0
16.10.2011 22:20

Adam Weishaupt

Re: Pár parasitů se zas bude přiživovat z veřejných zdrojů

R^

+3/0
15.10.2011 23:51

xchickox007

Re: Pár parasitů se zas bude přiživovat z veřejných zdrojů

Kdyžtak už parazitů..... a daleko větší parazit na českém státě než všichni výrobci učebnic, příruček a pod je katolická církev....

Protože vzdělání je narozdíl od církve a její hamižnosti potřeba

+1/0
16.10.2011 1:18

Wolodyjowski

Re: Pár parasitů se zas bude přiživovat z veřejných zdrojů

poturčenec hoší turka... katolíci tě nakopali do pozadí, tak ted šílíš, jsi zralý na PL;-D

+1/0
16.10.2011 21:31

adua

diskuse

Nechápu některé diskutující. Do škol výuka sexuální patří. Ve vyspělých státech např. Švédsku se stále učí. Je nutné, aby náctiletý věděli, jak se mají chovat, aby se nenakazili.  Nejde jenom o AODS, ale i o jiné choroby, které v poslední době u nás bují . V našem státě  je velká promiskuita a nechráněný sex. Kromě této výchovy bych zařadila ještě osvětu o drogách. Zamyslete se nad sebou rodičové a nemyslete si, že se to zrovna vašich dětí nebude týkat. !!

+2/0
15.10.2011 20:03

munkiki

Re: diskuse

R^!

0/0
15.10.2011 20:07

802

Re: diskuse

To je pravda to do škol patří v rozsahu tom jak se to dělá už celá desetiletí, tedy jednorázově poučit dospívající o sexu, antikoncepci, pohlavních chorobách + k tomu anatomie v biologie.

Co do škol ale rozhodně nepatří je nějaká ideologická povinná výuka od první třídy o naprosto normální homosexualitě, normálních "rodinách" jeden + jeden a jedna + jedna,  výuka směřující k vulgarizaci sexu, promiskuitě, tréning v nasazování kondomů, nucení dětí aby se svěřovali s intimními záležitostmi jestli  už menstrují, jestli mají ochlupení a kolikrát týdně masturbují.

Taky nějak zelení extremisté zapomínají sdělit z kterého předmětu by se těch cca 400 hodin náboženské výchovy za 9 let ubralo, zřejmě z matematiky.

+4/0
15.10.2011 20:25

Petr Tomeš

Re: diskuse

Co je špatného na tom informovat děti, že existují lidé, kteří se zamilovávají do stejného pohlaví a usilují o stejné právní postavení jako většina populace, podobně jako v celé řadě jiných západních zemích? Chápu, že to může pohoršovat lidi, kteří tuto skutečnost chtějí před dětmi zatajit a tím podpořit neracionální předsudky.

0/0
16.10.2011 9:06

837

Re: diskuse

Ono je potřeba říkat pravdu a nikoliv těm dětem lhát. "Zamilovávají se" u některých to takhle je ale jinak je známo že se spíš obecně "zamilovávají" každý týden do někoho jiného. Pročpak myslíš že chorobou AIDS onemocní ročně u nás 150 lidí a z toho homosexuálů je 90, přitom v populaci představují 4%, to je stejná situace jako když je u nás 5% cikánů a v kriminále jich je 70%. Zkrátka u homosexuálů je oproti ostatním naprosto patologická promiskuita, zrovna jako u cikánů je zjevně patologická kriminalita, násilí, zanedbávání dětí  a  parazitování. 

Pokud by se tohle nepravdivě zkreslené  mělo sypat dětem do hlavy od první do poslední třídy jak by chtěli zelení extremisté tak to není nic jiné než zavádění ideologie a náboženství do škol.

0/0
16.10.2011 11:10

Petr Tomeš

Re: diskuse

Já jsem rozhodně pro, aby se děti dověděli nezkreslenou pravdu. Tedy, že naprostá většina homosexuálů pohlavními nemocemi netrpí stejně jako je tomu heterosexuálové. Účelově zveličovat problém o promile členů jedné menšiny a generalizovaně ji tím celou odsoudit jako cosi špatného a nepatřičného můžou totiž jenom blbci, kvůli nimž se právě někteří lidé ocitají na okraji společnosti a v promiskuitě. Pokud jste totiž dal do uvozovek zamilovávají se, jako bychom se my homosexuálové snad nemohli zamilovávat stejně jako vy, tak je to v podstatě urážející. Nevím, na co si hrajete, že jste víc než my? Je vidět, že skutečným extremistou jste zde vy a dětem užitečné informace předat nejste schopen.

