Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kotel se zpod mostu podařilo vytáhnout, dálnice je už průjezdná

Dálnici D1 v úterý večer na 362. kilometru na okraji Ostravy zablokoval polský tahač převážející obří válec kotle. Souprava se zasekla pod mostem na Hlučínské ulici. Kotel se podařilo vytáhnout až v poledne. Statik povolil zprovoznění mostu a před pátou hodinou už byla dálnice v obou směrech průjezdná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

napajedlacek14

Polak zablokoval provoz v Ostrave :-))))

to bude zhava  zprava pro Boba z Dicottu :-)

myslim ,ze padnou nejake holky z Humpolce:-)

0/0
16.10.2011 1:31

dislektik-idnes si na mě zasedla

to měly Ostravští řidiči přípravu na Prahu

;-D;-D

0/0
15.10.2011 17:39

garii v21.0 (limited edition)

Re: to měly Ostravští řidiči přípravu na Prahu

A kdy ty děláš reparát?

0/0
17.10.2011 13:42

ligac

kdyby měl pořádnou rychlost a nevlekl se jak slemejž..

..tak to projel bez ujmy a nikdo by si ani nevšiml ;-D

0/0
15.10.2011 9:29

dislektik-idnes si na mě zasedla

hlavně že ho půl hodiny před tím

kontrolovala policie a až se zasekne pod mostem rázem nemá povolení,tak mi z toho vychází že PČR dálniční oddělení pracuje prostě mizerně !

0/0
15.10.2011 9:07

ligac

Re: hlavně že ho půl hodiny před tím

Tak to je síla , pokud tomu tak opravdu bylo.

0/0
15.10.2011 9:25

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: hlavně že ho půl hodiny před tím

zrovna jsem jel kolem a to Volvo ( tahač byl prostě k nepřehlédnutí)

0/0
15.10.2011 9:34

evzens

Zaplatit vše

Nechal bych  přepravce zaplatit veškeré náklady + pokutu a pěkně mastnou!!!!

Teď jsem zvědavý, kde se zaseknou znovu...8-o

0/0
13.10.2011 20:25

Gunter von Bahnhof

povolení máme

ale rozum ne

0/0
12.10.2011 18:23

Ejsí

Dokud nebudou vyčísleny náklady

a zaplaceny, tak zabavit auto i s nákladem.

+1/0
12.10.2011 17:35

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Dokud nebudou vyčísleny náklady

říká vám něco pojištění ??

0/0
15.10.2011 9:04

ligac

Re: Dokud nebudou vyčísleny náklady

v tom ale mohou být ošidné háčky , takže samo  slovo ,, pojištění ,, nemusí situaci vyřešit

0/0
15.10.2011 9:26

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Dokud nebudou vyčísleny náklady

pojištění to zaplatí a pak si to bude vymáhat po firmě která toto zavinila.takže bych byl v klidu spíše mě zarazilo že Ostravští hasiči o tom ani neveděly a PČR okomžitě zavolala soukromou firmu která nemá až tak dokonalou techniku !!

0/0
15.10.2011 9:36

Ejsí

dokud nebudou vyčísleny nálklady

a zaplaceny, tak toho řidiče nepouštět a vozidlo zabavit.

Jinak to zaplatíme zase všichni.

Poláci by se s námi také nepárali.

+2/0
12.10.2011 17:32

kdzupin

Hihi

"Tak co pane řidiči, zasekli jsme se co?" - "Ne, ty pičo, vezu most a došla mi nafta...."

+2/0
12.10.2011 16:57

kajak v zakoně

Re: Hihi

to je fakt drsnokrutě vymazlený....8-o

0/0
13.10.2011 2:45

Rafaelou

tak to vypadá....

Tak to vypadá když si blbě nastaví GPS nebo neví kolik měří náklad.Asi se pořádně budou muset plácnout přes kapsu.

0/0
12.10.2011 15:15

Ivan Langer

a kdo to zaplati ?

o5 cesky danovy poplatnik ?

0/0
12.10.2011 14:42

Harry_

Re: a kdo to zaplati ?

Presne tak, to by me take zajimalo! Prostě nepustit náklad dál, zabavit jej i auto a dopravce zaplatí veškeré náklady na odstranění překážky v provozu, statika, nový odvoz.  A ještě by měl kliku, že ho nebudou žalovat pro náhradu škody dopravní podniky a další. Ono by to potom doufám všechny naučilo jezdit si u nás s čímkoliv kdekoliv a bez povolení.

0/0
12.10.2011 14:58

Posel z Liptákova V.

