Diskuze

Lidé poslali na sbírku pro odsouzenou za domácí porod desetitisíce

Tři týdny lidé posílají peníze na veřejnou sbírku pro Ivanu Königsmarkovou, první porodní asistentku odsouzenou za domácí porod. Na náklady na soudní řízení se vybralo zatím 120 tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stary Fafa

13. 10. 2011 19:53
0 0
možnosti

pesimistka7

14. 10. 2011 7:40
Re: To Mischplysch

Obávám se, že nebude "uznán" jako nezaujatý.:-/

0 0
možnosti

Nahlas se ti směju 2

13. 10. 2011 17:47
Posílat peníze odsouzenému zločinci?

Proč?

0 0
možnosti

van de velwideeck

12. 10. 2011 20:28
Ak tomu dobre rozumiem,

tak toto nie je o tom, že niekto odsúdil nevinnú PA. Toto je o tom, že to pochybenie a jeho následky nechce poisťovňa zatiahnuť....

Ja ako úplný laik v problematike viem vďaka všeobecnému prehľadu, že pôrod môže byť aj komplikovaný. Zdá sa mi, že táto PA sa rozhodla si sama sebe dokázať, že také niečo neexistuje...:-/

0 0
možnosti

kuttna

12. 10. 2011 21:05
Re: Ak tomu dobre rozumiem,

Než začnete dělat závěry, doporučuji si přečíst článek Nesmyslné tažení proti domácím porodům v letošním Respektu č. 40.

1 0
možnosti

Leskotová

12. 10. 2011 12:44
S porodem doma

nesouhlasím, nebráním se alternativám v medicíně, ale porod doma je hazard se životem dítěte...můžete mě kamenovat, ale je to tak! Rodila jsem v 1x Olomouci a 1x ve Šternberku a nemůžu ani na jednu nemocnici nadávat, první porod byl docela težký , ale věřila jsem, že všechno dobře dopadne (a dopadlo) i když jsem byla docela vystrašená, nedovedu si představit být doma bez nemocničního zázemí, jen s asistentkou. Personál byl super v obou nemocnicích, ale je fakt, že jsem nedělala scény a nevyváděla jak při filmovém porodu, sama to nesnáším! a někdy docela obdivuji klid personálu při takzvaném filmovém porodu, kdy i na chodbách je slyšet řev.....a co člověk to názor, pravda, že jsem málokdy slyšela, že by byl někdo v porodnici spokojený, je to asi dáno momentální emocí a velkým stresem, ale ve většině případech jsou stížnosti neoprávněné!

3 0
možnosti

bubuli

12. 10. 2011 12:54
Re: S porodem doma

Je fajn, že jste byla spokojená s porodem v porodnici. Kéž by všechny ženy mohly porodit tam, kde se cítí bezpečně a nikdo jim neupíral pomoc jen proto, že většina chce rodit v porodnici.

2 0
možnosti

Libor76

12. 10. 2011 8:25
Oboustranná histerie

Lidé, kteří posílají peníze si neuvědomují, že to není o tom, jestli se může rodit doma nebo ne, ale o tom, jestli tato paní něco zkazila a proto umřelo dítě a nebo ne.

Na druhou stranu se obávám, že když se něco takového stane v nemocnici, bere se to automaticky jako že nešlo nic dělat, ale když se to stane doma, bere se to automaticky, jako že to pokazila asistentka.

P. S. Osobně nejsem zastáncem porodů doma, ale také nechci, aby jednu propagátorku odsoudili likvidačně jako odstrašující příklad pro všechny. A na druhou stranu nechci, aby si ženy myslely, že porod je úplná hračka (jo, přirozená věc, jako za starých časů, to se to říká, ale kolik těch manažerek, které chtějí rodit doma, jsou otrlé jako selka z předminulého století a kolik se jich smíří s 50% úmrtností? Ostatně viz nedávný případ, kdy po porodu doma volali záchranu a pak ty lidi ještě zažalovali :-( )

1 0
možnosti

kuttna

12. 10. 2011 8:45
Re: Oboustranná histerie

Poslední věta je demagogie. Zjistěte si, jak to bylo a proč je žalovali.

