Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vrah Aničky si tipoval další oběť, malou holčičku. Fotil její dům

Od zmizení a vraždy devítileté Aničky uplyne ve čtvrtek rok. MF DNES nyní zjistila, že Otakar T. si pár dní poté, co dívku zabil, vytipoval další malou holčičku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

thorough2

Inteligentní psychopat který by byl

nevinen by neodmítl vypovídat protože by si lehce vykalkuloval, že detailní pravdivá výpověď stojí na jeho straně - co se opravdu dělo by mohl bez větších problémů opakovat atd... Pokud by byl ale vinen a seděl by proti němu inteligentní vyšetřovatel tak by vypovídat odmítl, protože by mu bylo jasné že by mohla být jeho vykonstruovaná výpověď logicky vyvrácena, protože by si nepamatoval všechny detaily konstrukce a na těch by se tříštil. On vypovídat odmítl. Taky se mi nechce věřit, že by si sáhl na život a nechtěl po sobě nechat fakta o své nevině. Spíš bych řekl, že nechtěl nechávat fakta o své vině a proto není dopis na rozloučenou. No a že by ani nečekal na soud, kdyby byl nevinen? Kromě toho jaké byly nalezeny stopy a na jakých místech .. Prostě si reálně zhodnotil své vyhlídky a vypnul se.

0/0
6.11.2011 23:52

ligac

To si z nás dělá redaktor/ka/ srandu ?

8-o

0/0
28.10.2011 16:56

nakasi

bez důkazů

autor článku: Tereza StrnadováOd roku 2007 pracovala jako redaktorka brněnské redakce MF

DNES, kde psala o komunální politice a zdravotnictví. Vystudovala

žurnalistiku na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity. Od

ledna 2010 přestoupila do reportérského oddělení MF DNES v Praze a

věnuje se celostátní politice. A koukám, že se začala živit i jako samozvaný soudce. Škoda jen, že takových máme plnou republiku...

+2/0
27.10.2011 14:41

2oz

Nechápu

co mu ta holčička udělala, že jí musel toto provéstRvRv

0/0
21.10.2011 21:49

pstrosatko

tak

nejenom, že policajtům blbě upadl, ale nakonec je z něho sériový vrah

+1/0
18.10.2011 21:21

antimultivitamin

Už toho nechte! Přestaňte kopat do mrtvol.

Ničím už, hoši mediální, neospravedlníte to, že jste mařili vyšetřování a lynčovali, člověka ještě dávno před tím, než byl vůbec z něčeho obviněn. Ani po té, co byl opakovaně vyšetřován, se nepodařilo nalézt jediný přímý důkaz. Spousta diváků a čtenářů sice zajásala nad zprávou, že si sáhl domnělý vrah na život, ale co je to platné, když to naprosto zhatilo vyšetřování. Sice si všichni včetně vyšetřovatelů oddychli, že je kauza konečně uzavřená, ale skutečný vrah Aničky možná stále běhá na svobodě. Můžeme jen doufat, že zemřel skutečný vrah, ale bohužel, není to vůbec jisté...

+1/0
18.10.2011 18:32

Nic než návod

Hejhuláci, zastánci sprostého vraha

Vy jste si nejspíš šlehli:-P

Chtělo by to něco o případu vědět a pak teprve dělat chytré. HUJHULÁCIR^

+7/0
12.10.2011 20:34

antimultivitamin

Re: Hejhuláci, zastánci sprostého vraha

Pokud tvé vědění o kauze vychází z Blesku a spol. tak se nemáš čím chlubit.

+2/0
18.10.2011 18:40

ligac

Re: Hejhuláci, zastánci sprostého vraha

dovzdělej nás v daných informacích , předpokládám tedy , že dodáš fakta ze spisu včetně daných důkazů. Děkuji předem !

+1/0
28.10.2011 16:57

leonard 2

Jjo, prej si fotil i Pražský hrad

;-):-P

0/0
12.10.2011 16:08

Smradlavej čmoud z komína

ta jeho rodina je taky pěknej póvl

nechala ho pohřbít NA NÁKLADY STÁTU (5500) a až potom se k němu hlásila, doufám že jim ho vydali i s fakturou

0/0
12.10.2011 14:19

mlock.e

Sbirka blabolu

....pár dní poté, co dívku zabil, vytipoval....Krátce před svým zatčením si Otakar T. vyhlédl další dům....

Tak kdy teda? Protireci si ve 2 navazujich radkach.

