Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mezi Čechy upadá ekologický světonázor, tíhnou k sociální demokracii

Ekologický světonázor v Česku výrazně oslabuje. Nejčastěji se lidé hlásí k sociálnědemokratickým myšlenkám, ačkoliv i jejich zastánců ubývá. Vyplývá to z průzkumu CVVM, který zjišťoval, k jakým ideologickým proudům Češi inklinují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

noorange

Taťka Sobotka se konečně postará

bude zase dobře, smíchy se už nikdy nezabrzdíme, monterky, králíci a slepice zase pofrčí

0/0
11.10.2011 12:59

freeLook

Re: Taťka Sobotka se konečně postará

no s tatkou kalouskem ci tatkou necasem nebude ani na ty monterky s kralikama ;-D

+1/0
11.10.2011 13:06

BARON FON SAXOFON III.

...z louže pod okap

:-/

0/0
11.10.2011 12:16

dědeček s bílou hlavou

Re: ...z louže pod okap

Tak nevolte ODS ani ČSSD. Volte www.svobodni.cz    Přijde mi to jako dobrá alternativa. Spolupracuje s nima ekonom Ševčík. Občas je vidět v televizi a s jeho názory lze jen souhlasit

0/0
11.10.2011 13:42

freeLook

dalsi agitka tragedu?

....az si daji svobodni vsechny papiry doporadku, tak budou volitelni.

ps: co se tyka sevcika - dekan VSE a reditel liberalniho institutu...to je zarucena znamka kvality ;-D

0/0
11.10.2011 14:19

Smradlavej čmoud z komína

Re: ...z louže pod okap

jejich heslo "svoboda jen pro vyvolené" (pro ty kdo si ji mohou KOUPIT)

+2/0
11.10.2011 15:37

hafusak2

Re: ...z louže pod okap

Když poslouchám p. Ševčíka, tak jen čekám, kdy navrhne znovuzavedení roboty, jako základ prosperity. Jeho představy jsou tak 150 let za reálem.Rv

+1/0
11.10.2011 16:49

kOBLICH

Lidé se hlásí k sociálnědemokratickým myšlenkám

Pravičák uvažuje, KDE udělal chybu

Levičák uvažuje, KDO udělal chybu

A tak je pochopitelné, že většina tohoto zcela neomylného národa tíhne k levici...

0/0
11.10.2011 12:14

freeLook

Re: Lidé se hlásí k sociálnědemokratickým myšlenkám

je krasne mit svet tak jednoduchy. zavidim ti ;-D

+2/0
11.10.2011 12:29

BARON FON SAXOFON III.

Re: Lidé se hlásí k sociálnědemokratickým myšlenkám

..a už víte, KDO udělal chybu?

0/0
11.10.2011 12:37

freeLook

Re: Lidé se hlásí k sociálnědemokratickým myšlenkám

kdy, kde? ..smim-li se optat. nerozumim o cem konkretnim pisete... nebo se jedna jen o placnuti vykalem?

0/0
11.10.2011 12:42

Li.Kr

Re: Lidé se hlásí k sociálnědemokratickým myšlenkám

Pravičák se k chybě nikdy nehlásí protože si myslí že je neomylný.

+2/0
11.10.2011 13:28

b88

Re: Lidé se hlásí k sociálnědemokratickým myšlenkám

hlavně že jsou to vždycky pravičáci co neustále řvou že za všechno může 40 let komunismu potažmo čssd/eu/santa klaus :-P

0/0
11.10.2011 23:33

Pan Pešek

Podle mě

Podle mě je zelená ideologie ideologií pro období prosperity. Když se škrtá a ekonomika se plácá přijde lidem důležitější soustředit se na ekonomicku stránku. Je to trošku jako s uměním. Ale neúspěch vedení strany zelených, se kterou si drtivá většina čechů ideologii úzce spojuje (což je blbost), taky udělá určitě svoje.

0/0
11.10.2011 11:36

Fai Rodis

Re: Podle mě

Nejspis lidi uvideli, kam zelena ideologie smeruje. K jeste vice omezenim, zakazum, zdrazovani a komplikacim.