0/0
16.10.2011 11:24

837

Re: diskuse

Jo to jsou ty svaté "pravdy" u cikánů je kriminalita naprosto stejná jako u ostatních a u homosexuálů je promiskuita také naprosto stejná jako ostatních, tohle sypat dětem do hlavy to je stejné jako jim tam sypat pánaboha.

Je tady matematika a statistiky,  AIDS u nás onemocní 150 ročně, z nich je 60% homosexuálů, přitom v populaci je jich 4%.

Když to matematicky přepočítáme na 40 let sexuálního života  tak pravděpodobnost že onemocní homosexuál je 1:55 u heterosexuála je to 1:20000, tohle jasně vypovídá o tom kde je jaká promiskuita.

Že je někdo homosexuál, tak za to rozhodně nemůže, smířil bych se s tímhle postižením i u potomka, ale proč proboha se s tímhle někde chlubit, žádat svatby na úrovni normální svatby, žádat o adopce dětí, žadat ostatní aby si mysleli že to není úchylka že to je naprosto normální "orientace" ? 

To Vám nestačí, si s tímhle potichu žít někde na hromádce a neotravovat s tímhle věčně druhé, dokonce i malé děti ve školách ???

+1/0
16.10.2011 11:38

Petr Tomeš

Re: diskuse

Tak předně se naučtě chápat psaný text, jinak nemusíte mít ani volební právo, pokud ani toto nedokážete. Nic takového, že je promiskuita stejná, jsem nepsal. S tím, jakou má pravděpodobnost ten který člověk nakazit souvisí s tím, jak a s kým žije a jak se chrání. Takže se s těmi svými generalizacemi jdětě klidně vycpat. Lidé jako vy, kterým ostatním brání ve stejném zákonném postavení a příležitostech, je zcela jednoznačně diskriminují, stigmatizují a poškozují společensky, ekonomicky i psychicky. O tom není třeba diskutovat, to je empiricky doložený fakt stejně jako

to, že homosexualita jen normální a zdravá orientace a nikoliv úchylka.

Úchylný jste se svými názory tak akorát vy, protože výrazně vybočujete z

odborníky akceptovaných faktů:

0/0
16.10.2011 11:51

Petr Tomeš

Re: diskuse

„Existuje dlouhodobá shoda behaviorálních a sociálních věd a profesí zabývajících se lékařstvím a duševním zdravím na tom, že homosexualita sama o sobě je normální a pozitivní varianta lidské sexuální orientace.“  ttp://www.apa.org/about/governance/council/policy/sexual-orientation.aspx Tato shoda je podle postavena na silném vědeckém základě a podložena výsledky výzkumu, zatímco pro opačné tvrzení neexistuje empirický ani vědecký základ. http://www.rcpsych.ac.uk/pdf/Submission%20to%20the%20Church%20of%20England.pdf http://www.apa.org/about/offices/ogc/amicus/ra-ma.pdf Takže jste to vy, kdo si potřebuje doplnit informace a vzdělání, abyste se tu neprezentoval jak negramot, a děti také, pro případ, že budou mít rodiče, kteří jim ty informace neodkáží poskytnout. A děti si zaslouží znát odborně podložená fakta a ne vaše hospodské kecy a nepodložené domněnky.

0/0
16.10.2011 11:54

837

Re: diskuse

No dobře "homosexualita je normální a zdravá orientace" to si myslet můžete ale proboha tuhle svoji ideologii nechtějte sypat do hlavy cizím dětem, dítě může být nevyhraněně nebo slabě vyhraněné, když se mu sype do hlavy že správná a zdravá je heterosexualita tak prožije šťastný život heterosexuála, zplodí a vychová potomky,  a když se mu bude sypat do hlavy ta "zdravá" homosexualita tak prožije život postiženého homosexuála a po téhle budoucnosti potomka žádný rodič netouží.