A na Novinkach pisou: Dům si tipoval den před zmizením Aničky.

+1/0
12.10.2011 13:57

Cocotus_________Interruptus

Re: Sbirka blabolu

Článek na Novinkách se celkem korektní. Taky z něj logicky plyne, že ten dům si fotil za účelem vykradení. Což nám "nejdůvěryhodnější" jaksi taktně zamlčeli. Taky jsem se ještě krom iDnesu v žádném jiném článku na toto konkrétní téma nedočetl o psychopatickém vrahovi. Tady už je to skutečně pod úrovní Blesku. Rv

+5/0
12.10.2011 14:03

mlock.e

Re: Sbirka blabolu

To jo, tady z toho udelali skutecnej thriller. Chybi uz jen ilustracni foto s chlapkem f krovi, kterej ma v 1 ruce dalekohled, 2. rukou onanuje, 3. rukou foti a ve 4. drzi iDnes....

+8/0
12.10.2011 14:08

Cocotus_________Interruptus

Re: Sbirka blabolu

;-D;-D;-D

0/0
12.10.2011 14:11

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Sbirka blabolu

iDnes držet nemůže, to je elektronické médium.

0/0
12.10.2011 14:16

mlock.e

Re: Sbirka blabolu

Ten chlap byl schopnej fseho!

+1/0
12.10.2011 14:21

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Sbirka blabolu

Máte pravdu, zapoměl jsem, že to byl psychopatický, vyšinutý, masový, mnohonásobný, stokrát trestaný vrah, lupič, násilník, deviant, atentátník a terorista zodpovědný za všechna nevyřešená úmrtí, loupeže, krádeže, přepadení, znásilnění a daňové úniky 20 let nazpět. A smrdí mu nohy.

0/0
12.10.2011 14:24

daadyy

Re: Sbirka blabolu

ale pro tebe je to pořád modla ;-D

0/0
12.10.2011 15:05

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Sbirka blabolu

Ale vůbec ne. Je to recidivista a lump.

0/0
12.10.2011 15:19

roenick

Re: Sbirka blabolu

iPad s iDnesem :)

0/0
17.10.2011 15:22

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Sbirka blabolu

Na aktuálně.cz svého času napsali že „jeho osobnost nese psychopatické rysy“

0/0
12.10.2011 14:18

sarahyna

Re: Sbirka blabolu

...a taky že je nadprůměrně inteligentní :-)

0/0
12.10.2011 16:10

antimultivitamin

Re: Sbirka blabolu

Vrah je vždy psychopatický, nekoukáš na "Majami"? :-D

0/0
18.10.2011 18:42

denny6002

novinářské zvěrstvo v podání MF Dnes,nikoli však poprvé

předpokládám,že po přečtení tohoto hanopisu blízkým příbuzným pana Tomka,bude se tento na domáhati morální a finanční satisfakce nqa redakci tohoto bulváru.

+2/0
12.10.2011 13:38

Cocotus_________Interruptus

Re: novinářské zvěrstvo v podání MF Dnes,nikoli však poprvé

Obávám se, že vhledem k (obecně známým) rodinným poměrům k tomu asi nedojde - na což novináři samozřejmě hřeší. Což je samozřejmě velká škoda. Protože tohle už skutečně nemá obdoby - označit někoho bez jakéhokoliv přímého důkazu na psychopatického vraha a ještě k tomu předkládat jakési výplody chorého mozku založené na fotkách v mobilu, které mohly být zcela náhodné.

Nepochybné je, že smrt OT se zatraceně hodila - to odškodné v případě osvobození by muselo vzhledem ke zběsilé medializaci jít do milionů.(V civilizovaných zemích bychom hovořili ale ne o milionech korun, ale milionech eur.)

+1/0
12.10.2011 13:43

denny6002

Re: novinářské zvěrstvo v podání MF Dnes,nikoli však poprvé

stačil by jeden šikovný právník a dohoda "půl na půl" a pečení holuby by létali přímo do huby. No,neber to;-)!

0/0
12.10.2011 14:09

daadyy

Re: novinářské zvěrstvo v podání MF Dnes,nikoli však poprvé

rodina ani nezaplatila jeho pohřeb, takže ta může pomlčet a na odškodnění zapomenout :-P

0/0
12.10.2011 15:05

antimultivitamin

Re: novinářské zvěrstvo v podání MF Dnes,nikoli však poprvé

A pokud by zaplatila, tak by bylo v Blesku přes celu první stránku "ZLOČIN PROTI LIDSKOSTI: RODINA VRAHA ZAPLATILA JEHO POHŘEB!!!"

