- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když už Idnes ten článek znovu vydala, mohla k němu přidat i minulou diskuzi.
No, alespoň z článku vypustili informaci, že jde o značku v Česku neznámou
tzv. psychologické retardéry se používají už leta, a to i v ČR.
v holandsku jsou tyhle nebezpecne useky vicemene necim podobnym oznaceny taky-deset let tu ziju takze mozna uz to je stare let dvacet ale presto rikam SUPER...NE PRO NAPAD ALE PROTO ZE OPET DETI DOKAZOUPRO BLAHO LIDI UDELAT VIC NEZ HLAVOUNI NA rd
Řekla jste to trefně, nicméně podstatné zůstává to, aby se "děti" nenechali postupem let dospělými hlavouny zmanipulovat případně nepřevzaly jejich zlozvyky. A to je to, oč tu běží především. Zažil jsem spoustu perspektivních idealistů, z nichž jsou dnes pěkné svině jen proto, že propadly některým motivačním faktorům po vzoru svých rádců...
To je šílené, aby za to dali tolik a navíc se tomu vůbec nediví. Je vidět, že dnešní studenti vůbec nemají představu o realitě a o tom co kolik stojí resp. co by kolik mělo stát. Cena by měla být odhadem tak do 2000Kč.
Já bych tam dal retardéry a rychlost by snížilo 90 procent řidičů
probuh to se bude delat hohofogo z kazde novoobjevene blbiny...?
to neni zadny novy objev tohle se pouziva uz dlouhe roky po celem svete, dokonce i u nas...
pricne cary postupne s kratsimi odstupy nebo postupne s jinou sirkou cary... evokuji pocit, ze se auto pohybuje rychleji a ridic automaticky zpomaluje...
Bezpečnost nebo rychlost?
Že lidi jednou pomaleji, je pochopitelné - přemýšlí, co to na zemi je, protože to neznají - ale je to bezpečnější? Nesoustředí se na něco neznámého a nepřehlédnou potom vlak?
Vadí mně ta rovnost, která se dává mezi rychlost a bezpečnost :(
třeba takových jako jsou na většině D1?
Přehlédl jste, že důležitou podmínkou je i cena? To už by pak bylo levnější instalovat všude závory za 6 miliónů.
Až když jsem přejezd přejel, tak jako vždy, tedy v podstatě předpisově, tak jsem si všiml, že mě měly pruhy více upomalit.
Asi to nefunguje na všechny, nebo jen v určité rychlosti.
Ano, základním předpokladem účinku tohoto značení skutečně je, že se řidič v dostatečné vzdálenosti před ním vzbudí, to je pravda.
daleko účinější na silnici před přejezdem v určité vzdálenosti instalovat RETARDER . To by určitě toho hazardéra-
takyřidiče probudilo a rozmyslel by si vjet na přejezd rychlostí vyšší než 30 km/hod.