3 0
možnosti

Libor76

12. 10. 2011 8:21
Oboustranná histerie

0 0
možnosti

Paula

12. 10. 2011 7:21
Ani korunu

bych neposlala - klidně mně zatraťe - odsouzena byla právem .....

6 0
možnosti

kuttna

12. 10. 2011 8:46
Re: Ani korunu

Přesněji českým právem - tím, co se skutečným právem má málokdy něco společného.

2 0
možnosti

Pietro69

12. 10. 2011 7:20
***

Vůbec nechápu, proč v dnešní době ještě všechny moderní a přemýšlivé ženy nerodí doma. Je vůbec zázrak, že se v porodnici sem tam nějaké to zdravé dítě vůbec narodí. Už jenom to neuvěřitelné ponížení a pocit nepohodlí, který musí každá rodička v porodnici vytrpět. Motá se kolem ní tolik cizích a nepřátelských lidí! Kdo by to dokázal vydržet tolik stresu!! Navíc každá správná nastávající maminka má přece minimálně pět kamarádek, které si přivezly z porodnice slintající uzlíček. Takže pro moderní ženu je dnes porod doma jediná možnost ,při které neutrpí její citlivá duše. její světonázor a a ona a její dítě nebude stresováno setkáním se zlými cizími lidmi a nepřátelským prostředím. Ovšem na jedné věci by se mělo ještě zapracovat! Měly by se mnohem tvrději trestat ti zlí záchranáři, kteří v případě komplikací dorazí na místo mnohdy až za 8 minut!! Moderní ženy by chtěly mít jistotu zásahu do 3 minut od zavolání!

4 0
možnosti

Quick.

12. 10. 2011 7:25
Re: ***

R^R^R^

0 0
možnosti

skeptický optimista

12. 10. 2011 1:18
Západní civiliazce je v úpadku

Lidi dnešní vymoženosti, jako je zvyšující se věk průměrného dožití, nízká dětská úmrtnost (při porodu i v dětství) , berou jako cosi samozřejmého co se objevilo tak nějak samo od sebe. Nespojují to s ohromným pokrokem v lékařské vědě a souvisejících disciplínách. Berou to jako samozřejmost a začínají z nudy blbnout - chytají se různých druhů okultismu, esoteriky a pseudoodborných psychologických blábolů. Domácí porody jsou jen příklad výše uvedeného. Jako vrchol všeho odcituji jeden názor pocházející od lidí toto propagujících - podle nich z dítěté, které přišlo na svět císařským řezem vždy vyroste slaboch, protože se nemohlo samo prodrat na svět standardní cestou. Co k tomu dodat - racionální diskuse ztrácí smysl.

11 0
možnosti

Politicky korektní lež

12. 10. 2011 1:25
Re: Západní civiliazce je v úpadku

Souhlas. Ovšem na druhou stranu díky moderní medicí přežívají i doživotní ležáci neschopní polykat a sIQ žížaly.

0 0
možnosti

skeptický optimista

12. 10. 2011 1:02
Zdravý rozum

Zdravý rozum říká jasně, že je jistější rodit v porodnici. Úmrtnost je tam prostě nižší. A to je to nejpodstatnější. Mnohem podstatnější než chimerický dobrý pocit rodičky a další subjektivní záležitosti. Kdo chce ať rodí doma, má na to právo, ale nesmí být zbaven trestní odpovědnosti, pokud dojde k úmrtí dítěte, kterému by bylo možné v porodnici zabránit (zabití z nedbalosti). Svoboda a odpovědnost jsou neoddělitelné.

2 0
možnosti

bubuli

12. 10. 2011 1:04
Re: Zdravý rozum

Úmrtnost v porodnicích NENÍ nižší. To jen v ČR někteří věří tomu, že když to budou neustále opakovat, stane se ze lži pravda.

1 0
možnosti