+1/0
18.10.2011 18:46

mlock.e

Hezkej pokus

Hlavne utvrdit pochybujici verejnost, ze chytli toho pravyho. Nevim co je divnyho na tom ze si fotil barak, kterej chtel vykrast. Byl to lupic. A takova holcicka zije f kazdym 2-3 baraku. To je teda dedukce.

+3/0
12.10.2011 13:23

kockazpassau

Nevím,

proč o tom policie informuje po roce

0/0
12.10.2011 12:53

antimultivitamin

Re: Nevím,

Myjou si všichni ruce. To vyšetřování bylo celé zpackané, díky někomu, kdo vynášel informace o vyšetřování novinářům a díky senzacechtivým hyenám z médií. Jediné v co můžeme doufat, že skutečně zemřel opravdový vrah, ale bohužel se to nepovedlo prokázat, takže třeba ne...

+1/0
18.10.2011 18:38

H0PE1@seznam.cz

Dobrý článek.

Otovi už to je fuk a veřejnost dostane svoji dávku emocí.

+1/0
12.10.2011 12:48

sama_pozitiva

Neschopná policie

Vzhledem k presumpci neviny a tomu, že neschopná policie nikdy nedokázala vraha najít a obviněného nakonec ani uhlídat i tento článek přijde jako policií vypuštěný blud.

+2/0
12.10.2011 12:33

opeth

Re: Neschopná policie

a jak vite ze se to policii nikdy nepovedlo prokazat? podle clanku na idneS? podle me tam je spousta informaci, ktere ani nebyly zverejneny, jak tedy muzete vedet z informaci v tisku, ze policie nic neprokazala..

0/0
12.10.2011 12:57

Cocotus_________Interruptus

Re: Neschopná policie

No víme to ze sdělení soudce, který dotyčného vzal do vazby. Narozdíl od plk. Mareše, který má na svědomí veškeré nezákonné a cílené úniky informací v dané kauze, to je pro mne důvěryhodná osoba.

0/0
12.10.2011 13:00

opeth

Re: Neschopná policie

jinak se mi zda, ze automaticky predpokladate, ze povinnosti policie je najit vraha. nevim jestli jste nekdy neco hledal, ale byva to dosti obtizne, a nikoliv samozrejme.

0/0
12.10.2011 13:05

Cocotus_________Interruptus

Re: Neschopná policie

Ano, to automaticky a důvodně předpokládá většina lidí, on to policii ukládá totiž zákon. ;-D Ke kvalitě práce PČR jsem již citoval o kousek níže komentář advokáta Aleše Uhlíře, nepovažuji za potřebné k tomu něco dalšího dodávat.

0/0
12.10.2011 13:08

opeth

Re: Neschopná policie

to je dobry vtip, policii je napriklad predhozen pripad s nedostatkem dukazu a vy pred ne predstoupite a reknete jim, okamzite najdete pachatele, narizuje vam to zakon !!! ;-D;-D;-D

0/0
12.10.2011 13:11

Cocotus_________Interruptus

Re: Neschopná policie

Za nedostatek důkazů si PČR může především sama. Nezlobte se na mě, ale opravdu nechápu, jak stovky a stovky policajtů to tělo hledaly - asi dost neprofesionálně. Již jsem jsem ptal pod minulým článkem, jak hluboko v zimě ryje lesní zvěr, např. kanec. Odpovědi jsem se nedočkal. Asi do hloubky nejmíň dvou metrů, kdyby to v Praze tušili, tak mohli kance využít při stavbě tunelu Blanka a ušetřit spoustu miliard. 8-o;-D

0/0
12.10.2011 13:18

opeth

Re: Neschopná policie

tak znovu, nevim jestli jste nekdy neco hledal, ale sam z vlastni zkusenosti asi vite, ze najit neco doma, na 60 metrech ctverecnych nekdy konci neuspesne, a to jste prosim ve vam znamem terenu, mezi vecmi ktere znate, a tech moznosti kde muze dana vec byt zas tolik neni. Vy vytykate policii, ze nenasla telo, pritom nevedela kde ho ma hledat, naslo se jen par predmetu. Pokud si dobre pamatuji, tak pri prvnich hledacich akcich se predpokladalo, ze divka muze jeste zit, hledali ji zivou, prohledavali mista kde muze byt zivy clovek. Neprohledavali mista, kde by byla narusena zemina po kopani atd. Zkratka to strasne zjedodusujete. Chtel bych videt vas jak byste ji hledal. Nehlede na to, ze ihned po ztraceni te divky byste ani nevedel CO mate vlastne hledat