Pokud já se pamatuji např. na svoje dětství tak moje první sexuální představy nebyly zaměřené na žádné pohlaví, já osobně mám velké pochybnosti o tom jestli bych byl dneska naprosto normálni heterosexuál kdybych viděl doma tenhle homosexuální vzor a sypalo se mi do hlavy doma i ve škole že tohle je zdravé a normální. :-/

+1/0
16.10.2011 12:03

Petr Tomeš

Re: diskuse

Já si to nemyslím, já to vím, a okdázal jsem na několik empirických dat důvěryhodných odborných zdrojů. Jakotý to rozdíl oproti výkřikům internetového anonyma vycucanými z prstu, které nejste schopen doložit, viďte? :-) Je zřejmé, že vykřikujete cosi o ideologii, a přitom jste sám ideolog. Veškeré vaše výplody vycházejí z mylné domněnky, že sexuální orientace je získaná v pubertě, jenže odborníci se shodují na tom, že je daná v době narození genetickými faktory a vnitroděložním prostředím. Takže buď dokate, že nepíšete úplné bláboly, nebo laskavě buďte zticha, protože jste s tím fakt k smíchu. Vy prostě nemáte argument na fakta, kteráý jsem doložil - nejste schopen dokázat, že je homosexualita nemoc či porucha či úchylka a že se dá ovlivnit během života. Tudiž vaše domněnky o ovlivnění identity nemají vůbec žádnou váhu a mohl bych přidat zkušenosti ze zahraničí při výchově dětí stejnopohlavními páry, zmatky v identitě netrpí, a to je vychovávají gayové nebo lesby.

0/0
16.10.2011 12:17

macarát

Re: diskuse

Odborníci si myslí, že bisexualita neexistuje? Že neexistuje nikdo, kdo by se mohl v sexuálním chování ovlivnit výchovou?

0/0
17.10.2011 3:13

kremsa

Re: diskuse

Nejsem si jist, že máte pravdu. Děti a mládež by samozřejmě měli být ve vhodném věku vhodným způsobem poučeni, ale zda je tím nejlepším prostředkem k tomu právě školní předmět "sexuální výchova", o tom lze diskutovat. Já se domnívám, že mnozí učitelé, na které tato povinnost "spadne", nebudou schopni a často ani ochotni informovat (tím méně vychovávat) děti dostatečně kvalitně, a že to od nich děti většinou ani nepřijmou. Dal bych přednost jednorázovým přednáškám zkušených psychologů a sexuologů, kteří by objížděli školy - dle mého názoru by takové přednášky poskytly dětem daleko kvalitnější a přijatelnější informace, než čeho by byli schopni jejich učitelé. A ještě více bych doporučoval příručky napsané takovými zkušenými psychology a sexuology, které by si děti samy (třeba i povinně) přečetly. Za mého mládí to byla např. kniha dr. Hynieho "Dospíváte v muže". Rodiče ji tiše strčili do knihovny, já jsem si ji tiše přečetl a věděl jsem vše, co jsem potřeboval vědět.

+2/0
15.10.2011 21:09

adua

Re: diskuse

Děkuji za příspěvek. S Vašimi názory se ztotožňuji. a tento Váš návrh  se mi líbí.  Vzpomněla jsem si na sexuologa pana Uzla, pro dospívající mládež by byl určitě přínosem, je to známá osobnost a má v tomto oboru zkušenosti.

0/0
15.10.2011 21:22

macarát

Re: diskuse

No nevím, zda se řídit tím, jak se kdo umí procpat do médií.

+1/0
15.10.2011 21:26

Wolodyjowski

Re: diskuse

pan Uzel je dlouholetý komunista, dokonce snad agent STB, to si snad děláte legraci. ..Takoví lidé nemají ve školství ( ve škole) co pohledávat. Před měsícem jsem se z Vámi zmiňovaného Švédska vrátil. Otřesná země s ještě otřesnější mládeží. Jel jsem přes Polsko a právě tam jsem si uvědomil ten rozdíl Polsko-Švédsko. Ve Švédsku mláděž jen chlastá, souloží na chodníku, je sprostá a agresivní, ale Polsko to je něco úplně jiného,.. A bez vaší sexvýchovy - zato s povinným katechismem a etikou ve škole.

Rv;-O

+2/0
15.10.2011 23:45

lenns01

Re: diskuse

Vy jste vtipnej,ve Švédsku jsem už skoro rok a na žádnou na chodníku slouložící mládež jsem (ač bych rád) nenarazil. Chlastá se tu sice dost, ale tak nějak pod pokličkou a míň než v u nás a rozhodně míň než v tom vašem Polsku, mimochodem poláků je tu dost a když vidím, jak se na nich ten katechismus a etika ve škole podepsali, no škoda nluvit, oni jsou tím svým životním stylem známí po celé Evropě.