Re: a kdo to zaplati ?

samozřejmě, přece byste nechtěl diskriminovat naší nepřizpůsobivou podnikatelskou menšinu :-)

0/0
12.10.2011 15:05

Posel z Liptákova V.

Tak nám tu štěrbinu prošťouchli

R^

0/0
12.10.2011 14:26

koulehranatá

Re: Tak nám tu štěrbinu prošťouchli

a pak,že to nejde.Stačí pořádné šťouchadlo a můžou frčet dál;-)

0/0
12.10.2011 14:41

antif

Zakletá silnice číslo 166

To je neuvěřitelné. Včera na silnici číslo 166 v Jižních čechách nedaleko obce Chvalšiny zahynuli 3 lidé na místě, dnes na stejné silnici o kousek dál je další smrtelná nehoda. Je to náhoda? Asi ne, silnice je lemovaná samými kříži.

0/0
12.10.2011 13:55

antif

Re: Zakletá silnice číslo 166

Jestli chcete vidět skutečnou cestu, projedte si někdy silnici 166. Samý kříž po nehodách!!!!!

0/0
12.10.2011 13:59

sandokan78

klasika

poláci v kamionech jsou šílení... slušně řečeno... Když jedu v obci 80 a on mě s ohromným návěsem ještě předjíždí, tak bude asi někde chybka...  tím tuplem, když tohle není vůbec ojedinělá záležitost...

+4/0
12.10.2011 13:25

Své dukáty věnuji na chudé psy

Re: klasika

Hmmm, 80 km/h v obci, tak to se slušně řečeno s tím Polákem vemte za ruku a zazpivejte si "my jsme bratři jak se patří..." Rv

+2/0
12.10.2011 13:42

Syn pirátův

Re: klasika

80 je překročení o 30 km/h za todle bych ti na místě sebral papíry...............víš ty vůbec kolik metrů je brzdná dráha v takový rychlosti................. když ti tam na přechodu vběhne dítě...........ty by si měl jít sedět!!!!!!!!

+2/0
12.10.2011 13:51

sandokan78

Re: klasika

Jj, jen mi to dejte... ten polák je samozřejmě nevinen :-D

+1/0
12.10.2011 13:59

Jan9002

Re: klasika

Papíry by samo měli sebrat oběma. Blbci jste stejí.

0/0
12.10.2011 14:00

sandokan78

Re: klasika

Tak jsi mi to nandal... to tam máš dál? :-)

0/0
12.10.2011 14:03

Jan9002

Re: klasika

Nechtěl jsem ti to nandat. Vyjádřil jsem jenom svůj názor. A od toho ta diskuse vlastně je...

0/0
12.10.2011 14:39

Syn pirátův

Re: klasika

Kriminál;-O;-O;-O;-O;-)

0/0
12.10.2011 14:16

Keni

Re: klasika

Hmm, asi neco jako u nas v PRaze. Dalnice stavena na 120km\h, ale nejka jeizbaba z Mostu si tam vymohla 50km\h. Ono tech useku, kde je v obci bezpecne jet tou 80km a i vyssi rychlost je mnoho. Bohuzel, mesta to omezovanim zakazuji a diky MP na tom vybyraji i pekne vypalene.

A okraji obci, kde je mozne v Nemecku, Francii, Italii a dokonce i ve Svycarsku jezdit 80km\h je mraky. Tech, kde je povoleno 100km\h je jiz spise jak safanu.

+1/0
12.10.2011 14:01

Výstřik do tmy VI.

Re: klasika

Jo tak tos byl ty, kdo tu furt tak brzdí provoz? ;-O

0/0
12.10.2011 14:08

sandokan78

Re: klasika

Tu ne, to bylo v polsku :-)

0/0
12.10.2011 14:11

Naked and petrified

Re: klasika

Nejen v kamionu. S Polakem spolujizdou jsem jel jen jednou a to, jak pri 180 objizdel druheho zleva zprava a dojizdel primo za nej, to teda stalo za to.

Jinak Polaka i s jinou znackou bezpecne poznas podle tluste anteny CB. Kdyz to ma tlustou antenu a neni to Polak, je to prevleceny Polak...

0/0
12.10.2011 23:55

Syn pirátův

hmmmmmmmm

Ten most bude mít počitám dost:-)

0/0
12.10.2011 13:24

SHL

Ten most je na fotografii dost nízko.

Možná je tomu tak i ve skutečnosti. To abych se bál, že časem oholím kola na střeše auta... Současní projektanti kreslí a plánují zvlaštním způsobem. Možná účelově, aby kamiony neprojely. To se týká i kruhových objezdů ve městech (Mají malý poloměr i když memusí - to má vliv na častější opravy, že...). Každopádně minimálně dálnice by měly být více prostorově (a to i ny výšku) průjezdnější.