+1/0
12.10.2011 13:23

Cocotus_________Interruptus

Re: Neschopná policie

Ano, PČR vytýkám, že nenašla tělo proto, že pátrala na místě, kde bylo později nalezeno, a to tak, že připadal cca 1 policajt na metr čtvereční. Teorie o lesní zvěři, který přá vyhrabala oběť z "nestandardní" hloubky, ta mne opravdu neuspokojuje. Stejně jako mne neospokojuje vámi předhozené vysvětlení, že prý nevěděli, po čem pátrali.

0/0
12.10.2011 13:26

opeth

Re: Neschopná policie

vytykat nekomu, ze neco nenasel (i kdyz dlouho hledal), neni korektni. Zejmena je-li to jehla v kupce sena.

0/0
12.10.2011 13:53

Cocotus_________Interruptus

Re: Neschopná policie

Aha, takže dle vašeho soudu při poměru 1 policajt na metr čtvereční je nalezení čerstvě zakopané oběti věcí náhody? To nazdar hodiny, teda, to se máme na co těšit. 8-oRvRv

0/0
12.10.2011 13:57

opeth

Re: Neschopná policie

1 policajt na metr ctverecni je hystericka demagogie. az doposud vase prispevky byly v mezich, tohle je uz prehnane. Telo bylo nalezeno asi dva kilometry od nalezenych predmetu. jak meli vedet ze telo bude prave tim smerem kde nakonec bylo? pracovalo se i s verzi unosu, takze to ze se telo vubec naslo je vlastne velka nahoda. Zkratka, kdyz se nekdo rozhodne vas zabit a schovat, peclive to provede, tak vas nenajde zadna policie na svete, ani kdyz jim to udeluje zakon, to snad chapete ne

+1/0
12.10.2011 14:21

Cocotus_________Interruptus

Re: Neschopná policie

Doporučuju nahledat si články a videa z toho pátrání. Tam prostě byla hlavě na hlavě, Znova opakuju, že pátrání probéhlo na místě, kde bylo tělo později nalezeno. Takže jak, jako? Oni nevěděli, co hledají, bezcílně se tam toulali a doufali, že na něco narazí, nebo co si jako pod tím pátráním za desítky milionů mám představit? Z těch lopak soudíte, že pátrali po žívém dítěti?

http://www.tyden.cz/obrazek/201011/4cda68b87f474/4cdaab3e9a050-patrani_275x183.jpg

0/0
12.10.2011 14:28

quesh

Re: Neschopná policie

Jedno mi vysvětlete - kde berete tu jistotu, že když to policie prohledávala poprvé, tam to tělíčko skutečně bylo?

0/0
12.10.2011 14:36

Cocotus_________Interruptus

Re: Neschopná policie

Takže se domníváte, že ho tam nepozorovaně přemístit OT později, zatímco se v terénu v době od zmizení AJ pohybovaly stovky policistů - cituji. "Od středy do neděle podle (mluvčí pražské policie ) Ježkové prohledávalo téměř 800 policistů. Od středy byli na místě i kynologové z Prahy a středních Čech, o víkendu do Troji vyrazili také slovenští kynologové se speciálně vycvičenými psy. Ve středu a čtvrtek se na hledání dívky podílel i vrtulník. Nedalekou Vltavu navíc v prvních třech dnech prohledával poříční oddíl policie."? Nebo ho tam nepozorovaně přemístil poté, co byl propuštěn po prvním zadržení, když ho soudce odmítl vzít do vazby? V době, kdy byl nepochybně nepřetržitě policisty sledován? (A krom toho se tam pořád dál pátralo?) Nebo kdy?

;-D;-D

0/0
12.10.2011 14:44

quesh

Re: Neschopná policie

Aha, takže žádnou jistotu nemáte.

0/0
12.10.2011 14:46

Cocotus_________Interruptus

Re: Neschopná policie

To skutečně nemá smysl. VY tvrdíte, že tam to tělo nebylo, tak se prosím dokazování toho, že tam nebylo věnujte vy - to je vaše (nesmyslné) tvrzení, tudíž vaše důkazní břemeno. Jen jsem se snažil naznačit, co je to za hovadinu, že by ho tam někdo v té době mohl nepozorovaně přemístit. Ale asi je to marné.

0/0
12.10.2011 14:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.