0/0
16.10.2011 0:25

xchickox007

Re: diskuse

Na polácích se ten katechismus podepsal tak, že když 15ti letý holce šáhnou pod sukni z legrace tak se oběsí....(místo toho aby je šla nahlásit, protože je pod tlakem fanatických katolických rodičů a nikdo jí to nevysvětlí)

pak se podepsal tak,že piloti místo toho aby spoléhali na vlastní úsudek,tak věří bohu a nadřízenýmu a zabijou půlku vlády (opět pod strachem)

+1/0
16.10.2011 1:39

xchickox007

Re: diskuse

Specielně pro Wolo..... Rozdíl Polsko-Švédsko dle oficiálních statistik. švédsko=menší kriminalita,menší počet nezletilých těhotných,větší svoboda pro ženy, nevěřící...

Poslko: skandály s sex.zneužíváním na školách,vysoký počet alkoholiků, reálně docela velká diskriminace homosexuálů....

Wolodyjovski je lhář spekulant a konspirátor...a navíc.pan Doktor Uzel je skutečný odborník,který má vzdělání a v KSČ nikdy nebyl členem....

0/0
16.10.2011 1:33

macarát

Re: diskuse

To jsou čí oficiální statistiky? Jak se měří ta svoboda pro ženy?

0/0
16.10.2011 3:01

Wolodyjowski

Re: diskuse

tných ttp://www.mesec.cz/clanky/majetkova-kriminalita-ve-vychodni-evrope/

ŠVÉDSKO: 1.377.854 trestných činů při pouhých cca 7,5 milionech obyvatel ? POLSKO: 1.082.854 trestných činů při 40 milionech obyvatel.:Zdroj EUROSTAT ! Propastný rozdíl ve prospěch Polska . Na počet obyvatel má Polsko nejméně týraných dětí v EU, nejméně v Evropě vůbec má "ultrakatolická" Malta. Mimochodem ve zneužívání dětí ČR vede, k to je ta pokrokovost..:-))

http://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/show.do?dataset=crim_gen&lang=de

+1/0
16.10.2011 22:23

802

Re: diskuse

Jo, jo takhle jsme přesně postupovali s našimi potomky, žádné trapné domácí školení o sexu, koupil jsem útlou odbornou brožurku a nenápadně ji potomkům postrčil a bylo vyškoleno.

+1/0
15.10.2011 21:30

Wolodyjowski

Re: diskuse

;-)R^

+1/0
15.10.2011 23:56

802

Nevím proč strašit heterosexuální populaci

s AIDS což je nemoc homosexuálů.

AIDS se ročně nakazí 150 lidí u nás z toho je 90 homosexuálů, když vezmeme že homosexuálů je 4% tak si lehce spočítáme že pravděpodobnost že se nakazí homosexuál za 40 let sexuálního života je 1:55, což je pravděpodobnost už velká oproti tomu u heterosexuálů je ta pravděpodbnost 1:20000 a to se týká v 90 ti procentech jen lidí co provozují promiskuitní sex, nebo chodí za prostitutkami, u normálních lidí se ta pravděpodobnost blíží k velké nule.

+1/0
15.10.2011 19:48

PIsa.lek

Re: Nevím proč strašit heterosexuální populaci

> s AIDS což je nemoc homosexuálů

Toto pnepravdivé (už tehdy tvrzení) se objevilo v roce 1984 - zaspal jsi celé čtvrtstoletí.

0/0
15.10.2011 21:12

macarát

Re: Nevím proč strašit heterosexuální populaci

Jak se definuje nemoc? Je Aspergerův syndrom nemoc?

0/0
15.10.2011 21:23

802

Re: Nevím proč strašit heterosexuální populaci

To není nepravdivé tvrzení to je prostá statistka a  matematika, tohle se nedá okecat žádnými homolevicovými blafy.

0/0
15.10.2011 21:27

kaksikymmenta

Re: Nevím proč strašit heterosexuální populaci

Vy si myslíte, že AIDS je na světě jedinou pohlavně přenosnou chorobou?? A že jsou na světě jen promiskuitní homosexuálové?? Tady jde o to, aby se mládež neřídila zkušenostmi svých starších kamarádů, že kondom vůbec nepotřebují, pokud si dají pozor a včas zadrží ejakulaci a podobné hovadiny. Měli by být poučeni, čeho se v sexuálním životě vyvarovat, případně připravit budoucí potomky, potažmo i rodiče na odlišnou sexuální orientaci potomka. Sexuální výchova vůbec není zbytečná. Ty děti základy potřebují, o ostatních detailech ať si popovídají s rodiči. Vy byste tu sexuální výchovu potřeboval nejvíce, abyste nestrašil děti svými fatálními omyly.

0/0
15.10.2011 22:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.