+1/0
12.10.2011 13:21

bkv

Re: Ten most je na fotografii dost nízko.

4,8 m je nízko? Kolik by to podle vás mělo tedy být?

0/0
12.10.2011 13:34

MaeVar

Re: Ten most je na fotografii dost nízko.

48 m.

0/0
12.10.2011 13:49

BMG

Re: Ten most je na fotografii dost nízko.

4,8m je minimální normová hodnota pro dálnici. Kdyby ten most projektant o své vůli nakreslil vyšší, naopak by musel vysvětlovat proč zbytečně prodražuje stavbu. Stejně je to s těmi kruháči, je nějaký normou daný poloměr, větší poloměr kruháče znamená větší rozsah práce. A pak to zdůvodňujte. Styl "měl jsem pocit že by to tak bylo lepší" obvykle úředník nebere.

0/0
12.10.2011 13:53

viny.had

Re: Ten most je na fotografii dost nízko.

No a teď si zjistěte, kolik Těch kruháčů vůbec normám neodpovídá a navíc jak jsou předražené, pokud to platí stát nebo obec...

0/0
12.10.2011 14:22

flames828

Re: Ten most je na fotografii dost nízko.

Hned před místem nehody je okružní MÚK mamutích rozměrů, kde je přitom sjezd a nájezd z MÚK řešen jedním a tím samým pruhem a sjezd z 2+2  na 2+2 je řešen jednopruhově. Takže bych to tak nehrotil.

0/0
12.10.2011 15:52

SHL

Re: Ten most je na fotografii dost nízko.

Ano, máte asi pravdu. Například podle strategie krizové řízení v dopravě jsou parametry pro silnice následující:

Minimální šířka silnice 7 m, minimální

podjezdová výška 4,5 m, únosnost

mostů 60 t, poloměry

směrových oblouků 30 m. To ale neznamená, že to správně. Takové nehody jsou sice zaviněny lidským faktorem. Na druhou stranu je potřeba velké celky (stroje, zařízení) také přepravit a to už pomalu není kudy.

0/0
12.10.2011 18:38

Jan9002

Ander z Košic:

Piťo, prečo si išel s autom 4,5 metra pod ten most, ktorý má 3,5 metra? Nevidím policajt, povedám riskni!. (omlouvám se Slovákům za svojí Slovenčinu)

0/0
12.10.2011 13:17

Keni

Re: Ander z Košic:

Ne, ale protoze jsem autobusem s 3.6m vysky pravidelne podjizdel 3.4m A dokonce znam i jeden 2.8m, ktery se bez problemu podjede. Je pravda, ze toho u nas za barakem 3.2 se bojim a cekam, az tam nekoho potkam. Prej je take vpohode.

Ono az buduu znacky k necemu a ne jen na pardu, tak to bude jine. A uvedmte si, ze takova souprava ma az 42t a koukejte na znacky na mostech. Na vetsne silnic I.tridy by spravne neprojela. Takze vetsina mlekaren a superkarketu nema jak byt zasobena.

0/0
12.10.2011 14:04

Jan9002

Re: Ander z Košic:

To byl citát. A dokonce jsem napsal odkud.

0/0
12.10.2011 14:41

Karel_dnes

Re: Ander z Košic:

Nebylo by od věci si zjistit něco o povolení pro nadměrný náklad. V něm je nutné deklarovat důležité rozměry nákladu (výšku , šířku a váhu) , navrhnout trasu, zajištění a pod.  a toto se  musí nechat schválit správci cest. On prověří, zda plánovaná trasa nevede pod mostem kam se náklad nevejde. (Je jasný , že za jízdy to už nestineš...). Pokud ale uvedeš výšku o 1 m mižší, pak se nediv, že to někde "zadřeš."

Má to totiž i ekonomický rozměr - patřině "vysoký" náklad pak jede třeba oklikou i několik desítek km, aby nízký most objel a to jsou km navíc, nafta, čas apod. Tak proč neušetřit, že. Však oni si Češi , jak je znám, brzy nastřídají na nový most...

0/0
12.10.2011 15:50

Tonda Brno

Tak jak je to s pruhama?

Tak teda nevím, ale když se na to dívám, tak zůstal volný jen odstavný pruh. To jsou redaktoři pod vlivem něčeho, že si nedovedou představit v jakém směru se jezdí.

0/0
12.10.2011 13:06

flames828

Re: Tak jak je to s pruhama?

Žádný ostavný pruh tam není..

0/0
12.10.2011 13:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.