A nemyslim, ze je to proto, ze Strana zelenych propadla - spis prave naopak.

Volici zjistili, co doopravdy takove strany nabizeji a dali jim znat svuj nazor.

0/0
11.10.2011 12:20

st.1

Re: Podle mě

"lidi uviděli" "lid pochopil kdo je jeho třídní nepřítel"......... nezavání vám to trochu?? lid a masy se dají jenom manipulovat!

0/0
11.10.2011 12:31

freeLook

Re: Podle mě

strana zelenych pod vedenim Bursika nebyla zelena v pravem slova smyslu. slo pouze o politicky projek latajici stredopravicovou diru po unii svobody.

0/0
11.10.2011 12:36

freeLook

Re: Podle mě

ekologie je hlavne dlouhodoba zalezitost, ktera se musi (samozrejme s ohledem na situaci) resit vkuse. dusledky nehledeni na tuto oblast jsou u nas videt treba na ostravsku, mostecku... nebo i ve velkych mestech. samozrejme to obnasi ubrat si luxusu, ale to "pravicacci" berou jako okradani a omezovani osobni svobody.

0/0
11.10.2011 12:34

st.1

Re: Podle mě

ty levičáku ;-D ještě se podívej na která strana tady s tím začala a věř že to bylo už před rokem 1986 a kdy už budeš v tom tak si zjisti jak se tá strana ekologicky chovala třeba v uranových dolech ty jeden mudrlante

0/0
11.10.2011 13:31

freeLook

Re: Podle mě

s cim kdo zacal? rad se necham poucit. klidne budu verit, ale tve informace jsou nedostatecne na to, abych tak cinil. pokud se jedna o nejakou snahu o "humor", respektive zesmesneni s narazkou na socializmus, tak si nejdriv muj prispevek precti jeste jednou. mam pocit, ze si stojis na vedeni.

ps: zamerne jsem pouzil "pravicacci" a nikoliv pravicove smyslejici, protoze mezi temito skupinami je rozdil.  "pravicacek" je jen parodie... ale diky za kejhani R^

0/0
11.10.2011 13:49

st.1

Re: Podle mě

aaaaaa další šovinista

0/0
11.10.2011 20:03

freeLook

Re: Podle mě

jasne puso. myslel jsem, ze mas ale na vic ;-D

0/0
11.10.2011 22:20

st.1

Re: Podle mě

to víš že jo ,ale není s kým;-)

0/0
12.10.2011 6:37

freeLook

Re: Podle mě

kdyz clovek nema co rici k veci, tak vetsinou utika k primitivnimu nalepkovani oponenta, k rozmelnovani debaty ci utikani od tematu... jak je videt na "nasich" vlaknech, stihl/a jsi vsechny tri uskoky. nasledne pouzivani pseudovtipnych pubertackych frazi vypada vice nez trapne. tak snad nekdy jindy se ti to podari jinak. drzim palce. mej se.

0/0
12.10.2011 7:15

jural

Ochrana prirody a zelena ideologie

nemaji nic spolecneho. Je to to same jako mela ruda spolecneho s rovnosti lidi a hneda s preferenci sveho naroda.

Jsou to jen zneuzita temata z obecne moralky pro mocenske ucely. V pripade evropske zelene pro ucely ruske plynove verchusky, pripadne v evropskem zemedelstvi pro vyrobce hnojiv a herbicidu a pesticidu, ktere jsou u GMO plodin potreba vyrazne mene. Mimochodem, je stara znama vec, ze SSSR platilo vice ci mene vsechna zapadni zelena a mirova hnuti. Rusko s tim neprestalo ani v dobach ekonomickeho upadku Ruska v 90. letech.

Cesi nastesti jeste nejsou tak pitomi jako jejich zapadni sousede, aby skocili na zeleny spek.

Ostatne byvaly zapadonemecky kancler Helmut Schmidt o Nemcich tak pred rokem a pul prohlasil, ze jsou ve srovnani s ostatnimi evropskymi narody nejsnaze mocensky manipulovatelnym narodem.

+2/0
11.10.2011 10:53

st.1

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

R^ nejde to napsat lépe ,snad jenom troch ostřeji. Kromě té předposlední věty,když vzpomenu na akci Brdy a radar ! tam byl vliv rusáků a jejich peněz tak okatý a prokazatelný a přesto tomu mnozí nechtějí uvěřit a raději před nimi stále drží hubu a krok! A nikdo z nich si nechce přiznat že skočil na" rudý a zelený špek"

+1/0
11.10.2011 11:11

Mitchell

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

Přesně. A nejlepší byli odpůrci radaru, kteří vehementně tvrdili, že oni by se nenechali nikým, tím méně Rusy, manipulovat. :-)

0/0
11.10.2011 11:14

freeLook

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

za to ovce opakujici zvasty najateho PR klvani byli velmi nemanipulovani ;-D.

ps: "okatý a prokazatelný"... krom spiny nejaky odkaz by nebyl? jinak si budu muset myslet, ze jsi hloupy demagog.

0/0
11.10.2011 12:41

st.1

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

stačí když umíš číst a sčítat 1+1,samozřejmě ne jen na "iděsu" pak si ještě vyhledej informace dalších zúčastněných no a pak už jenom finanční záležitosti (jako třeba jako třeba sponzorské dary pro určité "kluby" a strany -tím nejsou myšleny jenom peníze, ale třeba pronájmy ,tisky,propagace.....) někdy jsou to dost zajímavé informace.

Jo a někdy je taky dobře vědět kdo je s kým kámoš a jaká je za těmito lidmi historie...........

0/0
11.10.2011 13:06

freeLook

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

1+1 umim,ale porad mi tento  soucet nedava dohromady zadny dukaz o tom, ze protesty byly organizovany z ruska. "nekdy nekdo nekde" ...ale je to jiste ;-D prosim takove hospodske plky si nech az po osmem pivku. cca 70% lidi placenych ci manipulovanych rusy je uz dobra paranoia.

ps: neboj, na idnes nechodim cerpat overene informace.

0/0
11.10.2011 13:14

st.1

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

tak si prověř kdo byl u zelených - kde je teď a kde byl před tím,kdo má koho za manžela,a třeba kde ta jistá manželka brala prachy na svou kampaň a ten kdo ji sponzoroval kde přišel k majetku...(a co z toho všechno vzniklo)

to jenomn jedna kauza, dál jsou zajímavé vazby s určitými lidmi a jejich "sponzory" u ekoteroristů.pak jsou taky dost veselé příběhy jihočeských matek.........

když si s tím dáš trochu práce a budeš to sledovat delší dobu nebudeš se stačit divit

0/0
11.10.2011 13:27

freeLook

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

neuskakujes lehce z vlakna?  1) ja reagoval na radar 2) strane zelenych se venuji vyse. .. ale pokud se nechces drzet tematu, tak ti sem muzu klidne vkladat postup chovani prasat ci pestovani zeleniny.

0/0
11.10.2011 13:40

hafusak2

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

Jasně, kdo byl proti radaru je bolševik nebo alespoň zaprodanec Ruska.;-D Děti děti, kdo vás všechny tyhle pitomosti učí?Rv

0/0
11.10.2011 13:39

st.1

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

ten kdo rozvířil takovou akci dobře věděl s kým do toho jít ........... a mezi námi ,bohužel už už dávno nejsem dítě a s rusákama mám zkušeností dost dokonce i osobních ! v rusku jsem taky byla a představte si, znám i dějepis( i ten co se neučí na ZŠ)

0/0
11.10.2011 22:04

freeLook

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

mezi nama...jestli podle tebe bylo temer 70% obyvatel koupeno ci zmanipulovano rusy, tak zjevne trpis paranoiou... ber to jako dobrou radu. jdi se lecit. tohle neni normalni.

0/0
11.10.2011 22:24

st.1

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

a 70% si vzal kde ? určitě to byl jeden zase jeden hodnotný průzkum s dobře kladenými otázkami v širokém okruhu:-)

0/0
12.10.2011 6:44

st.1

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

PS: a rozebírat tvůj stav raději nehodlám

0/0
12.10.2011 6:47

freeLook

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

ty by jsi byl/a schopny/a zneverohodnit i svuj nos mezi ocima jen abys udrzel/a kontinuitu sveho presvedceni. mimochodem pokud si pamatuji tak objektine nejvice neverohodny vyzkum tykajici se tohoto tematu byl ten placeny vladou... ale klidne si ver na trpasliky.

0/0
12.10.2011 7:43

st.1

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

a ty děláš co ? věříš jenom těm svým faktům ani v náznaku nejsi ochotný připustit jakoukoliv jinou variantu ( bohužel i historicky podloženou) , pro tebe novou informaci nejsi v žádném případě schopný přijmout, ale ani ověřit.....

tak pa a polepši se !

jo a ještě klidně každému tykáš,přestože k tobě má člověk tolik úcty, že ti vyká a neumíš psát ani česky tj háčky a čárky -

tak co si potom o tobě má člověk myslet

0/0
12.10.2011 8:39

freeLook

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

1. vychazim z informaci, ktere jsou nejvice verohodne... tj. v tomto

pripade vyzkumy od vice agentur, ktere byly zverejnovany... nikoliv ze jim

bezmezne verim.

2. prvni si zacal/a tykat ty... takze nevim co si mam o tobe myslet, pri tom co tvrdis o me :-) ... nicmene me na diskuzich tykani nevadi. takze tim bych nesnizoval tvou duveryhodnost. btw. vsimni si, ze jinde v teto diskuzi i vykam.

3. ano, cestina (resp. gramatika) mi dela problem diky disgrafii, ale snazim se, aby to nebilo do oci. carky a hacky nepouzivam kvuli lenosti si prepnout klavesnici na ceskou a rychlosti psani. pokud ti dela toto problem pri prijimani informaci, tak je mi to lito, nicmene ja svuj zvyk pri neoficialni internetove komunikaci menit nebudu.

0/0
12.10.2011 9:16

freeLook

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

PS: ale to jsme odbocili do subsaharske afriky..., takze to znamena, ze diskuze k tematu skoncila. diky a mej se.

0/0
12.10.2011 9:18

pyjonýr z tup 009 - 4

Re: Ochrana prirody a zelena ideologie

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
11.10.2011 12:18

rebereb

Jestli to není třeba panem Liškou??

Jeho důvěryhodnost je minimální, touha po moci evidentní a hloupost kolosální...???

0/0
11.10.2011 10:39

bitkar

cesi zjevne nevi co chteji

na jednu stranu chteji svobodu a na druhou chteji, aby stat byl ve funkci regulatora?

0/0
11.10.2011 9:38

freeLook

Re: cesi zjevne nevi co chteji

ne vsichni cesi nejsou vyhroceni fanatici zijici jen v principu "bud a nebo".

0/0
11.10.2011 10:30

hafusak2

Re: cesi zjevne nevi co chteji

Za své peníze chtějí mít jistého alespoň toho příslovečného vrabce v hrsti nežli pravicí slibovaného holuba na střeše. Protože současná pravicová politika je přesně v duchu spotřebitelských "soutěží": vyberte si, zaplaťte a: můžete vyhrát xyz. Odmítám platit za něco u čeho nemám záruku, že to také skutečně dostanu. A politika pravice je jen o slibech a rozkradených vybraných penězích.Rv

0/0
11.10.2011 10:40

Mitchell

Re: cesi zjevne nevi co chteji

Poslední věta měla znít: "Politika levice i pravice je jen o slibech a rozkradených vybraných penězích."

0/0
11.10.2011 11:15

hafusak2

Re: cesi zjevne nevi co chteji

Ne - tak jak jsem to psal.Rv

0/0
11.10.2011 12:10

Smradlavej čmoud z komína

Re: cesi zjevne nevi co chteji

zřejmě lidem začíná docházet, že ta "svoboda" jaksi platí jen pro vyvolenější a jejím neomezováním se v důsledku omezuje svoboda ostatních lidí, kteří si ji nemohou nakoupit

0/0
11.10.2011 15:43

libl3

Na neúspěch SZ asi každý kašle, lidi pochopitelně zajímá

jejich peněženka a z té jim "ekologické" pokusy jako např. bionafta, solární energie pouze kradou.

0/0
11.10.2011 9:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.